|
|
| Pagina 95 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Boris schreef: Toch wel typerend voor dit forum (en lachwekkend) hoe Thomas vorig jaar voor 80% van 't forum de kop van jut was... Hij kon niks meer goed doen, werd hier denk 'k zelfs bedrieger en valsspeler (op torhout) genoemd. En zie nu... van judas tot messias Ik ben ook van da gedacht, de halve tribune zat op zijn kap en nu is hij de man die hier wonderen gaat verrichten. ik was een zééér grote fan van Troch in vierde, in derde al minder en niets wijst erop of kan erop wijzen dat hij nog dat oude niveau kan halen. kijk naar Arnold. En zolang hij (of iemand anders) niet de brokken kan maken zoals hij twee jaar geleden deed, lijkt het mij een plek waar ik niet zou willen spelen want het zal nooit meer goed genoeg zijn. Al zou het me niet tegenstaan moest hij komen, begrijp me niet verkeerd. _________________ iendracht! Laatst gewijzigd door rollo29 op 07 Jan 2009, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Jan 2009, 21:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: Natuurlijk niet. Maar we hebben met de ploeg van vorig jaar ook maar de 7de plaats mee gehaald, en de eindronde verloren. In zijn geheel behoorlijk te zwak gebleken voor de promotie. En zie dan onze transfertpolitiek... tijdens de zomer, en onze voorbereidingscampagne... Beetje kort door de bocht hé Pattaboem... die zevende plaats is juist, maar moet je wel in de juiste context plaatsen hé... Vorig seizoen hadden we een veel te krappe kern die ons laat op het seizoen zuur zou opbreken door een ronduit belabberde derde periode te spelen...Redenen: na een maand competitievoetbal (competitie begon laat door dat gedoe met de reeksindeling en dat voorval met die speler van Ronse) valt uw diepe spits uit voor een halfjaar, in dezelfde match vallen ook Troch en Aelbrecht uit - door de goede vibe waarin de ploeg verkeerd, kan de toenmalige groep die tegenslagen opvangen - maar je weet dat zo'n jonge groep dat geen heel seizoen vol kan houden (we speelden wel al een maand voor de competitiestart flink wat bekerwedstrijden ook, allemaal met inzet) - dan is de piek van de goede vorm veel sneller weg ook. In de eindronde bleek vast en zeker niet dat we te zwak waren: Woluwe werd kansloos wandelen gestuurd over 180 minuten - ook tegen Wezet zat het erin, zeker thuis (twee kutgoals en een gemiste strafschop) - op Wezet was het niet goed, maar zat het er toch tot de laatste minuut in -> strafschop op Verheyden ni gefloten in de eerste helft, Dessaer die alleen voor de doelman over knalt en Aelbrecht die na de goal van Verheyden nog eens vrij mag aanleggen van in de kleine back... Als je dan enkel de cijfertjes wil onthouden en het slechte wil zien, doe gerust... maar de nuances geven een totaal ander beeld. Als je dan het geklungel van augustus tot december bekijkt dit seizoen, moet je heel nederig zijn... En laat iedereen maar twijfelen aan Troch, dat maakt hem dubbel zo gevaarlijk - Van Mieghem en Franck om er maar twee te noemen waren wel altijd topfit, hebben we dat gemerkt??? En als geld het probleem is om Troch weer te halen: ruil hem zonder zeveren tegen Franck en Van Mieghem - dan zijn meteen een heel pak zorgen van de baan... Als je toch graag naar statistieken kijkt hé - kijk dan eens naar het aantal doelpogingen van Aalst in de heenronde, het aantal gemaakte doelpunten en dus ook, het aantal assists... allemaal bedroevend laag... Zelfs al maakt Troch geen goal, hij zal er per match wel twee panklaar leggen voor hetzij een spits, hetzij een opkomende middenvelder... Als je dat niet wil zien... Zelfs in zijn "slecht" seizoen van vorig jaar, nog tien assists dacht ik... Die eigenschap alleen + het feit dat we dan eindelijk weer een leider op het veld zullen hebben, zou de komst van Troch alleen al toegejuicht moeten worden |
| 07 Jan 2009, 22:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Transfer Wittesaele zou om administratieve redenen niet doorgaan.
