|
|
| Pagina 94 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
blanco schreef: Bakkie schreef: Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat.Ge zijt mis man, Marcel stak/steekt het vuur in brand dat hoop ik ook, al wie tegenwerkt en profiteert buiten hé zeg |
| 15 Jun 2011, 16:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: blanco schreef: Bakkie schreef: Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat.Ge zijt mis man, Marcel stak/steekt het vuur in brand Waarom gooien ze dan Marcel niet op den brandstapel ![]() daar heb je gelijk in bij frank moet alles van geld kloppen hij moet weten waar zijn geld is en waar het naartoegaat daarom nieuwe manager op het pc dan weet hij hij (frank) dat het zal kloppen. dada patricia _________________ stinkord |
| 15 Jun 2011, 16:34 |
|
|
Freak
De teneur van berichtgeving op Aalst TV is er toch ook eentje met een stinkende afrekeningsgeur als je het mij vraagt. Blijkbaar heeft de heer VDB zich maanden moeten inhouden om dergelijk bericht te plaatsen. Nu vind ik dat bericht, primo hypocriet en secundo getuigen van weinig durf om dit niet eerder te melden. Nu mag blijkbaar de stinkende pot open…Geen schuldenafbouw, kritiek op transfers, twee kampen, een budget dat niet klopt,… het kan niet op blijkbaar
Ik kijk trouwens erg uit naar de opbrengst/kostenanalyse van de heer VDB wat betreft zijn meerwaarde aangaande sponsoring op de volgende supportersvergadering. Dit bericht lijkt mij toch ook een hypotheek te leggen tussen de verdere samenwerking tussen E.Aalst en Aalst TV. Wat een niet-aanstelling als manager al niet kan teweeg brengen nietwaar? Dat er iets grondig mis zit lijkt mij duidelijk, medewerkers die al drie maanden geen euro gezien hebben, spelers die al twee maanden wachten op loon, terreinen die niet worden ingezaaid (mooi Project 90) wat betekent dat je oh zo geroemde jeugdwerking op strontpleinen mag trainen/spelen vanaf oktober/november. Al weken geleden hoor je in de wandelgangen dat er twee kampen zijn, zoals ik trouwens al eerder aangaf. Dirk DB die iemand extern als manager wou, Frank DR wou Yannick, en uiteindelijk blijkbaar het pleit won. Dirk en Frank zijn denk ik capabele mensen en hebben ons al eerder eens gered van een nakend faillissement, dat waren Dirk én Frank, niet enkel Dirk. Dat vergeten er hier wel een paar. Ik denk dat het meer hun entourage er rond is die voor problemen zorgt, en niet zij zelf… Nu wil men ons laten geloven dat er niets aan de hand is??? Sorry, maar na zoveel “toevalligheden”, geloof ik daar niet in. En dat Dirk DB hoofdsponsor blijft, hij zou wel heel dom zijn om zich terug te trekken als ge uw sponsorgeld al voor een gans jaar hebt betaald. Het is dringend het moment dat men goed, eerlijk en openlijk communiceert naar de supporters toe, al dan niet bij monde van onze nieuwe manager Yannick Van Aken. Zijn verbeterwerk zal er wel al opzitten zeker? Nog meer dergelijk nieuws kan de club missen als kiespijn, nu zeker de abonnementverkoop (eindelijk !!!) op gang komt. oh oh iendracht ![]() |
| 15 Jun 2011, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: De teneur van berichtgeving op Aalst TV is er toch ook eentje met een stinkende afrekeningsgeur als je het mij vraagt. Blijkbaar heeft de heer VDB zich maanden moeten inhouden om dergelijk bericht te plaatsen. Nu vind ik dat bericht, primo hypocriet en secundo getuigen van weinig durf om dit niet eerder te melden. Nu mag blijkbaar de stinkende pot open…Geen schuldenafbouw, kritiek op transfers, twee kampen, een budget dat niet klopt,… het kan niet op blijkbaar Ik kijk trouwens erg uit naar de opbrengst/kostenanalyse van de heer VDB wat betreft zijn meerwaarde aangaande sponsoring op de volgende supportersvergadering. Dit bericht lijkt mij toch ook een hypotheek te leggen tussen de verdere samenwerking tussen E.Aalst en Aalst TV. Wat een niet-aanstelling als manager al niet kan teweeg brengen nietwaar? Dat er iets grondig mis zit lijkt mij duidelijk, medewerkers die al drie maanden geen euro gezien hebben, spelers die al twee maanden wachten op loon, terreinen die niet worden ingezaaid (mooi Project 90) wat betekent dat je oh zo geroemde jeugdwerking op strontpleinen mag trainen/spelen vanaf oktober/november. Al weken geleden hoor je in de wandelgangen dat er twee kampen zijn, zoals ik trouwens al eerder aangaf. Dirk DB die iemand extern