Transfers 2009-2010 - Pagina 101 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:
na een aantal gemiste transfers betreffende een speler voor de positie van centrale verdediger/middenvelder, begin ik er meer en meer aan te denken dat ze good old Alain "wie doet me wat" Van Mieghem terug bij de A-kern gaan placeren...

Benieuwd naar de reacties van de socio's...

Ik heb hier nog een ganse doos knikkers staan :whistle:
Daar was het hem toch om te doen.

14 Mei 2009, 23:11
nieuw in de eerste ploeg

Te hopen inderdaad dat alain dan zijn opwachting maakt. Niet dat ik alain zo super vind, althans dat heeft hij toch niet getoond bij ons maar wuillot zou ik een grap noemen als ze die binnenhalen.
Een speler compleet op retour, die kan het zelfs op middenveld nietmeer belopen, en dat voor een titelpretendent ?
Dat zou meer dan bizar zijn....

14 Mei 2009, 23:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Voor mij mag die er direct weer bij. Leg me maar 's uit waarom Franck na de non-match tegen Wielsbeke een tweede kans heeft gekregen en Van Mieghem niet? En 'omdat het een Antwerpenaar is' vind ik geen geldig excuus. We moeten allemaal zo rancuneus niet zijn. Hij zal beslist zijn kwaliteiten hebben.

15 Mei 2009, 8:19
Knaap

Je kan alleszins niet zeggen dat hij niet professioneel is...

15 Mei 2009, 9:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
Te hopen inderdaad dat alain dan zijn opwachting maakt. Niet dat ik alain zo super vind, althans dat heeft hij toch niet getoond bij ons maar wuillot zou ik een grap noemen als ze die binnenhalen.
Een speler compleet op retour, die kan het zelfs op middenveld nietmeer belopen, en dat voor een titelpretendent ?
Dat zou meer dan bizar zijn....

Ja ja, veel beter dat ze met den Alain enen binnenhalen die wel alle gaten toeloopt op het middenveld :lol: . Wuillot is misschien enen op zijne retour, maar Van Mieghem das toch nog honderd keer triestiger zeg. Ik zou het een ware schande vinden dat die terug in de kern opgenomen wordt, niet meer of niet minder dan dat.

15 Mei 2009, 9:32
Vaste Waarde

Centrale verdedigende middenvelder vind ik nog altijd dat Van Damme in de basis moet staan, en eventueel Van Mieghem op de bank.Ik zou wel Van Mieghem ne keer willen zien spelen in een middenveld zonder Franck.Naast Troch zou ik er toch nog ne rechterflankaanvaller bijnemen die het scorend vermogen kan opdrijven.38 goals maken op 1 seizoen is niet voldoende om bij de eerste acht te eindigen.

15 Mei 2009, 9:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de langen schreef:
Naast Troch zou ik er toch nog ne rechterflankaanvaller bijnemen die het scorend vermogen kan opdrijven.38 goals maken op 1 seizoen is niet voldoende om bij de eerste acht te eindigen.

Dat lijkt me toch niet direct de positie waar we echt nog versterking nodig hebben. We hebben al Podevijn op rechts, ook Wouter Moreels kan er spelen, desnoods zelfs Lord in noodgevallen en ook Glen Coppens, ook al gaan ze die blijkbaar als rechtsachter gebruiken, is volgens mij ne rechtermiddenvelder.

15 Mei 2009, 9:58
Junior

El Corredor schreef:
na een aantal gemiste transfers betreffende een speler voor de positie van centrale verdediger/middenvelder, begin ik er meer en meer aan te denken dat ze good old Alain "wie doet me wat" Van Mieghem terug bij de A-kern gaan placeren...

Benieuwd naar de reacties van de socio's...

Van Mieghem is aangeboden door zijn manager bij Deinze (misschien ook ergens anders maar dat weet ik niet). Er wordt daar eerstdaags beslist of hij al dan niet wordt aangeworven. Het grootste struikelblok zou wel eens het loon kunnen zijn. Er is mij bevestigd dat hij inderdaad een onvoorstelbaar goed contract heeft bij ons. Deinze ging daar zeker niet in de buurt van komen. In ieder geval had hij "honger" om weer te spelen en werd hij bij Aalst onheus behandeld dixit Alain. Hij was bij ons wel echt DE zondebok vond ik, en dat terwijl de ganse ploeg gewoon tekort kwam. Volgens mij zou hij toch liever voor minder geld spelen dan bij ons voor veel geld bij de reserven te blijven. Is dan volgens mij ook niet de profiteur waarvoor velen hem hier voor uitmaken. Maar hopelijk voor ons en voor hem kan hij naar Deinze gaan.