![]() |
| 07 Jan 2009, 22:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
nonkel marcel schreef: Transfer Wittesaele zou om administratieve redenen niet doorgaan. ![]() Dju toch, ik had eigenlijk wel een goed oog in die transfer. Jammer ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Jan 2009, 22:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: nonkel marcel schreef: Transfer Wittesaele zou om administratieve redenen niet doorgaan. ![]() Dju toch, ik had eigenlijk wel een goed oog in die transfer. Jammer ... Er is nog een waterkansje , probleem is dat de manager van Wittesaele aan deze transfer niets kan verdienen , en dus moeilijk doet.. |
| 07 Jan 2009, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Xander schreef: Casual1919 schreef: nonkel marcel schreef: Transfer Wittesaele zou om administratieve redenen niet doorgaan. ![]() Dju toch, ik had eigenlijk wel een goed oog in die transfer. Jammer ... Er is nog een waterkansje , probleem is dat de manager van Wittesaele aan deze transfer niets kan verdienen , en dus moeilijk doet.. Kzal em een pintje betalen voor de moeite. |
| 07 Jan 2009, 23:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
De Jean schreef: Xander schreef: Casual1919 schreef: nonkel marcel schreef: Transfer Wittesaele zou om administratieve redenen niet doorgaan. ![]() Dju toch, ik had eigenlijk wel een goed oog in die transfer. Jammer ... Er is nog een waterkansje , probleem is dat de manager van Wittesaele aan deze transfer niets kan verdienen , en dus moeilijk doet.. Kzal em een pintje betalen voor de moeite. Als we allemaal samen leggen geraken we mss aan een vat ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 07 Jan 2009, 23:07 |
|
|
Nationale Ploeg
rollo29 schreef: Boris schreef: Toch wel typerend voor dit forum (en lachwekkend) hoe Thomas vorig jaar voor 80% van 't forum de kop van jut was... Hij kon niks meer goed doen, werd hier denk 'k zelfs bedrieger en valsspeler (op torhout) genoemd. En zie nu... van judas tot messias Ik ben ook van da gedacht, de halve tribune zat op zijn kap en nu is hij de man die hier wonderen gaat verrichten. ik was een zééér grote fan van Troch in vierde, in derde al minder en niets wijst erop of kan erop wijzen dat hij nog dat oude niveau kan halen. kijk naar Arnold. En zolang hij (of iemand anders) niet de brokken kan maken zoals hij twee jaar geleden deed, lijkt het mij een plek waar ik niet zou willen spelen want het zal nooit meer goed genoeg zijn. Al zou het me niet tegenstaan moest hij komen, begrijp me niet verkeerd. Ik heb de reden hier alleen eens gepost, maar aangezien je nog wou reageren zonder naar die argumenten te kijken zal ik hier nog eens op antwoorden met een stuk uit de vorige column van Troch: Hoe raar het ook mag klinken, op 1 of andere manier heb ik er geen 100% spijt van. Want niks is als voetballer pijnlijker dan vanop de tribune machteloos toe te zien naar je ploegmaten die het moeilijk hebben en match na match verliezen. Blijkbaar is er veel commentaar op mijn prestatie in Torhout geweest, en had ik geweten dat ik maar die inbreng kon hebben, ging ik er nooit aan begonnen zijn. De kritiek dat ik niet wou hebben dat Aalst promoveerde heeft mij wel pijn gedaan en is totaal onwaar. Het was net omdat ik er in geloofde en dat wou helpen realiseren dat ik in Torhout gespeeld heb. Een beetje meer steun van binnen de club en eventueel een woordje van uitleg naar buitenuit ging ik echt geapprecieerd hebben. Troch speelde dus met inspuitingen en een verstijfde enkel (wat toen op het moment van kritiek nog niet geweten was). Een terugkeer van Troch zou trouwens ook goed zijn voor uwe vriend Franck. De druk zal een stuk minder zijn en hij kan hopelijk dan eens spelen op een positie die hem ligt. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 08 Jan 2009, 2:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Wittesaele gaat dan toch niet door wegens administratieve redenen...
![]() _________________
|
| 08 Jan 2009, 7:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Artikel in het NB van vandaag:
"Ondanks het akkoord tussen Dender en Aalst over een overgang van spits Wittesaele werd de transfer afgeblazen wegens administratieve redenen. Het bondsreglement en het arbeidsrecht blijken niet op elkaar afgestemd zodat AA Gent als eigenaar zijn fiat niet kan geven aan een nieuwe uitleenbeurt aan een andere club." |
| 08 Jan 2009, 8:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hopelijk hadden ze enkele alternatieven achter de hand.
|
| 08 Jan 2009, 9:28 |
|
|
forumlegende
Alles op Troch en de rest komt vanzelf.
|
| 08 Jan 2009, 10:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Zienaa schreef: Hopelijk hadden ze enkele alternatieven achter de hand. Ze moeten niet overgaan tot paniekaankopen ook. In ieder geval nen centrumspits die de goal weet staan binnenhalen is nog belangrijker dan het terughalen van Troch.Desnoods in het buitenland ne keer gaan speuren. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 08 Jan 2009, 10:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat ze maar wegblijven uit het buitenland. Als ge daar nu nog moet beginnen te zoeken kunt ge met ne nieuwen Iakovlevski afkomen. Das ook ne centrumspits !
|
| 08 Jan 2009, 10:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Jeroen schreef: Dat ze maar wegblijven uit het buitenland. Als ge daar nu nog moet beginnen te zoeken kunt ge met ne nieuwen Iakovlevski afkomen. Das ook ne centrumspits ! Mezine kwam uit de franse competitie en was den beste spits die ze dit seizoen al gehad hebben, jammer van zijn papieren. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 08 Jan 2009, 10:46 |
|
| Pagina 95 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 130 Volgende |