|
|
| Pagina 103 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Dani schreef: Mogen er ook meer spelers op de bank zoals in eerste ? Neen, op de bank vier spelers, zoals in derde. Zeven bankzitters is enkel in eerste klasse, den beker vanaf de 1/16de finale en de eindronde voor promotie in tweede klasse. |
| 19 Apr 2011, 12:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Efkes iet anders, en waarschijnlijk moet ik bij "tweede klasse" zitten hiermee, maar ik kijk uit naar matchen tegen Antwerp, Beveren, Brussels, Charleroi mss, Lommel of hoe noemen ze nu, en Dender natuurlijk...Dàt zal ook weer een volksverhuis teweeg brengen, in elk geval als wij naar ginder moeten toch
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Apr 2011, 12:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: Efkes iet anders, en waarschijnlijk moet ik bij "tweede klasse" zitten hiermee, maar ik kijk uit naar matchen tegen Antwerp, Beveren, Brussels, Charleroi mss, Lommel of hoe noemen ze nu, en Dender natuurlijk...Dàt zal ook weer een volksverhuis teweeg brengen, in elk geval als wij naar ginder moeten toch .Ik denk dat er zeker 1ploeg is dat aalst niet graag ziet komen.... (tip:eindronde paar jaar geleden) En idd tis is iets anders dan naar bornem ofzo te moeten. |
| 19 Apr 2011, 12:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
We zullen ook geen "uit"-wedstrijden op ons eigen veld meer moeten spelen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Apr 2011, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Efkes iet anders, en waarschijnlijk moet ik bij "tweede klasse" zitten hiermee, maar ik kijk uit naar matchen tegen Antwerp, Beveren, Brussels, Charleroi mss, Lommel of hoe noemen ze nu, en Dender natuurlijk...Dàt zal ook weer een volksverhuis teweeg brengen, in elk geval als wij naar ginder moeten toch .Ik denk dat er zeker 1ploeg is dat aalst niet graag ziet komen.... (tip:eindronde paar jaar geleden) En idd tis is iets anders dan naar bornem ofzo te moeten. Ons goeie vrienden in Visé ![]() |
| 19 Apr 2011, 12:29 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Efkes iet anders, en waarschijnlijk moet ik bij "tweede klasse" zitten hiermee, maar ik kijk uit naar matchen tegen Antwerp, Beveren, Brussels, Charleroi mss, Lommel of hoe noemen ze nu, en Dender natuurlijk...Dàt zal ook weer een volksverhuis teweeg brengen, in elk geval als wij naar ginder moeten toch .Ik denk dat er zeker 1ploeg is dat aalst niet graag ziet komen.... (tip:eindronde paar jaar geleden) En idd tis is iets anders dan naar bornem ofzo te moeten. Ik kan het mij niet meer inbeelden.10€ (of mss meer) moeten betalen voor een tribune onder uw voeten en een dak boven uw hoofd. Straks krijgen we nog nostalgie naar de halve veldrittoestanden à la Brakel & Coxyde |
| 19 Apr 2011, 12:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
voorbijganger schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Efkes iet anders, en waarschijnlijk moet ik bij "tweede klasse" zitten hiermee, maar ik kijk uit naar matchen tegen Antwerp, Beveren, Brussels, Charleroi mss, Lommel of hoe noemen ze nu, en Dender natuurlijk...Dàt zal ook weer een volksverhuis teweeg brengen, in elk geval als wij naar ginder moeten toch .Ik denk dat er zeker 1ploeg is dat aalst niet graag ziet komen.... (tip:eindronde paar jaar geleden) En idd tis is iets anders dan naar bornem ofzo te moeten. Ik kan het mij niet meer inbeelden.10€ (of mss meer) moeten betalen voor een tribune onder uw voeten en een dak boven uw hoofd. Straks krijgen we nog nostalgie naar de halve veldrittoestanden à la Brakel & Coxyde Ja nostalgie van 20€ te moeten betalen om op een houten bank ondergescheten met een verroest dak boven het hoofd en combi regeling erbovenop naar den antwaaaarp... Het zal dus niet al rozengeur zijn |
| 19 Apr 2011, 13:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ode mag van mij zeker komen. 't belang van een scorende spits in 2de is gewoon niet te onderschatten.
