|
|
| Pagina 103 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Een sterkere concurrent op de bank kan Lieven ook beter en scherper houden, das al langer geweten.
Klinkt misschien raar voor sommigen maar ook dat kan een doelman zijn prestaties op het veld beter doen worden. Gewoon omdat hij weet dat er een sterke doelman zit te springen om zijn plaats in te nemen. Misschien is het dat wat Lieven nodig heeft ![]() _________________
|
| 10 Jan 2009, 19:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: ik denk dat men Lord en vanarwegen vooraan zal zetten. zoiets??? Van Steenberge schutter - seminck - dessaer - van dender degroote - Van Damme - couli - filippovic vanarwegen-lord Mja zou kunnen maar enkele kanttekeningen: Degroote is geen zuivere rechtermiddenvelder - als die, zoals Franck en Aelbrecht, telkens naar binnen gaat komen, zoek je problemen op rechts - ik hoop nog altijd dat ze hem gekocht hebben als pure centrale aanvallende middenvelder... Filipovic is geen linkermiddenvelder maar een linkerverdediger - zeker omdat je Lord maar perfect laat renderen als hij daar staat - in het vechtvoetbal van derde leg je Lord zelf al banden door hem centraal voorin te laten spelen - die gast moet een actie kunnen maken, met de ruimte voor zich Van Arwegen (als hij komt hé) - met alle respect, maar dan kan je Boto ook laten staan en had je met Kabongo en Boussoufa soortgelijke spitsen in je kern - rare transfer mocht hij komen En wat hebben we dus gerealiseerd van transfers: Filipovic - een linksback (waarvoor we al drie alternatieven hadden) De Groote - een centrale middenvelder (nog enen) Van Steenberghe - een keeper (nu wel nodig) Van Arwegen? - een pocketspits Met alle respect, maar buiten die keeper niks wat we effectief nodig hebben - geen man die de ruimte tussen spits en middenveld kan opvullen, geen echte targetman vooralsnog, een pure aanvallende, creatieve middenvelder ??? Bizar Mijn ploeg op basis van wat al zeker is: Doel: De Veirman (die andere gaat me ook eerst nog moeten overtuigen) Verdediging van rechts naar links: De Schutter - Seminck - Dessaer - Filipovic Middenveld: Niels Spotbeen - Van Damme - Coulibaly - Van Dender - Lord De Groote als diepste middenvelder voor Couly Spits: Boto Bank: Van Steenberghe, Steurs, Franck en Van Lijsebeth (kan als targetman fungeren) Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoever Podevijn al staat... Ik zie ons niet echt denderend versterkt uit de transferperiode komen - op de plaatsen waar kwaliteit is bijgekomen, hadden we al kwaliteit lopen... Met die gasten nu gaan schuiven, ik denk aan een Steurs of een Lord bijvoorbeeld, gaat het probleem binnen de ploeg niet opgelost geraken... En dan zie ik liever Kabongo en/of Boussoufa blijven dan weer eens iemand aan te trekken die al meer dan een jaar niet heeft gespeeld... Als er niemand op die positie tussen middenveld en spits komt, gaat het nooit lukken... Ik hoop echt dat Troch er nog bijkomt... Vedran Pelic zoekt trouwens ook nog een ploeg - dat is wel een targetman die alleen in de spits oorlog kan maken |
| 10 Jan 2009, 21:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Ge kunt natuurlijk ook Lord op midden rechts zetten en Degroote met Coulibaly centraal. Dan moet er natuurlijk nog ne nieuwe spits bijkomen en liefst 2 eigenlijk (maar dat is van het goede wat teveel natuurlijk).
