Transfers volgend seizoen - Pagina 92 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
En wat is de reden van een transferverbod ?

El Corredor (Light) schreef:
England4ever schreef:
Zienaa schreef:
Het enige wat ik hoop is dat we die al die tijd niet dik moeten betalen.

Mieleken wordt betaald per prestatie, dus geen paniek. Als hij tot na nieuwjaar reeds uit is zou ik er niet van verschieten dat er nog iemand bijkomt! Sonck reeds bij 2 thuismatchen en 2x op de zandberg gesignaleerd. ook de piste Moreels niet vergeten die momenteel al maanden in de B kern zit in Oostende. ;)

er staat vandaag op voetbalnieuws.be dat inkomende transfers niet aan de orde zijn. Moreels vermelden ze daar expliciet...

het zou overigens ook kunnen dat we een transferverbod opgelegd krijgen hé. Dat heeft Frank op de laatste supportersvergadering ook duidelijk gemaakt.

27 Nov 2013, 10:45
Ancien

Leeftijd: 46
Josken11 schreef:
Josken001 schreef:

Wanneer gaan we die eindelijk eens tussen de lijnen zien?

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... winterstop

kern behouden, ik zou er toch een aantal buitenzwieren.

en aanvallend moet er heel wat bij.

geen mpenza dus meer in 2013. Dat is toch wat een klucht geworden hé zeg.

Ja uiteraard, maar dat kan CJ toch moeilijk nu al in de pers gaan verkondigen hé?

Wat de aanval betreft, lost het overgrote deel zichzelf op. Enkel Robin heeft nog een contract dus ja...

27 Nov 2013, 10:46
forumlegende

DT schreef:

kern behouden, ik zou er toch een aantal buitenzwieren.

en aanvallend moet er heel wat bij.

geen mpenza dus meer in 2013. Dat is toch wat een klucht geworden hé zeg.

Ja uiteraard, maar dat kan CJ toch moeilijk nu al in de pers gaan verkondigen hé?

Wat de aanval betreft, lost het overgrote deel zichzelf op. Enkel Robin heeft nog een contract dus ja...

om ambiance in de tent te brengen zou hij dat wel kunnen doen. :D

27 Nov 2013, 11:10
Nationale Ploeg

England4ever schreef:
Zienaa schreef:

Mieleken wordt betaald per prestatie, dus geen paniek. Als hij tot na nieuwjaar reeds uit is zou ik er niet van verschieten dat er nog iemand bijkomt! Sonck reeds bij 2 thuismatchen en 2x op de zandberg gesignaleerd. ook de piste Moreels niet vergeten die momenteel al maanden in de B kern zit in Oostende. ;)

er staat vandaag op voetbalnieuws.be dat inkomende transfers niet aan de orde zijn. Moreels vermelden ze daar expliciet...

het zou overigens ook kunnen dat we een transferverbod opgelegd krijgen hé. Dat heeft Frank op de laatste supportersvergadering ook duidelijk gemaakt.

misschien zou dat zelfs een goeie zaak zijn. overgaan daar zijn we totaal niet klaar voor en zakken gaan we niet meer doen (tenzij er heel rare dingen gebeuren). dus mag het hoofdaccent wel verder op de financïele aanzuivering liggen voor mij...

trouwens: met Ngasseu komt er een spits 'bij', en verder kan je Nelis zijn kans geven ipv Nick Vanbelle.

27 Nov 2013, 11:40
Ancien

Still standing ! schreef:
England4ever schreef:

misschien zou dat zelfs een goeie zaak zijn. overgaan daar zijn we totaal niet klaar voor en zakken gaan we niet meer doen (tenzij er heel rare dingen gebeuren). dus mag het hoofdaccent wel verder op de financïele aanzuivering liggen voor mij...

trouwens: met Ngasseu komt er een spits 'bij', en verder kan je Nelis zijn kans geven ipv Nick Vanbelle.

Ik twijfel wel of we Yves dit seizoen nog gaan zien hoor... Is geopereerd aan de knie en de revalidatie werd toch op een aantal maanden geschat... Bovendien had hij voor zijn blessure het ritme van een tweedeklasser nog niet in de benen, dus eerlijk gezegd wat sceptisch daarover... En als hij niet meer aan spelen toekomt, wordt het ook heel moeilijk om zijn contract verlengd te zien...

27 Nov 2013, 11:58
Freak

Leeftijd: 42
Vraag is ook wat een prestatie is volgens het contract van Pieje Klak (aka de Miel).

Trainen zal wel een prestatie zijn en misschien is zelfs (geblesseerd) aanwezig zijn op de matchen goed voor een zakcentje. Al kost het hem zelf niets door zijn auto van Thoen ;)

27 Nov 2013, 13:07
Nationale Ploeg

Zienaa schreef:

Den enigen is Thoen, wel dikke reclame in de gazet en tja Milleken mag dienen auto gebruiken al dan niet met tankkaart ;-)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

27 Nov 2013, 23:44
forumlegende

Leeftijd: 45
Gnohéré mag van Charleroi verhuurd worden
als er nog nen bizon/stormram gezocht moest worden...

28 Nov 2013, 1:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
"Mpenza speelgerechtigd tegen FC Antwerp?" ...
Waar ik me eindeloos aan erger is deze (alweer) dubbelzinnige berichtgeving.
Vandaag verscheen in , het periodiek "Goeiendag Aalst" dd 28-11-2013 (blz 13) een artikel dat Mpenza nog niet speelgerechtigd is omdat de transfertdocumenten door Netski Baku nog niet zijn overgemaakt. Maar dat er wordt gehoopt dat dit tegen de wedstrijd tegen FC Antwerp zou in orde zijn en dan kan meespelen..(ondanks zijn lichte blessure).
Verzwijgt het eendracht bestuur dit? Of is dit alweer de zoveelste "foute berichtgeving" ...en is de vertragingsoorzaak de knieblessure zoals CJ beweert ? Wanneer komt er eens "JUISTE informatie?

28 Nov 2013, 15:40
Freak

Leeftijd: 35
pattaboem schreef:
"Mpenza speelgerechtigd tegen FC Antwerp?" ...
Waar ik me eindeloos aan erger is deze (alweer) dubbelzinnige berichtgeving.
Vandaag verscheen in , het periodiek "Goeiendag Aalst" dd 28-11-2013 (blz 13) een artikel dat Mpenza nog niet speelgerechtigd is omdat de transfertdocumenten door Netski Baku nog niet zijn overgemaakt. Maar dat er wordt gehoopt dat dit tegen de wedstrijd tegen FC Antwerp zou in orde zijn en dan kan meespelen..(ondanks zijn lichte blessure).
Verzwijgt het eendracht bestuur dit? Of is dit alweer de zoveelste "foute berichtgeving" ...en is de vertragingsoorzaak de knieblessure zoals CJ beweert ? Wanneer komt er eens "JUISTE informatie?

Ne speler dat al 3weken niet traint zal ook niet plotseling aan de aftrap staan tegen Antwerp é aléja :D

28 Nov 2013, 15:49
forumlegende

ik denk niet dat Mpenza in 2013 nog een match gaat spelen voor ons. ;)

28 Nov 2013, 15:58
Nationale Ploeg

ik denk dat die nooit een match voor ons gaat spelen, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen denk ik :D

28 Nov 2013, 16:02
Nationale Ploeg

Wat ik wil besluiten: is dat een gloednieuw magazine "Goeiedag Aalst" 1ste jaargang!, 1ste exemplaar!.
Dat zichzelf respecteert; dergelijke ideote onzin beter niet publiceert.
En hierbij het (onjuist) idee verspreiden, dat de recentste berichten van trainer CJ leugens zouden blijken..
(Journalistiek? He?)

28 Nov 2013, 16:14
Nationale Ploeg

zwetzat schreef:

ik denk dat die nooit een match voor ons gaat spelen, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen denk ik :D

Als het juist is dat Mpenza al 3 weken niet meer traint. Dan vrees ik inderdaad ook voor het ergste.
Je zou toch mogen verwachten, als hij geblesseerd is aan de knieholte, dat hij 'aangepaste trainingen' moet doen. En niet complete rust.
Hoe kan Mpenza speelklaar geraken tegen januari; als zijn fysiek ook moet worden aangescherpt na lang 'stil' hebben gelegen.
Na een (lange) rustperiode voor zijn knie.... moet hij alweer opnieuw starten om zijn fysiek niveau terug op zijn vroeger peil te brengen.
De situatie ruikt stilaan meer naar een publiciteitsstunt met hoofdzakelijk commerciele doelstellingen..

28 Nov 2013, 16:28
Nationale Ploeg

Het is wel zeer opvallend, dat Eendracht niet meer heeft verloren sedert het nieuws bekend werd gemaakt van Mpenza's transfert en de puntwinst klimt.
Het lijkt wel of de ganse ploeg een tandje heeft bijgestoken sedertdien, alhoewel het aanvallend compartiment nog te laag scoort.

28 Nov 2013, 17:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 515