|
|
| Pagina 2 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Ondanks dat hij een meer onzekere indruk geeft als Lieven hebben we toch nog geen één goal geslikt sinds Lambrecht id goal staat !
|
| 07 Nov 2007, 1:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Lambrecht geeft af en toe wel een onzekere indruk maar hij doet het toch niet slecht vind ik
|
| 07 Nov 2007, 2:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lieven is gisteren op controle geweest. Binnen 3 weken terug en dan zal hij weer mogen beginnen trainen. Begin volgende maand terug speelklaar dus.
Btw, het feit dat je 2 goede keepers hebt kan het niveau alleen maar opkrikken denk ik... _________________ Broer van ja |
| 07 Nov 2007, 9:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
69 schreef: Lambrecht geeft af en toe wel een onzekere indruk maar hij doet het toch niet slecht vind ik ik vind hem goed bezig _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Nov 2007, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Volgens HNB van vandaag liep Troch opnieuw spierscheur op. Daardoor mist hij de wedstrijden op Oudenaarde en STVV....
Dat hij nu maar wacht tot hij helemaal fit is ! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Nov 2007, 7:40 |
|
|
Nationale Ploeg
BVW schreef: Volgens HNB van vandaag liep Troch opnieuw spierscheur op. Daardoor mist hij de wedstrijden op Oudenaarde en STVV.... Dat hij nu maar wacht tot hij helemaal fit is ! Oerdom, zijn invalbeurt. Te meer omdat daardoor een klein beetje aan de veldbezetting geprutst werd en we het daardoor nog iets moeilijker kregen. Troch kwam centraal, maar had daar veel minder vat op het spel dan Ewen die een knappe match aan het spelen was, maar meer op de flank moest gaan lopen. De recuperatie viel voor een deel weg en die lange verdedigende middenvelder van Mechelen, kreeg bij momenten vrije baan om zijn ding te doen. |
| 15 Nov 2007, 8:37 |
|
|
Freak
en van dender is ook out.
|
| 15 Nov 2007, 10:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
BVW schreef: Volgens HNB van vandaag liep Troch opnieuw spierscheur op. Daardoor mist hij de wedstrijden op Oudenaarde en STVV.... Dat hij nu maar wacht tot hij helemaal fit is ! In HLN staat hetzelfde. |
| 15 Nov 2007, 13:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ja jongens met al die gekwetste spelers zal het toch moeilijk worden op Oudenaarde.
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Nov 2007, 13:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Nieven ajoin zei toch dat de blessure van Troch niet erger was geworden? Mss is het gewoon gazettenpraat.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Nov 2007, 15:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bakkie schreef: zwawi schreef: Ik hoorde van ne steward da Limpens gezegd heeft da hij verwacht da Troch volgende week al zal kunnen spelen. Als dit waar is zou ik het dom vinden om hem volgende week al te laten spelen,gun hem dat extra weekje rust,de wedstrijd op Oudenaarde is voor ons veel belangrijker dan die op Mechelen. Had Troch eens naar mij geluisterd he ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Nov 2007, 15:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ja jongens met al die gekwetste spelers zal het toch moeilijk worden op Oudenaarde. ![]() Komaan eh manne, we spelen nu al weken niet in onze sterkste veldbezettting en staan nog altijd eerste,we slaan er ons wel door eh, we mmoedigen hen nog wat extra aan eh ![]() _________________
|
| 15 Nov 2007, 19:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gunther schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ja jongens met al die gekwetste spelers zal het toch moeilijk worden op Oudenaarde. ![]() Komaan eh manne, we spelen nu al weken niet in onze sterkste veldbezettting en staan nog altijd eerste,we slaan er ons wel door eh, we mmoedigen hen nog wat extra aan eh ![]() Daar zegde het! Oudenaarde is niet super bezig, wij zijn dat ondaks alle tegenslag eigenlijk wel. Ik hoop alleszins op een zege en de periodetitel tot gevolg, daar geloof ik sterk in. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Nov 2007, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lieven is ondertussen terug lichte keepertraining aant volgen. Tegen Londerzeel normaliter speelklaar
_________________ Broer van ja |
| 15 Nov 2007, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Casual1919 schreef: Gunther schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ja jongens met al die gekwetste spelers zal het toch moeilijk worden op Oudenaarde. ![]() Komaan eh manne, we spelen nu al weken niet in onze sterkste veldbezettting en staan nog altijd eerste,we slaan er ons wel door eh, we mmoedigen hen nog wat extra aan eh ![]() Daar zegde het! Oudenaarde is niet super bezig, wij zijn dat ondaks alle tegenslag eigenlijk wel. Ik hoop alleszins op een zege en de periodetitel tot gevolg, daar geloof ik sterk in. Klopt, maar toch wordt het een zéér gevaarlijke match. Ge weet wat ze zeggen van een gewond dier ... en als Oudenaarde los van alles dit seizoen één match wil winnen, dan is het wel die van zaterdag ... We blijven wel goed spelen, maar het is zo oneindig veel moeilijker geworden om kansen te creëren, laat staan te scoren. Als ge daar één foefelgoal binnen krijgt voor ge zelf kunt scoren, zit ge diep in de shit. Ik zal blij zijn als we zaterdag met de drie puntjes terug thuis zijn ... |
| 15 Nov 2007, 20:43 |
|
| Pagina 2 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |