Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
hansken schreef:
SERRE schreef:
Gisteren was de keuze ofwel Van der Haegen ofwel Patrick De Wilde. Ook Van wambeke is nog een kandidaat. Voorts komen er een diepe spits, een nummer 10 en een centrale verdediger bij voor volgend seizoen.

ist ni beter om al die dinge voor u eige te houden tot as da zeker is? ook me de wintertransfers kwamen er via u hier al namen nog voor het allemaal in orde was (geen verwijt maar echt slim lijkt me dit niet...)

Ge moet u ook niet verplicht voelen om alles te geloven wat ge op dit forum leest. En als ik op alle posts moet reageren die ik niet slim vind dan ben ik hier niet meer weg te slaan... :whistle:

17 Mar 2009, 13:49
Freak

Leeftijd: 45
Er zijn gesprekken geweest met Cossey en De Sart maar die zijn voorlopig op niets uitgedraaid, omdat ze beiden proftrainer wilden zijn. Dit is financieel voor het ogenblik niet haalbaar. Ze zijn vooral op zoek naar nen trainer die reeds bewezen heeft met jeugd te willen werken en de kwaliteit heeft om spelers beter te maken. Er zijn contacten geweest zijn met De Whispelaere en Etienne vind blijkbaar dat VD Haeghen een trainer is met een enorm potentieel, dus vdhaeghen staat met stip genoteerd. Of hij het wordt is nog niet meteen duidelijk.

voor de rest ligt de terugkeer van de wilde mijns inziens enorm moeilijk, die terughalen zou nogal een gezichtsverlies zijn voor onze manager...

17 Mar 2009, 14:29
Ancien

Leeftijd: 38
In HLN van vandaag staat er trouwens een artikel met Dillen: hij blijft er bij dat hij geen eerlijke kans heeft gekregen. :lol:

17 Mar 2009, 14:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik moet eerlijk zeggen, hoe meer ik hoor en lees van Dillen hoe contenter dat ik ben dat hij hier weg is. Den deze zal echt wel de Eendrachtgeschiedenis ingaan als één van de slechtere trainers die we hier gekend hebben.

17 Mar 2009, 14:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bartos schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, hoe meer ik hoor en lees van Dillen hoe contenter dat ik ben dat hij hier weg is. Den deze zal echt wel de Eendrachtgeschiedenis ingaan als één van de slechtere trainers die we hier gekend hebben.

da vind ik ook, goed dat we daar (eindelijk) vanaf zijn. Wat ne sukkelaar :stom:

17 Mar 2009, 14:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
Er zijn gesprekken geweest met Cossey en De Sart maar die zijn voorlopig op niets uitgedraaid, omdat ze beiden proftrainer wilden zijn.

Ik heb nochtans gelezen dat De Sart zijn Centea? kantoor niet wil opgeven. Hij wil de trainersjob combineren met zijn kantoor.

17 Mar 2009, 14:43
Freak

Leeftijd: 45
Gilles schreef:
In HLN van vandaag staat er trouwens een artikel met Dillen: hij blijft er bij dat hij geen eerlijke kans heeft gekregen. :lol:

daarin verteld Dillen ook nog dat Lord , en ik citeer, een waardeloos seizoen speelt.

de enige met een actie, sjans da hij lord af en toe had, of Dillen had zelfs nieuwjaar niet gehaald, mor soit.

17 Mar 2009, 14:51
Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:
Gilles schreef:

daarin verteld Dillen ook nog dat Lord , en ik citeer, een waardeloos seizoen speelt.

de enige met een actie, sjans da hij lord af en toe had, of Dillen had zelfs nieuwjaar niet gehaald, mor soit.

Stond dat in HLN? :?

17 Mar 2009, 14:52
Reserve

Allemaal gazettepraat, en als het van HLN komt, zeker met een pak zout pakken. Dillen heeft ook mij nooit echt kunnen overtuigen. Dat het rommelt binnen het bestuur heeft tot op zekere hoogte weerslag op de ploeg. In het verleden hebben we hier op het forum al genoeg (al dan niet waar) gelezen over achterstallen, schulden, etc....
Over De Wilde wil ik nog het volgende kwijt. Het staat buiten kijf dat we een schitterend seizoen gespeeld hebben onder hem (ook vermeld ik nog graag het duo Nguekam en Troch die hier een belangrijke rol in hebben gespeeld). Over zijn capasiteiten als trainer valt dus niet te twijfelen.
Als mens is De Wilde ondermaats.....
wou dit toch nog even kwijt....
Voor mijn part komt Boskamp om zo nogmaals de link te leggen met Dender. Het kan me allemaal zoveel niet meer schelen. Ik herinner het bestuur enkel aan hun belofte om Eendracht na twee seizoenen terug naar tweede te halen. Opdracht mislukt.
Beetje minder kabaal maken op de Zandberg en de hand in eigen boezem steken, en als ge voor de spiegel staat.... kijk eens wie er staat. Een onstabiele ploeg kan in tweede niets gaan doen, dus vanuit dat oogpunt is het niet zo slecht dat we nog een seizoentje in derde blijven (maar dit moet echt wel het laatste seizoen zijn, kwestie van geloofwaardigheid).

17 Mar 2009, 15:23
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:

Dat staat in HNB:

Citeer:
Delie kan doorbreken, maar je kan alle druk in de vuurlinie niet op de schouders van een 18-jarige leggen terwijl een kanjer als Lord aan een waardeloos seizoen bezig is.'

