|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 21 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Sebastien De Meersman overleden
Good old Oli Lamberg bracht me deze morgend op de hoogte van het overlijden van Seba. We hadden hem enkele dagen terug nog aan de lijn. Hij bevestigde ons nog zijn aanwezigheid voor de benefietwedstrijd van 7 juni...
RIP Seba. Kenneth http://www.guusbenefiet.be |
| 14 Mei 2008, 16:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
amai..
hij zal de scheiding nie kunnen verwerken hebben zeker? heeft vroeger paar goeie dingen laten zien, midden 90' schat ik RIP |
| 14 Mei 2008, 17:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
RIP Sebastien
|
| 14 Mei 2008, 18:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
amai, zag er nochtans een vrolijke mens uit toen we hem daar zagen op de nieuwjaarsreceptie van B&W...
RIP ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Mei 2008, 18:22 |
|
|
Miniem
RIP
Als ik mij niet vergis speelde hij bij ons toen we in eerste klasse zaten. Hij zal het wel zwaar hebben gehad want anders doe je dit niet, toch erg voor zijn kind dat hij achterlaat. Sterkte aan de familie... |
| 14 Mei 2008, 21:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bjorn danst voor twee overleden voetballers
Bijna had Bjorn De Wilde gisteravond niet op de dansvloer gestaan: de voetballer zat compleet stuk door de dood van twee collega's. Na François Sterchele stond gisteren nog in onze krant dat de 37-jarige Sebastien De Meersman thuis dood werd aangetroffen na een wanhoopsdaad; ook deze voetballer was een goede vriend van De Wilde. Bjorn sloot zijn quickstep gisteren af met een kruisteken en een wijsvinger richting hemel. Toen jurylid Ronny Daelmans zei 'dat François fier zou zijn', barstte Bjorn in tranen uit en hield de camera hem kort uit het beeld. Ook Bjorns danspartner Carole vocht tegen de tranen toen ze zei dat Bjorn bijna had opgegeven. 'Chapeau, ik ben fier op jou.' (Bron: HNB) |
| 15 Mei 2008, 9:43 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 21 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |