Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Dirk schreef:
@ Stany : Ik vin just et tegenoevergestelde, as ge de 1-0 mokt moeje zoe rap mégeloik op zoek nor de 2-0. De verboi matchen ejje dikwels genoeg gezien wanniér ze probeerden de match te controleren deer da balleken rond te tikken vanachter, da ze et deksel op eire nees kregen.

Wa da ge doar zegt oever de ruimte te vergroeiten in de plosj van te verkleinen doar ejje wel geloik in. De veersprong verdedigen wiljt nie zeggen da ge nor binnen moetj trekken.

Mor volgens moi es den oanval nog altoid de beste verdedigink, ge ziet ier in Belsjen al genoeg ploegskes die mé de instellink op't ploin kommen van " ién punjt emmen we al " bé et begin van de match. De bedoelink es volgens moi nog altoid van ién goalken miér te scoren as den tegenstander, nie van te proberen der gién ién binnen te kroigen.

Ik ben akkoord met Dirk. We hebben de laatsten tijd genoeg geprobeerd om na een voorsprong op de 1-0 te spelen en telkens liep het mis.

23 Okt 2009, 9:13
forumlegende

Stany'ken jongen, we hebben al niets anders gedaan dan teruggeplooid na een krappe voorsprong en telkens zijn we nog in de val gelopen.
Opvallend is dat we er niet eens meer uitkomen op de counter en dat kan toch onmogelijk de trainer worden aangewreven ? Die zal juist hameren om op de counter de tegenstander af te maken.
Kwalitatief komen we gewoon te kort. Face it.

23 Okt 2009, 9:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Dani schreef:
Stany'ken jongen, we hebben al niets anders gedaan dan teruggeplooid na een krappe voorsprong en telkens zijn we nog in de val gelopen.
Opvallend is dat we er niet eens meer uitkomen op de counter en dat kan toch onmogelijk de trainer worden aangewreven ? Die zal juist hameren om op de counter de tegenstander af te maken.
Kwalitatief komen we gewoon te kort. Face it.

Daar ben ik mee akkoord, op dit ogenblik althans. Zij die bij het bekijken van onze kern voor het seizoen dit scenario hadden voorspeld, zijn volgens mij sterk in de minderheid. Niet iedereen ging er natuurlijk van uit dat we met de vingers in de neus kampioen zouden spelen, maar een plaats in de subtop dat is wel het minimum dat het gros van de supporters had verwacht. Daarom wil ik toch pleiten voor wat meer 'gematigheid' bij iedereen.

23 Okt 2009, 10:36
forumlegende

't es da , in 't begin van 't seizoen es da d' ier iejer
e forum vol doivemelkers : 't zen allemoal proisdoiven
da in 't kot zitten

23 Okt 2009, 10:58
Ancien

Leeftijd: 46
Dani schreef:

Het beste voorbeeld was toch wel tegen Temse zeker? Daar gingen we het ne keer uitcounteren maar we liepen wel telkens de buitenspelval in... Ik weet niet of we de trainer daar niet voor verantwoordelijk konden stellen - ik heb onder Vanderhaeghe (buiten die eerste helft in de voorbereiding op Diegem) onze ploegen (eind vorig seizoen en dit seizoen) nooit snel in 1 tijd zien spelen... Van wanneer is het geleden dat we nog eens een snelle combinatie die naam waardig hebben gezien??? Ik denk de match op WS Woluwe in de eindronde twee seizoenen geleden...

Bij ons is het balletje inspelen van achter naar voor, maar telkens - op welke positie dan ook - inhouden om de actie te maken en een man uit te schakelen ipv meteen in te spelen en de dynamiek van de bal te gebruiken... Ik heb zelden zo een ploeg gezien waarin spelers met snelheid (Lord, Galucci, Depoitre) zo in hun vrijheid werden/worden belemmerd. Dat is precies dat ze zoiets hebben van - shit, ik ben mijn man voorbij zonder dat ik een actie heb gemaakt - da wil de trainer ni, dus ik zal nog eens terugkeren, dezelfde man opnieuw opzoeken en dan verder spelen... :hmm:

Als je dus in balbezit al een ongelooflijk traag tempo oplegt en een balcirculatie op de mat brengt waar een blinde schildpad nog overal een poot kan tussensteken, dan ga je mijns insziens ook nooit geen deftige counter kunnen opzetten...Ik vond Limpens zeker geen tactisch wonder en zag hem na de triestige voorbereiding en lamentabele derde ronde toen ook graag vertrekken, maar met hem is toch ook het eentijdstikken, snelle overschakeling van verdediging naar aanval uit onze club verdwenen hoor...

Wat onze moderne veldheren Dillen en VDH predikten is inderdaad modern voetbal, maar levert voorlopig enkel succes op bij grote ploegen zoals Chelsea die wel een match kunnen neutraliseren en dan met enkele flitsen en tempowisselingen een match kunnen beslissen...

Hoe beschrijven vrouwen voetbal? De bal wegshotten en er dan weer achterlopen... Ze zouden het bij den Iendracht beter weer eens meer terug zo bekijken... Passes naar iemand anders geven - bij voorkeur in de diepte - ipv zelf uren met de bal te lopen, naar achter inspelen en de tegenstander continue de gelegenheid geven om zich te organiseren...

23 Okt 2009, 11:32
nieuw in de eerste ploeg

De laatste maanden heb ik de 'verrichtingen' van ons elftal met afgrijzen gevolgd.

