|
|
| Pagina 104 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef: "Op de man schieten" van "klein kind" tot "kreft" tot "het laatste woord " wat heeft dat te maken met een topic ?...Liever een eendracht gezinde mening formuleren toch ? Wat van mieghem betreft.... ik zeg niet dat die tenkoste van alles moet spelen of terugkomen.... ik stel enkel vast dat hij niet dezelfde kansen gekregen heeft als sommige andere, zelfs collega's van hem op het middenveld.Ik breek ook mening niet af van degenen die hem niet willen zien weerkomen. Maar zeggen dat hij dezelfde kansen heeft gehad als anderen klopt niet. En als al die criticasters dan eens verder nadenken..... zou aalst der zelf niet bij gebaat zijn hadden ze van mieghem nog in laatste fase van de competitie in de ploeg hebben gedropt of op bank als invaller ? In de laatste vijf matchen maakte het geen moer nietmeer uit wie der speelde. Onze spelerskern had na het slechte resultaat tegen diegem volledig de moed opgegeven. Had van mieghem misschien nog gespeeld, der zat kans in dat hij ook nog getransfereerd kon worden....net zoals bij franck het geval was. Ik zeg niet dat franck zijn transfer naar oudenaarde heeft afgedwongen omdat hij daar een prachtmatch heeft gespeeld maar het zal toch meegespeeld hebben? Om een transfer af te dwingen moet je vooral spelen ,hé. Is die gedachte dan ook te logisch ? sorry da'k het zeg: maar als we deze redenering doortrekken... dan speelden we volgend jaar in vierde.. want dan hadden we wouter, iakovlevski en consoorten dus moeten opstellen tot ne scout ze kwam halen? ik denk dat de scouts nog meer redenen zouden gehad hebben om ze schonekes hier te laten. en dat hij minder kansen ZOU gehad hebben, als dat al zo zou zijn, dan komt dat misschien omdat anderen misschien ook wel wat TE VEEL kansen hebben gekregen. de besten moeten spelen, en als ge daardoor minder kansen krijgt, dan is dat maar zo... er zijn andere spelers die op dat vlak meer te klagen hadden dan van mieghem |
| 15 Mei 2009, 18:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Zoals gezegd haalde van mieghem haast de bank nietmeer in terugronde.... Speelde franck dan zo goed in de heenronde ? Waarom kreeg hij dan wel zijn kans en van mieghem nietmeer ? Ik heb of had niks tegen franck ook al bracht hij dit seizoen (veel ) te weinig.... Maar blijkbaar mocht van mieghem dus op geen greintje krediet meer rekenen, dat vind ik toch bizar....zeker als een ploeg slecht blijft draaien..... Jij zegt hier enkele dagen geleden in een topic dat iedereen zijn mening mag hebben blablabla, maar ik stel wel vast, dat als jij je mening geeft, en iemand anders geeft daarop de zijne, je daar precies toch altijd wel een vorm van commentaar moet op geven. Aanvaard eens dat een ander soms een andere mening heeft, en vooral, als iemand met argumenten afkomt, hoef je niet te beginnen uitwijden naar andere gevallen, want zo kan je nog 100.000 jaar discussieren. |
| 15 Mei 2009, 18:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
serieus in bochten wringen ja, dat moet er gedaan worden.
in ieder geval een schitterend voorteken dat we met Van Mieghem verder moeten, of gelooft ge nu echt dat ze er nog iets in zien ? .Hem eerst zelf mee met de grond gelijk maken en nu uit pure armoede hem toch nog bij u kern moeten steken _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Mei 2009, 18:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
panoleon schreef: Kan iemand dit bevestigen? Wuillot op weg naar Eendracht Aalst? Wulliot komt niet naar E.A |
| 15 Mei 2009, 20:07 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: na een aantal gemiste transfers betreffende een speler voor de positie van centrale verdediger/middenvelder, begin ik er meer en meer aan te denken dat ze good old Alain "wie doet me wat" Van Mieghem terug bij de A-kern gaan placeren... Benieuwd naar de reacties van de socio's... da berichteken over Van Mieghem was mor vèr te lachen hein jongens... sebiet halen ze Frankie "ik trek ne sprint" Quéré ook nog terug ![]() |
| 15 Mei 2009, 21:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ?
