|
|
| Pagina 93 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 15 Jun 2011, 11:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: De (9)Bilde schreef: El Corredor schreef: mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd. als al het nieuws wat ik hoorde omtrent betalingen, niet inzaaien van terreinen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon, klopt. Dan is dit het begin van het einde! en nu geeft de voorzitter de pijp aan Maarten, wegens een machtsstrijd omtrent de aanstelling van de nieuwe manager?? DDB wou Patricia, De Roose wou Yannick. Iendracht Veroit. ps: toen ze een paar weken zeiden, geef de nieuwe manager en spelers wat krediet, denk ik dat ze dat letterlijk bedoelden... idd El corredor achterstallige betalingen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon en serieuse onenigheid over die gratis truitjes bij het aankopen van abonnement(lees:geld door de ramen goeien)+inzage vd boekhouding weigeren an de andere leden vh bestuur.... ik heb dit ook allemaal uit zeeeeeer goeie bron vernomen.... De Rose is een alleenheerser en onze nieuwe manager is zijn poulain.(lees marionet) Dat ze die gratis truitjes dan laten vallen,who cares. het geld wat je spendeert aan truitjes had je beter in mindering gebracht voor je abo's en vooral je abo's hadden reeds sinds begin mei moeten klaarliggen. Mindering in prijs en je krijgt meer supporters en toch geef je maar evenveel uit. Maar wie ben ik _________________ geer'n bè |
| 15 Jun 2011, 11:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Die truitjes zullen het allemaal wel niet maken zeker. Het kan zijn dat daar een meningsverschil over was, maar dat zal toch nooit zwaar doorwegen in gans de discussie. Zoveel kan dat aan de club niet kosten.
|
| 15 Jun 2011, 11:38 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Weer via mijn bron :
ja er is onlangs ne nieuwe manager bijgekomen blijkbaar en de voorzitter kan er niet mee door 1 deur dus hij trapt het af, het was hem of die manager volgens wat ik hoor... |
| 15 Jun 2011, 12:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik word daar ZO moe van...
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Jun 2011, 12:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Dus ALS het kamp in 2 is gesplitst dan concludeer ik dit eruit:
Frank De Roose en de Marcel zouden graag het roer in handen nemen en zouden zo alles in handen hebben dan? Dan hou ik mijn hart al vast... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Jun 2011, 12:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tom_1919 schreef: Dus ALS het kamp in 2 is gesplitst dan concludeer ik dit eruit: Frank De Roose en de Marcel zouden graag het roer in handen nemen en zouden zo alles in handen hebben dan? Dan hou ik mijn hart al vast... Die kunnen een 2de klasseer financieel spijtig genoeg niet boven water houden ze. Met alle respect voor deze mannen maar de club kan zeer goed zonder hun, maar niet zonder - het geld - van Dirk De Bruecker. En dan mogen er allerhande zaken bij betrokken worden zoals aanstelling manager, truitjes bij de abonnementen bijgeven etc... maar dat is uw echt "probleem" niet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2011, 12:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
sjeezer schreef: Weer via mijn bron : ja er is onlangs ne nieuwe manager bijgekomen blijkbaar en de voorzitter kan er niet mee door 1 deur dus hij trapt het af, het was hem of die manager volgens wat ik hoor... Dan is je bron verkeerd. Had Dirk donderdag aan de lijn en na een moeilijke vergadering was er een consensus bereikt (2de maal trouwens dat ik dit post) Toen was er niks dat op wees dat hij zijn ontslag ging indienen als voorzitter. Er zijn er blijkbaar veel die vergeten dat Dirk bij Eendracht aalst blijft en de hoofdsponser blijft. ![]() _________________ geer'n bè |
| 15 Jun 2011, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
panoleon schreef: sjeezer schreef: Weer via mijn bron : ja er is onlangs ne nieuwe manager bijgekomen blijkbaar en de voorzitter kan er niet mee door 1 deur dus hij trapt het af, het was hem of die manager volgens wat ik hoor... Dan is je bron verkeerd. Had Dirk donderdag aan de lijn en na een moeilijke vergadering was er een consensus bereikt (2de maal trouwens dat ik dit post) Toen was er niks dat op wees dat hij zijn ontslag ging indienen als voorzitter. Er zijn er blijkbaar veel die vergeten dat Dirk bij Eendracht aalst blijft en de hoofdsponser blijft. ![]() Maar voor hoelang? moest ik in zijn plaats zijn ik bleef ook nog 1 jaar hoofdsponsor hoor, hij heeft dan ook op voorhand zijn geld betaald... De vraag is dan ook wat ze nadien gaan doen. ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 15 Jun 2011, 13:21 |
|
|
Tom_1919 schreef: Dus ALS het kamp in 2 is gesplitst dan concludeer ik dit eruit: Frank De Roose en de Marcel zouden graag het roer in handen nemen en zouden zo alles in handen hebben dan? Dan hou ik mijn hart al vast... Waar halen we het allemaal vandaan. Je conclusies zijn voorbarig, geen van bedien staan te springen om het roer samen in handen te nemen. Geloof mij maar, beiden hadden veel liever gehad dat Dirk aanbleef als voorzitter. _________________ geer'n bè |
| 15 Jun 2011, 13:22 |
|
|
Ancien
panoleon schreef: Tom_1919 schreef: Dus ALS het kamp in 2 is gesplitst dan concludeer ik dit eruit: Frank De Roose en de Marcel zouden graag het roer in handen nemen en zouden zo alles in handen hebben dan? Dan hou ik mijn hart al vast... Waar halen we het allemaal vandaan. Je conclusies zijn voorbarig, geen van bedien staan te springen om het roer samen in handen te nemen. Geloof mij maar, beiden hadden veel liever gehad dat Dirk aanbleef als voorzitter. Misschien komt er een derde kandidaat-voorzitter op de proppen, 't is te hopen dat ienen is met veel dollars. Ik ben er niet gerust in, momenteel hangen er donkere wolken boven het PC-stadion, welke Messias voelt zich geroepen om de hemel te doen uitklaren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2011, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: Tom_1919 schreef: Dus ALS het kamp in 2 is gesplitst dan concludeer ik dit eruit: Frank De Roose en de Marcel zouden graag het roer in handen nemen en zouden zo alles in handen hebben dan? Dan hou ik mijn hart al vast... Waar halen we het allemaal vandaan. Je conclusies zijn voorbarig, geen van bedien staan te springen om het roer samen in handen te nemen. Geloof mij maar, beiden hadden veel liever gehad dat Dirk aanbleef als voorzitter. Ik zou ni liever dan u op u woord geloven. Maar het begint er toch meer en meer op te lijken da er iets ni juist zit eh. Ik hoop alleen da het een 'klein' geschil is en da het voor het seizoen begint opgelost is, anders zijn wij er weer de pineut van! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Jun 2011, 14:11 |
|
|
Duivelke
Bakkie schreef: Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat.Ge zijt mis man, Marcel stak/steekt het vuur in brand |
| 15 Jun 2011, 15:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tis de fout van de nieuwe manager die er nog maar net is , tis Marcel tis De Roose , sebiet heeft BVR het nog gedaan
Tis een feit da Dirk is opgestapt enja eigenlijk thopen dat het de reden is zoals aangehaald in HLN |
| 15 Jun 2011, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
blanco schreef: Bakkie schreef: Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat.Ge zijt mis man, Marcel stak/steekt het vuur in brand Waarom gooien ze dan Marcel niet op den brandstapel ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Jun 2011, 15:40 |
|
| Pagina 93 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 289 Volgende |