|
| 10 Jan 2009, 21:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
roeckie schreef: Ge kunt natuurlijk ook Lord op midden rechts zetten en Degroote met Coulibaly centraal. Dan moet er natuurlijk nog ne nieuwe spits bijkomen en liefst 2 eigenlijk (maar dat is van het goede wat teveel natuurlijk). Mja, maar dan verzwak je Lord ook - wat hij met zijn linkspoot kan, kan hij niet allemaal met rechts... en dat is net wat ik zo jammer vind... Versterk je ploeg op plaatsen waar het nodig is en behoudt de kwaliteit op je andere plaatsen... Als Degroote eenzelfde type is als Van Damme, Couly, Franck (eigenlijk allemaal types zoals Verheyden er was) dan moest je die ook niet kopen toch?? En als je Arnold kwijt wou, dan had ik op zijn minst verwacht dat hij zou worden vervangen door een gelijkaardig type... Met Kabongo, etc. had je al andere types in je kern - als je die nooit op hun kwaliteiten wou uitspelen, waarom zou je dan nu een speler als Van Arwegen aantrekken??? Iedereen zei dat het bestuur bij aanvang van dit seizoen zich misschien heeft laten leiden door allemaal malafide managers die kost wat kost hun spelers wilden verpatsen.. Wel, nu hebben we er een paar gekocht met kwaliteiten, maar niet op de meest precaire plaatsen... 1 bliksemafleider, een echte tien zoals Troch zal de hele ploeg beter doen spelen - de diepe spits zal worden gesteund, uw type Verheyden (Franck, Couly, Degroote of wie dan ook) zal niet alle last moeten dragen en zal zijn momenten kunnen kiezen zoals Ewen dat deed en die tien zal zelf ook eens op doel besluiten... Een Filipovic kan de ploeg ook beter doen spelen, maar de impact zal niet zo groot zijn als bij een centrale man, zeker niet als net die man, het verbindingspunt tussen uw aanval en het middenveld moet zijn... |
| 10 Jan 2009, 21:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Lord komt nu regelmatig naar binnen om zo naar doel te trappen dus ik denk dat hij met rechts ook vrij goed overweg kan.
|
| 10 Jan 2009, 21:47 |
|
|
Ancien
roeckie schreef: Lord komt nu regelmatig naar binnen om zo naar doel te trappen dus ik denk dat hij met rechts ook vrij goed overweg kan. Yep, maar ni zoals met links - trouwens als Podevijn terug is, moet je toch opnieuw schuiven... Bij mij blijft de ontgoocheling overwegen sorry... |
| 10 Jan 2009, 21:52 |
|
|
Wat we nodig hebben zijn natuurlijk 2 spitsen maar die groeien deze tijd van het jaar nu eenmaal niet aan de bomen.
|
| 10 Jan 2009, 21:58 |
|
|
Freak
eendracht4ever schreef: ik vindt het aantrekken van een nieuwe doelman een goeie zaak. Moest al veel eerder gebeurt zijn. Iedereen zag dat LDV en KL veel te kort kwamen om bij een "grote" ploeg de nul te houden. Beiden gaven geen teken van leiderschap en zelfvertrouwen. Al zou ik liever LDV zien vertrekken en KL op de bank maar soit.... Na de flaters in de eindronde (ik kan er nog niet vanover, 2x zelfde klungelgoal en die heeft ons de finale gekost) zag een heel pc stadion dat LDV niet de capaciteiten had die we nodig hadden. Hoe sympa de beide doelmannen wel zijn maar het resultaat primeert. Ik moet op mijn werk ook presteren, ondanks ik ne sympathieke gast ben. Ik hoop dat van Steenberghen een kwalitatieve vooruitgang is, wait and see... eendracht4ever ik denk niet dat die van steenberghe gekocht is als eerste doelman, louter om net als lambrecht als bankzitter te fungeren. Maar ze konden er evengoed nen bloemzak gezet hebben, de veirman moet toch spelen... voor de rest, nen aanvallende middenvelder, liefst ne creatieve. en nog ne spits. |
