Transfers volgend seizoen - Pagina 97 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 95 96 97 98 99 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
@ DT : graag nen naam dan van een middenvelder die beter is dan Webers.

Jonathan Heris van Tubize - bovendien ook heel sterk centraal achterin...

16 Dec 2013, 12:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Awel, ik zou eigenlijk absoluut niet naar zo een type gaan uitzoeken ? Waarom dan eigenlijk ?

Eerder verdedigend (zoals ik onder de topic van tegen Heist al aangaf) grondig herschikken. Filipovic stopt en naast hem heeft er voor mij ook nog niemand echt kunnen overtuigen. Jonas Bogaerts is degelijk maar volgens mij geen materiaal om de stap hoger (top 4) te kunnen gaan zetten. Door zijn polyvalentie zal hij echter wel nog regelmatig zijn matchen spelen. Maar puur op zich heb je 2 spelers nodig centraal, en liefst nog een klassieke verdeling waarbij je één kopbalsterke haalt en één snelle liefst technisch vaardige CV die kan uitvoetballen. Eén van die 2 gaat ook leiderscapaciteiten moeten hebben. Is een uitdaging, maar veel makkelijker te vinden dan een type Webers in ieder geval.

Op het middenveld zou ik toch wel krediet durven geven aan Gianni en Ken. Wetende dat ge dan ook nog Kabeya en eventueel Bogaerts en misschien zelfs achter de hand hebt zou ik daar niet te veel op versterking aansturen. Ik ben wel akkoord dat uw centrale as nu in het stuk te weinig voor komt, maar op Giani en Donjet zit nog heel wat groeimarge. Met intelligentie achter hun moet het middenveld al een heel stuk beter kunnen draaien. Ook op uw flanken zit ge in principe niet met het grootste probleem. Ik geloof niet direkt dat Tjendo nog veel zal verbeteren, MAAR hij kan in een draaiende ploeg wel nog belangrijker worden dan hij nu al voor ons is.

Buiten uw centrale verdediging mag (neeje, moet) het in de spits natuurlijk ook een beetje meer zijn.
Als ge het aan mij vraagt dan zijn die posities (2 x CV en 1 spits) toch de absolute prioriteit.

16 Dec 2013, 13:25
Ancien

Bram schreef:

Awel, ik zou eigenlijk absoluut niet naar zo een type gaan uitzoeken ? Waarom dan eigenlijk ?

Goh, gewoon omdat je in uw zoektocht naar degelijke spitsen in een vijver gaat vissen waar elke ploeg elke zomer opnieuw naar op zoek is... En blijkt die witte merel dan toch tegen te vallen, heb je opnieuw nauwelijks een alternatief om iets anders te proberen qua tactiek. Hebben bij den Iendracht al jaren maar 1 strijdplan - valt dat in het water, is het gokken op toeval om een match nog te winnen...

Ik vind gewoon dat in een kern van 20 man het niet onlogisch is dat je een echte centrale middenvelder hebt, geen breker en ook geen echte nummer 10 maar gewoon een goeie centrale middenvelder zoals een Kris Temmerman dat bijvoorbeeld was of zelfs een Ewen Verheyden... Voorlopig hebben we 24 man zeker, maar geen een die aan dat profiel voldoet, terwijl we op linksmidden met Weydisch, Janssens en Martin drie man lopen hebben en met Armin er eigenlijk vier hadden...

Je moet inderdaad de kaart van een De Neve en een Skhodra trekken maar zou mijn ogen toch openhouden voor een centrale middenvelder ook... Er is immers geen garantie dat een Gianni niet hetzelfde meemaakt als een Niels Martin bijvoorbeeld volgend seizoen...

16 Dec 2013, 14:30
forumlegende

dus we zien hier al 2 cv's met ervaring, 1 cm met body en vista, en minimaal 1 scorende spits passeren.

lijkt me een koud kunstje als je moet besparen... :D

16 Dec 2013, 14:41
Ancien

dus we zien hier al 2 cv's met ervaring, 1 cm met body en vista, en minimaal 1 scorende spits passeren.

Ja en neen - inzake cv's zal er maar op 1 gerekend worden hé. Het contract van Jonas werd al verlengd en Arnaud zal ook wel mogen blijven. Lievens moet nu ook nog niet helemaal met de grond gelijk gemaakt worden ook, heeft nog een terugronde om zich te herpakken. Reken op die drie en wetende dat Smet nog een contract heeft, gok ik toch maar op 1 cv hoor.

En hoe je het ook draait - het contract van Stavros loopt af dus heb je wel wat marge, terwijl je met Lander ofwel een speler hebt die iets kan bijdragen of indien niet, ook financiële ruimte vrijmaakt daar. N. Van Belle en Ngasseu lossen zichzelf op en degenen die nog een doorlopend contract hebben, zullen ook wel nog een gesprek hebben zeker?