als manager wou, Frank DR wou Yannick, en uiteindelijk blijkbaar het pleit won. Dirk en Frank zijn denk ik capabele mensen en hebben ons al eerder eens gered van een nakend faillissement, dat waren Dirk én Frank, niet enkel Dirk. Dat vergeten er hier wel een paar. Ik denk dat het meer hun entourage er rond is die voor problemen zorgt, en niet zij zelf… Nu wil men ons laten geloven dat er niets aan de hand is??? Sorry, maar na zoveel “toevalligheden”, geloof ik daar niet in. En dat Dirk DB hoofdsponsor blijft, hij zou wel heel dom zijn om zich terug te trekken als ge uw sponsorgeld al voor een gans jaar hebt betaald. Het is dringend het moment dat men goed, eerlijk en openlijk communiceert naar de supporters toe, al dan niet bij monde van onze nieuwe manager Yannick Van Aken. Zijn verbeterwerk zal er wel al opzitten zeker? Nog meer dergelijk nieuws kan de club missen als kiespijn, nu zeker de abonnementverkoop (eindelijk !!!) op gang komt. oh oh iendracht ![]() Vanavond spoedvergadering op den iendracht. |
| 15 Jun 2011, 18:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
champagne schreef: Vanavond spoedvergadering op den iendracht. Klinkt ook enorm positief. ![]() |
| 15 Jun 2011, 18:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Op tv oost zegt de bruecker dat hij zeker voorzitter was gebleven als de corte manager was geworden.
|
| 15 Jun 2011, 18:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: De teneur van berichtgeving op Aalst TV is er toch ook eentje met een stinkende afrekeningsgeur als je het mij vraagt. Blijkbaar heeft de heer VDB zich maanden moeten inhouden om dergelijk bericht te plaatsen. Nu vind ik dat bericht, primo hypocriet en secundo getuigen van weinig durf om dit niet eerder te melden. Nu mag blijkbaar de stinkende pot open…Geen schuldenafbouw, kritiek op transfers, twee kampen, een budget dat niet klopt,… het kan niet op blijkbaar Ik kijk trouwens erg uit naar de opbrengst/kostenanalyse van de heer VDB wat betreft zijn meerwaarde aangaande sponsoring op de volgende supportersvergadering. Dit bericht lijkt mij toch ook een hypotheek te leggen tussen de verdere samenwerking tussen E.Aalst en Aalst TV. Wat een niet-aanstelling als manager al niet kan teweeg brengen nietwaar? Dat er iets grondig mis zit lijkt mij duidelijk, medewerkers die al drie maanden geen euro gezien hebben, spelers die al twee maanden wachten op loon, terreinen die niet worden ingezaaid (mooi Project 90) wat betekent dat je oh zo geroemde jeugdwerking op strontpleinen mag trainen/spelen vanaf oktober/november. Al weken geleden hoor je in de wandelgangen dat er twee kampen zijn, zoals ik trouwens al eerder aangaf. Dirk DB die iemand extern als manager wou, Frank DR wou Yannick, en uiteindelijk blijkbaar het pleit won. Dirk en Frank zijn denk ik capabele mensen en hebben ons al eerder eens gered van een nakend faillissement, dat waren Dirk én Frank, niet enkel Dirk. Dat vergeten er hier wel een paar. Ik denk dat het meer hun entourage er rond is die voor problemen zorgt, en niet zij zelf… Nu wil men ons laten geloven dat er niets aan de hand is??? Sorry, maar na zoveel “toevalligheden”, geloof ik daar niet in. En dat Dirk DB hoofdsponsor blijft, hij zou wel heel dom zijn om zich terug te trekken als ge uw sponsorgeld al voor een gans jaar hebt betaald. Het is dringend het moment dat men goed, eerlijk en openlijk communiceert naar de supporters toe, al dan niet bij monde van onze nieuwe manager Yannick Van Aken. Zijn verbeterwerk zal er wel al opzitten zeker? Nog meer dergelijk nieuws kan de club missen als kiespijn, nu zeker de abonnementverkoop (eindelijk !!!) op gang komt. oh oh iendracht ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2011, 18:46 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
ziet er nie goed uit denk ik
![]() |
| 15 Jun 2011, 18:46 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachter90 schreef: Op tv oost zegt de bruecker dat hij zeker voorzitter was gebleven als de corte manager was geworden. Dus als we nu eens een FT manager aanpakken, die Dirk betaalt en kiest, en waar de rest van het bestuur hem ook kan in vinden ? Zijn de problemen dan niet van tafel ? Ik kan mij niet voorstellen dat er daar iemand problemen zou van maken ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2011, 18:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
