|
|
| Pagina 93 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Arnold naar deinze
|
| 08 Mei 2009, 17:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Boris schreef: Bakkie schreef: Ik had veel respect voor Marijn,maar in een peutertuin doen ze dit ook "ik heb niets gedaan hoor het was diene kleinen daar in het hoekje" Stel dat ons bestuur zoiets dergelijks op de officiéle site zet. Wie heeft zich hier nu belachelijk gemaakt Steurs of het bestuur. 't Is nu niet dat ons (huidig en vorig) bestuur een voorbeeld van volwassen handelen is hé. Wat scheelt er met ons huidig bestuur?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Mei 2009, 17:31 |
|
|
toevallige voorbijganger
boer touch schreef: het word hoog tijd dat we eens nen troffe van meest verdienstelijke speler van de laatste 5 jaar geven, zo zou seminck ook eens bedankt worden voor geleverde prestaties ![]() Absoluut ! |
| 08 Mei 2009, 17:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Iendrachter90 schreef: Arnold naar deinze hoek,ohl,sint-niklaas, deinze sebiet nog bij den eendracht |
| 08 Mei 2009, 17:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
boer touch schreef: Iendrachter90 schreef: Arnold naar deinze hoek,ohl,sint-niklaas, deinze sebiet nog bij den eendracht Deinze is bevestigd ![]() |
| 08 Mei 2009, 17:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: boer touch schreef: Iendrachter90 schreef: Arnold naar deinze hoek,ohl,sint-niklaas, deinze sebiet nog bij den eendracht Deinze is bevestigd ![]() Yep,het staat ook al op voetbalkrant. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mei 2009, 17:40 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bedankt Marijn voor je onvoorwaardelijke inzet!
Het ga je goed, zowel met je studies als met je voetbalcarrière. |
| 08 Mei 2009, 18:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bedankt Marijn en veel succes! Hadden we dit jaar maar meerdere spelers gehad met zo een mentaliteit....
|
| 08 Mei 2009, 19:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ben blij dat de in mijn ogen niksbeduidende bedenkingen over die afstand en zijn werk enz.... van de baan zijn ; ..... daar geloofde ik dus niks van. (ivm marijn)
Ik dacht dat geld de oorzaak was maar blijkbaar komt het bestuur al aan de orde...... Ze zullen dus serieus uit hun pijp mogen komen om die te vervangen !! En over personen die het bullshit vinden dat lord concurrentie moet hebben zeg ik het volgende.... " Ik zie een speler niet alleen vanwege zijn talent maar in zijn volledige context".... Het is niet omdat hij een fenomenale techniek heeft, inderdaad daardoor al matchen beslist heeft dat hij ontouchable is en hij een god is "...... Ik houd ook graag een lord, en ik droom van een lord die elke week eindronde matchen speelt zoals verleden seizoen maar een speler is meer dan geniale bewegingen alleen. Een lord had anders door zijn intrinsieke kwaliteiten allang in eerste gespeeld !! Maar omdat hij dit niet een heel seizoen kan waarmaken omwille van karakter moeten der alternatieven zijn. Trouwens een lord in een mindere periode kan een uitstekende joker zijn op de bank !! Ik vind het jammer waarom dit dan ook als bullshit wordt afgedaan. Wees aub niet zo kortzichtig en bekijk het volledige pakket van een speler. Nogmaals dit gaat verder dan een aantal geniale bewegingen.... |
| 08 Mei 2009, 19:48 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Ben blij dat de in mijn ogen niksbeduidende bedenkingen over die afstand en zijn werk enz.... van de baan zijn ; ..... daar geloofde ik dus niks van. (ivm marijn) Ik dacht dat geld de oorzaak was maar blijkbaar komt het bestuur al aan de orde...... Ze zullen dus serieus uit hun pijp mogen komen om die te vervangen !! En over personen die het bullshit vinden dat lord concurrentie moet hebben zeg ik het volgende.... " Ik zie een speler niet alleen vanwege zijn talent maar in zijn volledige context".... Het is niet omdat hij een fenomenale techniek heeft, inderdaad daardoor al matchen beslist heeft dat hij ontouchable is en hij een god is "...... Ik houd ook graag een lord, en ik droom van een lord die elke week eindronde matchen speelt zoals verleden seizoen maar een speler is meer dan geniale bewegingen alleen. Een lord had anders door zijn intrinsieke kwaliteiten allang in eerste gespeeld !! Maar omdat hij dit niet een heel seizoen kan waarmaken omwille van karakter moeten der alternatieven zijn. Trouwens een lord in een mindere periode kan een uitstekende joker zijn op de bank !! Ik vind het jammer waarom dit dan ook als bullshit wordt afgedaan. Wees aub niet zo kortzichtig en bekijk het volledige pakket van een speler. Nogmaals dit gaat verder dan een aantal geniale bewegingen.... goi klapt nie anders as over poipen goi ![]() |
| 08 Mei 2009, 20:56 |
|
|
Freak
Als Steurs niet wilt blijven, mag hij best vertrekken, geen probleem.
