|
|
| Pagina 96 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Godverdomme, dat we deze toestanden opnieuw moeten meemaken, het blijft verdacht stil.
Enfin, hopelijk komt er een positieve oplossing uit de bus. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2011, 22:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bende dramaqueens
![]() |
| 15 Jun 2011, 22:42 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Prodialoog schreef: Waarom moeten hoogtepunten bij ons toch zo dicht tegen dieptepunten liggen? Ik stel voor om Arzoni terug als hoofdsponsor aan te nemen. Dat waren zo ver als ik het mij herinner vrij stabiele tijden. toen hebben we wel "ewa" trainers versleten... alhoewel da nu het minste van mijn zorgen is Jongens,wat optimisme zou ook niet misstaan.Zo goed als alle tweedeklassers zitten in de shit...Het schandalige dat ge in derde klasse met het amateurstatuut moogt werken en in tweede met semi-profs moet werken(minstens 17 spelers).Kost een pak aan sociale zekerheid en groepsverzekeringen zonder dat er tv-rechten (zoals in Nederland) of sponsoring tegenover staat.Antwerp zit al jaren aan de afgrond en toch overleven ze.Als dender en wetteren kunnen overleven moeten jullie dat zeker kunnen.Ik ben zeker dat er een draagvlak zal zijn voor de redding van de club.Het zal alleen een kwestie worden van inlevering en herverdeling van de macht.(dan pas kun je nieuwe investeerders van de regio aantrekken).Niemand zowel politiek als economisch kan het zich veroorloven dat den eendracht zou verdwijnen.Dus mannen kop op. . |
| 15 Jun 2011, 22:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik kruip in mijn beddeke se. Langer wachten op meer nieuws zal toch tevergeefs zijn. Misschien morgen meer geluk.
|
| 15 Jun 2011, 22:53 |
|
|
zwawi schreef: Ik kruip in mijn beddeke se. Langer wachten op meer nieuws zal toch tevergeefs zijn. Misschien morgen meer geluk. Morgen bestaat ons geliefde Eendracht Aalst niet meer. Zelfs het zwart zaad voor de Zandberg is al op ![]() |
| 15 Jun 2011, 22:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Das hier toch tof ze er zijn er hier dat overdrijven,er zijn er dat met alles lachen alsof dat er niets van waar is en dan degene die normaal reageren.
|
| 15 Jun 2011, 22:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
grappig jules! Tis ni het moment ver zulke "grapkes"
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 15 Jun 2011, 23:02 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Das hier toch tof ze ghebt er hier dat overdrijven,ghebter da met alles lachen alsof dat er niets van waar is en ghebter dat normaal reageren. Ik wil gerust geloven dat het financieel nu niet goed gaat, maar sommigen zitten hier al te spreken van een nieuw faillissement... |
| 15 Jun 2011, 23:02 |
|
|
Ancien
Jules Destrooper schreef: Iendrachter90 schreef: Das hier toch tof ze ghebt er hier dat overdrijven,ghebter da met alles lachen alsof dat er niets van waar is en ghebter dat normaal reageren. Ik wil gerust geloven dat het financieel nu niet goed gaat, maar sommigen zitten hier al te spreken van een nieuw faillissement... Ik hoop zoals iedereen dat het nooit meer zover komt, maar als DDB de geldkraan toedraait gaan we toch weer serieus in nesten geraken.. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2011, 23:06 |
|
|
Hugo schreef: Jules Destrooper schreef: Iendrachter90 schreef: Das hier toch tof ze ghebt er hier dat overdrijven,ghebter da met alles lachen alsof dat er niets van waar is en ghebter dat normaal reageren. Ik wil gerust geloven dat het financieel nu niet goed gaat, maar sommigen zitten hier al te spreken van een nieuw faillissement... Ik hoop zoals iedereen dat het nooit meer zover komt, maar als DDB de geldkraan toedraait gaan we toch weer serieus in nesten geraken.. Dat hij aftreedt als voorzitter betekent toch niet dat hij 100% zeker de club niet meer zal sponsoren? En indien dit toch het geval is, dan komt er toch gewoon een nieuwe hoofdsponsor? Ok die zal niet gemakkelijk te vinden zijn, maar er zijn slechtere producten dan E.Aalst he |