champagne schreef: El Corredor schreef: De teneur van berichtgeving op Aalst TV is er toch ook eentje met een stinkende afrekeningsgeur als je het mij vraagt. Blijkbaar heeft de heer VDB zich maanden moeten inhouden om dergelijk bericht te plaatsen. Nu vind ik dat bericht, primo hypocriet en secundo getuigen van weinig durf om dit niet eerder te melden. Nu mag blijkbaar de stinkende pot open…Geen schuldenafbouw, kritiek op transfers, twee kampen, een budget dat niet klopt,… het kan niet op blijkbaar Ik kijk trouwens erg uit naar de opbrengst/kostenanalyse van de heer VDB wat betreft zijn meerwaarde aangaande sponsoring op de volgende supportersvergadering. Dit bericht lijkt mij toch ook een hypotheek te leggen tussen de verdere samenwerking tussen E.Aalst en Aalst TV. Wat een niet-aanstelling als manager al niet kan teweeg brengen nietwaar? Dat er iets grondig mis zit lijkt mij duidelijk, medewerkers die al drie maanden geen euro gezien hebben, spelers die al twee maanden wachten op loon, terreinen die niet worden ingezaaid (mooi Project 90) wat betekent dat je oh zo geroemde jeugdwerking op strontpleinen mag trainen/spelen vanaf oktober/november. Al weken geleden hoor je in de wandelgangen dat er twee kampen zijn, zoals ik trouwens al eerder aangaf. Dirk DB die iemand extern als manager wou, Frank DR wou Yannick, en uiteindelijk blijkbaar het pleit won. Dirk en Frank zijn denk ik capabele mensen en hebben ons al eerder eens gered van een nakend faillissement, dat waren Dirk én Frank, niet enkel Dirk. Dat vergeten er hier wel een paar. Ik denk dat het meer hun entourage er rond is die voor problemen zorgt, en niet zij zelf… Nu wil men ons laten geloven dat er niets aan de hand is??? Sorry, maar na zoveel “toevalligheden”, geloof ik daar niet in. En dat Dirk DB hoofdsponsor blijft, hij zou wel heel dom zijn om zich terug te trekken als ge uw sponsorgeld al voor een gans jaar hebt betaald. Het is dringend het moment dat men goed, eerlijk en openlijk communiceert naar de supporters toe, al dan niet bij monde van onze nieuwe manager Yannick Van Aken. Zijn verbeterwerk zal er wel al opzitten zeker? Nog meer dergelijk nieuws kan de club missen als kiespijn, nu zeker de abonnementverkoop (eindelijk !!!) op gang komt. oh oh iendracht ![]() Vanavond spoedvergadering op den iendracht. om hoe laat? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 15 Jun 2011, 18:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Iendrachter90 schreef: Op tv oost zegt de bruecker dat hij zeker voorzitter was gebleven als de corte manager was geworden. Dus als we nu eens een FT manager aanpakken, die Dirk betaalt en kiest, en waar de rest van het bestuur hem ook kan in vinden ? Zijn de problemen dan niet van tafel ? Ik kan mij niet voorstellen dat er daar iemand problemen zou van maken ? Ja dat zou idd een oplossing kunnen zijn. |
| 15 Jun 2011, 18:52 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Op tv oost zegt de bruecker dat hij zeker voorzitter was gebleven als de corte manager was geworden. Eerst was het omdat hij de job niet kon combineren met zijn dagelijkse leiding van de firma. Nu omdat er een andere manager is aangepakt waar hij niet mee akkoord was? Soit, de echte reden interesseert me niet. Er veel woorden aan vuil maken helpt toch niet. De beslissing is genomen. Ik ben meteen benieuwd wie de volgende voorzitter zal worden. Hopelijk iemand van buiten de club zelf die de orde op zaken kan stellen. Want wat ook de echte reden mag zijn, er is een fundamenteel probleem en dat moet nu aangepakt worden. Anders dreigt al het goede tot hiertoe gerealiseerd is, te verdwijnen in het niets. |
| 15 Jun 2011, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Op tv oost zegt de bruecker dat hij zeker voorzitter was gebleven als de corte manager was geworden. ==> http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/voorzitterswissels-bij-aalst-en-wetteren-2011-06-15/ _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jun 2011, 19:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 15 Jun 2011, 19:09 |
|
|
Daaruit versta ik toch dat het water absoluut niet diep is, ge maakt mij niet wijs dat ze hier niet kunnen uitgeraken ? Wel zeer jammerlijk dat dit via de pers moet gaan.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2011, 19:17 |
|
| Pagina 94 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 289 Volgende |