15 Mei 2009, 11:01
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
de langen schreef:
Naast Troch zou ik er toch nog ne rechterflankaanvaller bijnemen die het scorend vermogen kan opdrijven.38 goals maken op 1 seizoen is niet voldoende om bij de eerste acht te eindigen.

Dat lijkt me toch niet direct de positie waar we echt nog versterking nodig hebben. We hebben al Podevijn op rechts, ook Wouter Moreels kan er spelen, desnoods zelfs Lord in noodgevallen en ook Glen Coppens, ook al gaan ze die blijkbaar als rechtsachter gebruiken, is volgens mij ne rechtermiddenvelder.

Lord kan dat zeker , hij is trouwens rechtsvoetig.

15 Mei 2009, 11:24
Miniem

Franck zal er volgend jaar niet meer bijlopen dus moeten we er geen slechte matchen meer van verwachten,want me wel in het oog is gesprongen is de afwezigheid van Ewen bij Hamme zou niet meer gemotiveerd zijn???

15 Mei 2009, 12:20
Ancien

Leeftijd: 46
Xander schreef:
Bartos schreef:
de langen schreef:

Lord kan dat zeker , hij is trouwens rechtsvoetig.

Ik hoop dat we volgend seizoen eens spelen met spelers op de positie waar ze zich goed voelen EN waarvoor ze zijn opgeleid. Polyvalentie is goed, maar kan uw ploeg ook verzwakken hé.

Ja, Lord KAN op rechts spelen, maar in alle matchen dat hij daar speelde, was hij ontstellend zwak. Net zoals dat hij ook centraal in de aanval KAN spelen...maar daar ook veel minder rendement haalt en zichzelf zo op den duur demotiveert. Om een schorsing of een blessure op te vangen, akkoord, maar bij de samenstelling van uw kern naar een nieuw seizoen toe, mag je op die polyvalentie niet teren. Dat je dat doet met mannen die aangetrokken worden voor in de breedte ook nog akkoord (zoals een T. Spotbeen bijvoorbeeld) maar toch niet voor uw bepalende spelers??? Dat hebben ze toch met De Groote wel gemerkt zeker??? Kan er iemand mij zeggen wat die, in principe, zijn beste positie zou moeten zijn?? Ik peis ni dat iemand het kan. Ne Gerrard zal bij Liverpool ook wel centraal in de verdediging KUNNEN spelen hoor, maar dat moet hij niet. Lord MOET op de linksmidden - zo simpel is het. Als je als trainer dat niet wil of je andere plannen hebt met hem, dan zijn er betere alternatieven te vinden, die waarschijnlijk minder zullen kosten ook.

We hebben trouwens gezien met al dat geschuif dit seizoen wat we eraan gehad hebben - Filipovic centraal op het middenveld, Steurs centraal in de aanval, De Schutter ongeveer op alle plaatsen in de defensie en het middenveld, Dessaer en VDB als diepe spits, Boto op den tien... En hoeveel punten hadden we?

Als je zo aan het nieuwe seizoen moet beginnen met dat schuiven al als een vaste factor, dan begin je schitterend...

In ons systeem is de diepste middenvelder, de link tussen middenveld en aanval, de sleutelpositie. Heb je daar niet de juiste man, dan krijg je problemen. Voor een puur 2-spitsensysteem heb je immers voorlopig ook niet de juiste spitsen rondlopen... Delie en Depoitre lijken me niet echt complementair...

Voorlopig op papier zie ik ons eigenlijk verzwakt aan het nieuwe seizoen beginnen - vergeleken met de namen op dit moment voorafgaand aan afgelopen seizoen.

Ik zie vooral wissels per positie waarvan misschien later kan blijken dat de nieuwe beter zijn, maar voorlopig hou ik het op gewone swaps. Verheyden voor Franck / B. Morreels voor Dessaer / Depoitre voor Arnold. De andere Morreels kan een nieuwe Steurs worden misschien, maar voorlopig zie ik dus niet echt een grote verandering... Buiten dat je Van Steenberghe als een betere De Veirman kunt bezien.

