|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 29 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Bericht Re: Galamatch van oude sterren van den Iendracht !!!!
hansken schreef: Mariner schreef: hansken schreef: Olensen iendrachter schreef: Prachtig lieke !!! K' vind da ze is ne cd moete make mee al de typissche iendracht liekes en van de supporters kunne der ok wa bij he. Misschien ideeke voor OPC ![]() wie van ons gaater da gaan inzingen e?? ![]() als gij het maar nie zijt ![]() kzou der zelfs ni willen aan beginnen oek ni! ![]() ni speciaal gaan inzinge mo zo de muziek van de filmkes op youtube gebruike he alle twas mor een ideeke he, ik vind het gewoon spijtig da der zo gene cd besta allouwel dak er hier wel ene liggen heb over onzen iendracht van int jaar 97 mee de sergio en nonkel jef en... mo da is toch ni echt hetzelfde lak de zwerte man en oilsjt stad van men droeme en dergelijke he. Of ben ik serieus mis en besta da wel al jaar en dag ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 30 Apr 2008, 17:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Olensen iendrachter schreef: hansken schreef: Mariner schreef: hansken schreef: Olensen iendrachter schreef: Prachtig lieke !!! K' vind da ze is ne cd moete make mee al de typissche iendracht liekes en van de supporters kunne der ok wa bij he. Misschien ideeke voor OPC ![]() wie van ons gaater da gaan inzingen e?? ![]() als gij het maar nie zijt ![]() kzou der zelfs ni willen aan beginnen oek ni! ![]() ni speciaal gaan inzinge mo zo de muziek van de filmkes op youtube gebruike he alle twas mor een ideeke he, ik vind het gewoon spijtig da der zo gene cd besta allouwel dak er hier wel ene liggen heb over onzen iendracht van int jaar 97 mee de sergio en nonkel jef en... mo da is toch ni echt hetzelfde lak de zwerte man en oilsjt stad van men droeme en dergelijke he. Of ben ik serieus mis en besta da wel al jaar en dag ![]() Buiten die cd waar gij van spreekt bestaat er inderdaad nog ene. 'Van Sofia tot in Roeme' heet die en daarop staat oa. Iendracht Veroit. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Apr 2008, 17:48 |
|
|
Eerste blad staat, Van Stichel R ???????? Romain??? Die is 91 jaar, en onvindbaar in rijksregister, dus voor 1970 al dood, over wie gaat dat dan???
|
| 01 Mei 2008, 13:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
voor zover ik weet is dat Romain Van Stichel en de laatste keer dat ik diene mens gezien heb (een paar weken geleden) zag hij er toch nog niet dood noch 91 jaar uit ze...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 01 Mei 2008, 13:49 |
|
|
Hoe jong is hem dan wel? Speelde in 42/43 1 match ??
Tot sebiet, kga vertrekken uurke rijden.. |
| 01 Mei 2008, 14:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Sébastien Verhulst schreef: Eerste blad staat, Van Stichel R ???????? Romain??? Die is 91 jaar, en onvindbaar in rijksregister, dus voor 1970 al dood, over wie gaat dat dan??? Romain Van Stichel is ongeveer 60 jaar en verre van dood ![]() |
| 01 Mei 2008, 14:57 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Eventjes hier een oproep lanceren.
Nu zaterdag speelt eendracht aalst tegen tottenham (U14) Het mag duidelijk blijken dat dit een moeilijke match gaat worden voor onze U14. Dus als er supporters zijn die het zien zitten om een matchke te komen supporteren, ge zijt altijd welkom. Tis om tien uur op zandberg. |
| 01 Mei 2008, 19:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
lot schreef: Eventjes hier een oproep lanceren. Nu zaterdag speelt eendracht aalst tegen tottenham (U14) Het mag duidelijk blijken dat dit een moeilijke match gaat worden voor onze U14. Dus als er supporters zijn die het zien zitten om een matchke te komen supporteren, ge zijt altijd welkom. Tis om tien uur op zandberg. Support voor EA of voor de Spurs ?? ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mei 2008, 20:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
lot schreef: Eventjes hier een oproep lanceren. Nu zaterdag speelt eendracht aalst tegen tottenham (U14) Het mag duidelijk blijken dat dit een moeilijke match gaat worden voor onze U14. Dus als er supporters zijn die het zien zitten om een matchke te komen supporteren, ge zijt altijd welkom. Tis om tien uur op zandberg. morgen ben ik er ook hele dag en zaterdag in namiddag mss, maar om10u alst tegen tottenham is zal nie lukken vrees ik. |
| 01 Mei 2008, 23:02 |
|
|
Het was goed, spijtig dat verstraeten zijn vader in kliniek zat, dat vervoort in buitenland zat voor derderangsvoetballer en dat leo van der elst zijn kat stuurde, het ligt nog op zijn maag, en dat men kan zuipen in olsjt mag je gerust van zijn.