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300

17 Mar 2009, 15:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
SERRE schreef:
hansken schreef:
SERRE schreef:
Gisteren was de keuze ofwel Van der Haegen ofwel Patrick De Wilde. Ook Van wambeke is nog een kandidaat. Voorts komen er een diepe spits, een nummer 10 en een centrale verdediger bij voor volgend seizoen.

ist ni beter om al die dinge voor u eige te houden tot as da zeker is? ook me de wintertransfers kwamen er via u hier al namen nog voor het allemaal in orde was (geen verwijt maar echt slim lijkt me dit niet...)

Ge moet u ook niet verplicht voelen om alles te geloven wat ge op dit forum leest. En als ik op alle posts moet reageren die ik niet slim vind dan ben ik hier niet meer weg te slaan... :whistle:

hehe :)

17 Mar 2009, 15:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
DT schreef:
panoleon schreef:

Ik heb eerst de tekst een keer of twee moeten lezen, want het is een hele boterham. Ik doe niets af aan je analyse, iedereen van ons is een beetje trainer en zet er 10 bij elkaar dan krijg je steevast 5 verschillende meningen. Toch enkele bedenkingen: je spreekt met geen woord over ons centraal duo, wat volgens mij ook niet complementair is en de defensieve blunders opstapelt. Je geeft geen vertrouwen aan Filipovic op links, terwijl de wisselwerking tussen hem en Marijn eigenlijk vrij goed is. En idd Kevin en Wouter gaan niet in een zelfde ploeg, dus moet je keuzes maken. Wat betreft je keuze om een 4-4-1-1 te spelen of een 4-4-2, op papier lijkt alles altijd mooi, in praktijk speelt de tegenstrever daarin vaak een grote rol en ga je als speler in principe zoeken naar daar waar de ruimte ligt. Ik deel je mening om Kenn en Couly centraal te plaatsen en ikzelf zou met Jens en Marijn op de flank spelen. Nu ja, zoals hierboven gemeld, in elk van ons schuilt wel een trainer en dit is uiteindelijk maar een mening.

Ik zeg maar - sommige spelers hebben een duidelijk systeem nodig, willen zelf niet teveel nadenken en mag je gewoon geen vrije rollen geven op het veld... Steurs tokt in zijn vrije rol in de laatste 2 matchen ook geen bal meer... Zet hem op links, punt. Filipovic centraal idem dito.

Dus systeem is inderdaad 1 ding - maar weer: kijken naar de kwaliteiten / gebreken van je groep ook.

Je zou echt eens moeten overwegen om een trainerscarrière te starten. Ik kan je analyse echt wel pruimen.
(y) (y) ;)

17 Mar 2009, 15:37
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:

Heb van in het begin gezegd dat het geen trainer is voor EA. Is gewoon veel te weinig...

17 Mar 2009, 15:40
Scholier

Hugo schreef:
SERRE schreef:

Besten, een trainer die ons op zo een vuile manier in de steek gelaten heeft, zou bij mij zelfs geen plaats meer hebben op de tribune.
De Wilde, nee! :fuck:

Beste Hugo, jij weet duidelijk niet wat er zich indertijd heeft afgespeeld...

Hij werd een normale werkwijze ontzegd, spelers die hij wilde behouden werden ook buitengeveegd op het einde van het kampioenenjaar + hij werd de toegang ontzegd tot omgang met sponsors na de match. Dan krijg je een rijkelijk aanbod en dan ben je weg natuurlijk, op welke manier dan ook.
Als mens is hij trouwens niet te vertrouwen, dus voor Mr. De Wilde zou ik als bestuur ook niet gaan.

Wil je beleid en successen op een realistische ternijn, dan BOUW je een ploeg, bijt door de zure appel en ga voor Dirk Geeraerd!

Laatst gewijzigd door Jossen op 17 Mar 2009, 16:26, 3 keer totaal gewijzigd.

17 Mar 2009, 16:05
Ancien

Leeftijd: 46
Twan schreef:
El Corredor schreef:

Dat staat in HNB:

Citeer:
Delie kan doorbreken, maar je kan alle druk in de vuurlinie niet op de schouders van een 18-jarige leggen terwijl een kanjer als Lord aan een waardeloos seizoen bezig is.'

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300

Schandalige uithaal van een tactische nul... Komt een beetje melken dat Delie alleen de aanval niet kan dragen, maar stelt zelf wel maar 1 spits op... En blijven zeuren over het scoringsprobleem... Dat voetballend vermogen van Degroote, waar je in de wedstrijd met een vergrootglas naar op zoek moet, dat ziet hij dan wel maar dat hij erin slaagt om zijn middenveld compleet onevenwichtig tussen de lijnen te brengen dat dan weer niet... Ook nog even Jens en Niels Spotbeen de mantel uitvegen over een gemiste kans, chapeau man... Een grote amateur op alle vlakken, die denkt dat hij Chelsea kan trainen terwijl hij 7 maanden aan een stuk kutwedstrijden heeft geserveerd... Ff een sneer naar de gehele spelersgroep ook dat er te weinig kwaliteit is... Waar zit hij nu met zijn "dominant spel" en zijn goednieuwsshow na elk debacle... Wat ik nu wel verwacht, is een klinkend antwoord van de spelers ook...

17 Mar 2009, 16:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17