| Auteur |
Bericht |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Franck en De Mol mogen weg bij Dender.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !
|
| 29 Apr 2007, 11:38 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Titus schreef: Franck en De Mol mogen weg bij Dender.
De Mol zou ik zeker terughalen, dat zou een toptransfer zijn. Franck voetballend gezien ook, maar ik moet van die gast niet echt weten
|
| 29 Apr 2007, 12:57 |
|
 |
|
Jean
forumlegende
|
De Mol een toptransfer?????
|
| 29 Apr 2007, 16:05 |
|
 |
|
CALIMERO
Scholier
|
Diene Coulibaly is dat dienen van Oudenaarde of zijn betere broer die in Deinze speelt?Wel een wereld van verschil .
|
| 29 Apr 2007, 18:39 |
|
 |
|
AlostanA
Nationale Ploeg
|
Ja jongens, azo uit den duim zuigen dat sommigen hier doen.
|
| 29 Apr 2007, 18:46 |
|
 |
|
janos
nieuw in de eerste ploeg
|
CALIMERO schreef: Diene Coulibaly is dat dienen van Oudenaarde of zijn betere broer die in Deinze speelt?Wel een wereld van verschil .
Dienen van Deinze is een aanvallende speler, die zal Dugardeyn niet vervangen.
|
| 29 Apr 2007, 19:24 |
|
 |
|
witteken
Nationale Ploeg
|
Het zou gaan om die van Oudenaarde. Na verschillende keren gescout te zijn, is het bestuur tot de conclusie gekomen dat hij beter is dan Arne.
beter dan arne,ik hoop het.der zijn in derde op zijn plaats nie veel die beter zijn.
|
| 29 Apr 2007, 21:07 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
piewie schreef: In Opwijk is er geen twijfel meer dan Raul Vandenbrande naar Aalst gaat.
Misschien wordt dat morgen wel in Man Bijt Hond aangekondigd ...
Het is trouwens ROEL Vandenbrande. Raul mag ook altijd komen, maar naar het schijnt vraagt Real Madrid te veel ... 
|
| 29 Apr 2007, 21:51 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
witteken schreef: beter dan arne,ik hoop het.der zijn in derde op zijn plaats nie veel die beter zijn.
Die gast heeft, als ik het Internet mag geloven, nog drie jaar in Moeskroen gespeeld. Herinnert er iemand hem nog?
|
| 29 Apr 2007, 21:52 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Jean schreef: De Mol een toptransfer?????
Voor in derde is De Mol een toptransfer ja, sober, zelden fouten,... zo iemand hebt ge nodig, Dender speelde er vorig jaar ook kampioen mee in derde !
|
| 29 Apr 2007, 21:56 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
Jeroen schreef: Jean schreef: De Mol een toptransfer????? Voor in derde is De Mol een toptransfer ja, sober, zelden fouten,... zo iemand hebt ge nodig, Dender speelde er vorig jaar ook kampioen mee in derde !
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we met hem in derde speelden en ik herinner mij van hem anders nog genoeg fouten die ons doelpunten gekost hebben. Hij mag van mij gerust komen, maar dan is het toch voor in de breedte. Hij is zeker niet beter dan wat we centraal in de verdediging lopen hebben ...
|
| 29 Apr 2007, 21:59 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Iendracht02 schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: De Mol een toptransfer????? Voor in derde is De Mol een toptransfer ja, sober, zelden fouten,... zo iemand hebt ge nodig, Dender speelde er vorig jaar ook kampioen mee in derde ! Het is inmiddels een tijdje geleden dat we met hem in derde speelden en ik herinner mij van hem anders nog genoeg fouten die ons doelpunten gekost hebben. Hij mag van mij gerust komen, maar dan is het toch voor in de breedte. Hij is zeker niet beter dan wat we centraal in de verdediging lopen hebben ...
In Denderleeuw waren ze er daar toch ferm content van hoor, en hun resultaten zijn wel bekend hé
|
| 29 Apr 2007, 22:00 |
|
 |
|
hansken
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
|
Iendracht02 schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: De Mol een toptransfer????? Voor in derde is De Mol een toptransfer ja, sober, zelden fouten,... zo iemand hebt ge nodig, Dender speelde er vorig jaar ook kampioen mee in derde ! Het is inmiddels een tijdje geleden dat we met hem in derde speelden en ik herinner mij van hem anders nog genoeg fouten die ons doelpunten gekost hebben. Hij mag van mij gerust komen, maar dan is het toch voor in de breedte. Hij is zeker niet beter dan wat we centraal in de verdediging lopen hebben ...
ben ik mee akkoord!!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven!
|
| 29 Apr 2007, 22:03 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
Jeroen schreef: In Denderleeuw waren ze er daar toch ferm content van hoor, en hun resultaten zijn wel bekend hé
Ook in de breedte misschien, want hij had daar ook vorig jaar al, bij mijn weten zeker niet altijd een basisplaats. Voor centraal achteraan zou ik graag hebben dat er echt nog eentje bij komt die er zowel letterlijk als figuurlijk met kop en schouders boven uitsteekt, want om eerlijk te zijn heb ik voor dat gedeelte van de ploeg veruit het meeste schrik.
|
| 29 Apr 2007, 22:07 |
|
 |
|
rollo29
Reserve
AOL: rollo29
|
Jeroen schreef: Titus schreef: Franck en De Mol mogen weg bij Dender. De Mol zou ik zeker terughalen, dat zou een toptransfer zijn. Franck voetballend gezien ook, maar ik moet van die gast niet echt weten
awel mijne jongen hier wil ik nu echt eens op reageren.
ik dacht net hetzelfde over de franck maar heb die een tijdje geleden leren kennen via ne makker van mij en ik moet echt zeggen, de crème van ne gast. en wees gerust, ik zie dender ook liever vandaag falliet dan morgen dus daar ligt het niet aan.
maar 'als' hij komt wil ik hem zeker een kans geven, bij mijn weten heeft hij zich ook nog nooit negatief uitgelaten over den iendracht in tegenstelling tot anderen...
_________________ iendracht!
|
| 30 Apr 2007, 21:58 |
|
|