|
|
| Pagina 10 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
ajoin54 schreef: stevie1978 schreef: Bakkie schreef: Ik ga ook 300.000€ sponseren,maar volgend seizoen pik ik er wel weer 400.000€ terug,we kunnen dan weer opnieuw beginnen,eens een dief altijd een dief. dat is weer zo een opmerking waar ik het sch... van krijg ; dit noem ik gewoon wat interessant komen doen. ofwel weet je iets met bewijzen en dan gooi je het op het forum, behalve als het echt schadelijk is voor den EA, dan liefst met een PB. Ofwel zwijg je ! ![]() Wacht nog efkes,stevie1978 is een boken aan het eten,hij komt direct terug. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2011, 17:42 |
|
|
Miniem
Aan de steve1978 en diegene die met hem solidair zijn !
Steel een situatie voor : het komt een dief in uw huis , hij neemt al uw spaargeld mee daardoor valt je echt diep in een financiële put met alle gevolgen nadien, maar de buren en de vrienden van je doen hun best om je te helpen, ze werken dag en nacht, maar ja ….. meer dan 2000000 € in 3 maanden tijd terug vinden en verdienen is een beetje utopie !!! En op bepaalde moment “o wonder boven wonder” komt die dief terug ! O yuppieDepuppi ! En en en hij steelt voor om centjes aan je te geven (ale wat voor een toffe man is hij) , je bent zo goedgelovig om hem weer in uw huis te laten komen en aan uw vrienden en buren zal je uw middenvinger tonen… a ja , ze hebben toch aan je in zo korte periode niet kunnen helpen! Dus mijn voorstel aan steve1978 en diegene die zo pro FDR zijn : neem lening in de bank , leg al die centjes op een mooie bordje met gouden kantje en geeft aan FDR !!! Die arme manneke zal content zijn ! En voor Neutralboy en al die supporters die hun best doen om de club altijd te blijven steunen en niet alleen maar met de woorden maar ook met daden CHAPEAU !!! ![]() |
| 18 Nov 2011, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Voor iemand die enkel het forum las maar niets postte (tot vandaag dan) zijt ge wel serieus uwen achterstand aan 't inhalen zelleuh.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2011, 17:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
BSV schreef: Aan de steve1978 en diegene die met hem solidair zijn ! Steel een situatie voor : het komt een dief in uw huis , hij neemt al uw spaargeld mee daardoor valt je echt diep in een financiële put met alle gevolgen nadien, maar de buren en de vrienden van je doen hun best om je te helpen, ze werken dag en nacht, maar ja ….. meer dan 2000000 € in 3 maanden tijd terug vinden en verdienen is een beetje utopie !!! En op bepaalde moment “o wonder boven wonder” komt die dief terug ! O yuppieDepuppi ! En en en hij steelt voor om centjes aan je te geven (ale wat voor een toffe man is hij) , je bent zo goedgelovig om hem weer in uw huis te laten komen en aan uw vrienden en buren zal je uw middenvinger tonen… a ja , ze hebben toch aan je in zo korte periode niet kunnen helpen! Dus mijn voorstel aan steve1978 en diegene die zo pro FDR zijn : neem lening in de bank , leg al die centjes op een mooie bordje met gouden kantje en geeft aan FDR !!! Die arme manneke zal content zijn ! En voor Neutralboy en al die supporters die hun best doen om de club altijd te blijven steunen en niet alleen maar met de woorden maar ook met daden CHAPEAU !!! ![]() Zedde gij het Dirk (DB)?. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2011, 17:55 |
|
|
Knaap
wie zegt dat FDR & of DDB een dief is weet echt niet wat hij zegt.
ze hebben onze club naar tweede klasse geloodsd en hebben ook voor de jeugd veel gedaan, meer dan de meest die in het huidige bestuur zitten ooit gedaan hebben. we zijn al een hele tijd verder na de belachelijke putch en buiten een pensenkermis en wat holle slogans die we allemaal al kennen is er niks gerealiseerd, de nieuwe voorzitter gaf het al op na een wel heel korte tijd (misschien een record in de voetbalwereld). Als FDR een deftig plan heeft met voldoende inbreng en sponsors wel dan is hij meer dan welkom ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen en geef grif toe dat er wel zullen fouten begaan zijn in het verleden, aan hem om te bewijzen dat hij het kan & de connecties heeft. |
| 18 Nov 2011, 18:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bakkie schreef: ajoin54 schreef: stevie1978 schreef: dat is weer zo een opmerking waar ik het sch... van krijg ; dit noem ik gewoon wat interessant komen doen. ofwel weet je iets met bewijzen en dan gooi je het op het forum, behalve als het echt schadelijk is voor den EA, dan liefst met een PB. Ofwel zwijg je ! ![]() Wacht nog efkes,stevie1978 is een boken aan het eten,hij komt direct terug. dat hoeft niet, van mij mag hij opkrassen ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Nov 2011, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
En het orkest? Het speelde voort....
