|
|
| Pagina 96 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Artikels
Als hij ze ginder in Frankrijk wijs gemaakt heeft dat hij hier niet getekend heeft, is dat ook weer een leugen. Want het contract is wel degelijk getekend. K hoop dat alles toch nog in orde komt, maar k vrees er voor. Misschien moet Geert overwegen om eens naar Wasquehal te rijden.
|
| 04 Aug 2008, 0:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Als hij ze ginder in Frankrijk wijs gemaakt heeft dat hij hier niet getekend heeft, is dat ook weer een leugen. Want het contract is wel degelijk getekend. K hoop dat alles toch nog in orde komt, maar k vrees er voor. Misschien moet Geert overwegen om eens naar Wasquehal te rijden. Ander en beter zou ik zeggen. Zo nen hoop misére en geloop voor eene speler??? Van mij moet hij niet meer komen hoor ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 04 Aug 2008, 1:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vandaag in HLN:
'Geen Franse spits Mézine vrijdag op training en evenmin zaterdag op OHL. Hij zou naar verluidt bij zijn club Wasquehal willen blijven. Hoe het nu verder moet, is niet meteen duidelijk want hij heeft een contract bij Aalst getekend en de transfer is naar de Belgische voetbalbond verstuurd'. |
| 04 Aug 2008, 8:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
nieven ajoin schreef: Ik heb net nog ns naar beelden van stvv - eendracht zitten kijken. Alweer helemaal stil van geworden. Laat ons in de eerste plaats hopen dat we opnieuw zulke onvergetelijke momenten mogen meemaken. Kritiek geven is makkelijk. Op het veld moet het gebeuren, en dat kan enkel als iedereen achter de ploeg staat. Lieven heeft al meermaals gezegd dat als er echt supersfeer is dit de prestaties bevorderen. Vanaf zondag kroket, terug ambiance, en de rest moet, zal volgen!!! Zo denk ik erover!!! ![]() Amaai, was nu juist de wedstrijd die ik moest missen wegens feest van mijn 50 ste verjaardag maar ondanks dat mijn hartje klein was dat ik niet kon meegaan wegens het feest wisten de collega's mij te verrassen met een blitsbezoek na de wedstrijd in de kantine . Daar kreeg ik van Thomas & Ewen een speciale Iendrachtshirt met N° 50 Als nieuwe reservespits . ONVERGETELIJK . Zie foto's in fotosite STVV-EA _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Aug 2008, 16:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() |
| 04 Aug 2008, 17:42 |
|
|
forumlegende
champagne schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() ?? |
| 04 Aug 2008, 18:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik volg de reserven niet echt maar wie waren die 2 personen dan en wat was de reden?
|
| 04 Aug 2008, 18:19 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: Ik volg de reserven niet echt maar wie waren die 2 personen dan en wat was de reden? Ik ben wel regelmatig gaan kijken naar de reserven ... Ik denk dat ik weet om welk "komisch" duo het gaat. Ik ga er van uit dat ons bestuur wel de nodige redenen zal gehad hebben om deze stap te zetten. Ik denk niet dat dit enige invloed zal hebben op de prestaties of de organisatie rons de reservewedstrijden. Koen |
| 04 Aug 2008, 18:31 |
|
|
forumlegende
Ajuin schreef: zwawi schreef: Ik volg de reserven niet echt maar wie waren die 2 personen dan en wat was de reden? Ik ben wel regelmatig gaan kijken naar de reserven ... Ik denk dat ik weet om welk "komisch" duo het gaat. Ik ga er van uit dat ons bestuur wel de nodige redenen zal gehad hebben om deze stap te zetten. Ik denk niet dat dit enige invloed zal hebben op de prestaties of de organisatie rons de reservewedstrijden. Koen Natuurlijk niet, waarom denk je dat je geen vrijwilligers vindt? |
| 04 Aug 2008, 19:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jean schreef: Ajuin schreef: zwawi schreef: Ik volg de reserven niet echt maar wie waren die 2 personen dan en wat was de reden? Ik ben wel regelmatig gaan kijken naar de reserven ... Ik denk dat ik weet om welk "komisch" duo het gaat. Ik ga er van uit dat ons bestuur wel de nodige redenen zal gehad hebben om deze stap te zetten. Ik denk niet dat dit enige invloed zal hebben op de prestaties of de organisatie rons de reservewedstrijden. Koen Natuurlijk niet, waarom denk je dat je geen vrijwilligers vindt? Omdat de meeste mensen rustig naar het voetbal willen gaan en niet hun zondagnamiddag willen opofferen om andere mensen te bedienen,gij ziet dat natuurlijk anders maarja. |
| 04 Aug 2008, 19:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jean schreef: Natuurlijk niet, waarom denk je dat je geen vrijwilligers vindt? Als ge u kunt verbeteren moet ge het u niet laten heeft ons moeder altijd gezegd ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Aug 2008, 19:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
champagne schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? |
| 04 Aug 2008, 21:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Nieuwe tester bij aalst Lorenzo Wouter zie eendracht.be.
| 04 Aug 2008, 23:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
zandbergske schreef: Nieuwe tester bij aalst Lorenzo Wouter zie eendracht.be. Bij Anderlecht gespeeld ![]() _________________
|
| 04 Aug 2008, 23:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Heb ergens gelezen dat hij bij de -19jarigen van Anderlecht heeft gespeeld.
| 04 Aug 2008, 23:39 |
|
| Pagina 96 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 497 Volgende |