Transfers 2009-2010 - Pagina 99 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 97 98 99 100 101 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Transfers 2009-2010
supersossis schreef:
nonkel august schreef:
Mensen toch waarom ons druk maken ? De transferperiode duurt nog 47 dagen .
Er zijn nog een pak spelers die voor eendracht willen spelen. De vraag is alleen hoeveel kunnen
en mogen we nog uitgeven.

ge hebt overschot van gelijk (y)
maar ge moet ook ergens toegeven da iedereen na dit seizoen terug met veel gezonde zenuwen zit om te weten wie volgend jaar de kleuren van ea gaat komen verdedigen,en ik kan goe geloven da ge daarvan wa ongeduldig word....da kan nooit rap genoeg bekend gemaakt worden he...maar zoals ge zegt nog meer dan een maand tijd hiervoor,dan is het steeds mogelijk da ze de laatste 2 dagen van deze periode nog transfers afhandelen. tot dan ist afwachten en rustig blijven.....

ik loop toch ook (al) zenuwachtig zenne. vooal op het vlak van spitsen is het vaak kwestie van er op tijd bij te zijn. ben blij met depoitre maar met hem en delie alleen is de spoeling te dun. daar moet zeker nog iemand bij, en naast die 2 jonge gasten eigenlijk liefst enen waar da je zeker van bent dat hij er in 3de goed is voor een stuk of 15 goals. uiteindelijk is er met franck en steurs ook wel scorend vermogen weggegaan he.

13 Mei 2009, 10:51
Miniem

alle kom ge gaat nu toch niet zeggen dat ge Franck gaat missen met zijn 7 goals dat hem heeft gemaakt waarvan enkele penaltys.

13 Mei 2009, 11:34
forumlegende

Iemand zoals een Beerens hebben we nodig.

13 Mei 2009, 11:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Gaskonijn schreef:
supersossis schreef:
nonkel august schreef:
Mensen toch waarom ons druk maken ? De transferperiode duurt nog 47 dagen .
Er zijn nog een pak spelers die voor eendracht willen spelen. De vraag is alleen hoeveel kunnen
en mogen we nog uitgeven.

ge hebt overschot van gelijk (y)
maar ge moet ook ergens toegeven da iedereen na dit seizoen terug met veel gezonde zenuwen zit om te weten wie volgend jaar de kleuren van ea gaat komen verdedigen,en ik kan goe geloven da ge daarvan wa ongeduldig word....da kan nooit rap genoeg bekend gemaakt worden he...maar zoals ge zegt nog meer dan een maand tijd hiervoor,dan is het steeds mogelijk da ze de laatste 2 dagen van deze periode nog transfers afhandelen. tot dan ist afwachten en rustig blijven.....

Ja want de transfers die op het einde gebeuren zijn altijd goed doordachte keuzes... Uw ploeg met midden mei toch al grotendeels vastliggen zekers... Dat er nadien nog een of 2 oportuniteiten bijkomen ok. Maar in grote lijnen mag ze toch al gekend zijn. De meeste contacten moeten zelfs al gelegd zijn rond nieuwejaar... Maarja het bestuur vond het dan beter om te kibbelen dan aan een ploeg te denken :hmm:

Helemaal akkoord. We hebben al gezien wat paniektransfers op het einde waard zijn. Ik zie weer een gans pak testspelers voorbij komen, waarvan de meeste nauwelijks weten dat een bal rond is. Van alle testers die de laatste jaren gepasseerd zijn, was er ene goeien en dat was Arnold.

13 Mei 2009, 12:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Arnold kon ge moeilijk een tester noemen eigenlijk. Maar om administratieve redenen hebben ze het zo moeten doen. Mezinne was eigenlijk de enige "echte" tester die sportief meeviel, maar wat je dan voor hebt met die mannen is dat ze gewoon tekenen waar het meest op te rapen valt natuurlijk.

13 Mei 2009, 12:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik zou nog ne keer aan de Mézine zijn belle gaan trekken..
Misschien wil - kan - mag hij ondertussen komen. Ik vond dat de enige echte goeie spits die vorig seizoen in zwart-wit gespeeld heeft maar jammer genoeg met de gekende afloop.
Waarom niet? Maar dan wel zeker zijn dat hij tekent en niet ergens anders meer onder contract ligt...

13 Mei 2009, 12:22
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
probleem is eerder denk ik dat velen momenteel niet weten "wat we mogen verwachten"
start aalst volgend jaar écht met de ambitie om naar tweede te gaan, of start het zoals vorig jaar met een ploeg die kwalitatief niet sterker is dan die van het jaar ervoor...

ze hebben inderdaad nog tijd, maar als er genoeg geld was, dan denk ik dat we inmiddels nòg meer duidelijkheid hadden gekregen over de ploeg voor volgend jaar... nu zijn er toch nog een aantal posities die serieus mogen versterkt worden om die immer brandende ambities te blijven rechtvaardigen. niet vergeten dat we met het huidig materiaal een draak van een seizoen speelden...

als het ongeveer blijft zoals het nu is, en er komen geen spelers bij die het niveau echt opkrikken, maak ik me alleszins niet te veel illusies. ik ben er zeker van dat we vooral met verheyden, de moreelsen en depoitre al een goeie stap hebben gezet, maar tot op heden is dit naar mijn mening veel te weinig, willen ze écht de kop ambiëren

maar goed...geduld is een schone deugd zeker?!... er rest nog voldoende tijd...maar hij tikt...

13 Mei 2009, 12:44

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Alle spelers die hier vermeld worden zijn Wuillot,Karel De Smet, Schamp, Gaye, en Troch .........
allemaal namen die hier door gepost zijn geweest door mannen hier op het forum,naar mijn weten heb ik daar nooit iets over gelezen op de Officiéle website,dus waarom een steen gooien naar ons bestuur.
Afwachten wat er op de Officiéle website komt en zoals gezegd de transfer markt is nog een tijdje open.

