Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 100 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 98 99 100 101 102 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
chico schreef:
El Corredor schreef:
Hopelijk keert DDB op zijn stappen terug... Maar ik stel mij dan de vraag: zijn hiermee al onze andere problemen van de baan? Het probleem ligt mijns inziens toch een "ietsje" dieper dan wie draagt de voorzitterssjerp :hmm:

Er moet een andere structuur komen onder DDB.

om te beginnen Marcel VDS buiten, in de plaats een type Wim De Corte. Ik vind en vond dat nogal een azijnpisser, maar dat hij het spelletje door en door kent, dat staat buiten kijf. Heeft bovendien kaas gegeten van contracten te onderhandelen BINNEN een (beperkt) budget, en een neus voor talent.

Zo iemand is heus nog te vinden... Maar je moet daarvoor BUITEN de club kijken, [b]intern is er niemand capabel.[/b]
Wat het financiële betreft, laat je de boekhouding doen door een extern bureau in de plaats van een would be boekhouder. Als je dan nog iemand kan vinden die sponsors aanbrengt en hier een aanzienlijke meerwaarde schenkt (hallo Peter VDB?), dan zal je al een heel eind op weg zijn.

straffe uitspraak

Zou de marcel niet buiten gooien.
Want hij staat aan de zijde van Dirk.
Hetgeen wat er moet komen is nen manager.
Als dat kan gerealiseerd worden dan staan we al een héél pak verder.
:EA:

17 Jun 2011, 15:06
Scholier

champagne schreef:
chico schreef:
El Corredor schreef:
Hopelijk keert DDB op zijn stappen terug... Maar ik stel mij dan de vraag: zijn hiermee al onze andere problemen van de baan? Het probleem ligt mijns inziens toch een "ietsje" dieper dan wie draagt de voorzitterssjerp :hmm:

Er moet een andere structuur komen onder DDB.

om te beginnen Marcel VDS buiten, in de plaats een type Wim De Corte. Ik vind en vond dat nogal een azijnpisser, maar dat hij het spelletje door en door kent, dat staat buiten kijf. Heeft bovendien kaas gegeten van contracten te onderhandelen BINNEN een (beperkt) budget, en een neus voor talent.

Zo iemand is heus nog te vinden... Maar je moet daarvoor BUITEN de club kijken, [b]intern is er niemand capabel.[/b]
Wat het financiële betreft, laat je de boekhouding doen door een extern bureau in de plaats van een would be boekhouder. Als je dan nog iemand kan vinden die sponsors aanbrengt en hier een aanzienlijke meerwaarde schenkt (hallo Peter VDB?), dan zal je al een heel eind op weg zijn.

straffe uitspraak

Zou de marcel niet buiten gooien.
Want hij staat aan de zijde van Dirk.
Hetgeen wat er moet komen is nen manager.
Als dat kan gerealiseerd worden dan staan we al een héél pak verder.
:EA:

Het belangrijkste is volgens mij sponsoring.
Je mag nog 20 managers aanstellen, als er geen centen zijn ben je er niets mee.
Liever 5 dagen langer wachten op mijn abonnement en een goeie speler ipv een dure manager.
Als die manager natuurlijk een aantal dikke sponsoring contracten binnenhaalt is het natuurlijk een andere zaak.

17 Jun 2011, 15:40
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachtzot schreef:
Opvallende signature:

Citeer:
Name: De Roose Frank on Jun 17, 2011
Comments: met veel plezier teken ik voor de terugkeer van dirk. evenwel wens ik de nadruk te leggen op het feit dat er vele zaken zijn waarbij ook ik mijn wenkbrouwen frons. de structuur van ea zat/zit perfect in elkaar en ik wens er duidelijk de nadruk op te leggen dat yannick van aeken ook de voorbije 1.5 jaar "manager" was . tevens heeft op 7 juni IEDEREEN van de rvb en van de AV zijn akkoord gegeven om yannick als hoofdccordinator voor te stellen...hetgeen ook gebeurde ...verder zouden we allemaal uitkijken naar een externe manager om naast yannick binnen te komen...van de ene dag op de ander kan dit niet ...verstaan wie kan ...op 7/6 iedereen akkorod en nu niet meer ...eerlijk blijven....ik hoop op een terugkeer van dirk...