![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 18 Nov 2011, 18:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jamie schreef: wie zegt dat FDR & of DDB een dief is weet echt niet wat hij zegt. ze hebben onze club naar tweede klasse geloodsd en hebben ook voor de jeugd veel gedaan, meer dan de meest die in het huidige bestuur zitten ooit gedaan hebben. we zijn al een hele tijd verder na de belachelijke putch en buiten een pensenkermis en wat holle slogans die we allemaal al kennen is er niks gerealiseerd, de nieuwe voorzitter gaf het al op na een wel heel korte tijd (misschien een record in de voetbalwereld). Als FDR een deftig plan heeft met voldoende inbreng en sponsors wel dan is hij meer dan welkom ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen en geef grif toe dat er wel zullen fouten begaan zijn in het verleden, aan hem om te bewijzen dat hij het kan & de connecties heeft. Das juist we zitten in tweede En als we FDR,DDB en de kiekenboer hadden laten verder boeren,dan was den Iendracht waarschijnlijk binnen dit en twee jaar ne vogel voor de kat. En was er geen orkest meer die wou overnemen. En het orkest gaat morgen 5 nieuwe sponsors voorstellen. Laat FDR maar terug komen,dan kunnen we nog eens naar zijne goed nieuws show luisteren. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2011, 18:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
eintracht frankfurt schreef: En het orkest? Het speelde voort.... ![]() Verschrikkelijk !!! Heb twee dagen het forum niet gelezen en eigenlijk zijn we goed op weg om ook in dezen topic meer dan 200 blz te halen zonder iets concreet te zeggen. Blablablabla Voorstel : Alleen nog iets posten over onze toestand en/of oplossingen voor ons probleem als ge echt iets zeggen hebt, anders wegblijven en geen valse hoop meer geven en STOP met uw vriendjes (of ze nu De Roose of De Bruycker Of De Cock of whatever noemen) te beschermen. Ik zal het goeie voorbeeld geven en vanaf nu wegblijven tot ik echt iets te zeggen heb. Tot zondag _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 18 Nov 2011, 18:53 |
|
|
Ancien
De supportersactie zal al een groot succes zijn als we aan de nodige 15000 euro zouden geraken om een zitje te bemachtigen in de RVB, waar ik ook al mijn twijfels over heb.
Maar dat is maar klein bier als je 300000 nodig hebt voor de licentie, we komen dichter bij D-day en veel positieve geluiden heb ik van bestuurszijde tot op heden ook nog niet gehoord, ik zie de toekomst alvast dramatisch in. Weten jullie soms meer en gaan we de deadline halen, stel me dan gerust voor mijn tikker het begeeft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Nov 2011, 20:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jamie schreef: wie zegt dat FDR & of DDB een dief is weet echt niet wat hij zegt. ze hebben onze club naar tweede klasse geloodsd en hebben ook voor de jeugd veel gedaan, meer dan de meest die in het huidige bestuur zitten ooit gedaan hebben. we zijn al een hele tijd verder na de belachelijke putch en buiten een pensenkermis en wat holle slogans die we allemaal al kennen is er niks gerealiseerd, de nieuwe voorzitter gaf het al op na een wel heel korte tijd (misschien een record in de voetbalwereld). Als FDR een deftig plan heeft met voldoende inbreng en sponsors wel dan is hij meer dan welkom ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen en geef grif toe dat er wel zullen fouten begaan zijn in het verleden, aan hem om te bewijzen dat hij het kan & de connecties heeft. Akkoord met het succes dat ze behaald hebben maar hoe komt het dan dat onze schuld spectaculair gestegen is?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Nov 2011, 20:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Let's Hope & Pray!
