Artikels - Pagina 89 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 497
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Artikels
zwawi schreef:
Ik hoop da onderkroiper het toch nog op de fotosite kan zetten want kzou het graag eens lezen.
Volgens mij rendeert dit systeem gewoon niet omdat er geen verrassing meer inzit voor de tegenstander. We spelen het systeem met 1 diepe spits reeds van in vierde klasse onder De Wilde en Limpens heeft da overgenomen. Het is altijd hetzelfde wat er gebeurt. Bij de tegenstanders zitten ook scouts zenne en ge moet gene superkenner zijn om ons spelconcept te ontcijferen.

En Zwawi kunt gij op de fotosite ? :?

01 Aug 2008, 9:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
In dat artikel zegt Geert dat Mezine héél gelukkig was te kunnen tekenen bij Aalst en dat het bizar is dat hij woensdag niet komen opdagen is. Het contract is in elk geval getekend en Jerome kan nergens anders tekenen zonder tussenkomst van den Iendracht. Ondertussen heeft Geert alle andere kandidaat testers (zijn telefoon stond roodgloeiend van de vele kandidaten volgens het artikel) afgewezen aangezien ze met Mezine hun man hadden.

De manager van Mezine heeft Jerome ondertussen kunnen bereiken en hij gelooft er sterk in dat Jerome vrijdag (vandaag dus) op training zal zijn. Strikt gezien moet hij vandaag pas op training zijn, aangezien zijn contract ingaat op 1 augustus.

Voorzitter De Bruecker zegt ook nog dat er wat kleine probleempjes waren, maar dat die opgelost kunnen worden.

Mocht het toch nog mislopen, hoopt Limpens, volgens het artikel, sowieso op een extra spits.

Ik blijf hopen dat het nog goed komt. Met Arnold waren er in het begin ook zo een probleempjes (oa gaan testen bij Mons) en dat is toch ook nog goed gekomen.

Als er vandaag iemand naar de training gaat, laat dan via het forum weten of Jerome er was.

01 Aug 2008, 9:53
Freak

Nuja, als zijn contract effectief pas van vandaag ingaat kan ik dat wel begrijpen.
Nog enkele dagen bij familie in Frankrijk vertoeven alvorens naar Belgie te komen zou ik ook doen. Want het zou mij nu toch verbazen dat hij elke dag zoveel kilometers gaat doen voor een training.

Iemand die vandaag naar de training gaat kijken ?

01 Aug 2008, 9:55

Smetje schreef:
In dat artikel zegt Geert dat Mezine héél gelukkig was te kunnen tekenen bij Aalst en dat het bizar is dat hij woensdag niet komen opdagen is. Het contract is in elk geval getekend en Jerome kan nergens anders tekenen zonder tussenkomst van den Iendracht. Ondertussen heeft Geert alle andere kandidaat testers (zijn telefoon stond roodgloeiend van de vele kandidaten volgens het artikel) afgewezen aangezien ze met Mezine hun man hadden.

De manager van Mezine heeft Jerome ondertussen kunnen bereiken en hij gelooft er sterk in dat Jerome vrijdag (vandaag dus) op training zal zijn. Strikt gezien moet hij vandaag pas op training zijn, aangezien zijn contract ingaat op 1 augustus.

Voorzitter De Bruecker zegt ook nog dat er wat kleine probleempjes waren, maar dat die opgelost kunnen worden.

Mocht het toch nog mislopen, hoopt Limpens, volgens het artikel, sowieso op een extra spits.

Ik blijf hopen dat het nog goed komt. Met Arnold waren er in het begin ook zo een probleempjes (oa gaan testen bij Mons) en dat is toch ook nog goed gekomen.

Als er vandaag iemand naar de training gaat, laat dan via het forum weten of Jerome er was.

EA-TV zal normaal gezien naar de training gaan en iets laten weten (y)

Nog een vraagsken kan er nu iemand op de fotosite ? :wadde:

01 Aug 2008, 9:58
forumlegende

Leeftijd: 43
Nope, lukt niet.
Wat Mezine betreft, zal het afwachten worden he. Als hij er vanavond is, zal het wel in orde zijn maar anders gaat da slecht aflopen denk ik.