Met Demba of met Massina (nochtans alle 2 goede spelers) 't verschil was groot. In 2de moet ge zeker eene hebben die goed is voor 15 doelpunten per seizoen. Over Gueye, diene heeft mij 1 helft doen twijfelen (coxyde) maar ondertussen ben ik er helemaal van overtuigd dat het niet is wat we nodig hebben. Voor die prijs valt er iets anders te halen denk ik. Schamp mag ook nog altijd komen, was inderdaad enorm gefrustreerd bezig tegen ons, maar laat ons ons daar niet te veel op vastpinnen en kijken naar zijn voetbalcapaciteiten. Zijn gemekker was trouwens ook tegen de ref vooral (en net als Dessel valt daar wel iets voor te zeggen). Liever zo iemand dan types Deflandre, Vanderheyden etc. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Apr 2011, 13:21 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: ode Thompson heeft getekend volgens livescoreaalst(tzal wel kloppen) kan best zijn dat onze Marcel een voorakkoord heeft met Thompson, maar een contract is er in ieder geval nog niet getekend. Misschien de komende dagen meer info hieromtrent... wat Schamp betreft, die komt zeker niet, dixit BVR (ik wil een tweede Troch vermijden) |
| 19 Apr 2011, 17:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: ode Thompson heeft getekend volgens livescoreaalst(tzal wel kloppen) kan best zijn dat onze Marcel een voorakkoord heeft met Thompson, maar een contract is er in ieder geval nog niet getekend. Misschien de komende dagen meer info hieromtrent... wat Schamp betreft, die komt zeker niet, dixit BVR (ik wil een tweede Troch vermijden)Dan is livescoreaalst wat te snel geweest ![]() |
| 19 Apr 2011, 17:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Hoewel die Schamp heel wat voetballend vermogen heeft, krijg je met Potjes, Van Renterghem en Balaj drie nieuwe kandidaten op de flanken, al zijn de eerste twee ook inzetbaar als linksachter. Om dan nog een extra flankspeler te halen zou van het goede teveel zijn denk ik.
|
| 19 Apr 2011, 18:06 |
|
|
Junior
Karel Ternier van Coxyde, die wil ik wel eens aan het werk zien in tweede klasse
![]() |
| 19 Apr 2011, 20:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: Trouwens, niet onbelangrijk is dat we vanaf volgend jaar niet meer gebonden zijn aan de regel van 2 spelers onder de 21 jaar op te stellen. We moeten er wel minstens 6 op het scheidsrechtersblad zetten die in België opgeleid zijn, maar dat zal bij ons geen probleem zijn. Nog een grote verandering is de gele kaarten, want in tweede klasse ben je pas geschorst na 5 gele kaarten (en 2 matchen na 10 gele kaarten en 3 matchen na 15 gele kaarten). Goed nieuws dus voor De Castro .Vind ge? Die gaat zes speeldagen geschorst zijn, als ik goed kan rekenen, op voorwaarde dat hij de bal niet op den arbiter shot als een goal van hem wordt afgekeurd, anders is 't nog meer... ![]() |
| 19 Apr 2011, 21:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sportingcat schreef: Karel Ternier van Coxyde, die wil ik wel eens aan het werk zien in tweede klasse ![]() Als ze nog een flankspeler willen, zou dat zeker ne goei zijn. Heel snel en scoort gemakkelijk. |
| 19 Apr 2011, 21:55 |
|
|
salvador schreef: Bartos schreef: Trouwens, niet onbelangrijk is dat we vanaf volgend jaar niet meer gebonden zijn aan de regel van 2 spelers onder de 21 jaar op te stellen. We moeten er wel minstens 6 op het scheidsrechtersblad zetten die in België opgeleid zijn, maar dat zal bij ons geen probleem zijn. Nog een grote verandering is de gele kaarten, want in tweede klasse ben je pas geschorst na 5 gele kaarten (en 2 matchen na 10 gele kaarten en 3 matchen na 15 gele kaarten). Goed nieuws dus voor De Castro .Vind ge? Die gaat zes speeldagen geschorst zijn, als ik goed kan rekenen, op voorwaarde dat hij de bal niet op den arbiter shot als een goal van hem wordt afgekeurd, anders is 't nog meer... ![]() Mja, zolang ge onder de 15 gele kaarten blijft, zijt ge volgens mij toch altijd in uw voordeel met dat systeem. En hij staat nu op 8 gele, das er toch nog ruim onder. |
| 19 Apr 2011, 21:56 |
|
| Pagina 103 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 345 Volgende |