|
|
| Pagina 11 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
witzwet schreef: Heeft Tubize ze ook al?? jawel. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Mei 2015, 7:43 |
|
|
forumlegende
Samenkomst BAS 18u30
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2015, 8:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Moet ons bestuur nog extra uitleg gaan geven bij die documenten of is het gewoon het BAS alleen dat samenkomt?
Zouden we vandaag dan al iets weten? Want dikwijls is dat toch de dag nadien. |
| 06 Mei 2015, 8:23 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
filip.dhose schreef: zwawi schreef: Ze mogen toch niet klagen over dat BAS hoor. Al een paar keer uitstel gekregen om documenten toe te voegen. Voor hetzelfde geld geven ze u nen datum en moede maar zien dat alles tegen dan in orde is. Bij ons lijken die vrij meegaand te zijn. Nog een paar dagen in spanning afwachten. Ter zit nie anders op. Indien ons dossier werkelijk één grote knoeiboel was geweest, dan hadden ze bij het BAS onmiddellijk gezegd: "Ajoin, bol het af!" Het feit dat ze nu al de tweede keer uitstel verlenen, en onze club in de mogelijkheid stellen om bijkomende documenten toe te voegen, of bijkomende uitleg te verschaffen, stemt me hoopvol. Als je nog documenten mag toevoegen concludeer ik daaruit dat je deze doc/attesten maar ontving na (laattijdige) betalingen. Die deurwaardersexploten zullen bovendien ons dossier verzwakken tov BAS |
| 06 Mei 2015, 8:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
jowwan schreef: filip.dhose schreef: zwawi schreef: Ze mogen toch niet klagen over dat BAS hoor. Al een paar keer uitstel gekregen om documenten toe te voegen. Voor hetzelfde geld geven ze u nen datum en moede maar zien dat alles tegen dan in orde is. Bij ons lijken die vrij meegaand te zijn. Nog een paar dagen in spanning afwachten. Ter zit nie anders op. Indien ons dossier werkelijk één grote knoeiboel was geweest, dan hadden ze bij het BAS onmiddellijk gezegd: "Ajoin, bol het af!" Het feit dat ze nu al de tweede keer uitstel verlenen, en onze club in de mogelijkheid stellen om bijkomende documenten toe te voegen, of bijkomende uitleg te verschaffen, stemt me hoopvol. Als je nog documenten mag toevoegen concludeer ik daaruit dat je deze doc/attesten maar ontving na (laattijdige) betalingen. Die deurwaardersexploten zullen bovendien ons dossier verzwakken tov BAS Jij hebt dus weinig hoop? |
| 06 Mei 2015, 8:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Allez. Voor de zoveelste keer: vingers gekruisd.
|
| 06 Mei 2015, 9:46 |
|
|
Vaste Waarde
jowwan schreef: filip.dhose schreef: zwawi schreef: Ze mogen toch niet klagen over dat BAS hoor. Al een paar keer uitstel gekregen om documenten toe te voegen. Voor hetzelfde geld geven ze u nen datum en moede maar zien dat alles tegen dan in orde is. Bij ons lijken die vrij meegaand te zijn. Nog een paar dagen in spanning afwachten. Ter zit nie anders op. Indien ons dossier werkelijk één grote knoeiboel was geweest, dan hadden ze bij het BAS onmiddellijk gezegd: "Ajoin, bol het af!" Het feit dat ze nu al de tweede keer uitstel verlenen, en onze club in de mogelijkheid stellen om bijkomende documenten toe te voegen, of bijkomende uitleg te verschaffen, stemt me hoopvol. Als je nog documenten mag toevoegen concludeer ik daaruit dat je deze doc/attesten maar ontving na (laattijdige) betalingen. Die deurwaardersexploten zullen bovendien ons dossier verzwakken tov BAS We gaan het snel genoeg weten nu, maar ik blijf bij mijn standpunt dat de licentie halen ons feitelijk geen bal vooruit helpt. Sommigen vergeten hier nogal vlot dit geen bal veranderd aan onze ronduit dramatische financiële toestand. En dan zwijg ik nog over het feit dat we geen stadion, en ook geen competitief elftal hebben. Wat ga je dan eigenlijk zoeken in tweede klasse ? Welk toekomstperspectief is er dan eigenlijk ? |
| 06 Mei 2015, 9:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: jowwan schreef: filip.dhose schreef: Indien ons dossier werkelijk één grote knoeiboel was geweest, dan hadden ze bij het BAS onmiddellijk gezegd: "Ajoin, bol het af!" Het feit dat ze nu al de tweede keer uitstel verlenen, en onze club in de mogelijkheid stellen om bijkomende documenten toe te voegen, of bijkomende uitleg te verschaffen, stemt me hoopvol. Als je nog documenten mag toevoegen concludeer ik daaruit dat je deze doc/attesten maar ontving na (laattijdige) betalingen. Die deurwaardersexploten zullen bovendien ons dossier verzwakken tov BAS We gaan het snel genoeg weten nu, maar ik blijf bij mijn standpunt dat