Transfers volgend seizoen - Pagina 96 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
volgend seizoen word de kern afgeslankt van 24 naar achttien kernspelers +2 beloftevolle jongeren.het is financieel niet meer haalbaar met zoveel kernspelers.er komen enkel nog 2 spitsen en iemand in de plaats van filipovic bij.de rest ligt nog onder contract.de manager van mpenza verzekerde van hauwermeiren dat de zaak begin januari administratief in orde zal zijn.hln.

Verhoeven, De Greef, Lievens, Van Belle, De Neve, De Cuyper, Shkodra, Kabeya, Glouftsis en Bael hebben volgens de officiële site allemaal maar een contract tot 2014. Glouftsis zal wel weg mogen en Bael en/of Kabeya misschien ook. Maar de anderen zullen wel bij de 18 voor volgend seizoen zitten zeker? Hebben ze hier dan een optie op?

15 Dec 2013, 0:39
Ancien

Leeftijd: 46
JohanD schreef:
Ook zou- volgens Van Hauwermeiren- Cerimagic mert de winterstop terugkeren naar Gent.
Nick Van Belle keert eind seizoen terug naar Westerlo.
En Ngaseau is einde contract, wat dit betekent, who kows, nog een afdanking?

Over van Steenbrugge is hij nogal vaag, eens "bekijken".

Lijkt me toch duidelijk. Tekent een contract van 1 jaar en speelde daarin voorlopig een handvol minuten en raakt dan zwaar geblesseerd... Eer die weer op niveau is, is het seizoen om... Op welke basis zou je die dan een verlenging geven?

Ik snap de terugzetting naar 18 + 2 wel moet ik zeggen... Je hebt een brede kern vandaag, maar je ziet het niet vertaald in betere resultaten... Dan lijkt het me logisch dat je gaat besparen...

16 Dec 2013, 9:47
forumlegende

DT schreef:
JohanD schreef:
Ook zou- volgens Van Hauwermeiren- Cerimagic mert de winterstop terugkeren naar Gent.
Nick Van Belle keert eind seizoen terug naar Westerlo.
En Ngaseau is einde contract, wat dit betekent, who kows, nog een afdanking?

Over van Steenbrugge is hij nogal vaag, eens "bekijken".

Lijkt me toch duidelijk. Tekent een contract van 1 jaar en speelde daarin voorlopig een handvol minuten en raakt dan zwaar geblesseerd... Eer die weer op niveau is, is het seizoen om... Op welke basis zou je die dan een verlenging geven?

Ik snap de terugzetting naar 18 + 2 wel moet ik zeggen
... Je hebt een brede kern vandaag, maar je ziet het niet vertaald in betere resultaten... Dan lijkt het me logisch dat je gaat besparen...

besparen ok, geen probleem.

maar ik mag toch ook hopen dat je beseft dat hetgeen je er gaat bijhalen toch absolute meerwaardes EN voltreffers gaan moeten zijn. Echt benieuwd wie ze voor de spitspositie en cv gaan halen.

momenteel veel te weinig voetbal in je centrale as, ook geen ervaring meer als Filipovic stopt. Lijkt me toch een moeilijke oefening.

16 Dec 2013, 10:06
Ancien

El Corredor (Light) schreef:

maar ik mag toch ook hopen dat je beseft dat hetgeen je er gaat bijhalen toch absolute meerwaardes EN voltreffers gaan moeten zijn. Echt benieuwd wie ze voor de spitspositie en cv gaan halen.

momenteel veel te weinig voetbal in je centrale as, ook geen ervaring meer als Filipovic stopt. Lijkt me toch een moeilijke oefening.