GreatZ |
| 02 Mei 2008, 0:28 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik ben ook gaan kijken, en kmoet toch zeggen dat het maar een redelijke flop was. Ik had echt een galamatch verwacht met ex-Duivels en oude EA-glorieën. Maar het was 9 tegen 9 met de goalen op de baklijn, amper bekende (ik herkende ongeveer enkel Van Wambeke, VDHaeghe, Cooreman, Arts, Borkelmans, Smidts, De Schrijver, ...) en de wedstrijd duurde slechts 2 keer een kwartier ofzo. Er schoot ook maar bitter weinig volk over op 't einde.
Nu jah, mijn verwachtingen zullen te hoog geweest zijn.. Alleszins, ik zal wel weer present zijn 7 juni voor die benefietmatch. Khoop daar echt wel tijden van weleer mee te maken. |
| 05 Mei 2008, 15:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Thomatt schreef: Khoop daar echt wel tijden van weleer mee te maken. In dat geval kunt ge al eens voorhebben dat uw verwachtingen te hoog zijn natuurlijk . |
| 05 Mei 2008, 15:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Thomatt schreef: Ik ben ook gaan kijken, en kmoet toch zeggen dat het maar een redelijke flop was. Ik had echt een galamatch verwacht met ex-Duivels en oude EA-glorieën. Maar het was 9 tegen 9 met de goalen op de baklijn, amper bekende (ik herkende ongeveer enkel Van Wambeke, VDHaeghe, Cooreman, Arts, Borkelmans, Smidts, De Schrijver, ...) en de wedstrijd duurde slechts 2 keer een kwartier ofzo. Er schoot ook maar bitter weinig volk over op 't einde. Nu jah, mijn verwachtingen zullen te hoog geweest zijn.. Alleszins, ik zal wel weer present zijn 7 juni voor die benefietmatch. Khoop daar echt wel tijden van weleer mee te maken. Ik kan u daar wel in volgen. Ik was achteraf gezien blij dat ik de hele namiddag toch wel leuke matchkes heb gezien op het tornooi zelf, want echt gala was het allemaal niet. De helft van de aangekondigden waren er niet, Luc Limpens incluis bijv. en inderdaad voor de meeste mensen, ook voor mij, waren er heel wat nobele onbekenden bij (zeker langs de kant van de ex Rode Duivels want diegene die er is opgekomen voor Yves Vanderhaeghe na een dik kwartier, leek me nog redelijk jong te zijn maar volstrekt onbekend). En zonder enige vorm van voorstelling vooraf is het dan zwaar gissen. Naast bovenstaande spelers speelden bij Aalst nog Jules Mandiangu, "Boontje" en "de witten Bogaert" en nog iemand die ik begot ni kan thuisbrengen. Bij de Rode Duivels speelden ook nog Alain Denil (wist zelfs ni dat die ooit international is geweest) en Eddy Debolle maar de rest ??? Opvallendste aan gans de match was de buik van Davy Cooreman... en de gretigheid en fysiek van een Peter Van Wambeke... Voor de geïnteresseerden -> eindstand was 5-5 |
| 05 Mei 2008, 18:19 |
|
|
We gaan er alles aan doen om er op 7 juni een mooi en sfeervol kijkstuk van te maken. Daarvoor rekenen we natuurlijk ook op jullie! Breng toeters, bellen en vlaggen maar mee dat we er een échte Iendracht avond van kunnen maken met de vele oude bekenden.
Hebben mij hun aantreden met E.Aalst 1995 bevestigd: Hans De Schrijver, Jan Van Steenberghe, Fredje Van Der Hoorn, Oli Lamberg, Stefan Van Riel, Kris Temmerman, Leo Van Der Elst, Yves Vanderhaeghe, Peter Van Wambeke en... Edwin Van Ankeren! Wij worden met onze ZVC Ex-Panters versterkt door Davy Coorman, Georges Arts, Predrag Filipovic en Peter Quintelier. De lijst van aanwezigen voor de reünie zal ik in de loop van volgende week posten. Tot vanavond! Kenneth http://www.guusbenefiet.be |
| 14 Mei 2008, 16:46 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 29 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |