|
|
| Pagina 93 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() |
| 17 Dec 2007, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jan schreef: Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() Wat is er mis omdat ik hier verkondig dat er een grote verrassing gaat komen,ik kan ook niet meer zeggen hetgeen Geert De Ridder heeft gezegd,is het nu goed. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 17 Dec 2007, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Dec 2007, 19:33 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Bakkie schreef: Jan schreef: Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() Wat is er mis omdat ik hier verkondig dat er een grote verassing gaat komen,ik kan ook niet meer zeggen hetgeen Geert De Ridder heeft gezegd,is het nu goed. denk niet dat die er zal komen zolang er geen crematorium is ![]() |
| 17 Dec 2007, 19:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pieter schreef: Bakkie schreef: Jan schreef: Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() Wat is er mis omdat ik hier verkondig dat er een grote verassing gaat komen,ik kan ook niet meer zeggen hetgeen Geert De Ridder heeft gezegd,is het nu goed. denk niet dat die er zal komen zolang er geen crematorium is ![]() Ik heb het vlug aangepast ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Dec 2007, 19:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Pieter schreef: Bakkie schreef: Jan schreef: Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() Wat is er mis omdat ik hier verkondig dat er een grote verassing gaat komen,ik kan ook niet meer zeggen hetgeen Geert De Ridder heeft gezegd,is het nu goed. denk niet dat die er zal komen zolang er geen crematorium is ![]() Komt er een crematorium in Aalst??? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Dec 2007, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: Jeroen schreef: Daar dient toch een forum voor of ben ik nu verkeerd ? Als er duidelijk wordt bijgezegd dat het een gerucht is en van waar men het haalt, wat is dan het probleem ? Goh ja, langs ne kant wel. Maar van uitspraken zoals 'het bestuur heeft een grote verrassing in petto, let maar op mijn woorden.' of 'dit komt van die of die persoon die goed geplaatst is om het te weten.' krijg ik echt iets. Zeg het dan van den eerste keer he of zeg niks... En ik vind die laatste optie nog de beste. Kijk maar naar die kwakkel ivm Persoons. Er was uiteindelijk niks van waar, maar velen stonden wel direct op hun kop omdat ze er niet blij mee waren met die zogezegde transfer. Vicky _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Dec 2007, 21:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Jeroen schreef: Stuckens en Van Geem zijn voetballers die van goudwaarde zijn in tweede en derde klasse. Voorbeeldige mentaliteit en voetballend zeer goed. Die kunnen de club echt wel nog enkele jaren van dienst zijn, en als ze dan al is op de bank zouden zitten gaan die ook niet direct beginnen morren denk ik. Ondanks hun fusieclubverleden hebben deze echter zich nooit tegen Aalst gekeerd, dus laat ze maar komen in het geval van stuckens zou'k daar niet zo zeker van zijn... tschijnt dat diejen wel serieus e wa streken heeft... maar die zullen ze hem misschien hier wel rap nog efkes afleren? ![]() |
| 17 Dec 2007, 22:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Pieter schreef: Bakkie schreef: Jan schreef: Bakkie schreef: Zolang er niets of de Officéle site staat is het gissen wie er komt,maar er komen zeker nog versterking(en),ongeduldigaards laat het bestuur nu eens hun huiswerk afmaken,zolang de competitie nog bezig is zal er niets bekend gemaakt worden. Wait and see. Dan moet gij hier ook niet komen verkondigen dat er een grote verrassing zou kunnen komen. Maar soit, we zullen het wel zien ![]() Wat is er mis omdat ik hier verkondig dat er een grote verassing gaat komen,ik kan ook niet meer zeggen hetgeen Geert De Ridder heeft gezegd,is het nu goed. denk niet dat die er zal komen zolang er geen crematorium is ![]() Komt er een crematorium in Aalst??? ![]() wist ge da no niet? vlak naast de evenementenzaal ![]() _________________ MCMXIX |
| 18 Dec 2007, 0:40 |
|
|
Scholier
Is het niet wat onlogisch dat een speler die al gespeeld heeft in de beker voor een ander team niet voor zijn nieuwe ploeg kan aantreden in de bekercompetitie?
Bijvoorbeeld: Zottegem ligt eruit tegen KAA Gent(zuiver hypothetisch é!) en KV Kortrijk trekt een speler van Zottegem aan, dan is het toch zéér onlogisch dat die speler voor KV Kortrijk nogmaals tegen KAA Gent zal aantreden?! |
| 18 Dec 2007, 19:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jossen schreef: Is het niet wat onlogisch dat een speler die al gespeeld heeft in de beker voor een ander team niet voor zijn nieuwe ploeg kan aantreden in de bekercompetitie? Bijvoorbeeld: Zottegem ligt eruit tegen KAA Gent(zuiver hypothetisch é!) en KV Kortrijk trekt een speler van Zottegem aan, dan is het toch zéér onlogisch dat die speler voor KV Kortrijk nogmaals tegen KAA Gent zal aantreden?! In de champions league kan dat niet maar in de BvB vooralsnog wel dacht ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Dec 2007, 19:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: Jossen schreef: Is het niet wat onlogisch dat een speler die al gespeeld heeft in de beker voor een ander team niet voor zijn nieuwe ploeg kan aantreden in de bekercompetitie? Bijvoorbeeld: Zottegem ligt eruit tegen KAA Gent(zuiver hypothetisch é!) en KV Kortrijk trekt een speler van Zottegem aan, dan is het toch zéér onlogisch dat die speler voor KV Kortrijk nogmaals tegen KAA Gent zal aantreden?! In de champions league kan dat niet maar in de BvB vooralsnog wel dacht ik. In de Beker van België mag dat zeker wel. Danté werd vorig jaar met Charleroi door Standard uitgeschakeld. In de winterstop verhuisde hij naar Luik en hij speelde de bekerfinale met Standard. |
| 18 Dec 2007, 23:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Op het forum van redstar waasland zegt een zeker ajointje dat Van Geem zeker naar ons komt.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Dec 2007, 23:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
heb het gevraagd aan mijne maat die er speelt en hij weet nog van niets
afwachten dus maar |
| 18 Dec 2007, 23:40 |
|
|
Vaste Waarde
het online gokkantoor van ea
![]() _________________ Broer van ja |
| 19 Dec 2007, 8:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Bartos schreef: zwawi schreef: Het gaat hier over Brecht en Wouter Moreels. Brecht is een centrale verdediger en Wouter een flankaanvaller zoals Aelbrecht en Claessens. Da zijn allebei goeie spelers zenne maar toch niet de spits waar we met nieuwjaar moeten voor gaan. Da zal sowieso pas voor volgend seizoen zijn, want we mogen tijdens de winterstop enkel spelers van eerste of tweede klasse aanwerven. Diene Wouter Moreels was dus diene 9 bij Sottegem. Dat is zeker gene slechten. Snel en een actie in de benen. Als dienen nog jong is, kunnen we dienen eventueel wel gebruiken. Zeker enen die ze mogen blijven volgen. 22 en heeft net als Troch zijn opleiding bij Brugge gehad. |
| 19 Dec 2007, 18:11 |
|
| Pagina 93 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 149 Volgende |