|
|
| Pagina 89 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik ben ook blij dat Ewen blijft. Kan zeker nog nuttig zijn, al hoeft hij daarom niet elke week in de basis.
|
| 05 Apr 2011, 22:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Goeie zaak. Kent het huis en heeft ervaring. Als ik lees dat ze vooral naar volgend jaar daar naar op zoek zijn, dan voel ik mij daar langs een kant niet goed bij. Dus in dat opzicht content dat een Ewen blijft, en hopelijk ook nen Kestens. Laat ze dan maar op zoek gaan naar jongens met potentieel ipv uitbollers uit 1ste waarbij het hun allemaal niets meer kan schelen. Bovendien vind ik Ewen nog altijd een nuttige speler, zoals ik al gezegd heb niet voor een heel seizoen de ploeg te dragen in 2de klasse, maar op papier had hij dat dit jaar met het aantrekken van Ewout Denys ook niet moeten doen. Klopt absoluut! Ik ben heel tevreden voor Ewen in de eerste plaats - de laatste twee jaar werd er door het publiek heel vaak aan hem getwijfeld (zeker in de voorbereiding / start van het seizoen), maar als je dan ziet hoe hij zich daarboven zet en toch twee meer dan redelijke seizoenen draait, vind ik dat een mooie beloning voor hem. Bovendien een heel belangrijke schakel in de ploeg/kleedkamer als leider en toch ook iemand van het huis als je straks uw vijfde seizoen bij ons begint... Ben niet zozeer akkoord dat het snelle tempo hem parten speelt, wel het feit dat hij bij een achterstand of een gelijke stand niet het spel meer zo in handen kan nemen als hij deed in zijn eerste passage... Als de ploeg draait (bij een voorsprong ook) en de gehele ploeg krijgt een of twee meter extra ruimte, draait hij echt wel nog heel goed mee. |
| 06 Apr 2011, 7:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Is Ewen niet de enige speler uit de kern die er tijdens onze vorige titel ook bij was? Zat Podevijn toen al in de a-kern trouwens?
|
| 06 Apr 2011, 8:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zienaa schreef: Is Ewen niet de enige speler uit de kern die er tijdens onze vorige titel ook bij was? Zat Podevijn toen al in de a-kern trouwens? Podevijn was d'er toen ook al bij. 8 wedstrijden in competitieverband. |
| 06 Apr 2011, 8:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Goeie keuze, misschien als back-up maar tis sowieso wel nen echten Ajoin. Iemand die zich inzet voor de ploeg en die streeft naar goeien resultaten. Ge hebt echt karakterspelers ook nodig in een ploeg en Verheyden is er zeker één van. 'T zijn zo een spelers die het groepsgevoel versterken en de drang naar goeie resultaten neerzetten aanwakkeren.
| 06 Apr 2011, 8:36 |
|
|
Ancien
DT schreef: Bram schreef: Goeie zaak. Kent het huis en heeft ervaring. Als ik lees dat ze vooral naar volgend jaar daar naar op zoek zijn, dan voel ik mij daar langs een kant niet goed bij. Dus in dat opzicht content dat een Ewen blijft, en hopelijk ook nen Kestens. Laat ze dan maar op zoek gaan naar jongens met potentieel ipv uitbollers uit 1ste waarbij het hun allemaal niets meer kan schelen. Bovendien vind ik Ewen nog altijd een nuttige speler, zoals ik al gezegd heb niet voor een heel seizoen de ploeg te dragen in 2de klasse, maar op papier had hij dat dit jaar met het aantrekken van Ewout Denys ook niet moeten doen. Klopt absoluut! Ik ben heel tevreden voor Ewen in de eerste plaats - de laatste twee jaar werd er door het publiek heel vaak aan hem getwijfeld (zeker in de voorbereiding / start van het seizoen), maar als je dan ziet hoe hij zich daarboven zet en toch twee meer dan redelijke seizoenen draait, vind ik dat een mooie beloning voor hem. Bovendien een heel belangrijke schakel in de ploeg/kleedkamer als leider en toch ook iemand van het huis als je straks uw vijfde seizoen bij ons begint... Ben niet zozeer akkoord dat het snelle tempo hem parten speelt, wel het feit dat hij bij