Enfin, de kogel is door de kerk. Een nieuwe trainer. En ieder van ons, Eendrachtsupporters, maar hopen dat het 'ne goeien' is. Dat is natuurlijk wel een omschrijving waarmee je vele kanten uit kan natuurlijk. Ik hoop enkel dat het een trainer is die de kunst verstaat om spelers individueel maximaal te laten renderen in functie van het geheel dat 'ploeg' heet.

Je kan een elftal hebben met -individueel- zo veel kwaliteiten als je wil maar als je als sportieve staf er niet in slaagt uw sterkste troeven correct uit te spelen, heb je los zand. Dat is wat wij wekelijks aan den lijve ondervinden. We beschikken met voorsprong over de meeste -individuele- kwaliteit in onze reeks. Daar moet zelfs niet worden over gediscuteerd. Wat is dan de oorzaak van onze slechte resultaten?

Het ligt aan het gebrek aan trainerschap, en dan niet in de letterlijke zin van het woord. Ieder van ons kan trainingen in elkaar knutselen. Dat is zelfs niet eens zo moeilijk. Lastig wordt het als je van een groep van 18 individuen een goed geoliede machine wil maken, die speelt volgens hun -al dan niet beperkte- mogelijkheden en waarin iedereen zich belangrijk voelt. Daar nijpt het schoentje bij 90% van de 'trainers'. De meesten zijn zo gebrainwashed op cursussen allerhande, dat men de basics al lang vergeten is: observeer wat je hebt en ga van de beschikbare kwaliteit uit. Welke karakters heb je en hoe kan je deze op de juiste manier tot maximaal rendement aanzetten? Luister voor een keertje naar wat je sleutelspelers te vertellen hebben. Creeer duidelijkheid bij uw kernspelers qua bedoelingen en vooral, hanteer het KISS- principe: KEEP IT SIMPLE STUPID. Voetbal is tot nader order het simpelste spel ter wereld. Het is echter moeilijk het simpel te houden.

24 Okt 2009, 10:04
Freak

Leeftijd: 45
luque schreef:
De laatste maanden heb ik de 'verrichtingen' van ons elftal met afgrijzen gevolgd.

Enfin, de kogel is door de kerk. Een nieuwe trainer. En ieder van ons, Eendrachtsupporters, maar hopen dat het 'ne goeien' is. Dat is natuurlijk wel een omschrijving waarmee je vele kanten uit kan natuurlijk. Ik hoop enkel dat het een trainer is die de kunst verstaat om spelers individueel maximaal te laten renderen in functie van het geheel dat 'ploeg' heet.

Je kan een elftal hebben met -individueel- zo veel kwaliteiten als je wil maar als je als sportieve staf er niet in slaagt uw sterkste troeven correct uit te spelen, heb je los zand. Dat is wat wij wekelijks aan den lijve ondervinden. We beschikken met voorsprong over de meeste -individuele- kwaliteit in onze reeks. Daar moet zelfs niet worden over gediscuteerd. Wat is dan de oorzaak van onze slechte resultaten?

Het ligt aan het gebrek aan trainerschap, en dan niet in de letterlijke zin van het woord. Ieder van ons kan trainingen in elkaar knutselen. Dat is zelfs niet eens zo moeilijk. Lastig wordt het als je van een groep van 18 individuen een goed geoliede machine wil maken, die speelt volgens hun -al dan niet beperkte- mogelijkheden en waarin iedereen zich belangrijk voelt. Daar nijpt het schoentje bij 90% van de 'trainers'. De meesten zijn zo gebrainwashed op cursussen allerhande, dat men de basics al lang vergeten is: observeer wat je hebt en ga van de beschikbare kwaliteit uit. Welke karakters heb je en hoe kan je deze op de juiste manier tot maximaal rendement aanzetten? Luister voor een keertje naar wat je sleutelspelers te vertellen hebben. Creeer duidelijkheid bij uw kernspelers qua bedoelingen en vooral, hanteer het KISS- principe: KEEP IT SIMPLE STUPID. Voetbal is tot nader order het simpelste spel ter wereld. Het is echter moeilijk het simpel te houden.

maturiteit, sluwheid en voetbalinzicht zijn ook kwaliteiten, en ik stel mij al weken de vraag of we dat wel hebben...

24 Okt 2009, 10:22
nieuw in de eerste ploeg

VDH gaat ontstressen bij de U19 van Z-Waregem als opvolger van Borkelmans.

28 Okt 2009, 8:24
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
dwarskijker schreef:
VDH gaat ontstressen bij de U19 van Z-Waregem als opvolger van Borkelmans.

:? :?

28 Okt 2009, 9:20
Vaste Waarde

Ook de hulptrainer Rene De Cubber is opgestapt omdat hij zich onvoldoende gerespecteerd voelde :wave:

30 Okt 2009, 10:08
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
eendrachter'80 schreef:
Ook de hulptrainer Rene De Cubber is opgestapt omdat hij zich onvoldoende gerespecteerd voelde :wave:

:banana: 2 down and 2 the go (hij mag Coppens en W. Moreels ook meenemen)

:EA:

30 Okt 2009, 19:00
Ancien

Kiekesoepken schreef:
eendrachter'80 schreef:

:? :?

30 Okt 2009, 19:03
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Kiekesoepken schreef:
2 down and 2 the go (hij mag Coppens en W. Moreels ook meenemen)

:wadde: :wadde: :crazy:

30 Okt 2009, 19:03
nieuw in de eerste ploeg

Kiekesoepken schreef:
eendrachter'80 schreef:

Jij hebt je nickname duidelijk goed gekozen :Soepkieken

30 Okt 2009, 19:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kiekesoepken schreef:
eendrachter'80 schreef:

en dat ze u rap op't busken naar 't gesticht zetten, kieken.

30 Okt 2009, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16