Klopt, maar elke transfer die je doet moet altijd een absolute meerwaarde zijn en een voltreffer... Wie zijn tot op vandaag de voltreffers van dit seizoen? Van uw topaankopen voor aanvang van het seizoen die het predikaat meerwaarde opgekleefd kregen, heeft enkel Wesley Van Belle de verwachtingen kunnen inlossen... De rest is door de mand gevallen, om welke reden dan ook. Hoe lang is het alweer geleden dat Kevin Janssens een goeie match heeft gespeeld bijvoorbeeld. Bij Lander moet je zelfs vragen hoe lang het nog gaat duren voor die ooit aan een goeie wedstrijd spelen, zal toekomen... Het lijkt me tijd om terug te keren naar de filosofie van voor vorig seizoen... Alleen gaat de hoge kostprijs van deze kern weer een hypotheek leggen op uw ontwikkeling naar de volgende seizoenen toe... Het feit dat je bepaalde spelers en uw trainer een verlengd contract aanbood voor er een competitiebal was afgetrapt, werkte dit in de hand.

Startbasis moet zijn welk concept er gaat gespeeld worden en in functie daarvan spelers gaan halen ipv eerst een rits namen aan te trekken en dan eens te zien wat ze er mee gaan doen zoals dit jaar... En laat de club het spelconcept maar uittekenen ipv uw trainer - CJ heeft volledig zijn ding mogen doen en met alle respect maar echt warm word ik toch niet van zijn werk...

En ik volg u over het te weinig voetbal in de centrale as, maar kijk eens rond in België - iedereen kampt met dat probleem, met als schrijnend voorbeeld praktisch de gehele eerste klasse waar twee controllerende middenvelders en 1 centrale middenvelder ervoor ondertussen het walhalla der opstellingen is geworden... Lokeren, Anderlecht, Kortrijk, ze doen het allemaal zo... Met 1 controleur en een voetballer op uw middenveld en twee spitsen ervoor, verzuip je tegenwoordig waardoor je naar heel polyvalente profielen op zoek moet... Daarom wat mij betreft - naar volgend seizoen toe een echte centrale middenvelder die zowel hoog als laag kan spelen... Een voetballende motor, eerder dan ofwel een pure tien die niet kan meeverdedigen of een breker/recuperator die geen drie ballen naar een medemaat krijgt...

Laatst gewijzigd door DT op 16 Dec 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Dec 2013, 10:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:
Ik snap de terugzetting naar 18 + 2 wel moet ik zeggen...

Ik vind die 18 + 2 toch maar een kleine kern hoor. Er mag 18 man op het blad, dus dat is in principe je ganse kern. Maar als je ziet hoeveel blessures we dit jaar al gehad hebben, zal je al blij mogen zijn als je aan 15 op het blad komt (inclusief de 2 beloftevolle spelers)

16 Dec 2013, 10:49
forumlegende

DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Klopt, maar elke transfer die je doet moet altijd een absolute meerwaarde zijn en een voltreffer... Wie zijn tot op vandaag de voltreffers van dit seizoen? Van uw topaankopen voor aanvang van het seizoen die het predikaat meerwaarde opgekleefd kregen, heeft enkel Wesley Van Belle de verwachtingen kunnen inlossen... De rest is door de mand gevallen, om welke reden dan ook. Hoe lang is het alweer geleden dat Kevin Janssens een goeie match heeft gespeeld bijvoorbeeld. Bij Lander moet je zelfs vragen hoe lang het nog gaat duren voor die ooit aan een goeie wedstrijd spelen, zal toekomen... Het lijkt me tijd om terug te keren naar de filosofie van voor vorig seizoen... Alleen gaat de hoge kostprijs van deze kern weer een hypotheek leggen op uw ontwikkeling naar de volgende seizoenen toe... Het feit dat je bepaalde spelers en uw trainer een verlengd contract aanbood voor er een competitiebal was afgetrapt, werkte dit in de hand.

Startbasis moet zijn welk concept er gaat gespeeld worden en in functie daarvan spelers gaan halen ipv eerst een rits namen aan te trekken en dan eens te zien wat ze er mee gaan doen zoals dit jaar... En laat de club het spelconcept maar uittekenen ipv uw trainer - CJ heeft volledig zijn ding mogen doen en met alle respect maar echt warm word ik toch niet van zijn werk...