een achterstand of een gelijke stand niet het spel meer zo in handen kan nemen als hij deed in zijn eerste passage... Als de ploeg draait (bij een voorsprong ook) en de gehele ploeg krijgt een of twee meter extra ruimte, draait hij echt wel nog heel goed mee. Ewen is toch in de terugronde sterk aan het spelen, en wat ook belangrijk is Ewen is naast het veld ook van onschatbare waarde voor de groep. Ik weet dat van Michaël Seminck die me toen zegde, dat Ewen de leider en spreekbuis was van de groep en mede hierdoor aanvoerder was. Je hebt nu eenmaal ervaring en leiders nodig in je team, Ewen weet ook wel dat hij waarschijnlijk alle wedstrijden niet meer zal spelen, maar ik zeg het je voor op en naast het veld de jongere spelers o.a. te begeleiden is hij onmisbaar. Volgens mijn bescheiden mening is het bestuur goed bezig, de huidige spelersgroep aanvullen met enkele meerwaarden en we zullen geen slecht figuur slaan in tweede klasse. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Apr 2011, 8:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Jeroen schreef: Klopt maar dan denk ik dat Ewen een dure bankzitter zou zijn... polyvalente bankzitter, kan ook perfect als 2e doelman fungeren ![]() |
| 06 Apr 2011, 9:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Proficiat Ewen.
Het is waar wat Hugo hierboven zegt over dat leiderschap, al weet ik het niet van Michael mais de quelqu'un d'autres. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Apr 2011, 9:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
the_red_ant69 schreef: Jeroen schreef: Klopt maar dan denk ik dat Ewen een dure bankzitter zou zijn... polyvalente bankzitter, kan ook perfect als 2e doelman fungeren ![]() Ik ben oeik content dat em bloift ! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Apr 2011, 10:53 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Hugo schreef: DT schreef: Bram schreef: Goeie zaak. Kent het huis en heeft ervaring. Als ik lees dat ze vooral naar volgend jaar daar naar op zoek zijn, dan voel ik mij daar langs een kant niet goed bij. Dus in dat opzicht content dat een Ewen blijft, en hopelijk ook nen Kestens. Laat ze dan maar op zoek gaan naar jongens met potentieel ipv uitbollers uit 1ste waarbij het hun allemaal niets meer kan schelen. Bovendien vind ik Ewen nog altijd een nuttige speler, zoals ik al gezegd heb niet voor een heel seizoen de ploeg te dragen in 2de klasse, maar op papier had hij dat dit jaar met het aantrekken van Ewout Denys ook niet moeten doen. Klopt absoluut! Ik ben heel tevreden voor Ewen in de eerste plaats - de laatste twee jaar werd er door het publiek heel vaak aan hem getwijfeld (zeker in de voorbereiding / start van het seizoen), maar als je dan ziet hoe hij zich daarboven zet en toch twee meer dan redelijke seizoenen draait, vind ik dat een mooie beloning voor hem. Bovendien een heel belangrijke schakel in de ploeg/kleedkamer als leider en toch ook iemand van het huis als je straks uw vijfde seizoen bij ons begint... Ben niet zozeer akkoord dat het snelle tempo hem parten speelt, wel het feit dat hij bij een achterstand of een gelijke stand niet het spel meer zo in handen kan nemen als hij deed in zijn eerste passage... Als de ploeg draait (bij een voorsprong ook) en de gehele ploeg krijgt een of twee meter extra ruimte, draait hij echt wel nog heel goed mee. Ewen is toch in de terugronde sterk aan het spelen, en wat ook belangrijk is Ewen is naast het veld ook van onschatbare waarde voor de groep. Ik weet dat van Michaël Seminck die me toen zegde, dat Ewen de leider en spreekbuis was van de groep en mede hierdoor aanvoerder was. Je hebt nu eenmaal ervaring en leiders nodig in je team, Ewen weet ook wel dat hij waarschijnlijk alle wedstrijden niet meer zal spelen, maar ik zeg het je voor op en naast het veld de jongere spelers o.a. te begeleiden is hij onmisbaar. Volgens mijn bescheiden mening is het bestuur goed bezig, de huidige spelersgroep aanvullen met enkele meerwaarden en we zullen geen slecht figuur slaan in tweede klasse. maar men moet ook realistisch zijn, tweede klasse is niet hetzelfde als 3 de hoor, het gaat een beetje rapper, en daar wringt het schoentje bij een paar spelers denk ik, vooral in gestalte en snelheid...en het is denk ik niet de bedoeling om volgend jaar weer te zakken. _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 06 Apr 2011, 10:57 |