de licentie halen ons feitelijk geen bal vooruit helpt. Sommigen vergeten hier nogal vlot dit geen bal veranderd aan onze ronduit dramatische financiële toestand. En dan zwijg ik nog over het feit dat we geen stadion, en ook geen competitief elftal hebben. Wat ga je dan eigenlijk zoeken in tweede klasse ? Welk toekomstperspectief is er dan eigenlijk ? Euh, al die elementen blijven ook bestaan als je die licentie niet haalt hé... Alleen zit je dan wel in derde te ploeteren en niet meer in tweede... Dus nog een stap slechter als je het mij vraagt of denk je dat je daar met onze afgeroomde kern wel een goed figuur gaat slaan? Ik heb de indruk dat velen zich uit derde enkel de goeie jaren herinneren, maar het aanmodderen en het voor niks spelen uit hun geheugen hebben gebannen... Voor de club zou ik het belang van die licentie dus toch niet onderschatten, niet alleen naar de competitiehervorming toe maar ook naar onze jeugd. Hoe je het ook draait of keert, die licentie geeft u altijd een extra jaar tijd... En op een jaar kan veel... Laatst gewijzigd door DT op 06 Mei 2015, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Mei 2015, 10:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: We gaan het snel genoeg weten nu, maar ik blijf bij mijn standpunt dat de licentie halen ons feitelijk geen bal vooruit helpt. Sommigen vergeten hier nogal vlot dit geen bal veranderd aan onze ronduit dramatische financiële toestand. Je hebt helemaal gelijk, maar zakken naar derde zal onze schuld ook niet verkleinen. De enige opties om van onze schulden af te raken zijn: - bij de profclubs raken en onze schuld afbetalen dankzij de tv-gelden en met goedkope kern spelen (en dus zonder ambitie) - een stamnummer opkopen en ergens in 3de of 4de herbeginnen - volledig opnieuw starten in 4de provinciale. Kies maar! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 06 Mei 2015, 10:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
anathema76 schreef: mamananeto schreef: We gaan het snel genoeg weten nu, maar ik blijf bij mijn standpunt dat de licentie halen ons feitelijk geen bal vooruit helpt. Sommigen vergeten hier nogal vlot dit geen bal veranderd aan onze ronduit dramatische financiële toestand. Je hebt helemaal gelijk, maar zakken naar derde zal onze schuld ook niet verkleinen. De enige opties om van onze schulden af te raken zijn: - bij de profclubs raken en onze schuld afbetalen dankzij de tv-gelden en met goedkope kern spelen (en dus zonder ambitie) - een stamnummer opkopen en ergens in 3de of 4de herbeginnen - volledig opnieuw starten in 4de provinciale. Kies maar! --------------------------- Een juiste kijk op de situatie! Maar vanuit de laatste 2 opties, zie ik geen remonte van Eendracht meer gebeuren, en blijven we definitief in de vergeethoek. Zelfs na kwijtschelding van alle schulden; zie ik niemand die een terugkeer zal/kan mogelijk maken. Daarvoor is er door niemand interesse of voldoende financieel vermogen.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Mei 2015, 10:39 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
pattaboem schreef: anathema76 schreef: mamananeto schreef: We gaan het snel genoeg weten nu, maar ik blijf bij mijn standpunt dat de licentie halen ons feitelijk geen bal vooruit helpt. Sommigen vergeten hier nogal vlot dit geen bal veranderd aan onze ronduit dramatische financiële toestand. Je hebt helemaal gelijk, maar zakken naar derde zal onze schuld ook niet verkleinen. De enige opties om van onze schulden af te raken zijn: - bij de profclubs raken en onze schuld afbetalen dankzij de tv-gelden en met goedkope kern spelen (en dus zonder ambitie) - een stamnummer opkopen en ergens in 3de of 4de herbeginnen - volledig opnieuw starten in 4de provinciale. Kies maar! --------------------------- Een juiste kijk op de situatie! Maar vanuit de laatste 2 opties, zie ik geen remonte van Eendracht meer gebeuren, en blijven we definitief in de vergeethoek. Zelfs na kwijtschelding van alle schulden; zie ik niemand die een terugkeer zal/kan mogelijk maken. Daarvoor is er door niemand interesse of voldoende financieel vermogen.... En je blijft bij elke optie zonder stadion zitten. Dat blijft als een baksteen aan onze nek hangen, wat er ook uit de bus komt. Zolang we geen vooruitzichten hebben op een nieuw stadion of een volledige renovatie van het Pc stadion staan we nergens en blijven we nergens staan en kunnen er ook geen deftige toekomstplannen voor schuldafbouw gemaakt worden. Of dit nu in 2de, 3de of 4de is. |