| 10 Jan 2009, 22:27 |
|
|
Freak
eendracht4ever schreef: ik vindt het aantrekken van een nieuwe doelman een goeie zaak. Moest al veel eerder gebeurt zijn. Iedereen zag dat LDV en KL veel te kort kwamen om bij een "grote" ploeg de nul te houden. Beiden gaven geen teken van leiderschap en zelfvertrouwen. Al zou ik liever LDV zien vertrekken en KL op de bank maar soit.... Na de flaters in de eindronde (ik kan er nog niet vanover, 2x zelfde klungelgoal en die heeft ons de finale gekost) zag een heel pc stadion dat LDV niet de capaciteiten had die we nodig hadden. Hoe sympa de beide doelmannen wel zijn maar het resultaat primeert. Ik moet op mijn werk ook presteren, ondanks ik ne sympathieke gast ben. Ik hoop dat van Steenberghen een kwalitatieve vooruitgang is, wait and see... eendracht4ever ik denk niet dat die van steenberghe gekocht is als eerste doelman, louter om net als lambrecht als bankzitter te fungeren. Maar ze konden er evengoed nen bloemzak gezet hebben, de veirman moet toch spelen... voor de rest, nen aanvallende middenvelder, liefst ne creatieve. en nog ne spits. |
| 10 Jan 2009, 22:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik vind dat ze tot nu toe toch ook al rare transfers hebben gedaan, maarja laat ons onzen tijd afwachten en zien wat het zal geven.
|
| 10 Jan 2009, 22:29 |
|
|
Freak
Jan schreef: Ik vind dat ze tot nu toe toch ook al rare transfers hebben gedaan, maarja laat ons onzen tijd afwachten en zien wat het zal geven. mja, filipovic is een versterking volgens mij, alleen wat doe je met van dender, lord en steurs? en degroote? wat doe je met podevijn, couli, van damme, en zelfs de schutter. Om van franck dan nog te zwijgen. we zullen wel zien begin februari, transferperiode is nog lang. En de derde periode is ons doel blijkbaar dus de eerste vijf matchen van de terugronde is "oefening"... |
| 10 Jan 2009, 22:32 |
|
|
Ancien
roeckie schreef: Wat we nodig hebben zijn natuurlijk 2 spitsen maar die groeien deze tijd van het jaar nu eenmaal niet aan de bomen. Topprioriteit is iemand die het gat tussen spits en middenveld kan opvullen... Die kan Boto op zijn kwaliteiten aanspelen en die liggen in de box... Ofwel een pure hangende spits, ofwel een zeer vooruitspelende middenvelder... zeggen dat er ene TT net die 2 kan combineren niet? Voor mij moet er geen spits aangekocht worden om alleen te kunnen zeggen dat er een spits is aangekocht. Indien ze geen meerwaarde betekenen, kan je evengoed Boussoufa of Kabongo nog gebruiken... Wat voor een kansen hebben die gasten eigenlijk gekregen?? Ploeg draaide niet en je mag nog zoveel linksvoetigen aantrekken als je wil, vul je die positie niet in, speel je dezelfde terugronde als de heenronde... Ni vergeten dat de heer Dillen die de tactische lijnen moet uitzetten ook dezelfde is gebleven en die "transfer" kon me nog het minst van al bekoren... en dat kan wel tellen als je ziet wat er allemaal de revue is gepasseerd... Waarschijnlijk ziet Dillen in Dessaer de missing link als targetman voor de aanval... ![]() |
| 10 Jan 2009, 22:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Mijn ploeg op basis van wat al zeker is: Doel: De Veirman (die andere gaat me ook eerst nog moeten overtuigen) Verdediging van rechts naar links: De Schutter - Seminck - Dessaer - Filipovic Middenveld: Niels Spotbeen - Van Damme - Coulibaly - Van Dender - Lord De Groote als diepste middenvelder voor Couly Spits: Boto Bank: Van Steenberghe, Steurs, Franck en Van Lijsebeth (kan als targetman fungeren) Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoever Podevijn al staat... Volgens mij heb je een basisploeg van 12 man DT schreef: Ik hoop echt dat Troch er nog bijkomt... Vedran Pelic zoekt trouwens ook nog een ploeg - dat is wel een targetman die alleen in de spits oorlog kan maken Ik hoop met je mee dat Troch nog komt. We hebben hem of een gelijkaardig type nodig. En als het klopt dat Pelic momenteel op zoek is naar een ploeg moeten ze daar ook niet twijfelen. Pelic met Troch in zijne rug, dat kan boenken geven. |
