Transfers volgend seizoen - Pagina 103 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dani schreef:
Inderdaad, Norman Sylla zit op de bank als tester. Heeft de laatste jaren wel niet te veel gespeeld denk ik.

Moeten die banken dan getest worden?

08 Jan 2014, 16:00
Nationale Ploeg

Urzua schreef:
Dani schreef:
Inderdaad, Norman Sylla zit op de bank als tester. Heeft de laatste jaren wel niet te veel gespeeld denk ik.

sedert CJ hier trainer is wel ja :plat:

08 Jan 2014, 16:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Still standing ! schreef:
Urzua schreef:
Dani schreef:

Als da nog steeds dezelfde banken zijn van indertijd toen philippe de smedt hier speelde dan is da wel degelijk goe materiaal :D

09 Jan 2014, 0:40
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
lolo4ever schreef:
DavidSeal schreef:

Allez, volgens u heeft BVR er hier veel buitengepest: W.Moreels, L.Depoitre, De Schutter, en ook (J.Podevijn) en nu wéét jij (blijkbaar) dat het bestuur Ken aan het buitenpesten is?! Komaan he zeg, koop u eens een (nieuw) brilleke!!!!

Je kan misschien eens aan Iendrachter 90 vragen wat ze Ken hebben voorgesteld.

:D Geen commentaar!

nen bak friet met mayonaise ?

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 09 Jan 2014, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Jan 2014, 12:31
Nationale Ploeg

69 schreef:
Urzua schreef:

Als da nog steeds dezelfde banken zijn van indertijd toen philippe de smedt hier speelde dan is da wel degelijk goe materiaal :D

of Wittebolle. als diejen een luchtduel aanging en hij kwam weer neer wipte de zittribune op en neer.

09 Jan 2014, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
69 schreef:

of Wittebolle. als diejen een luchtduel aanging en hij kwam weer neer wipte de zittribune op en neer.

Dikkebolle ;)

09 Jan 2014, 12:36
Ancien

Leeftijd: 46
Volgens Het Nieuwsblad mag Niels Martin vertrekken...

Na Mike Smet weer iemand die door CJ voor aanvang van het seizoen op een wolk werd gezet, een contractverlenging kreeg en ondertekende en nu bij het huisvuil wordt gezet... Hoe kan je dan in godsnaam stappen vooruit zetten als club? Pure kapitaalsvernietiging is dat... God ja, kunnen samen met Vandewalle, Pietermaat, Gunst, Cerimagic en Van Eyk een kaartje leggen hé...

Ook puur sportief bekeken, vind ik het sowieso geen bijster slimme zet als het waar is... Mensen met progressiemarge die een dip doormaken of mensen wiens gezicht de trainer niet (meer) kan zien, mogen meteen opkrassen maar mannen die nog geen bal betekend hebben, mogen hier wel blijven rondhossen... En mannen fin de carrière zijn blijkbaar plots onweerstaanbaar voor onze club. Eerst Mpenza, nu Sylla...

Spijtige evolutie vind ik dat...

10 Jan 2014, 9:56
forumlegende

DT schreef:

Na Mike Smet weer iemand die door CJ voor aanvang van het seizoen op een wolk werd gezet, een contractverlenging kreeg en ondertekende en nu bij het huisvuil wordt gezet... Hoe kan je dan in godsnaam stappen vooruit zetten als club? Pure kapitaalsvernietiging is dat...

Ook puur sportief bekeken, vind ik het sowieso geen bijster slimme zet als het waar is... Mensen met progressiemarge die een dip doormaken of mensen wiens gezicht de trainer niet (meer) kan zien, mogen meteen opkrassen maar mannen die nog geen bal betekend hebben, mogen hier wel blijven rondhossen... En mannen fin de carrière zijn blijkbaar plots onweerstaanbaar voor onze club. Eerst Mpenza, nu Sylla... Spijtige evolutie vind ik...

langs de ene kant heb je gelijk langs de andere kant weer niet vind ik.

Niels Martin was iemand die op basis van vorig jaar in mijn ogen terecht een contractverlenging kreeg in tegenstelling tot Mike Smet.

Ik ging er vanuit dat een Martin een stap voorwaarts ging zetten, maar eerlijk gezegd, wat heeft Martin dit jaar laten zien? Buiten wat fletse invalbeurten en het team in de steek gelaten op Lommel, juist niks.

Wat je kritiek betreft omtrent de evolutie van dit alles, daar heb je wel gelijk in. Vreemd te noemen en weinig rechtlijnig.

in HLN van vandaag staat overigens dat we volgend jaar van 2 naar 10 profs gaan. ;-)

en Peter VDB iemand naast zich krijgt.