01 Aug 2008, 10:02
Nationale Ploeg

suppo schreef:
Blijf erbij, slechtste trainer in jaren maar dat gevoel had ik al van bij zijn eerste matchen. Heeft hij nu nog niet door dat dit systeem niet werkt met de kern die hij heeft. Ik begrijp niet dat hij zoveel krediet blijft krijgen. Naar mijn gevoel hebben we een kampioenenploeg maar met deze trainer gaat het NIET lukken. Hij is gewoon het type niet dat bij onze ploeg past. Als gedoodverfde titelkandidaat speel je toch niet met 1 spits!!! dat is gewoon om problemen vragen.

mijn voetbalverstand is ongeveer zo groot als een erwt ... maar toch moet ik jouw tekstje beamen. Ik heb echt géén vertrouwen in Limpens. Er "gebeurt" niets, met die ploeg. Hij zorgt voor geen klik en doet geen vonk overslaan. Ik zit regelmatig achter de dug out van de bezoekers. Al die andere coaches sturen bij, grijpen in, praten met hun spelers tijdens de match, Limpens ligt achterover. Elk zijn eigen stijl hoor, maar als je dan sommige wedstrijden ziet waar we onder liggen, en je ziet geen verandering of geen "coaching" van aan de kant, tja, waarom betalen we dan iemand om in dat hokje te zitten?

01 Aug 2008, 10:09
Vaste Waarde

Allé ... het is alweer de schuld van Limpens ? Wat eigenijk ?

Ik denk dat iedereen het er over eens is dat we vorig seizoen gewoon kampioen spelen als we niet zoveel geplaagd hadden geweest door blessures en dat ws ook met deze trainer. Niemand kan echter toveren en zoveel tegenslag kan niemand goed verteren.

Dit seizoen hebben we al 4 oefenwedstrijden achter de rug die eigenlijk niet veel voorstellen. Volgende week (10/08) volgt een eerste test met een opwarmer in de beker tegen Mieux of Ukkel Sport. Het is nog steeds de trainer die beslist welk systeem we spelen en ik denk persoonlijk ook dat we met een 4-5-1 offensiever kunnen zijn dan een 4-4-2 ... Wie ben ik om tegen te spreken dat Limpens verkiest om vanuit een sterk middenveld te vertrekken ...

Veroordeel onze trainer als we met nieuwjaar niet in de top (lees aan de leiding) staan hé. Niet na 4 oefenwedstrijden !

Koen

01 Aug 2008, 10:24
Nationale Ploeg

Ajuin schreef:
Allé ... het is alweer de schuld van Limpens ? Wat eigenijk ?

Ik denk dat iedereen het er over eens is dat we vorig seizoen gewoon kampioen spelen als we niet zoveel geplaagd hadden geweest door blessures en dat ws ook met deze trainer. Niemand kan echter toveren en zoveel tegenslag kan niemand goed verteren.

Dit seizoen hebben we al 4 oefenwedstrijden achter de rug die eigenlijk niet veel voorstellen. Volgende week (10/08) volgt een eerste test met een opwarmer in de beker tegen Mieux of Ukkel Sport. Het is nog steeds de trainer die beslist welk systeem we spelen en ik denk persoonlijk ook dat we met een 4-5-1 offensiever kunnen zijn dan een 4-4-2 ... Wie ben ik om tegen te spreken dat Limpens verkiest om vanuit een sterk middenveld te vertrekken ...

Veroordeel onze trainer als we met nieuwjaar niet in de top (lees aan de leiding) staan hé. Niet na 4 oefenwedstrijden !

Koen

het gaat mij niet om die oefenmatchen, ik heb zelfs nog maar eentje gezien. Ik vind Limpens gewoon té stereotiep. We starten vorig jaar het seizoen met een opstelling die degelijk is, gezien de spelers. Een scorende spits en daar een technisch vernuft net achter. Waarom is het nodig om daar krampachtig aan vast te houden als eerst die scorende spits en later ook nog eens dat vernuft weg zijn? Doe dan iets anders! Ok, geplaagd door kwetsures vorig jaar en het kon nooit makkelijk zijn. Maar probeer dan eens op een andere manier te spelen in plaats van alleen maar met pionnetjes te schuiven om toch maar diezelfde opstelling te kunnen gebruiken.