_________________ OB17 |
| 18 Nov 2011, 21:01 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Hugo schreef: De supportersactie zal al een groot succes zijn als we aan de nodige 15000 euro zouden geraken om een zitje te bemachtigen in de RVB, waar ik ook al mijn twijfels over heb. Maar dat is maar klein bier als je 300000 nodig hebt voor de licentie, we komen dichter bij D-day en veel positieve geluiden heb ik van bestuurszijde tot op heden ook nog niet gehoord, ik zie de toekomst alvast dramatisch in. Weten jullie soms meer en gaan we de deadline halen, stel me dan gerust voor mijn tikker het begeeft. ![]() Morgen op de vergadering van het steuncomité zouden we de namen van 5 nieuwe sponsors te horen krijgen... Schitterend nieuws, vraag dan ook eens hoeveel hun inbreng zal zijn en of we ons nog zorgen hoeven te maken betreffende het behalen van de licentie? Zij hun ding en wij het onze, 't is precies een sprookje, hopelijk met een happy-end. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Nov 2011, 21:11 |
|
|
Freak
ik ga trachten objectief mijn mening te geven over de gang van zaken, hetgeen niet gemakkelijk is. Ik heb beide kampen gehoord en weet van hun meningen/voorstellen
In 2002 namen De Ridder en De Cock over met een schuld van 150.000 euro. (zie overnamecontract) Deze schuld steeg mede door het verloren proces aan Garré. We kunnen op zijn minst spreken van een "inschattingsfout" van de heer De Cock. Een aantal jaren later moet De Bruecker rond Nieuwjaar een dringende schuld vereffenen aan de RSZ of de boel ging failliet. De Bruecker komt met geld over de brug. De Bruecker en De Roose nemen de boel over van De Ridder en De Cock met een schuld van een 950.000 euro (zie overnamecontract, getekend door iemand van ons huidig bestuur) In juli 2011 mogen DDB en FDR beschikken omdat de schuld verder is opgelopen tot 1,3 miljoen euro. Ik lees hier steeds maar kritiek op FDR, en die is deels terecht. Maar waar ik het bijzonder moeilijk mee heb is dat er geen haan kraait naar de rol van Steven De Cock. Als FDR al boter op het hoofd heeft, dan weet ik toch nog iemand! (hallo verloren proces Garré). Zouden de clans Markey/De Cock/Van Eetvelde en FDR/sponsors niet beter de handen in elkaar slaan en hun grote ego's op kant zetten in het welzijn van onze club? En eindelijk eens tonen dat ze iendrachters zijn? Maak FDR voorzitter, Markey communicatieverantwoordelijke, Van Eetvelde algemeen manager, en de boekhouding laat je extern doen. En niet door één of ander bevriend boekhoudkantoor maar een echte onafhankelijke! Als FDR 200.000 euro klaarheeft met nieuwe sponsors en nog eens 30.000 euro aan 2 nieuwe leden voor de algemene vergadering, dan moet er gepraat worden. Morgen kondigen ze aan dat er om 50.000 euro sponsoring is opgehaald. Prima, maar we hebben nog een veelvoud nodig om de licentie te halen. Hier mijn oproep aan beide kampen, praat met elkaar en kom tot een vergelijk en zet vooral je ego's aan de kant!!! Iendracht veroit ![]() |
| 18 Nov 2011, 21:26 |
|
|
Duivelke
El Corredor schreef: ik ga trachten objectief mijn mening te geven over de gang van zaken, hetgeen niet gemakkelijk is. Ik heb beide kampen gehoord en weet van hun meningen/voorstellen In 2002 namen De Ridder en De Cock over met een schuld van 150.000 euro. (zie overnamecontract) Deze schuld steeg mede door het verloren proces aan Garré. We kunnen op zijn minst spreken van een "inschattingsfout" van de heer De Cock. Een aantal jaren later moet De Bruecker rond Nieuwjaar een dringende schuld vereffenen aan de RSZ of de boel ging failliet. De Bruecker komt met geld over de brug. De Bruecker en De Roose nemen de boel over van De Ridder en De Cock met een schuld van een 950.000 euro (zie overnamecontract, getekend door iemand van ons huidig bestuur) In juli 2011 mogen DDB en FDR beschikken omdat de schuld verder is opgelopen tot 1,3 miljoen euro. Ik lees hier steeds maar kritiek op FDR, en die is deels terecht. Maar waar ik het bijzonder moeilijk mee heb is dat er geen haan kraait naar de rol van Steven De Cock. Als FDR al boter op het hoofd heeft, dan weet ik toch nog iemand! (hallo verloren proces Garré). Zouden de clans Markey/De Cock/Van Eetvelde en FDR/sponsors niet beter de handen in elkaar slaan en hun grote ego's op kant zetten in het welzijn van onze club? En eindelijk eens tonen dat ze iendrachters zijn? Maak FDR voorzitter, Markey communicatieverantwoordelijke, Van Eetvelde algemeen manager, en de boekhouding laat je extern doen. En niet door één of ander bevriend boekhoudkantoor maar een echte onafhankelijke! Als FDR 200.000 euro klaarheeft met nieuwe sponsors en nog eens 30.000 euro aan 2 nieuwe leden voor de algemene vergadering, dan moet er gepraat worden Morgen kondigen ze aan dat er om 50.000 euro sponsoring is opgehaald. Prima, maar we hebben nog een veelvoud nodig om de licentie te halen. Hier mijn oproep aan beide kampen, praat met elkaar en kom tot een vergelijk en zet vooral je ego's aan de kant!!! Iendracht veroit ![]() eindelijk een verstandige, realistische opmerking ![]() |
| 18 Nov 2011, 21:56 |
|
| Pagina 10 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 40 Volgende |