10 Jan 2014, 10:21
Ancien

El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:

Na Mike Smet weer iemand die door CJ voor aanvang van het seizoen op een wolk werd gezet, een contractverlenging kreeg en ondertekende en nu bij het huisvuil wordt gezet... Hoe kan je dan in godsnaam stappen vooruit zetten als club? Pure kapitaalsvernietiging is dat...

Ook puur sportief bekeken, vind ik het sowieso geen bijster slimme zet als het waar is... Mensen met progressiemarge die een dip doormaken of mensen wiens gezicht de trainer niet (meer) kan zien, mogen meteen opkrassen maar mannen die nog geen bal betekend hebben, mogen hier wel blijven rondhossen... En mannen fin de carrière zijn blijkbaar plots onweerstaanbaar voor onze club. Eerst Mpenza, nu Sylla... Spijtige evolutie vind ik...

langs de ene kant heb je gelijk langs de andere kant weer niet vind ik.

Niels Martin was iemand die op basis van vorig jaar in mijn ogen terecht een contractverlenging kreeg in tegenstelling tot Mike Smet.

Ik ging er vanuit dat een Martin een stap voorwaarts ging zetten, maar eerlijk gezegd, wat heeft Martin dit jaar laten zien? Buiten wat fletse invalbeurten en het team in de steek gelaten op Lommel, juist niks.

Ik begrijp ook de kritiek wel hoor aan het adres van Niels en ook ik had gedacht dat hij een stap voorwaarts ging zetten maar als hij dan toch afgeserveerd wordt, vind ik wel dat er duidelijk mag gesteld worden dat de grootste oorzaak van het minder presteren niet helemaal bij hem ligt... Ga immers maar eens terug naar het seizoensbegin: speelde op linksmidden een dijk van een voorbereiding itt al zijn directe/indirecte concurrenten voor die positie maar omdat het op geen enkele andere positie iets werd met onze toptransfer KJ, werd die laatste dan maar op linksmidden gedropt en hebben ze met Niels een vuil spel gespeeld. Op Boezinge - een week voor de match op Antwerp - werd Niels plots tweede spits, want naast KJ moest ook "verloren zoon" Armin Cerimagic van de ene dag op de andere nog in de ploeg gepast worden centraal op het midden. Bleek dat de basisploeg van Boezinge ook de startopstelling op Antwerp werd, wat geen al te groot succes werd. Meester-tacticus CJ pakte de week daarop uit met een nieuwe wonderopstelling tegen Hoogstraten waarin Martin plots als rechtsmidden moest opdraven... Ook al trapte KJ nog steeds geen deuk in een pak boter, alle mogelijke pionnen voorin sneuvelden maar de motor raakte maar niet aan de praat en ook Martin viel ernaast... En net op dat moment trad er beterschap op en moest Martin zich tevreden stellen met een plaats op de bank. Dan klopt het inderdaad dat Martin weinig indruk wist te maken bij zijn invalbeurten maar bekijk de statistieken eens in welke matchen hij meer dan tien minuten kreeg? Quasi allemaal matchen waarin we compleet in een verloren positie zaten... Op Brussels slaagde hij er nog in een punt te bezorgen maar daarna was het inderdaad te weinig...

Maar is dat dan voldoende om een jonge speler dan nu al volledig af te schrijven? Niels krijgt deze boodschap nu blijkbaar, terwijl een Nick Van Belle mag blijven, KJ enkel goed was tussen midden september - eind oktober en een pak anderen meer geblesseerd zijn geweest dan fit, we ergens een zwarte parel hebben zitten waarvan niemand weet waar... Dat compleet gebrek aan consequentie is toch te zot voor woorden? Ga eens na wie CJ allemaal al de hemel heeft ingeprezen, wie daarvan er intussen al keihard op de straatstenen is gedonderd, het tempo waaraan dat gebeurt en bovenal, wie de omgekeerde beweging heeft gemaakt omdat CJ gewoonweg niet meer anders kon dan ze op te stellen?? Van Damme moest hij niet hebben, De Neve mocht eind augustus eigenlijk al weer weg, Tjendo was niet goed genoeg, Glouftsis was een hopeloze zaak, Filipovic zou ook niet meer spelen, enz. Dat lijstje is gewoon hallucinant en getuigt van alles behalve voetbalkennis... En wat doet ons bestuur? Volgen hé want naar eigen zeggen is CJ wel een trainer voor eerste...