| 10 Jan 2009, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Smetje schreef: DT schreef: Mijn ploeg op basis van wat al zeker is: Doel: De Veirman (die andere gaat me ook eerst nog moeten overtuigen) Verdediging van rechts naar links: De Schutter - Seminck - Dessaer - Filipovic Middenveld: Niels Spotbeen - Van Damme - Coulibaly - Van Dender - Lord De Groote als diepste middenvelder voor Couly Spits: Boto Bank: Van Steenberghe, Steurs, Franck en Van Lijsebeth (kan als targetman fungeren) Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoever Podevijn al staat... Volgens mij heb je een basisploeg van 12 man DT schreef: Ik hoop echt dat Troch er nog bijkomt... Vedran Pelic zoekt trouwens ook nog een ploeg - dat is wel een targetman die alleen in de spits oorlog kan maken Ik hoop met je mee dat Troch nog komt. We hebben hem of een gelijkaardig type nodig. En als het klopt dat Pelic momenteel op zoek is naar een ploeg moeten ze daar ook niet twijfelen. Pelic met Troch in zijne rug, dat kan boenken geven. Weet ge hoe oud pelic is?? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Jan 2009, 22:59 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: DT schreef: Mijn ploeg op basis van wat al zeker is: Doel: De Veirman (die andere gaat me ook eerst nog moeten overtuigen) Verdediging van rechts naar links: De Schutter - Seminck - Dessaer - Filipovic Middenveld: Niels Spotbeen - Van Damme - Coulibaly - Van Dender - Lord De Groote als diepste middenvelder voor Couly Spits: Boto Bank: Van Steenberghe, Steurs, Franck en Van Lijsebeth (kan als targetman fungeren) Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoever Podevijn al staat... Volgens mij heb je een basisploeg van 12 man Yep, was eigenlijk bewust om aan te geven dat er keuzes zullen moeten worden gemaakt... Alleen zijn het keuzes op plaatsen waar we al mensen hebben... En moeten we schuiven om mensen op plaatsen te zetten die nog steeds niet zijn ingevuld... Ik hoop alleen dat die Van Arwegen niet komt, sorry voor die jongen... 1m77 als enige spits... die wordt opgegeten in derde door de dubbele meters van verdedigers... en als het aankomt om er te staan in de zestien, dan heb je Boto al. En Steve inderdaad: Pelic is verre van de jongste, maar Degroote en Filipovic zijn respectievelijk 30 en 33... dat is ook ni echt toekomstgericht hé... Pelic zou een oplossing voor 6 maand kunnen zijn... Moet weg bij zijn huidige ploeg in 1ste provinciale dacht ik, heeft al een akkoord met een andere ploeg, maar kan niet wisselen omdat hij niet naar een ploeg van dezelfde afdeling kan verhuizen... We zouden dus hetzelfde kunnen doen als met Boussoufa vorig jaar... Pelic vastleggen voor 6 maand en zelf zes maand intensief scouten naar een diepe spits die we dan voor het seizoen 2009-2010 kunnen gebruiken... Dan is iedereen blij... We hebben een grote spits nodig, anders zullen de crosses van Filipovic ook niet renderen zenne... |
| 10 Jan 2009, 23:09 |
|
| Pagina 103 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 130 Volgende |