|
|
| Pagina 103 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Artikels
Davy schreef: niels heeft trouwens gelijk.. op het midden betekent hij veel meer dan op den back maar ja als je daar niets anders hebt.. dan krijgde dat soort van verschuivingen, die eveneens een vorm van kwaliteisverlies inhouden... zonde toch allemaal hoe ongebalanceerd de kern is Hij heeft zeker gelijk. Als jonge gast schikt ge u wel wat en helpt ge de ploeg uit de nood, maar als ge nooit op uw beste positie kunt spelen, dreigt ge der uw eigen carrière geen deugd mee te doen hé. Ik ben er alleszins van overtuigd dat De Schutter top is als verdedigende middenvelder, voor mij nog een klasse beter dan Van Damme. |
| 23 Apr 2009, 8:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: En je ziet het probleem naar volgend jaar al - De Schutter, Van Damme, Verheyden, een nieuwe nummer tien, Wouter Moreels - voor drie plaatsjes... Ik denk dat Wouter Moreels toch eerder voor de flank is. Dan heb je met een nummer 10 bij 4 man voor 3 plaatsen, dat is toch niet te veel. |
| 23 Apr 2009, 9:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: DT schreef: En je ziet het probleem naar volgend jaar al - De Schutter, Van Damme, Verheyden, een nieuwe nummer tien, Wouter Moreels - voor drie plaatsjes... Ik denk dat Wouter Moreels toch eerder voor de flank is. Dan heb je met een nummer 10 bij 4 man voor 3 plaatsen, dat is toch niet te veel. Ge vergeet Van Mieghem nog . |
| 23 Apr 2009, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: niels heeft trouwens gelijk.. op het midden betekent hij veel meer dan op den back maar ja als je daar niets anders hebt.. dan krijgde dat soort van verschuivingen, die eveneens een vorm van kwaliteisverlies inhouden... zonde toch allemaal hoe ongebalanceerd de kern is Reden te meer dat er nog een verdediger bij moet. _________________ geer'n bè |
| 23 Apr 2009, 10:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Die lange plank voor vanachter zou wel belachelijk zijn als je daarvoor Denis laat vertrekken.
Een wendbare speler met goede coaching hebben we daar nodig. Zo een type in combinatie met Seminck betekent dat ge centraal achterin een serieuze muur hebt staan. Iemand met wat coaching en lef kan zelfs al genoeg zijn. Zie naar Seminck-Vanbelle indertijd. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Apr 2009, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Die lange plank voor vanachter zou wel belachelijk zijn als je daarvoor Denis laat vertrekken. Een wendbare speler met goede coaching hebben we daar nodig. Zo een type in combinatie met Seminck betekent dat ge centraal achterin een serieuze muur hebt staan. Iemand met wat coaching en lef kan zelfs al genoeg zijn. Zie naar Seminck-Vanbelle indertijd. Daarvoor hebben ze Brecht Moreels binnengehaald. Maar er mag wat mij betreft nog een extra verdediger bij, één die zowel op rechts als centraal kan spelen. Dennis moest trouwens niet vertrekken, maar vond het zelf beter om andere lucht op te snuiven (wat ik persoonlijk nog altijd jammer vind) _________________ geer'n bè |
| 23 Apr 2009, 10:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
panoleon schreef: Dennis moest trouwens niet vertrekken, maar vond het zelf beter om andere lucht op te snuiven (wat ik persoonlijk nog altijd jammer vind) Ik ook, maar zal waarschijnlijk te maken gehad hebben met dat gedoe achter de schermen en die akkefietjes met die mannen van de jeugd zeker (en dan dat artikel in de gazet, etc.) ? Heel jammer... alleen biedt de eerlijkheid wel te zeggen dat ook hij heel zwak was in de terugronde - echt on-Dessaers... |
| 23 Apr 2009, 15:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Apr 2009, 9:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Mariner schreef: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/lagere%2Bklassen/1.513020 au revoir, tot nooit meer toch al een waalse ploeg waar we nooit meer gaan tegen verliezen.... zouden ze hun stadion ook aan e prijsken wegdoen? enkel wa tochtgaatjes dichtmaken en t is den heizel in t klein! |
| 24 Apr 2009, 12:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: supersossis schreef: Mariner schreef: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/lagere%2Bklassen/1.513020 au revoir, tot nooit meer toch al een waalse ploeg waar we nooit meer gaan tegen verliezen.... zouden ze hun stadion ook aan e prijsken wegdoen? enkel wa tochtgaatjes dichtmaken en t is den heizel in t klein! joat, wer emmen dor 2 weken achter mekanderen oeik een drama gezien... Sportief wel, moar ik em er men schoeinste fotokes getrokken. Oeik ewa filmkes ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Apr 2009, 14:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Was ook ni echt een aanwinst ver het Belgisch voetbal he
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 28 Apr 2009, 20:24 |
|
|
forumlegende
Volgens voetbalkrant hebben wij blijkbaar nog geen licentie gekregen . Weet iemand iets meer ?
|
| 29 Apr 2009, 13:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Dani schreef: Volgens voetbalkrant hebben wij blijkbaar nog geen licentie gekregen . Weet iemand iets meer ? Wss is da voor tweede klasse, ze zullen geen aangevraagd hebben omdat we toch al met zekerheid volgend seizoen niet in tweede klasse spelen _________________ Iendracht till i die!! |
| 29 Apr 2009, 13:06 |
|
|
Dani schreef: Volgens voetbalkrant hebben wij blijkbaar nog geen licentie gekregen . Weet iemand iets meer ? Wat in godsnaam moeten wij met een licentie aanvangen? Voor als we nog kampioen worden? Voor als we de derde periode nog winnen? Of voor als die negen of tien ploegen die voor ons staan er allemaal geen krijgen misschien. |
| 29 Apr 2009, 13:07 |
|
|
forumlegende
Als ik me niet vergis is er toch sinds lange tijd een aanvraag ingediend ?
Is het niet normaal dat we daar dan een antwoord op krijgen, ook al weet je op voorhand dat je niet in aanmerking komt voor promotie ? |
| 29 Apr 2009, 13:10 |
|
| Pagina 103 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 497 Volgende |