|
|
| Pagina 11 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Kalisj schreef: Nodig Roland Duchâtelet eens uit of contacteer hem eens ![]() Die zal zich hier in België in alle rust nog wat dollars in STVV steken, en daarvoor in Sint Truiden wel de nodige waardering krijgen. ![]() Hier in Aalst gaan er veel in het bestuur komen vroeger was het Amylum dan De Nul en daarna was het de welles of nietes Valckenier, resultaat we boeren voort met de ongewijzigde FDR ploeg. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2015, 8:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Kalisj schreef: Nodig Roland Duchâtelet eens uit of contacteer hem eens ![]() Die zal zich hier in België in alle rust nog wat dollars in STVV steken, en daarvoor in Sint Truiden wel de nodige waardering krijgen. ![]() Hier in Aalst gaan er veel in het bestuur komen vroeger was het Amylum dan De Nul en daarna was het de welles of nietes Valckenier, resultaat we boeren voort met de ongewijzigde FDR ploeg. Gisterenavond zeer pijnlijke verhalen gehoord over onze voorzitter. Zijn firma zo goed als failliet. De persoon die mij dit vertelde kan het weten want zit zelf in de bouw. Fdr is een jongen met hoogheidswaanzin. Zijn firma den dieperik in en eendracht aalst ook. Man man triestig het einde is nabij. |
| 28 Jun 2015, 10:31 |
|
|
Ancien
De Eendracht-voorzitter reageerde ook licht gepikeerd op aantijgingen van enkele supporters als zouden de cijfers met betrekking tot de schuldafbouw op los zand berusten. “Dit zijn cijfers die goedgekeurd werden door een bedrijfsrevisor en die ingediend werden bij de Nationale Bank. Wie dat in twijfel trekt, is eigenlijk te kwader trouw.”
Een sfeervak in de hoofdtribune komt er niet komend seizoen. "De vraag werd gesteld door de supporters vzw en het bestuur reageerde positief. Maar de vzw heeft nadien gevraagd om dit idee toch niet te laten doorgaan." ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jul 2015, 8:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Hugo schreef: De Eendracht-voorzitter reageerde ook licht gepikeerd op aantijgingen van enkele supporters als zouden de cijfers met betrekking tot de schuldafbouw op los zand berusten. “Dit zijn cijfers die goedgekeurd werden door een bedrijfsrevisor en die ingediend werden bij de Nationale Bank. Wie dat in twijfel trekt, is eigenlijk te kwader trouw.” Een sfeervak in de hoofdtribune komt er niet komend seizoen. "De vraag werd gesteld door de supporters vzw en het bestuur reageerde positief. Maar de vzw heeft nadien gevraagd om dit idee toch niet te laten doorgaan." ![]() |
| 15 Jul 2015, 8:42 |
|
|
forumlegende |
England4ever schreef: Hugo schreef: De Eendracht-voorzitter reageerde ook licht gepikeerd op aantijgingen van enkele supporters als zouden de cijfers met betrekking tot de schuldafbouw op los zand berusten. “Dit zijn cijfers die goedgekeurd werden door een bedrijfsrevisor en die ingediend werden bij de Nationale Bank. Wie dat in twijfel trekt, is eigenlijk te kwader trouw.” Een sfeervak in de hoofdtribune komt er niet komend seizoen. "De vraag werd gesteld door de supporters vzw en het bestuur reageerde positief. Maar de vzw heeft nadien gevraagd om dit idee toch niet te laten doorgaan." ![]() Dank u voor mijn bericht vanop facebook over te nemen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jul 2015, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
de vzw zit niet stil is wat ik de laatste tijd altijd lees ( wat dat ook mag zijn ).
