Transfers 2009-2010 - Pagina 95 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 93 94 95 96 97 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Boto naar Zottegem
Hugo schreef:
Bakkie schreef:
Hugo schreef:

(y) :plat: :plat:

Hij had een beetje het postuur van den Hugo vond ik. :p

Maar wel minder snelheid, techniek en uithoudingsvermogen! :p

Zet em op Hugo :banana:
En dan vergeet nog de koelbloedige afwerking van Den Hugo :whistle:

10 Mei 2009, 10:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2009-2010
De ideale vervanger voor Steurs: Schamp. Al zullen ze er wel voor moeten betalen als ze hem willen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

10 Mei 2009, 12:12
Freak

Leeftijd: 45
Titus schreef:
De ideale vervanger voor Steurs: Schamp. Al zullen ze er wel voor moeten betalen als ze hem willen.

met schamp is gesproken geweest, maar die tekende voor 3 jaar bij, bij Oudenaarde. Dus geen Schamp :cool:

10 Mei 2009, 12:13

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Boto naar Zottegem
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Hij had een beetje het postuur van den Hugo vond ik. :p

Maar wel minder snelheid, techniek en uithoudingsvermogen! :p

Zet em op Hugo :banana:
En dan vergeet nog de koelbloedige afwerking van Den Hugo :whistle:

Mail de foto van den Hugo en Arnoldo eens door naar die mannen van Sottegem,dan kunnen ze direkt zien hoe scherp Boto wel staat. :D wel vermelden dat het de linkse is op de foto,dat ze zich niet vergissen met onze vriend Arnoldo

10 Mei 2009, 13:49

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bakkie :offtopic: :whistle:

10 Mei 2009, 14:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
Titus schreef:

met schamp is gesproken geweest, maar die tekende voor 3 jaar bij, bij Oudenaarde. Dus geen Schamp :cool:

Schamp lag toch nog onder contract bij Lokeren? Of hebben ze hem afgekocht?

10 Mei 2009, 16:22
Knaap

Website: http://www.ksvsottegem.be
Oudenaarde heeft een persoonlijk akkoord met Schamp voor een contract van 3 jaar, en is reeds begonnen met de gesprekken met Lokeren.

10 Mei 2009, 18:00
nieuw in de eerste ploeg

Nogmaals...... als lord dan toch zo onmisbaar is .....waarom werd lord dan geen "man van het seizoen" maar wel steurs.....

10 Mei 2009, 23:07
Freak

Leeftijd: 35
marc2 schreef:
Nogmaals...... als lord dan toch zo onmisbaar is .....waarom werd lord dan geen "man van het seizoen" maar wel steurs.....

Omdat steurs er ongeveer 30matchen voor gegaan is en lord enkel wanneer hij er zin in had zeker.Trouwens om goed te zijn hadden we gewoon geen man van het seizoen moeten kiezen of zoals sommigen hier al opperden seminck de prijs moeten geven en niemand is onmisbaar.

10 Mei 2009, 23:11
nieuw in de eerste ploeg

Voial, dat wil ik dus bedoelen. Regelmaat is ook een kwaliteit, en zeker in een flauwe reeks als derde. Regelmaat is ook nodig als je titel wil spelen.

10 Mei 2009, 23:33
Ancien

Leeftijd: 46
marc2 schreef:

Kweenie omdat mensen zoals jij hem geen punten hebben gegeven???

Weet je, ge hebt gelijk... Steurs is een fantastische voetballer die u constant naar een hoger niveau tilt, elke match beslissend is en drama drama dat hij niet zou bijtekenen... Miljaar jongens, we hebben hier vorig jaar Troch, Verheyden en Claessens laten gaan en hebben van dag 1 van de voorbereiding gezien dat Arnold hier werd buitengepest...Dat waren gasten die het verdienden om er hier een boom over op te zetten...

Wij zitten hier verdorie te melken over enen van Geel die in het zwakste seizoen in jaren in de zwakste reeks in jaren, de minst slechte was... Dries Mertens speelde hier maar 15 matchen toen we degradeerden naar vierde, werd ook man van het seizoen en we hebben toen wel 15 matchen voetbal gezien met gasten van 18-19 jaar... Daar liepen veel grotere talenten tussen dan een Marijn Steurs zenne en ze knokten evenveel als Marijn... Er was toen wel niet zo'n heisa.

Put everything in perspective... Ik vind het belachelijk om Marijn een dik contract te geven op basis van het feit dat hij een gouden schoen heeft gewonnen... Ook al eens aan gedacht dat er misschien de helft minder mensen hebben gestemd voor de man van het KUTseizoen... Gezien hoeveel volk er nog was tegen Peruwelz?? Dat zijn problemen vriend. Dat Marijn - waar hij ook gaat spelen - volgend jaar eerst maar eens bevestigd en dan kunnen we klappen...