16 Dec 2013, 14:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
DT schreef:

Ja en neen - inzake cv's zal er maar op 1 gerekend worden hé. Het contract van Jonas werd al verlengd en Arnaud zal ook wel mogen blijven. Lievens moet nu ook nog niet helemaal met de grond gelijk gemaakt worden ook, heeft nog een terugronde om zich te herpakken. Reken op die drie en wetende dat Smet nog een contract heeft, gok ik toch maar op 1 cv hoor.

En hoe je het ook draait - het contract van Stavros loopt af dus heb je wel wat marge, terwijl je met Lander ofwel een speler hebt die iets kan bijdragen of indien niet, ook financiële ruimte vrijmaakt daar. N. Van Belle en Ngasseu lossen zichzelf op en degenen die nog een doorlopend contract hebben, zullen ook wel nog een gesprek hebben zeker?

Proberen om van kevin janssens vanaf te geraken op het einde van het seizoen , en er zal wel genoeg financiele ruimte zijn voor een centrale middenvelder zeker ?

16 Dec 2013, 15:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
witteken schreef:
DT schreef:

Proberen om van kevin janssens vanaf te geraken op het einde van het seizoen , en er zal wel genoeg financiele ruimte zijn voor een centrale middenvelder zeker ?

Ik vind die toch belangrijk voor de ploeg de laatste weken...

Mijn hart is wit en zwart !

16 Dec 2013, 15:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be

over die spits en die CV spreekt LVH zelf ook wel al hé.
Ik denk ook wel dat ze genoeg beseffen dat die 2 sleutelposities geld kosten.

16 Dec 2013, 17:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Van Steenbrugge heeft nog een half seizoen om zich te bewijzen als hij terug fit is. Als hij voor de schakel op het middenveld zorgt zou ik eerder inzetten op een lange centrale verdediger die de rest op sleeptouw neemt en 2 spitsen waarvan 1 targetspits en 1 pocketspits.

16 Dec 2013, 18:03
Ancien

gweninho schreef:
Van Steenbrugge heeft nog een half seizoen om zich te bewijzen als hij terug fit is. Als hij voor de schakel op het middenveld zorgt zou ik eerder inzetten op een lange centrale verdediger die de rest op sleeptouw neemt en 2 spitsen waarvan 1 targetspits en 1 pocketspits.

Mja, ik kan die redenering volgen maar je kan eigenlijk nog een stap verder gaan. Waarom heb je als coach/bestuur geen gesprek met Thomas Weydisch of hij het niet ziet zitten om volgend seizoen aan te vangen als aanvaller, eerder dan als middenvelder? Kan wat mij betreft zeker ook wat een Trossard bij Lommel/Westerlo deed/doet. Dan heb je uw pocketaanvaller al en los je ook meteen uw problemen voor de linkerkant op - Janssens en Martin vechten gewoon om die plaats. Heeft het zelf al een paar keer laten vallen dat ze op Aalst de Weydisch van bij Deinze/Racing Mechelen nog niet hebben gezien en ik dien hem daar bij te treden... Alleen ziet een CJ blijkbaar geen heil in pocketaanvallers...

16 Dec 2013, 18:48
Ancien

Edit

16 Dec 2013, 18:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
DT schreef:
gweninho schreef:

Mja, ik kan die redenering volgen maar je kan eigenlijk nog een stap verder gaan. Waarom heb je als coach/bestuur geen gesprek met Thomas Weydisch of hij het niet ziet zitten om volgend seizoen aan te vangen als aanvaller, eerder dan als middenvelder? Kan wat mij betreft zeker ook wat een Trossard bij Lommel/Westerlo deed/doet. Dan heb je uw pocketaanvaller al en los je ook meteen uw problemen voor de linkerkant op - Janssens en Martin vechten gewoon om die plaats. Heeft het zelf al een paar keer laten vallen dat ze op Aalst de Weydisch van bij Deinze/Racing Mechelen nog niet hebben gezien en ik dien hem daar bij te treden... Alleen ziet een CJ blijkbaar geen heil in pocketaanvallers...

Is een mogelijkheid natuurlijk om Weydisch daar te laten beginnen. Met een sterke spits ernaast die hard werkt zou dat misschien marcheren.

16 Dec 2013, 19:24
Nationale Ploeg

DT schreef:
Edit

Judith

17 Dec 2013, 19:33
forumlegende

Vanop de site Nr10 :

Eendracht Aalst

In:

Uit:

- Armin Cerimagic (terug naar AA Gent)
- François Kompany (?)

Geruchten in:

- Stijn Stijnen (transfervrij) :crazy:

20 Dec 2013, 10:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
tympanum2 schreef:
Vanop de site Nr10 :

Eendracht Aalst

In:

Uit:

- Armin Cerimagic (terug naar AA Gent)
- François Kompany (?)

Geruchten in:

- Stijn Stijnen (transfervrij) :crazy:

Raar dat Sonck er niet bij staat.

20 Dec 2013, 18:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 95 96 97 98 99 515