maar heeft dat een invloed nu dat blijkt dat we in tweede blijven? wat mogen we nog verwachten van de vzw ? |
| 15 Jul 2015, 18:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
witteken schreef: de vzw zit niet stil is wat ik de laatste tijd altijd lees ( wat dat ook mag zijn ). maar heeft dat een invloed nu dat blijkt dat we in tweede blijven? wat mogen we nog verwachten van de vzw ? Het feit dat we nu in 2 de spelen heeft absoluut geen impact op de huidige werking van de vzw. We blijven verder werken zoals we de laatste weken gedaan hebben. Je mag van ons verwachten dat we zullen blijven zoeken naar oplossingen om aalst uit de huidige financiele malaise te halen. Op vandaag kan ik alleen zeggen dat we hieraan werken. Kenny |
| 16 Jul 2015, 7:43 |
|
|
Iemand die weet wie de jonge held op deze foto is?
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lage ... /1.2391895 |
| 16 Jul 2015, 10:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pauwel schreef: Iemand die weet wie de jonge held op deze foto is? http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lage ... /1.2391895 Den Onderkroiper _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Jul 2015, 12:39 |
|
|
Ik bedoel de persoon die op de foto staat. Is dat Yves?
|
| 22 Jul 2015, 13:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pauwel schreef: Ik bedoel de persoon die op de foto staat. Is dat Yves? Helaas is de supporter nog niet herkend, herinner me deze supporter gezien te hebben na de wedstrijd Eerst dacht ik dat foto van mijn makelij was, helaas ben ik met de brommer deze gast gepasseerd aan de kerk ... vandaar dat ik er géén foto van terugvind in archief ... Hopelijk herkend er iemand deze supporter _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jul 2015, 0:28 |
|
|
forumlegende
bericht van op Facebook:
Vertegenwoordigers van de vzw Supporters Eendracht Aalst hadden vanavond een constructief gesprek met clubmanager Yannick Van Aken en veiligheidsverantwoordelijke Filip De Sutter over de mogelijkheid om een sfeervak te creëren in vak E van de zittribune. Het door de vzw naar voor gebrachte voorstel werd positief ontvangen en zal maandag tijdens de raad van bestuur van de club door Yannick Van Aken verdedigd worden. Eens goedgekeurd door de raad van bestuur van de club zullen alle details van de overeenkomst zo snel mogelijk meegedeeld worden aan de supporters. We hebben er als vzw Supporters Eendracht Aalst goede hoop op dat we onze spelers bij de eerste thuismatch van de competitie luidkeels kunnen aanmoedigen vanuit het nieuwe sfeervak in ons Pierre Cornelisstadion ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Aug 2015, 23:12 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
En hopelijk eerst een goed voorstel voor de abonnees uit vak E voordat de beslissing definitief is! Inspraak?
|
| 07 Aug 2015, 0:08 |
|
|
0
Kalisj schreef: En hopelijk eerst een goed voorstel voor de abonnees uit vak E voordat de beslissing definitief is! Inspraak? Vanaf tribune E opengegaan is begin jaren 90 heb ik onafgebroken mijn plaatsje op tribune E en jarenlang heb ik er een vriendenkring opgebouwd, en is dus één van de redenen om nog te komen kijken naar den Iendracht. Je kan begrijpen dat ik echt niet zit te wachten op dat zogenaamd sfeervak. ik zie het al voor mij ai, ai. Ben eens benieuwd of we na jarenlange trouwe aanwezigheid zullen verbannen of weggepest worden. Eén ding is zeker, indien het zo is stopt het voor mij en is het over na 50 jaar Eendracht en dat heeft niets te maken met resultaten, zowel financieel of sportief maar gewoon het beleid van "de hardste roeper wint". Tot slot nog dit Ik denk niet dat de sfeermakers het 50jaar zullen volhouden zeker. |
| 07 Aug 2015, 9:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Ik ben blij dat dat iedereen het leuk vind dat wij ons inzetten voor ons ploeg en dat we zoveel steun krijgen
OIGEN STOEL IEJST ![]() |
| 07 Aug 2015, 9:26 |
|
| Pagina 11 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 152 Volgende |