En last but not least: het is Marijn zelf hé die niet wil bijtekenen!! En met zo'n belachelijk berichtje na te laten op Netlog, moet hij van mij op niet al te veel respect rekenen... Mijn gedacht paste hij niet in de plannen van VDH en kiest hij eieren voor zijn geld... So what?

11 Mei 2009, 7:37
Ancien

DT schreef:
marc2 schreef:

Kweenie omdat mensen zoals jij hem geen punten hebben gegeven???

Weet je, ge hebt gelijk... Steurs is een fantastische voetballer die u constant naar een hoger niveau tilt, elke match beslissend is en drama drama dat hij niet zou bijtekenen... Miljaar jongens, we hebben hier vorig jaar Troch, Verheyden en Claessens laten gaan en hebben van dag 1 van de voorbereiding gezien dat Arnold hier werd buitengepest...Dat waren gasten die het verdienden om er hier een boom over op te zetten...

Wij zitten hier verdorie te melken over enen van Geel die in het zwakste seizoen in jaren in de zwakste reeks in jaren, de minst slechte was... Dries Mertens speelde hier maar 15 matchen toen we degradeerden naar vierde, werd ook man van het seizoen en we hebben toen wel 15 matchen voetbal gezien met gasten van 18-19 jaar... Daar liepen veel grotere talenten tussen dan een Marijn Steurs zenne en ze knokten evenveel als Marijn... Er was toen wel niet zo'n heisa.

Put everything in perspective... Ik vind het belachelijk om Marijn een dik contract te geven op basis van het feit dat hij een gouden schoen heeft gewonnen... Ook al eens aan gedacht dat er misschien de helft minder mensen hebben gestemd voor de man van het KUTseizoen... Gezien hoeveel volk er nog was tegen Peruwelz?? Dat zijn problemen vriend. Dat Marijn - waar hij ook gaat spelen - volgend jaar eerst maar eens bevestigd en dan kunnen we klappen...

En last but not least: het is Marijn zelf hé die niet wil bijtekenen!! En met zo'n belachelijk berichtje na te laten op Netlog, moet hij van mij op niet al te veel respect rekenen... Mijn gedacht paste hij niet in de plannen van VDH en kiest hij eieren voor zijn geld... So what?

Ik ben het volledig eens met bovenstaande analyse. (y)

11 Mei 2009, 8:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
hadden ze claessens,troch,verheyden nu nog gehad ipv ze te laten vertrekken (of weg te jagen?) - (hierbij dan nog podevijn en eventueel ne lord of ne steurs) - dan hadden ze nu toch e vreed goe en degelijk middenveld gehad zeker .....zonder derderangs sterartiesten....de mensen die deze gasten zomaar laten vertrekken hebben zouden ze me pek en veren moeten bedekken! al goe da ze toch enigsinds hun (zoveelste domme) fouten hierin eindelijk aan het zien zijn en er enen van hebben kunnen overtuigen om terug te komen.al denk ik niet dat het door of voor dezelfde mensen is da hij terug komt ze....erkenning van kwaliteit komt meer dan eens veel en veel te laat....en er gaan er daar nog spijt krijgen van wa ze me onzen arnoldus hebben uitgestoken...hier MOEST hij weg,maakt in een half seizoen (bij hoek)10 goals,terwijl ze ons hier opspeldden da hij medisch afgekeurd was en nooit meer de oude zou worden?had hij die 10 goals hier nog mogen maken , zou het er mischien nog wa beter hebben uitgezien in t klassement.... en nu naar deinze.....weer ne goeie gast da ze hier niet meer moesten hebben maar da wel 'aanbeden' werd door de supporters.....en nu een andere dan onze ploeg meer dan waarschijnlijk mooie diensten zal gaan bewijzen.spijtig,spijtig.....
bestuurders,houd er vandejaar aub eens uwe kop bij en trekt uw ogen open.....laat de goei nie gaan en steek gasten da hun job nie (willen) doen bij de reserven...

11 Mei 2009, 8:08
Vaste Waarde

All hail DT!! :worship:

Ik heb Steurs ook mee tot man van het seizoen gekozen, maar dat wil niet zeggen dat ik hem absoluut wil zien blijven zenne.

11 Mei 2009, 9:08
Nationale Ploeg

Hoe slecht dit seizoen ook was, Steurs is gewoon nen dikke speler voor derde klasse en het is spijtig dat hij vertrekt.
Hoe sommigen hem in de grond proberen te boren snap ik echt niet.

11 Mei 2009, 11:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 93 94 95 96 97 280