Ik snap dus niet dat de sportieve cel de visie van CJ maar blijft volgen - van de mannen die hij absoluut wou, is enkel Wesley Van Belle een duidelijke win geweest. Over de rest zou ik moest ik hem zijn maar mooi zwijgen... En laat dat mijn grote vrees zijn naar volgend seizoen... Volgende in het rijtje zal dan wel Sylla zijn zeker? Pas op geen verkeerd woord over die man maar die trapt er ook geen 15 binnen op een seizoen hé - deed het niet in zijn topjaren, was out met een hernia (contract bij Tubize werd trouwens verbroken wegens aanhoudende rugklachten) en zit nu ook al een hele tijd zonder club... Die gaat het even gaan doen zie... Staat scherp ja, maar stond Mpenza dat ook niet??

Ook al laat hij het soms afweten, een man als Niels heb je nooit te veel in uw kern... En bekijk die leeftijd gewoon even... het kost u al meer om van zijn contract af te raken, dan om hem aan boord te houden, los van de sportieve prestaties die hij u nog kan leveren... Want dubbel betalen doe je toch want CJ zal waarschijnlijk wel een vervanger willen... On that topic - ga dan aub achter Gaby Loemba of Yvan Yagan van Woluwe ipv een gepensioneerde aan te willen trekken die tien jaar geleden nog eens flitste... Voor hetzelfde geld bellen ze naar Koen Daerden hé... Is hier dit seizoen precies een herhaling van onze "VTM"-periode... Mannen met naam compleet op retour die naar eigen zeggen nog eens willen knallen, compleet door de mand vallen maar ondertussen wel een bijkomend gat in de begroting slaan...

Een beetje lange-termijnzicht zou toch mogen kunnen niet? Hebben puur op spelersmateriaal 1 seizoen misschien break-even kunnen draaien - onze "onbekende" kern van vorig seizoen, te danken aan BVR. En wat doen we het jaar erna, zonder enige overschot is de sky plots de limit? Dit jaar gaat ons nog lang achtervolgen, op alle vlakken, mark my words...

Laatst gewijzigd door DT op 10 Jan 2014, 11:28, 5 keer totaal gewijzigd.

10 Jan 2014, 10:53
Ancien

Leeftijd: 55
De superlatieven die onze trainer bovenhaalde, als het over Martin ging in het begin van het seizoen waren de moeite. En nu lees je dit...ik blijf het een rare vogel vinden die trainer van ons.

Laatst gewijzigd door DavidSeal op 10 Jan 2014, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

10 Jan 2014, 11:01
Freak

Martin weg doen?ze zijn hier nog zotter dan ik dacht.en de rest van de sukkelaars mag blijven?

10 Jan 2014, 11:01
forumlegende

DavidSeal schreef:
De superlatieven die onze trainer bovenhaalde, als het over Martin ging in het begin van het seizoen waren de moeite. En nu lees je dit...ik blijf het een rare vogel vinden die trainer van ons.

inderdaad, de superlatieven voor oa Mike "eersteklassemateriaal" Smet werden wel degelijk door hem gezegd. Martin idem dito.

Vreemd, heel vreemd.

Als je ziet dat een Nick Van Belle mag blijven.... Maar kunnen ze die eigenlijk wel verpatsen aan een lagere ploeg?

10 Jan 2014, 11:15
Ancien

DavidSeal schreef:

inderdaad, de superlatieven voor oa Mike "eersteklassemateriaal" Smet werden wel degelijk door hem gezegd. Martin idem dito.

Vreemd, heel vreemd.

Als je ziet dat een Nick Van Belle mag blijven.... Maar kunnen ze die eigenlijk wel verpatsen aan een lagere ploeg?

Waarschijnlijk niet en als Westerlo hem niet wil terugpakken, blijf je er natuurlijk mee zitten maar dat is zelfs nog niet de kern van de zaak... Zaak is de werking met 2 maten en 2 gewichten en het feit dat dit allemaal ongestraft mag en kan gebeuren...

10 Jan 2014, 11:20
forumlegende

DT schreef:
DavidSeal schreef:

Vreemd, heel vreemd.

Waarschijnlijk niet en als Westerlo hem niet wil terugpakken, blijf je er natuurlijk mee zitten maar dat is zelfs nog niet de kern van de zaak... Zaak is de werking met 2 maten en 2 gewichten en het feit dat dit allemaal ongestraft mag en kan gebeuren...

Als Westerlo voor de titel wil gaan, moeten ze Nick "bloemzak" van Belle toch terughalen?

10 Jan 2014, 11:29
Ancien

Leeftijd: 55
DT schreef:

Vreemd, heel vreemd.

Als Westerlo voor de titel wil gaan, moeten ze Nick "bloemzak" van Belle toch terughalen?

:D

10 Jan 2014, 11:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 515