| 06 Mei 2015, 10:48 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: pattaboem schreef: anathema76 schreef: Je hebt helemaal gelijk, maar zakken naar derde zal onze schuld ook niet verkleinen. De enige opties om van onze schulden af te raken zijn: - bij de profclubs raken en onze schuld afbetalen dankzij de tv-gelden en met goedkope kern spelen (en dus zonder ambitie) - een stamnummer opkopen en ergens in 3de of 4de herbeginnen - volledig opnieuw starten in 4de provinciale. Kies maar! --------------------------- Een juiste kijk op de situatie! Maar vanuit de laatste 2 opties, zie ik geen remonte van Eendracht meer gebeuren, en blijven we definitief in de vergeethoek. Zelfs na kwijtschelding van alle schulden; zie ik niemand die een terugkeer zal/kan mogelijk maken. Daarvoor is er door niemand interesse of voldoende financieel vermogen.... En je blijft bij elke optie zonder stadion zitten. Dat blijft als een baksteen aan onze nek hangen, wat er ook uit de bus komt. Zolang we geen vooruitzichten hebben op een nieuw stadion of een volledige renovatie van het Pc stadion staan we nergens en blijven we nergens staan en kunnen er ook geen deftige toekomstplannen voor schuldafbouw gemaakt worden. Of dit nu in 2de, 3de of 4de is. 100% mee akkoord Tigers…. |
| 06 Mei 2015, 11:32 |
|
|
forumlegende
tigers schreef: pattaboem schreef: anathema76 schreef: Je hebt helemaal gelijk, maar zakken naar derde zal onze schuld ook niet verkleinen. De enige opties om van onze schulden af te raken zijn: - bij de profclubs raken en onze schuld afbetalen dankzij de tv-gelden en met goedkope kern spelen (en dus zonder ambitie) - een stamnummer opkopen en ergens in 3de of 4de herbeginnen - volledig opnieuw starten in 4de provinciale. Kies maar! --------------------------- Een juiste kijk op de situatie! Maar vanuit de laatste 2 opties, zie ik geen remonte van Eendracht meer gebeuren, en blijven we definitief in de vergeethoek. Zelfs na kwijtschelding van alle schulden; zie ik niemand die een terugkeer zal/kan mogelijk maken. Daarvoor is er door niemand interesse of voldoende financieel vermogen.... En je blijft bij elke optie zonder stadion zitten. Dat blijft als een baksteen aan onze nek hangen, wat er ook uit de bus komt. Zolang we geen vooruitzichten hebben op een nieuw stadion of een volledige renovatie van het Pc stadion staan we nergens en blijven we nergens staan en kunnen er ook geen deftige toekomstplannen voor schuldafbouw gemaakt worden. Of dit nu in 2de, 3de of 4de is. Het niet hebben van een deftig stadion is een groot pijnpunt inderdaad. Maar ik denk als je in tweede kunt blivjen door het behalen van een licentie de kans groter is dat er iets beweegt in het stadiondossier dan wanneer je naar 3de (of lager) zakt. Ze hebben dan weer een extra jaar de tijd om proberen een oplossing te zoeken. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 06 Mei 2015, 11:33 |
|
|
forumlegende
Een jaar extra aanmodderen...sorry, maar met de mensen die nu in het (stads)bestuur zitten mag je nog 10 jaar extra krijgen. Ik zie ook geen andere oplossing, tenzij er een maecenas opduikt die er geld inpompt. Maar die (buitenlandse) geldschieters zijn meestal ook geen toonbeelden van fatsoen.
Dus het wordt heel heel moeilijk om onze club nog echt te redden van de vergetelheid der lagere afdelingen. |
| 06 Mei 2015, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Een jaar gewonnen blijft inderdaad een jaar gewonnen ... Wat men niet mag vergeten is dat de TV-gelden voor volgend jaar in tweede klasse, dankzij het akkoord met de eersteklassers over de competitiehervorming, wellicht ongeveer een tienvoud zullen zijn van wat het tot hiertoe geweest zijn.
En wat de competitiviteit van de ploeg zelf betreft, dat zal volgend jaar absoluut onbelangrijk zijn in tweede. Als ge het financieel in orde krijgt, zijt ge er het jaar nadien bij, want ze gaan nooit geen acht clubs over houden met de gestelde voorwaarden. Het zou mij zelfs niet verwonderen indien die stadionvoorwaarden op het einde van het volgend seizoen uiteindelijk opnieuw uitgesteld worden. En als ge in tweede blijft is de stad weer een jaar verplicht van 'iets' te doen, willen ze zelf niet op hun bek gaan t.o.v. een deel van hun kiezers. Vlieg je naar derde, dan blijven de schulden inderdaad ook bestaan, raken ze ook nooit meer opgelost en raak je nooit meer bij die 24 ... Ik zou een licentie vandaag dus allerminst als 'zinloos' maar veel eerder als 'levensbelangrijk' beschouwen. Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 06 Mei 2015, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Mei 2015, 12:24 |
|
| Pagina 11 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 62 Volgende |