|
|
| Pagina 101 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 99 100 101 102 103 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze.
Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 10 Jan 2009, 4:49 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
volgens het HLN komt Steven Van Steenbergen de plaats in nemen van Kurt Lambrecht.
En wordt er vandaag een transfer afgehandeld met een spits uit 2é klasse. |
| 10 Jan 2009, 7:32 |
|
|
Scholier
van op de site:
Steven Van Steenberghe vervangt met onmiddellijke ingang Kurt Lambrecht in de Aalsterse selectie. Lambrecht gaf de voorbije week aan een rustperiode te willen inlassen om volgend seizoen elders een uitdaging als eerste doelman aan te gaan. De club wenst Kurt Lambrecht te bedanken voor zijn inzet en wenst hem dan ook alle succes toe in zijn verdere carrière. De 30-jarige Steven Van Steenberghe is een Aalsters jeugdproduct. Hij is dan ook geen onbekende in het Aalsterse huishouden en fungeerde destijds als doublure voor Vladan Kujovic. Hij speelde eerder ook nog voor KSV Oudenaarde en SK Denderhoutem. |
| 10 Jan 2009, 10:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! En vanarwege mag weg bij tienen,dus hij zou het idd wel eens kunnen zijn en dit is de laatste transfer van aalst normaal gezien,dus is het te hopen dat hij goed is. |
| 10 Jan 2009, 10:48 |
|
|
forumlegende |
Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! hij heeft daar zelfs geregeld in het eerste elftal gespeeld bij westerlo... voor tgeen ik ervan weet zou da ne goeien transfer kunne zijn al is da natuurlijk afwachten e _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Jan 2009, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Dries schreef: Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! hij heeft daar zelfs geregeld in het eerste elftal gespeeld bij westerlo... voor tgeen ik ervan weet zou da ne goeien transfer kunne zijn al is da natuurlijk afwachten e Bij Tienen heeft em alleszins nog nie te veel meegedaan... Maar goed, eerst wachten op bevestiging. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Jan 2009, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
BVW schreef: Dries schreef: Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! hij heeft daar zelfs geregeld in het eerste elftal gespeeld bij westerlo... voor tgeen ik ervan weet zou da ne goeien transfer kunne zijn al is da natuurlijk afwachten e Bij Tienen heeft em alleszins nog nie te veel meegedaan... Maar goed, eerst wachten op bevestiging. Is ook geen killer aantal doelpunten dit seizoen 0 hopelijk komt het bestuur met een scorende spits af want dat hebben wij nodig |
| 10 Jan 2009, 11:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
mannekes, ne scorende spits gaat nie komen. Ah nee, als em goe scoort bij zijn huidige club, wrm zouden ze hem dan wegdoen?? Laat staan naar een lagere klasse. Moet wel iemand zijn die ergens op een zijspoor zit hé! a la Vanarwege
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Jan 2009, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
eendrachter'80 schreef: BVW schreef: Dries schreef: Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! hij heeft daar zelfs geregeld in het eerste elftal gespeeld bij westerlo... voor tgeen ik ervan weet zou da ne goeien transfer kunne zijn al is da natuurlijk afwachten e Bij Tienen heeft em alleszins nog nie te veel meegedaan... Maar goed, eerst wachten op bevestiging. Is ook geen killer aantal doelpunten dit seizoen 0 hopelijk komt het bestuur met een scorende spits af want dat hebben wij nodig "Bewijs" op vlak van scoren heeft em alleszins nog niet geleverd. Zou me wel verbazen aangezien de zoektocht naar een scorende spits toch wel belangrijker was dan een versterking op middenveld/linkerflank, maar zoals gezegd we wachten af. Als men een nieuwe spits speelgerechtigd wil krijgen tegen volgende week, dan moeten ze toch eerstdaags de zaak gaan afhandelen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Jan 2009, 11:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Wittesaele naar een nobele onbekende als die van Tienen ... Toch wel spijtig. Hopelijk kunnen ze dan Troch er nog bij doen
![]() |
| 10 Jan 2009, 11:29 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Wat mij opvalt is dat men van den broer van niets meer leest op het forum. Of heeft hij ook zwijgplicht. Er moet enen de slimste zijn hé man ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Jan 2009, 11:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! Idd , dit bericht klopt helemaal. En aangezien ze vandaag een transfer afsluiten met een spits uit 2de , ziet het er naar uit dat het Vanarwege zal worden. Hopelijk is hij een meerwaarde , maar ik zie in hem niet als diepe spits , meer zoals lord |
| 10 Jan 2009, 11:38 |
|
|
forumlegende |
Xander schreef: Olensen iendrachter schreef: Ne maat van mij is bevriend met jochem(n) vanarwege (spits teveel bij Tienen in 2de klasse) en die heeft van die speler zelf vernomen da eendracht aalst contact zou gezocht hebben met hem. Hij heeft in de jeugd bij westerlo gespeelt! Zou geen slechte speler voor aalst zijn maar ofda da DE scorende spits zou zijn weet ik ni ze. Het is wel maar intresse, geen zekerheid he !!!!!!!!!!! Idd , dit bericht klopt helemaal. En aangezien ze vandaag een transfer afsluiten met een spits uit 2de , ziet het er naar uit dat het Vanarwege zal worden. Hopelijk is hij een meerwaarde , maar ik zie in hem niet als diepe spits , meer zoals lord ja maar dan meer van de rechterflank(alle da had ik toch verstaan) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Jan 2009, 11:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Aléz, een onnodige transfer dus als dat geen diepe spits is.
|
| 10 Jan 2009, 11:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Indien het dan toch deze speler zou zijn heb ik efkes op de site geweest van tienen:
Jochen Vanarwegen - aanvaller, 21 jaar, KVC Westerlo. KVK Tienen kwam tot een overeenkomst met de 21-jarige Jochen Vanarwegen (1,77m, 3/2/1986). De beloftevolle spits komt over van eersteklasser KVC Westerlo en staat bekend om zijn prima mentaliteit en snelheid. Het voorbije seizoen kende hij echter heel wat pech met een kruisbandletsel waarvan hij intussen hersteld is. Het seizoen daarvoor was hij nog goed voor 24 wedstrijden in eerste klasse. De spits was aan de slag bij KFC Mol Sport en Lommel SK. Sinds 2000 voetbalde hij bij Westerlo waar hij twee jaar geleden een profcontract tekende. Vanarwegen onderschrijft bij de Suikerjongens een overeenkomst voor twee seizoenen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 10 Jan 2009, 11:54 |
|
| Pagina 101 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 99 100 101 102 103 … 130 Volgende |