In de veronderstelling dat Mézine hier zal spelen en hij is écht goed. Moeten we er dan nu al van uit gaan dat we Arnold dit seizoen niet zullen zien, of 't moet zijn om eens in te vallen? Of gaat hij hem op den back zetten? Als je twee goeie spitsen hebt, die voor wat ik er van gezien heb, misschien wel eens redelijk complementair zouden kunnen zijn én je bovendien een nummer tien hebt die niet zo diep speelt als die van vorig jaar ... is het dan niet een beetje je taak om, al is het maar even, aan 4-4-2 te denken? Of ben ik nu echt wel uit mijn nek aan het kletsen?

Dus ja, als Limpens dat niet eens probeert, dan vind ik hem geen goeie trainer. Ook al om de redenen die ik eerder beschreef ... tijdens een wedstrijd gebeurt in die dug out en daaruitvolgend dus ook op het veld, taktisch niets.

01 Aug 2008, 10:32

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
zwawi schreef:
We spelen het systeem met 1 diepe spits reeds van in vierde klasse onder De Wilde en Limpens heeft da overgenomen. Het is altijd hetzelfde wat er gebeurt. Bij de tegenstanders zitten ook scouts zenne en ge moet gene superkenner zijn om ons spelconcept te ontcijferen.

Dat is ook dikke zever hé, er zijn verschillende clubs die gewoon een stijl vh huis hebben en daar al decenia lang aan vast houden (al brengt elke nieuwe trainer andere accenten aan).
Daarmee boet ge bij de tegenstander misschien aan onvoorspelbaarheid in, maar langs de andere kant weet iedereen binnen die club van jeugd tot senior wel wat te doen.

Dat ge dit aangrijpt om kritiek ge geven op Limpens vind ik onozel te meer omdat dat systeem iets is dat ook ondersteund wordt door de clubleiding en een weloverwogen keuze is. Voor de technische staf is dat ook zeer simpel, er wordt gezocht naar een bepaald profiel speler, op een ander (neem nu Roeselare) zetten ze int begin vh jaar 20 nieuwe spelers af en als trainer moogt ge er uw plan mee trekken.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik een voorstander ben van Limpens ! Maar geef dan kritiek op zaken die ge hem werkelijk kunt aansmeren hé, dat coachen enz. dat is inderdaad iets wat ge hem niet zult zien doen. Dat is zijn stijl niet. Hij is ook niet de man die op het trainingsveld loopt te dollen met zijn spelers gelijk een Boskamp.
't is ook geen trainer die na de match lang bij de supporters zal blijven staan en een potje pakken... misschien stoort dat laatste een aantal mensen nog het meeste ?

01 Aug 2008, 11:18

placietjen schreef:
zwawi schreef:
We spelen het systeem met 1 diepe spits reeds van in vierde klasse onder De Wilde en Limpens heeft da overgenomen. Het is altijd hetzelfde wat er gebeurt. Bij de tegenstanders zitten ook scouts zenne en ge moet gene superkenner zijn om ons spelconcept te ontcijferen.

Dat is ook dikke zever hé, er zijn verschillende clubs die gewoon een stijl vh huis hebben en daar al decenia lang aan vast houden (al brengt elke nieuwe trainer andere accenten aan).
Daarmee boet ge bij de tegenstander misschien aan onvoorspelbaarheid in, maar langs de andere kant weet iedereen binnen die club van jeugd tot senior wel wat te doen.

Dat ge dit aangrijpt om kritiek ge geven op Limpens vind ik onozel te meer omdat dat systeem iets is dat ook ondersteund wordt door de clubleiding en een weloverwogen keuze is. Voor de technische staf is dat ook zeer simpel, er wordt gezocht naar een bepaald profiel speler, op een ander (neem nu Roeselare) zetten ze int begin vh jaar 20 nieuwe spelers af en als trainer moogt ge er uw plan mee trekken.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik een voorstander ben van Limpens ! Maar geef dan kritiek op zaken die ge hem werkelijk kunt aansmeren hé, dat coachen enz. dat is inderdaad iets wat ge hem niet zult zien doen. Dat is zijn stijl niet. Hij is ook niet de man die op het trainingsveld loopt te dollen met zijn spelers gelijk een Boskamp.
't is ook geen trainer die na de match lang bij de supporters zal blijven staan en een potje pakken... misschien stoort dat laatste een aantal mensen nog het meeste ?