| 15 Jun 2011, 23:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Jules Destrooper schreef: Hugo schreef: Jules Destrooper schreef: Ik wil gerust geloven dat het financieel nu niet goed gaat, maar sommigen zitten hier al te spreken van een nieuw faillissement... Ik hoop zoals iedereen dat het nooit meer zover komt, maar als DDB de geldkraan toedraait gaan we toch weer serieus in nesten geraken.. Dat hij aftreedt als voorzitter betekent toch niet dat hij 100% zeker de club niet meer zal sponsoren? En indien dit toch het geval is, dan komt er toch gewoon een nieuwe hoofdsponsor? Ok die zal niet gemakkelijk te vinden zijn, maar er zijn slechtere producten dan E.Aalst he tuurlijk, ze groeien bij bosjes. _________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Jun 2011, 23:13 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Jules Destrooper schreef: Hugo schreef: Ik hoop zoals iedereen dat het nooit meer zover komt, maar als DDB de geldkraan toedraait gaan we toch weer serieus in nesten geraken.. Dat hij aftreedt als voorzitter betekent toch niet dat hij 100% zeker de club niet meer zal sponsoren? En indien dit toch het geval is, dan komt er toch gewoon een nieuwe hoofdsponsor? Ok die zal niet gemakkelijk te vinden zijn, maar er zijn slechtere producten dan E.Aalst he tuurlijk, ze groeien bij bosjes. Zoals ik al in de zin nadien zei (maar die ge blijkbaar weigert te lezen om de zieligaard te kunnen uithangen): neen, maar E.Aalst is nu een beter product geworden dan toen De Bruecker hier voorzitter werd. |
| 15 Jun 2011, 23:15 |
|
|
Scholier
Hugo schreef: Jules Destrooper schreef: Iendrachter90 schreef: Das hier toch tof ze ghebt er hier dat overdrijven,ghebter da met alles lachen alsof dat er niets van waar is en ghebter dat normaal reageren. Ik wil gerust geloven dat het financieel nu niet goed gaat, maar sommigen zitten hier al te spreken van een nieuw faillissement... Ik hoop zoals iedereen dat het nooit meer zover komt, maar als DDB de geldkraan toedraait gaan we toch weer serieus in nesten geraken.. Ge moet die geldkraan ook niet overdrijven(procentueel gaat dat niet veel uitmaken).En jullie schulden zijn de minste van tweede klasse.Er zal alleen een stevig management en een betere commerciele cel moeten ontwikkelt worden.En desnoods moet er een budgetverlaging plaatsvinden zoals op Dender(waar de schulden nog altijd vele malen hoger liggen dan bij jullie) . |
| 15 Jun 2011, 23:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Jules Destrooper schreef: kreezie nonkeltje schreef: Jules Destrooper schreef: Dat hij aftreedt als voorzitter betekent toch niet dat hij 100% zeker de club niet meer zal sponsoren? En indien dit toch het geval is, dan komt er toch gewoon een nieuwe hoofdsponsor? Ok die zal niet gemakkelijk te vinden zijn, maar er zijn slechtere producten dan E.Aalst he tuurlijk, ze groeien bij bosjes. Zoals ik al in de zin nadien zei (maar die ge blijkbaar weigert te lezen om de zieligaard te kunnen uithangen): neen, maar E.Aalst is nu een beter product geworden dan toen De Bruecker hier voorzitter werd. dan moeten ze hem terughalen, zo simpel is 't. _________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Jun 2011, 23:22 |
|
|
Miniem
kreezie nonkeltje schreef: Jules Destrooper schreef: kreezie nonkeltje schreef: tuurlijk, ze groeien bij bosjes. Zoals ik al in de zin nadien zei (maar die ge blijkbaar weigert te lezen om de zieligaard te kunnen uithangen): neen, maar E.Aalst is nu een beter product geworden dan toen De Bruecker hier voorzitter werd. dan moeten ze hem terughalen, zo simpel is 't. Stel een paar verantwoordelijken aan (supporters) die eens met DDB gaan praten, vraag hem wat effectief het probleem is, en of hij nog wil terugkomen... Eens je dat weet kan je met een heleboel supporters hier en/of daar wel wat druk zetten, neen? Is ons in het verleden ook al gelukt... |
| 15 Jun 2011, 23:27 |
|
| Pagina 96 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 289 Volgende |