|
|
Ancien
kanderniopkommen schreef: Hugo schreef: DT schreef: Klopt absoluut! Ik ben heel tevreden voor Ewen in de eerste plaats - de laatste twee jaar werd er door het publiek heel vaak aan hem getwijfeld (zeker in de voorbereiding / start van het seizoen), maar als je dan ziet hoe hij zich daarboven zet en toch twee meer dan redelijke seizoenen draait, vind ik dat een mooie beloning voor hem. Bovendien een heel belangrijke schakel in de ploeg/kleedkamer als leider en toch ook iemand van het huis als je straks uw vijfde seizoen bij ons begint... Ben niet zozeer akkoord dat het snelle tempo hem parten speelt, wel het feit dat hij bij een achterstand of een gelijke stand niet het spel meer zo in handen kan nemen als hij deed in zijn eerste passage... Als de ploeg draait (bij een voorsprong ook) en de gehele ploeg krijgt een of twee meter extra ruimte, draait hij echt wel nog heel goed mee. Ewen is toch in de terugronde sterk aan het spelen, en wat ook belangrijk is Ewen is naast het veld ook van onschatbare waarde voor de groep. Ik weet dat van Michaël Seminck die me toen zegde, dat Ewen de leider en spreekbuis was van de groep en mede hierdoor aanvoerder was. Je hebt nu eenmaal ervaring en leiders nodig in je team, Ewen weet ook wel dat hij waarschijnlijk alle wedstrijden niet meer zal spelen, maar ik zeg het je voor op en naast het veld de jongere spelers o.a. te begeleiden is hij onmisbaar. Volgens mijn bescheiden mening is het bestuur goed bezig, de huidige spelersgroep aanvullen met enkele meerwaarden en we zullen geen slecht figuur slaan in tweede klasse. maar men moet ook realistisch zijn, tweede klasse is niet hetzelfde als 3 de hoor, het gaat een beetje rapper, en daar wringt het schoentje bij een paar spelers denk ik, vooral in gestalte en snelheid...en het is denk ik niet de bedoeling om volgend jaar weer te zakken. Het is zeker en vast de bedoeling niet om te strijden tegen de degradatie, we moeten een vaste waarde worden met een gezonde en realistische ambitie. Ik ben er zeker van dat onze ploeg beter uit de verf zal komen in tweede dan in derde klasse, maar laat ons rustig de versterkingen afwachten. De namen zullen wel vrij snel volgen na het binnenhalen van de welverdiende titel, hopelijk reeds zaterdagavond. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Apr 2011, 11:58 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
De discussie over Thibaut is al meermaals gevoerd, maar dit staat vandaag in HLN:
"Hoewel Thibaut nog een contract heeft van 1 seizoen, mag hij transfervrij vertrekken." 1e klasse zal wel te hoog gegrepen zijn voor hem volgend seizoen. Als hij serieus wil inleveren mss toch iets voor ons? Hoeft echt niet voor mij, maar 't bestuur zal wss toch wel eens een klapke doen met hem (of al gedaan hebben). |
| 06 Apr 2011, 12:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In tweede klasse zal die zeker nog zijn waarde hebben, maar dan zal hij toch serieus moeten inleveren
|
| 06 Apr 2011, 12:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als hij betaalbaar is, zou ik Thiebaut wel een schitterende transfer vinden.
|
| 06 Apr 2011, 16:07 |
|
|
forumlegende
Blijkbaar trekt zijn ex-ploeg MVV ook aan zijn mouw ...
|
| 06 Apr 2011, 16:12 |
|
| Pagina 89 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 345 Volgende |