Het artikel is niet verschenen om op Luc Limpens beginnen kritiek te geven natuurlijk .
De beste stuurlui staan aan wal zekers ? :wadde:

01 Aug 2008, 11:25
Miniem

OF je nu voorstander of tegenstander van Luc Limpens zijt maakt eigenlijk niet uit. Zolang het bestuur en de spelers achter hem staan, is iedereen beter af om zijn/haar energie misschien te steken in het ondersteunen van ons ploegske...

Op dit forum zitten in elk geval een paar fantastische trainers als ge dat allemaal leest. Spijtig voor hen in elk geval dat ze geen contract krijgen bij den Iendracht zekers ???

01 Aug 2008, 11:49
Nationale Ploeg

Pixie1972 schreef:
OF je nu voorstander of tegenstander van Luc Limpens zijt maakt eigenlijk niet uit. Zolang het bestuur en de spelers achter hem staan, is iedereen beter af om zijn/haar energie misschien te steken in het ondersteunen van ons ploegske...

Op dit forum zitten in elk geval een paar fantastische trainers als ge dat allemaal leest. Spijtig voor hen in elk geval dat ze geen contract krijgen bij den Iendracht zekers ???

maar het is toch toegestaan om een mening te hebben die niet dezelfde is als die van het bestuur en de trainer? Mag je je dan ook vragen stellen bij de manier van werken? Luidop? Of ben je dan ineens geen supporter meer?

01 Aug 2008, 12:15

Fillou schreef:
Pixie1972 schreef:

maar het is toch toegestaan om een mening te hebben die niet dezelfde is als die van het bestuur en de trainer? Mag je je dan ook vragen stellen bij de manier van werken? Luidop? Of ben je dan ineens geen supporter meer?

Ja in feite dient een forum om ieder zijn mening aan bod te laten komen . Ik heb pas enkele maanden geleden deze site leren kennen en het valt me op hoe weinig dat er toch POSITIEF kunnen denken . Ik vind natuurlijk ook dat men ieder zijn menig moet respecteren . Misschien een utopie maar kan een voetbalploeg On-Line trainers hebben ?
Dat zou een primeur zijn ! :D

01 Aug 2008, 12:36
Ancien

Leeftijd: 47
Van Mieghem én Couli: liepen elkaar voor de voeten op Terjoden, nu ja, nog geen automatisme, hoop ik. Met dit spelsysteem moet je rekenen op flitsen van Lord, want de andere flank is 'huilen met de pet op' (als Potjes niet speelt, uiteraard). M.a.w. Als de tegenstander Lord in de tang houdt, zal den iendracht weinig op de mat brengen met
Limpens zijn systeem. Let maar op mijn woorden.

Franck heeft ZELF al aangegeven dat hij beter rendeert met 2 aanvallers ipv éné!

Vraag me af waarom je dan nog een spits koopt????? Boto-Arnold-Mezine-(Boussoufa), wat een luxe voor 1 plaatske. Dan beter nog een CV ofzo gekocht want als Seminck eruit is, is het ook bibberen.

Ik sluit me aan dat Limpens geen goede coach is als hij zoal iets zegt in de gazet. :(

01 Aug 2008, 12:43
forumlegende

Leeftijd: 43
placietjen schreef:
zwawi schreef:

Dat is uw mening he placietjen en ook uw goed recht om dat zever te vinden maar ik vind persoonlijk da ons systeem te voorspelbaar is.
Ik zou zoals zovelen hier eens graag ne 4-4-2 zien en ast nie pakt, kunde weer het oude systeem spelen he seg. Oefenmatchen dienen toch om eens te experimenteren zeker.

01 Aug 2008, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 497