13 Mei 2009, 12:45
forumlegende

Gewoeien afwachten ; en mochten we
toch noste sezoen zakken : "So What" ?
(ja , en tein : 't leiven goat gewoeien voesj )

13 Mei 2009, 14:36
Ancien

Leeftijd: 46
SERRE schreef:
Ik zou nog ne keer aan de Mézine zijn belle gaan trekken..
Misschien wil - kan - mag hij ondertussen komen. Ik vond dat de enige echte goeie spits die vorig seizoen in zwart-wit gespeeld heeft maar jammer genoeg met de gekende afloop.
Waarom niet? Maar dan wel zeker zijn dat hij tekent en niet ergens anders meer onder contract ligt...

Dat is een feit - maar ja, was ook maar enkel die 60 minuten tegen RS Waasland dat ik hem heb beziggezien... En wat hij ondertussen heeft uitgevreten: ???

Iakovlievski scoorde bij de reserven van GBA ook twee of drie keer tegen Dender toen GDR en LL hem gingen scouten en hij de nieuwe witte merel werd genoemd. De witte merel bleek een paar maanden later eerder een antieke tractor maar soit...

Een ding kan je wel opschrijven: als je geen type Troch aankoopt in ons systeem, zie je hetzelfde voetbal als het afgelopen seizoen: GEEN! Onze ploeg is er in geslaagd om op een heel seizoen het gat tussen middenveld en aanval maar liefst geen enkele keer op te vullen... En dan kan je spitsen kopen, verdedigers, keepers, flankspelers, etc. zoveel je wil - die bewuste plaats bepaalt of je slaagt of de mist ingaat... Als je nu midden mei die cruciale positie nog niet hebt ingevuld, dan mag je u stilaan wel zorgen maken, denk ik. Tenzij ze Ewen op die positie willen laten spelen... In dat geval: koop dan nog maar een voetballende centrale middenvelder aan ook, want met De Schutter, Van Damme en eventueel een Wuillot die hier wordt genoemd, ga je er ni komen...

Trouwens: de tactiek die onder VDH op de officiële website wordt geplaatst (de illustratie), laat precies uitschijnen dat we telkens met een 4-4-2 starten??? Ik peis het ni...

13 Mei 2009, 15:58
forumlegende

Leeftijd: 69
Ik denk dat ze (het bestuur) toch met een aantal spelers aan het onderhandelen zijn maar zoals bij elke ploeg duurt het dit jaar precies iets langer vooraleer er daadwerkelijk transfers volgen.
En in deze tijden van crisis zal elke euro nog eens omgedraaid worden vooraleer hij uitgegeven word.
Geduld is een mooie gave en wees maar gerust er volgen nog een aantal transfers en ik denk niet van de minste. :EA:

13 Mei 2009, 17:48
nieuw in de eerste ploeg

Die wuillot dat noem ik een lachtertje hoor. Die gast is daar al paar seizoenen aan het uitbollen bij peruwelz,hé. Het zou al onwaarschijnlijk zijn mochten ze die kopen laat staan die nog kilomters laten draven op dat middenveld.
Ik denk echt dat er een "goeie vijs" bij bestuur zou miszitten om zo een speler aan te trekken. Jeugd genoeg die op die positie kan spelen en dan voor een voetballer "oude man" aantrekken die inderdaad spijkerhard is maar van voetballende kwaliteiten heel zacht gezegd niet overloopt.
Ivm Mezine .....wat zou die in hemelsnaam nog te zoeken hebben in aalst .... Hij zou beschaamd moeten zijn om er ooit zijn gezicht nog te laten tonen. Hij heeft indertijd geert de ridder mooi voor schut gezet. Spelers met zo een praktijken hoeven we allerminst.
En ivm die aanvallende middenvelder.....deze stelling klopt volledig. Een aanvallende mid genre troch is onontbeerlijk, zeker in da 4-5-1 systeem die ze tot in den treure blijven spelen en meer dan waarschijnlijk ook weer gaan toepassen. Anders zouden ze lepoitre nie kopen. Trouwens , ik heb uit goeie bron vernomen dat delie als back up gaat gebruikt worden voor lepoitre in de spits. Dat zegt genoeg zeker over de mogelijke 4-5-1 die ze zullen spelen?

13 Mei 2009, 18:05

KSV Oudenaarde en Sporting Lokeren hebben de onderhandelingen omtrent de definitieve overgang van Mathias Schamp afgerond. De aanvaller verhuist definitief naar Oudenaarde, de club waar hij tijdens het afgelopen seizoen zeven keer de weg naar de netten vond.

13 Mei 2009, 18:34
nieuw in de eerste ploeg

:lol: Leuk,hé, die transferbedrijvigheid bij andere ploegen. De kranten moeten tegenwoordig niet veel inkt verspelen aan aalst...... :-)

13 Mei 2009, 18:50

marc2 schreef:
:lol: Leuk,hé, die transferbedrijvigheid bij andere ploegen. De kranten moeten tegenwoordig niet veel inkt verspelen aan aalst...... :-)

Wacht eens uwen tijd af jongen,veel geduld hebt ge blijkbaar ook niet :hmm:
Transferbedrijvigheid daar moet ge toch niet over klagen Stefan Van Dender, Cédric Boto, Wouter Degroote, Roel Van Den Brande, Kevin Franck,Lieven De Veirman en Tidiany Coulibaly zijn dat geen tranfers :D

13 Mei 2009, 18:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 97 98 99 100 101 280