Het valt mij op dat FDR iedere kans te baat neemt om nogmaals te melden dat er een consensus binnen die vergadering was. Indien het tot een stemming is gekomen wat betreft Yannick, dan zijn er altijd misnoegden. In dit geval DDB.

FDR maakt melding dat Yannick al anderhalf jaar onze manager is, maar echt een succes kan je dat toch niet noemen volgens mij, alles draait vierkant en hij is het voorwerp van een machtsstrijd dus onbesproken zal hij wel niet zijn. Ook zegt FDR dat het aanwerven van een externe manager niet van de ene dag op de andere gaat. Goh ja, ge moet zoeken hé. Ik kan hem meteen twee kandidaten geven, met verstand van zaken en de relaties.

Zowel DDB als FDR dienen aan boord te blijven, ze hebben beide veel verdiensten voor de club, staan te boek als sympathieke mensen, kortom ze hebben de perceptie duidelijk mee. MAAR, als ze willen dat dit voor hen beiden zo blijft zal er tabula rasa dienen gemaakt te worden. Ik heb de indruk dat beide heren nogal lichtgelovig zijn en dat wekt soms bedrog in de hand.

Dus Marcel, Patricia en Yannick buiten (= geen postjesverdeling meer!!!) en externen pakken.

we staan twee jaar na hun "aanval" op GDR even ver. Het is nu dé moment dat ze zelfkritisch die twee jaar evalueren en tot het besluit komen dat de structuur niet werkt.

Geen controle op boekhouding (ging nochtans gebeuren na de fratsen van De Ridder en De Cock), geen cel maar één man voor de ingaande transfers Dus geen huis-tuin-en keuken mentaliteit meer , maar een meer professioneler kader om in te werken. Men mag zich dan spiegelen aan OHL, maar hopelijk blijft het niet bij holle woorden.

Indien beide heren geloofwaardig willen blijven is actie nu aan te raden en grondig de structuur te veranderen!

Laatst gewijzigd door El Corredor op 17 Jun 2011, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Jun 2011, 17:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
chico schreef:
Het belangrijkste is volgens mij sponsoring.Je mag nog 20 managers aanstellen, als er geen centen zijn ben je er niets mee.Liever 5 dagen langer wachten op mijn abonnement en een goeie speler ipv een dure manager.
Als die manager natuurlijk een aantal dikke sponsoring contracten binnenhaalt is het natuurlijk een andere zaak.

Ge moogt nog 20 sponsors hebben, als ze geen factuur krijgen, zijt ge ook niks met uw 20 sponsors. Juist een plein vol met gratis borden waarbij de goal niet meer te onderscheiden is van een muur vol met de reclamepanelen ;)
Hmmm, waar heb ik dat nog gezien?

17 Jun 2011, 18:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik zou zeker niet liever willen dan dat DDB terugkomt maar hij mag toch ook eens voor de spiegel gaan staan. Als je meer dan twee jaar ergens de leiding hebt en nog steeds geen deftige structuur op poten hebt kunnen zetten heb je ook fouten. Erger nog, men slaagt er zelfs nog niet in om zijn secretariaat (abbo verkoop) normaal te laten functioneren. We hebben zeer veel aan onze voorzitter te danken, dat besef ik maar men moet toch ook wat objectief blijven alvorens over te gaan tot zijn heiligverklaring hier door sommigen.