En ik volg u over het te weinig voetbal in de centrale as, maar kijk eens rond in België - iedereen kampt met dat probleem, met als schrijnend voorbeeld praktisch de gehele eerste klasse waar twee controllerende middenvelders en 1 centrale middenvelder ervoor ondertussen het walhalla der opstellingen is geworden... Lokeren, Anderlecht, Kortrijk, ze doen het allemaal zo... Met 1 controleur en een voetballer op uw middenveld en twee spitsen ervoor, verzuip je tegenwoordig waardoor je naar heel polyvalente profielen op zoek moet... Daarom wat mij betreft - naar volgend seizoen toe een echte centrale middenvelder die zowel hoog als laag kan spelen... Een voetballende motor, eerder dan ofwel een pure tien die niet kan meeverdedigen of een breker/recuperator die geen drie ballen naar een medemaat krijgt...

echte meerwaardes (inzake transfers) van mij zijn uiteraard Wesley Van Belle, en De Greef. en bij momenten Skhodra (steekt zich niet weg (y) ).

Nick Van Belle en Kompany zijn twijfelgevalletjes. :cool: :D

16 Dec 2013, 10:56
Nationale Ploeg

DT schreef:
Klopt, maar elke transfer die je doet moet altijd een absolute meerwaarde zijn en een voltreffer... Wie zijn tot op vandaag de voltreffers van dit seizoen? Van uw topaankopen voor aanvang van het seizoen die het predikaat meerwaarde opgekleefd kregen, heeft enkel Wesley Van Belle de verwachtingen kunnen inlossen...

Dat is toch meer dan inlossen vind ik. Toptransfer, we moeten daar eerlijk in zijn.

16 Dec 2013, 11:02
Ancien

Smetje schreef:
DT schreef:
Ik snap de terugzetting naar 18 + 2 wel moet ik zeggen...

Ik vind die 18 + 2 toch maar een kleine kern hoor. Er mag 18 man op het blad, dus dat is in principe je ganse kern. Maar als je ziet hoeveel blessures we dit jaar al gehad hebben, zal je al blij mogen zijn als je aan 15 op het blad komt (inclusief de 2 beloftevolle spelers)

Is niet de hoeveelheid spelers in uw kern die telt, wel de kwaliteit ervan. En ik ben ervan overtuigd dat
de beloften die in de voorbereiding regelmatig mochten invallen bij de eerste ploeg zeker geen slechter figuur zouden hebben geslagen dan een deel van de spelers die nu tot de kern behoren. Een Kompany, een Nick Van Belle, eigenlijk ook een Kabeya in zijn huidige vorm, ben je quasi verplicht om in uw kern op te nemen nu maar als het toch maar is om uw bank te vullen voor een paar matchen moeten die youngsters dat evengoed kunnen doen. Grote fout is dat bij een goede prestatie van die kerels ze meteen tot toptalent worden uitgeroepen, wat ook allesbehalve slim is.

Hebben dit seizoen inderdaad veel blessures gehad, maar met een kwaliteitsverschil zat je sowieso - ook al heb je dit seizoen zo'n ruime kern... Dan liever een kleinere en goedkopere kern die hetzelfde kan brengen...

16 Dec 2013, 11:04
forumlegende

De Jean schreef:
DT schreef:
Klopt, maar elke transfer die je doet moet altijd een absolute meerwaarde zijn en een voltreffer... Wie zijn tot op vandaag de voltreffers van dit seizoen? Van uw topaankopen voor aanvang van het seizoen die het predikaat meerwaarde opgekleefd kregen, heeft enkel Wesley Van Belle de verwachtingen kunnen inlossen...

Dat is toch meer dan inlossen vind ik. Toptransfer, we moeten daar eerlijk in zijn.

klopt.

een back die mee opkomt en het werk niet schuwt !

altijd graag types zoals Van Belle, Vervalle , Van Renterghem zien spelen.

