|
|
| Pagina 98 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Artikels
champagne schreef: Stijn schreef: champagne schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Ons bestuur heerft er weeral 2 buitengekegeld. Nu de 2 mensen die alles regelden voor ons reserveteam. ![]() Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? neen dat zegt alles. |
| 05 Aug 2008, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ace schreef: champagne schreef: Stijn schreef: Om het over je posting te hebben : je hoeft je echt geen zorgen te maken over die 2 mensen hoor. Eendracht zal er absoluut zeker niet slechter bij varen. en nog iets : het heeft er niet rechstreeks mee te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af : Kan jij eens je naam hier op het forum plaatsen? neen @Stijn: Inquisitie op zoek naar slachtoffers? Of moet je gaan briefen wat en wie hier gepost wordt/heeft? hey Wim. Geen paniek. Helemaal niet hoor, gewoon ruime algemene en sociale interesse. |
| 05 Aug 2008, 19:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
elfahem schreef: Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen... Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. ja mijne jongen, gij kunt zagen amai !! En dit is een opmerking van goede wil !!! (derde categorie dus) ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Aug 2008, 17:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
elfahem schreef: Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen... Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. ![]() |
| 07 Aug 2008, 19:40 |
|
|
Scholier
Vandaag zegt Limpens in HLN dat er spelers moeten bijkomen om zo ook meer concurrentie te krijgen in de groep. Zei hij nu over 2 weken niet het omgekeerde: liever een smalle kern van 16 man?
![]() |
| 12 Aug 2008, 11:06 |
|
|
Reserve
tsja...paniekreactie zeker. Denk niet dat dat alleen een oplossing gaat brengen!
|
| 12 Aug 2008, 11:12 |
|
|
Miniem
elfahem schreef: Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen... Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. Nice oneIk zit peis ik in uw categorie b maar mijn madam zegt de laatste weken vooral na de matchen van ons ploegsken dat naar categorie a aant overstappen ben. Toemmen hé ![]() |
| 12 Aug 2008, 13:55 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Pixie1972 schreef: elfahem schreef: Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen... Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. Nice oneIk zit peis ik in uw categorie b maar mijn madam zegt de laatste weken vooral na de matchen van ons ploegsken dat naar categorie a aant overstappen ben. Toemmen hé ![]() uw madam hoort dus zeker bij categorie b |
| 12 Aug 2008, 14:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ik wist niet dat Gunter Thiebaut nog maar 7 maand oud was volgens het artikel op iendracht.be
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 12 Aug 2008, 15:47 |
|
|
Miniem
lolo schreef: Pixie1972 schreef: elfahem schreef: Kort gezegd kan men de forummers hier onderbrengen in drie groepen: a) zij die zagen; b) zij die zagen op zij die zagen en c) zij van goede wil. Strikt genomen zijn de eerste twee groepen dikke zagen... Graag had ik tot c) behoort, maar mijn post impliceert dat ik tot b) behoort want 1) ik zaag op de zagen en 2) ik zaag op de zagen die zagen op de zagen. Nice oneIk zit peis ik in uw categorie b maar mijn madam zegt de laatste weken vooral na de matchen van ons ploegsken dat naar categorie a aant overstappen ben. Toemmen hé ![]() uw madam hoort dus zeker bij categorie b In mijn ogen categorie a maar zelf peist ze dat ze in c zit natuurlijk. ![]() |
| 12 Aug 2008, 16:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Lorenzo Wouter krijgt contract indien hij medisch goedgekeurd wordt staat vandaag in Het Nieuwsblad.
|
| 13 Aug 2008, 8:14 |
|
|
forumlegende
Heeft Lorenzo dan kunnen overtuigen tijdens de match op Bornem (vraag aan de supporters die gaan zien zijn)? Ik kon zelf niet gaan maar tegen Oostende vond ik hem vrij licht uitvallen.
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 13 Aug 2008, 8:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Timoilsjt schreef: Heeft Lorenzo dan kunnen overtuigen tijdens de match op Bornem (vraag aan de supporters die gaan zien zijn)? Ik kon zelf niet gaan maar tegen Oostende vond ik hem vrij licht uitvallen. Mij heeft hij toch niet kunnen overtuigen en de spits die ze getest hebben heeft 3 doelrijpe kansen verkwist.Volgens mij zijn dit geen rechtstreekse versterkingen,ik bedoel om direct in de kern te droppen. Natuurlijk zal onze trainersstaf deze mensen wel op training geëvalueerd hebben maar ik persoonlijk heb er mijn twijfels over. Er is nog veel (voetbal)werk aan de winkel en ook het geringe aantal meegereisde iendrachtfans baart mij wat zorgen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Aug 2008, 10:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Timoilsjt schreef: Heeft Lorenzo dan kunnen overtuigen tijdens de match op Bornem (vraag aan de supporters die gaan zien zijn)? Ik kon zelf niet gaan maar tegen Oostende vond ik hem vrij licht uitvallen. Mij heeft hij toch niet kunnen overtuigen en de spits die ze getest hebben heeft 3 doelrijpe kansen verkwist.Volgens mij zijn dit geen rechtstreekse versterkingen,ik bedoel om direct in de kern te droppen. Natuurlijk zal onze trainersstaf deze mensen wel op training geëvalueerd hebben maar ik persoonlijk heb er mijn twijfels over. Er is nog veel (voetbal)werk aan de winkel en ook het geringe aantal meegereisde iendrachtfans baart mij wat zorgen. just... en inderdaad dit moet zowat het minste aantal meegereisde supporters geweest zijn. Hopelijk schud dit de spelers wakker. _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Aug 2008, 10:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
borre31 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Timoilsjt schreef: Heeft Lorenzo dan kunnen overtuigen tijdens de match op Bornem (vraag aan de supporters die gaan zien zijn)? Ik kon zelf niet gaan maar tegen Oostende vond ik hem vrij licht uitvallen. Mij heeft hij toch niet kunnen overtuigen en de spits die ze getest hebben heeft 3 doelrijpe kansen verkwist.Volgens mij zijn dit geen rechtstreekse versterkingen,ik bedoel om direct in de kern te droppen. Natuurlijk zal onze trainersstaf deze mensen wel op training geëvalueerd hebben maar ik persoonlijk heb er mijn twijfels over. Er is nog veel (voetbal)werk aan de winkel en ook het geringe aantal meegereisde iendrachtfans baart mij wat zorgen. just... en inderdaad dit moet zowat het minste aantal meegereisde supporters geweest zijn. Hopelijk schud dit de spelers wakker. Denk dat de meeste mensen gwn niet konden gaan ofzo ze ,kben gistere ook niet geweest maar dat lag totaal niet aan de bekeruitschakeling ofzo.Dus daarover panikeren moet ni denk ik. |
| 13 Aug 2008, 11:00 |
|
| Pagina 98 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 497 Volgende |