17 Jun 2011, 18:29
forumlegende

Leeftijd: 61
chunga schreef:
Ik zou zeker niet liever willen dan dat DDB terugkomt maar hij mag toch ook eens voor de spiegel gaan staan. Als je meer dan twee jaar ergens de leiding hebt en nog steeds geen deftige structuur op poten hebt kunnen zetten heb je ook fouten. Erger nog, men slaagt er zelfs nog niet in om zijn secretariaat (abbo verkoop) normaal te laten functioneren. We hebben zeer veel aan onze voorzitter te danken, dat besef ik maar men moet toch ook wat objectief blijven alvorens over te gaan tot zijn heiligverklaring hier door sommigen.

heb hier ergens gelezen dat iemand verkondigt dat onze manager Yannick al ca. anderhalf jaar manager speelt, wie gaat er dan in de fout wat betreft het secretariaat ?

17 Jun 2011, 19:48
Nationale Ploeg

chunga schreef:

jamaar als hij er dan iets aan wil doen door een externe full timer aan te werven wordt hij gekelderd... :wadde:

17 Jun 2011, 19:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
kreezie nonkeltje schreef:
chunga schreef:

heb hier ergens gelezen dat iemand verkondigt dat onze manager Yannick al ca. anderhalf jaar manager speelt, wie gaat er dan in de fout wat betreft het secretariaat ?
Als voorzitter draag je toch de eindverantwoordelijkheid :wadde: Als jij directeur bent van een bedrijf en je personeel ligt te knoeien zodat je in de problemen komt moet je toch ingrijpen. Dat wil ik zeggen, dat DDB na twee jaar voorzitterschap nog veel te weinig zijn stempel heeft kunnen drukken op de club.

17 Jun 2011, 19:57
forumlegende

Leeftijd: 61
chunga schreef:
chunga schreef:

Als voorzitter draag je toch de eindverantwoordelijkheid :wadde: Als jij directeur bent van een bedrijf en je personeel ligt te knoeien zodat je in de problemen komt moet je toch ingrijpen. Dat wil ik zeggen, dat DDB na twee jaar voorzitterschap nog veel te weinig zijn stempel heeft kunnen drukken op de club.

en nu wil hij het doen en zijn er die niet mee willen, tja.

17 Jun 2011, 20:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
http://www.tweedeklasse.be/nieuws.php?nid=7349

17 Jun 2011, 21:14
Freak

chunga schreef:
chunga schreef:

dus? er wordt een hand boven sommige mensen hun hoofd gehouden, en dat moet eruit. Zoniet, blijf je aanmodderen en zal het binnen één, twee jaar weer miserie zijn... Je kan je stempel ook niet willen drukken natuurlijk... ;)

DDB en FDR dienen hun ego en vriendjes opzij te zetten en een degelijk structuur met BEKWAME mensen op poten te zetten!!

17 Jun 2011, 22:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Men zou Patrick De Doncker benaderd hebben om in het bestuur te komen (als voorzitter?). Deze bedankte uit respect voor de FCVDEH-aanhang.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

17 Jun 2011, 23:12
toevallige voorbijganger

Titus schreef:
Men zou Patrick De Doncker benaderd hebben om in het bestuur te komen (als voorzitter?). Deze bedankte uit respect voor de FCVDEH-aanhang.

:crazy: :crazy: :crazy:

nee merci en bedankt

18 Jun 2011, 0:00
forumlegende

met alleen sponsors zijde iets maar niet alles
een goed beleid,professionele uitstraling,... trekt sponsors aan
den tijd dat bedrijven rap wat geld aan sponsoring gaven is grotendeels gedaan,nu willen ze wel weten waar hun geld naartoe gaat
continuiteit is super belangrijk en dat ontbreekt vrees ik

18 Jun 2011, 0:58
forumlegende

Dit komt niet meer goed, kun je iemand vertrouwen die er de brui aan heeft gegeven en waar je dan moet smeken om terug te komen?
Op emotioneel vlak ben je al een brug te ver, hem weer aanstellen zou een grote fout zijn!

Ik hoop dat we nu een serene en capabele voorzitter krijgen die verstand heeft van het leiden van een club/bedrijf en die zich voor jaren wil engageren.

18 Jun 2011, 7:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 98 99 100 101 102 289