16 Dec 2013, 11:04
Nationale Ploeg

DT schreef:
Daarom wat mij betreft - naar volgend seizoen toe een echte centrale middenvelder die zowel hoog als laag kan spelen... Een voetballende motor, eerder dan ofwel een pure tien die niet kan meeverdedigen of een breker/recuperator die geen drie ballen naar een medemaat krijgt...

Allez, weeral op Webers mikken dus? :D

16 Dec 2013, 11:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Kolev van Geel mogen ze van mij gerust eens polsen voor volgend seizoen.

16 Dec 2013, 11:13
Ancien

De Jean schreef:
DT schreef:

Dat is ook zo maar was mijn punt niet helemaal. Het ging mij vooral over het feit dat je voorafgaand aan een seizoen zoveel kunt plannen als je wil en verwachtingen hebt van bepaalde spelers... Als je dan met Nieuwjaar komt vast te stellen dat uw sterkste centrale middenveld het trio Van Damme-De Neve-Skhodra is en je zou dat vergelijken met het ideale elftal van CJ voor aanvang van het seizoen, dan zou het verschil redelijk opvallend zijn...

De Greef wordt ook genoemd als goeie transfer, maar was pas een aankoop nadat het veelvuldige transferwerk eigenlijk al was afgerond (transferfase 3 dus eigenlijk)... Ik neem hem dus ook niet op in de 1 op 1 vergelijking tussen het huiswerk van afgelopen zomer en dat van komende zomer... Voor dit seizoen was Mike Smet volgens CJ op rechtsachter nog toekomstig eersteklasser dus ja...

Anderzijds moet je ook durven toegeven dat spelers waarvan je hoopte/verwachtte dat ze een stap voorwaarts zouden zetten zoals Martin en Lievens, daarin niet geslaagd zijn... En dat is ook een les naar de toekomst toe... Spelersdoelen moeten ook evolueren - zo moeten Weydisch en De Cuyper beslissender zijn/worden... Korte vergelijking - op hun posities en op papier voor de ploeg sterkere profielen dan hun voorgangers maar het rendement van een Galucci in doelpunten binnen 1 seizoen gaan beide zelfs op 2 jaar niet halen... Dat zijn ook kwaliteiten die je moet hebben... Hoe ontwikkelen Bael en Nelis zich verder, enz.

Inzake Bart Webers: er zijn wel betere spelers te vinden hoor. Zou me bovendien ook niet verbazen dat Bart niet echt uit de verf zou komen in een andere omgeving... Sommige spelers hebben nu eenmaal de heimat nodig om goed te kunnen acteren... Bij Potjes heb ik bijvoorbeeld datzelfde idee...

16 Dec 2013, 11:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
@DT, Voor een betere speler te vinden dan Webers ga je toch lang moeten zoeken vrees ik, een klasbak pur sang voor tweede nationale. En ben er wel gerust in dat die op een ander(en zeker in een betere ploeg) evengoed gaat presteren. Maar eigenlijk is die discussie zinloos want hij wil toch niet weg en bovendien vrees ik dat hij "lichtjes" boven ons budget ligt :)

16 Dec 2013, 11:33
Ancien

chunga schreef:
@DT, Voor een betere speler te vinden dan Webers ga je toch lang moeten zoeken vrees ik, een klasbak pur sang voor tweede nationale. En ben er wel gerust in dat die op een ander(en zeker in een betere ploeg) evengoed gaat presteren. Maar eigenlijk is die discussie zinloos want hij wil toch niet weg en bovendien vrees ik dat hij "lichtjes" boven ons budget ligt :)

Daarmee dat ik zeg het er voor ons betere spelers zijn dan Webers... Discussie is nog zinlozer voor ons omdat we hem al twee jaar naar hier hebben proberen halen en 2x een njet hebben gekregen...

Is de keuze die je maakt hé als club - in Heist maken ze een ploeg rond 1 à 2 spelers... Bij ons vindt noch de trainer, noch het bestuur, noch de achterban dat voldoende...

16 Dec 2013, 11:46
forumlegende

@ DT : graag nen naam dan van een middenvelder die beter is dan Webers.

16 Dec 2013, 11:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 515