|
|
| Pagina 11 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
EA 4 ever schreef: Schepper schreef: England4ever schreef: Wou hier terug stemmen, maar er komt op u hebt reeds gestemd ik dacht dat ik alle dagen kon stemmen ![]() Ik em 't zelde veren.Ik kaan oeik mor 1x stemmen. ![]() In internet explorer via het menu "extra" ga je naar "internetopties". In het tabblad "Algemeen" klik je dan bj browsergeschiedenis op de knop "Verwijderen". Dan zet je een vinkje bij "tijdelijke internetbestanden" en "cookies". Daarna klik je onderaan op "verwijderen". Daarna kan je terug stemmen. Als je dit na je stem telkens opnieuw doet, kan je terug een stem uitbrengen. en zo kan je dan nog doorgaan tot zolang men mag stemmen. Als we dit allemaal doen is de winnaar gekend zeker...? ![]() Allé, als ge tijd te veel hebt moogt ge altijd proberen hoor ![]() er zijn wel andere manieren om uw ip te veranderen _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Nov 2010, 23:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: EA 4 ever schreef: Schepper schreef: Ik em 't zelde veren.Ik kaan oeik mor 1x stemmen. ![]() In internet explorer via het menu "extra" ga je naar "internetopties". In het tabblad "Algemeen" klik je dan bj browsergeschiedenis op de knop "Verwijderen". Dan zet je een vinkje bij "tijdelijke internetbestanden" en "cookies". Daarna klik je onderaan op "verwijderen". Daarna kan je terug stemmen. Als je dit na je stem telkens opnieuw doet, kan je terug een stem uitbrengen. en zo kan je dan nog doorgaan tot zolang men mag stemmen. Als we dit allemaal doen is de winnaar gekend zeker...? ![]() Allé, als ge tijd te veel hebt moogt ge altijd proberen hoor ![]() er zijn wel andere manieren om uw ip te veranderen Lol, als ge echt altijd uw ip wilt veranderen dan moet ge telkens gewoon uwe modem resetten ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Nov 2010, 23:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Bram schreef: EA 4 ever schreef: In internet explorer via het menu "extra" ga je naar "internetopties". In het tabblad "Algemeen" klik je dan bj browsergeschiedenis op de knop "Verwijderen". Dan zet je een vinkje bij "tijdelijke internetbestanden" en "cookies". Daarna klik je onderaan op "verwijderen". Daarna kan je terug stemmen. Als je dit na je stem telkens opnieuw doet, kan je terug een stem uitbrengen. en zo kan je dan nog doorgaan tot zolang men mag stemmen. Als we dit allemaal doen is de winnaar gekend zeker...? ![]() Allé, als ge tijd te veel hebt moogt ge altijd proberen hoor ![]() er zijn wel andere manieren om uw ip te veranderen Lol, als ge echt altijd uw ip wilt veranderen dan moet ge telkens gewoon uwe modem resetten ![]() Ik denk toch ook niet dat het gaat lukken Ondertussen nog slechts 10 stemmen overgehouden van de voorsprong _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2010, 23:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Bram schreef: Had je gedacht, uw IP blijft gelijk. Allé, als ge tijd te veel hebt moogt ge altijd proberen hoor ![]() er zijn wel andere manieren om uw ip te veranderen Lol, als ge echt altijd uw ip wilt veranderen dan moet ge telkens gewoon uwe modem resetten ![]() Ik denk toch ook niet dat het gaat lukken Ondertussen nog slechts 10 stemmen overgehouden van de voorsprong Ik heb de link doorgestuurd naar al mijn contacten in de hoop dat er nog enkele stemmen bijkomen. Niet plooien hé Nie _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Nov 2010, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
+1 van mij afgelopen weekend
|
| 24 Nov 2010, 13:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Laat het bedriegen maar zo, De Standaard scant na de periode op identieke IP's en op fraude. Geloof mij, ik spreek uit ondervinding. Het is niet de eerste keer dat de "zogezegde" winnaar door de mand valt. Gewoon blijven gaan en je niet vastpinnen op die tussenstand...
|
| 24 Nov 2010, 14:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Bram schreef: Had je gedacht, uw IP blijft gelijk. Allé, als ge tijd te veel hebt moogt ge altijd proberen hoor ![]() er zijn wel andere manieren om uw ip te veranderen Lol, als ge echt altijd uw ip wilt veranderen dan moet ge telkens gewoon uwe modem resetten ![]() Ik denk toch ook niet dat het gaat lukken Ondertussen nog slechts 10 stemmen overgehouden van de voorsprong Dan schakelen we een versnellingske hoger é ![]() |
| 24 Nov 2010, 14:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Deze avond komt er een geheim wapen in aktie
Reden ik sta reeds 25 stemmen achter doch stevig op 2e plaats Bedankt zal ik reeds zeggen, spijtig zal ik de primeur zelg niet zien daar ik tot middernacht werk en pas zal thuis zijn om 00.30 Jongens nog een ganse week die 25 stemmen dat is peanuts Ik geloof er nog in ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Nov 2010, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Onderkroiper schreef: Deze avond komt er een geheim wapen in aktie Reden ik sta reeds 25 stemmen achter doch stevig op 2e plaats Bedankt zal ik reeds zeggen, spijtig zal ik de primeur zelg niet zien daar ik tot middernacht werk en pas zal thuis zijn om 00.30 Jongens nog een ganse week die 25 stemmen dat is peanuts Ik geloof er nog in ![]() De eerste is momenteel helaas al een stuk verder uitgelopen... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Nov 2010, 16:11 |
|
|
Iedereen die gestemd heeft zaterdag of zondag stem eens opnieuw het zal gaan
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Nov 2010, 16:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Iedereen die gestemd heeft zaterdag of zondag stem eens opnieuw het zal gaan ![]() Die stemmen gaan ze er toch van tussen halen ![]() +niet afgaan op den tussenstand,gwn blijven stemmen. |
| 24 Nov 2010, 16:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik em ons vraa eeren smoelenboek ne kier ingeschoakeld en da moe toch oeik ewa stemmekes opleiveren newoa.
Alle bétjes elpen zoi de mus en ze dei e pisken in de zjie. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Nov 2010, 16:42 |
|
|
forumlegende |
nu heeft zelfs de officiële site een bericht er op gezet om yves en kenneth vooruit te helpen!
schoon gebaar ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Nov 2010, 19:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Der blijven in geloven...
Vandaag is rondgevraagd en een stuk of 10 van kameraden hebben de link ookal doorgestuurd naar contactpersonen... ![]() |
| 24 Nov 2010, 19:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iedereen spant zich op zijn manier in om Den Onderkroiper te helpen.
Het begrip "Eendracht" komt hier goed tot zijn recht. Aal te soamen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Nov 2010, 19:41 |
|
| Pagina 11 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 25 Volgende |