Maar daarnaast zijn Vanden Brande, De Groote, Van Mieghem, Van Dender, Couly en Boto ook nog weggegaan of niet meer bij de kern en voorlopig zie ik daar niks tegenoverstaan buiten Coppens... (en Aelbrecht, Boussoufa, Wouter en Iakovlievski waren al weg en amper vervangen). Ni vergeten dat een Niels Spotbeen en een Ken Van Damme in principe dit seizoen ook niet tot basisspeler werden gerekend, maar die laatste dat wel werd. Je gaat niet elk jaar mannen uit je tweede elftal kunnen halen die meteen meedraaien. Podevijn, De Langhe, de Spotbenen, Van Damme is echt wel uitzonderlijk hoor op 3 jaar...

Nog veel werk vrees ik...

15 Mei 2009, 12:20
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Ni vergeten dat een Niels Spotbeen en een Ken Van Damme in principe dit seizoen ook niet tot basisspeler werden gerekend, maar die laatste dat wel werd. Je gaat niet elk jaar mannen uit je tweede elftal kunnen halen die meteen meedraaien. Podevijn, De Langhe, de Spotbenen, Van Damme is echt wel uitzonderlijk hoor op 3 jaar...

Volgens wat ik gehoord heb, vertrekt blijkbaar alle talent van bij de beloften. De Vidts is de enige die zou blijven, maar talenten als Snoeck, Grysolle (k denk toch dat hij zo noemt, hij is dit jaar eens ingevallen in de A ploeg), ne goeie keeper, ... zouden allemaal vertrekken.

15 Mei 2009, 12:35
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
de langen schreef:
Centrale verdedigende middenvelder vind ik nog altijd dat Van Damme in de basis moet staan, en eventueel Van Mieghem op de bank.Ik zou wel Van Mieghem ne keer willen zien spelen in een middenveld zonder Franck.Naast Troch zou ik er toch nog ne rechterflankaanvaller bijnemen die het scorend vermogen kan opdrijven.38 goals maken op 1 seizoen is niet voldoende om bij de eerste acht te eindigen.

gaan we der nu van uit dat troch komt of niet?
volgens mij is het hierover muisstil in de pers en op de officiele site, dus hebben we denk ik momenteel weinig redenen om ervan uit te gaan dat hij komt... niet?
of heb ik nu iets gemist?

15 Mei 2009, 12:38
Iendracht.be - beheer

Davy schreef:
de langen schreef:

gaan we der nu van uit dat troch komt of niet?
volgens mij is het hierover muisstil in de pers en op de officiele site, dus hebben we denk ik momenteel weinig redenen om ervan uit te gaan dat hij komt... niet?
of heb ik nu iets gemist?

Zolang het niet op de officiele site staat, is het volgens mij niet rond. En als we moeten wachten tot na de eindronde staan we er goed voor. Dan is het midden juni. Als ge dan nog een alternatief moet vinden :hmm:

15 Mei 2009, 12:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
demol schreef:
Franck zal er volgend jaar niet meer bijlopen dus moeten we er geen slechte matchen meer van verwachten,want me wel in het oog is gesprongen is de afwezigheid van Ewen bij Hamme zou niet meer gemotiveerd zijn???

bij hamme zullen ze de spelers opstellen waarvan ze zeker zijn da ze gaan blijven he....ik denk dat da redelijk normaal is da ge geen spelers meer opstelt in een eindronde om het behoud als ge weet da ze het volgend seizoen toch niets meer met de ploeg te maken hebben omda ze vertrekken....
da is hier bij ea wel een ander geval geweest bij sommigen,maar wie moest ge dan opstellen? :D

en om eens terug te komen op t geval van mieghem....hij heeft niet echt zijn beste kant laten zien in t begin van t seizoen,maar iedere speler heeft aanpassing nodig,maar langs den andere kant heeft hij erna ook geen enkele match nog een kans gehad om zich te bewijzen,en ook zonder hem draaide het e gans seizoen van geen kanten dus kan hem zeker nie verweten worden da hij zijn best niet heeft gedaan dit jaar!iedere match op een andere positie of wat dan ook moeten spelen zal er veel mee te maken gehad hebben..als ge geen kans meer krijgt zoals sommige anderen waarvan ik de namen niet meer wil noemen ,die veel minder goed waren dan hem in mijn ogen lijkt mij da heel logisch da ge dan e serieus gebrek aan vertrouwen en goesting om te spelen krijgt ze...

15 Mei 2009, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 280