versterkingen volgend seizoen - Pagina 96 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
El Corredor schreef:

spelers lezen dit forum, als vd abbeele dit leest, zal hij gelukkig zijn!!!!

Kan allién mor goe zoin vér de concurrensje, zoe bloiven ze wakker

01 Dec 2006, 17:42
forumlegende

Leeftijd: 69
elfahem schreef:
Sammy Van Den Bossche zegt vandaag in HLN dat hij graag nog eens zou terugkeren naar Iendracht en dat hij hoopt dat het bestuur dat ook ziet zitten...

Laat dienen maar waar hij is,hij is absoluut geen versterking voor deze groep. :zot:

01 Dec 2006, 17:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
elfahem schreef:
Sammy Van Den Bossche zegt vandaag in HLN dat hij graag nog eens zou terugkeren naar Iendracht en dat hij hoopt dat het bestuur dat ook ziet zitten...

Sammy loop toch niet zo gebogen
denk je dat we je niet mogen?
waarom loop je zo gebogen Sammy met je ogen Sammy me je ogen sammy op de vlucht.
hoog sammy kijk omhoog sammy want daar is ons Iendracht Oilsjt!

01 Dec 2006, 19:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bomber schreef:
Spees schreef:
elfahem schreef:

waarom loop je zo gebogen Sammy met je ogen Sammy me je ogen sammy op de vlucht.

zowaar een opvolger voor guido gezelle :grijns:

Ik denk wel dat hij wat inspiratie heeft opgedaan van een liedje ;).

Ik zou hier willen vragen om morgen Van Den Bossche niet uit te fluiten bij elk balcontact. In de krant zegt hij duidelijk dat hij leuke herrineringen heeft aan zijn tijd bij Aalst, hij heeft hier toch een groot deel van zijn carriere gespeeld. Hij vindt het zelf leuk om de enthousiaste aanhang nu te zien. Ik zou zeggen laat hem ons herrineren als een leuke aanhang en niet doen zoals bij Van Den Brande van Opwijk die in de krant zei dat hij ook heel graag bij Aalst speelde, maar na de match zal da wel wa minder leuk geweest zen. Er zal wel hier of daar nen halven zijn die bweik begint te roepen, maar ik hoop dat de rest hem niet laat vangen.

Laatst gewijzigd door Titus op 02 Dec 2006, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

02 Dec 2006, 11:21
forumlegende

Integendeel, hij is een eendrachter en moet gesteund worden!

02 Dec 2006, 11:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
ok, doen we!
was in den tijd (eerste klasse) geen slechte speler :no:
Is wel wat wisselvalig bezig
en voor de jowwan :mrgreen: .... hij heeft als jeugdspeler....jawel nog bij den DOGGEN gezeten!! :cheer:

02 Dec 2006, 12:47
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
Bomber schreef:
Spees schreef:
elfahem schreef:

zowaar een opvolger voor guido gezelle :grijns:

Ik denk wel dat hij wat inspiratie heeft opgedaan van een liedje ;).

Ik zou hier willen vragen om morgen Van Den Bossche niet uit te fluiten bij elk balcontact. In de krant zegt hij duidelijk dat hij leuke herrineringen heeft aan zijn tijd bij Aalst, hij heeft hier toch een groot deel van zijn carriere gespeeld. Hij vindt het zelf leuk om de enthousiaste aanhang nu te zien. Ik zou zeggen laat hem ons herrineren als een leuke aanhang en niet doen zoals bij Van Den Brande van Opwijk die in de krant zei dat hij ook heel graag bij Aalst speelde, maar na de match zal da wel wa minder leuk geweest zen. Er zal wel hier of daar nen halven zijn die bweik begint te roepen, maar ik hoop dat de rest hem niet laat vangen.

Als die Vandenbrande niet zo'n een belachelijk kapsel had was da nooit gebeurd hé denk ik, ik wist zelf nie dat da Vandenbrande was

02 Dec 2006, 13:15
forumlegende

Sammy VDB en het interview deze week geeft toch duidelijk aan dat het een speler is die het met EA
oprecht :mrgreen: goed meent.
Dat ie bij de jeugd van FCD :kwijl: gespeeld heeft
is als Er-remboedegemneer meer dan leuk.
'K heb zelfs nog met zijn petjen gespeeld bij
de Liejkes (Teralfene welteverstaan, links van 't sas , dus niet erover want daar speelde aan den Denjer, tussen de muskusratten : FC Denderleeuw) .

02 Dec 2006, 13:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Sammy verdient zelfs een aplaus., wa is da nu vorig seizoen waren we aan 't zingen "dries is nen ajuin" alle respect voor die jongen maar 'k denk da Sammy da veel meer verdient dat we dat eens voor hem zingen.

02 Dec 2006, 14:10
Nationale Ploeg

chunga schreef:
Sammy verdient zelfs een aplaus., wa is da nu vorig seizoen waren we aan 't zingen "dries is nen ajuin" alle respect voor die jongen maar 'k denk da Sammy da veel meer verdient dat we dat eens voor hem zingen.

Awel da vind ik ook, hij heeft toch ne serieuze staat van dienst voor ons in eerste klasse. Hij zegt zelfs openlijk dat hij niet afkerig ze staat tegen een terugkeer, of dit een versterking zou zijn laat ik nu even in het midden.

02 Dec 2006, 14:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
ones fan, always fan schreef:
Steven schreef:
Wa denkt ge van Jeroen De Mol?

De mol is samen met steven de petter ne johan gerets de drie spelers die achteraan strijden voor 2 plaatsen. Enkel petter is altijd zeker van zijn plaats (indien hij geen blessure of schorsing heeft). Jeroen speelt regelmatig zijn match en zit altijd bij de 16. In het begin zat hij niet bij de 16, maar hij heeft zich er toch weten in de knokken en dit met goede prestaties. Ik denk niet dat jeroen de top van 2de op dit moment zal willen ruilen voor de top van 4de.

Langs den andere kant zal jeroen ook wel beseffen dat hij volgend jaar bij dender in eerste klasse geen kans meer zal krijgen...

02 Dec 2006, 14:46
nieuw in de eerste ploeg

ik kan geloven dat Demol goeie prestaties levert en ik ga niet zeggen dat hij geen goeie verdediger is, maar of hij nu de man is om ons te verSTERKEN ? Gelijk den diene zijn er 10 in een dozijn...

02 Dec 2006, 15:05
Iendracht.be - beheer

El Falco schreef:
ik kan geloven dat Demol goeie prestaties levert en ik ga niet zeggen dat hij geen goeie verdediger is, maar of hij nu de man is om ons te verSTERKEN ? Gelijk den diene zijn er 10 in een dozijn...

Er zijn er inderdaad tien in een dozijn die meedoen bij de autoritaire leider in tweede die nog geen één match heeft verloren, en gasten die da naar vierde willen :roll:

02 Dec 2006, 15:12
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
El Falco schreef:

Ik ben er van overtuigd dat dat een hele goeie versterking zou zijn. Maarja ieder zijn mening natuurlijk. Daarvoor dient een forum hé :grijns:

02 Dec 2006, 15:40
forumlegende

Leeftijd: 69
Aan al die mannen die hier dhr Sammy Van Den Bossche zitten op te hemelen,ik heb indertijd van het teloor gegane KSC Eendracht Aalst een gans andere Sammy Van Den Bossche bezig gezien en gehoord.Dat hij maar blijft waar hij is want nu hij met zijn ploegsken in de stront zit zou hij graag weerkomen,menneken blijf maar waar ge zijt.Laat ons liever spreken over echte versterkingen.

02 Dec 2006, 16:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 106