Ik vind het een beetje van de pot gerukt dat sommige daar een uitstekende voetballer in zien. Niet slecht, heel veel inzet Ander en beter, veel beter. Het is tekenend voor die andere derderangsvedetten dat een jongen op inzet de trofee man van het seizoen moet winnen. Van mij part hadden ze hem dit jaar ofwel niet moeten uitreiken ofwel aan Seminck moeten geven. Voor zijn staat van dienst dan. Enfin, we zullen wel zien welke "konijnen" ze nog uit hun hoed toveren... |
| 08 Mei 2009, 21:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Als Steurs niet wilt blijven, mag hij best vertrekken, geen probleem. Ik vind het een beetje van de pot gerukt dat sommige daar een uitstekende voetballer in zien. Niet slecht, heel veel inzet Ander en beter, veel beter. Het is tekenend voor die andere derderangsvedetten dat een jongen op inzet de trofee man van het seizoen moet winnen. Van mij part hadden ze hem dit jaar ofwel niet moeten uitreiken ofwel aan Seminck moeten geven. Voor zijn staat van dienst dan. Enfin, we zullen wel zien welke "konijnen" ze nog uit hun hoed toveren... Een wit konijn met zwarte vlekken ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Mei 2009, 22:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Als Steurs niet wilt blijven, mag hij best vertrekken, geen probleem. Ik vind het een beetje van de pot gerukt dat sommige daar een uitstekende voetballer in zien. Niet slecht, heel veel inzet Ander en beter, veel beter. Het is tekenend voor die andere derderangsvedetten dat een jongen op inzet de trofee man van het seizoen moet winnen. Van mij part hadden ze hem dit jaar ofwel niet moeten uitreiken ofwel aan Seminck moeten geven. Voor zijn staat van dienst dan. Enfin, we zullen wel zien welke "konijnen" ze nog uit hun hoed toveren... Een wit konijn met zwarte vlekken ? ![]() Geef mij maar een heet konijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mei 2009, 22:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Gunther schreef: El Corredor schreef: de linkermiddenvelder waar dinsdagavond mee gebabbeld geweest is, komt ook niet. En dat was? Nu hij toch niet komt mag dat gerust geweten zijn Davy Claessens, de goalgetter van die kanaries ![]() Claessens heeft zijn contract bij Wetteren verlengd. Ook Jorit Dhaeseleer van Hamme, die een tijdje terug aan den Iendracht gelinkt werd, gaat naar Wetteren. |
| 08 Mei 2009, 22:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: boer touch schreef: hoek,ohl,sint-niklaas, deinze sebiet nog bij den eendracht Deinze is bevestigd ![]() Yep,het staat ook al op voetbalkrant. Staat ook op de site van Deinze. Ik ben vanaf het begin fan van Arnold en het zal pijn doen om volgend seizoen tegen hem te spelen. |
| 08 Mei 2009, 23:57 |
|
| Pagina 93 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 280 Volgende |