|
| 15 Mei 2009, 21:04 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ? dat vind ik ook. ![]() |
| 15 Mei 2009, 21:08 |
|
|
Miniem
schamp komt niet naar aalst want oudenaarde en lokeren zijn tot een overeenkomst gekomen
|
| 15 Mei 2009, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ? dat vind ik ook. ![]() Ik ook Franck, Van Mieghem, Degroote. Drie middenvelders, maar alle drie even slecht! _________________
|
| 15 Mei 2009, 22:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Das een feit. Maar 2 van die 3 blijven al zeker niet volgend seizoen
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2009, 1:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Xander schreef: Bartos schreef: Dat lijkt me toch niet direct de positie waar we echt nog versterking nodig hebben. We hebben al Podevijn op rechts, ook Wouter Moreels kan er spelen, desnoods zelfs Lord in noodgevallen en ook Glen Coppens, ook al gaan ze die blijkbaar als rechtsachter gebruiken, is volgens mij ne rechtermiddenvelder. Lord kan dat zeker , hij is trouwens rechtsvoetig. Ik hoop dat we volgend seizoen eens spelen met spelers op de positie waar ze zich goed voelen EN waarvoor ze zijn opgeleid. Polyvalentie is goed, maar kan uw ploeg ook verzwakken hé. Ja, Lord KAN op rechts spelen, maar in alle matchen dat hij daar speelde, was hij ontstellend zwak. Net zoals dat hij ook centraal in de aanval KAN spelen...maar daar ook veel minder rendement haalt en zichzelf zo op den duur demotiveert. Om een schorsing of een blessure op te vangen, akkoord, maar bij de samenstelling van uw kern naar een nieuw seizoen toe, mag je op die polyvalentie niet teren. Dat je dat doet met mannen die aangetrokken worden voor in de breedte ook nog akkoord (zoals een T. Spotbeen bijvoorbeeld) maar toch niet voor uw bepalende spelers??? Dat hebben ze toch met De Groote wel gemerkt zeker??? Kan er iemand mij zeggen wat die, in principe, zijn beste positie zou moeten zijn?? Ik peis ni dat iemand het kan. Ne Gerrard zal bij Liverpool ook wel centraal in de verdediging KUNNEN spelen hoor, maar dat moet hij niet. Lord MOET op de linksmidden - zo simpel is het. Als je als trainer dat niet wil of je andere plannen hebt met hem, dan zijn er betere alternatieven te vinden, die waarschijnlijk minder zullen kosten ook. We hebben trouwens gezien met al dat geschuif dit seizoen wat we eraan gehad hebben - Filipovic centraal op het middenveld, Steurs centraal in de aanval, De Schutter ongeveer op alle plaatsen in de defensie en het middenveld, Dessaer en VDB als diepe spits, Boto op den tien... En hoeveel punten hadden we? Als je zo aan het nieuwe seizoen moet beginnen met dat schuiven al als een vaste factor, dan begin je schitterend... In ons systeem is de diepste middenvelder, de link tussen middenveld en aanval, de sleutelpositie. Heb je daar niet de juiste man, dan krijg je problemen. Voor een puur 2-spitsensysteem heb je immers voorlopig ook niet de juiste spitsen rondlopen... Delie en Depoitre lijken me niet echt complementair... Voorlopig op papier zie ik ons eigenlijk verzwakt aan het nieuwe seizoen beginnen - vergeleken met de namen op dit moment voorafgaand aan afgelopen seizoen. Ik zie vooral wissels per positie waarvan misschien later kan blijken dat de nieuwe beter zijn, maar voorlopig hou ik het op gewone swaps. Verheyden voor Franck / B. Morreels voor Dessaer / Depoitre voor Arnold. De andere Morreels kan een nieuwe Steurs worden misschien, maar voorlopig zie ik dus niet echt een grote verandering... Buiten dat je Van Steenberghe als een betere De Veirman kunt bezien. Maar daarnaast zijn Vanden Brande, De Groote, Van Mieghem, Van Dender, Couly en Boto ook nog weggegaan of niet meer bij de kern en voorlopig zie ik daar niks tegenoverstaan buiten Coppens... (en Aelbrecht, Boussoufa, Wouter en Iakovlievski waren al weg en amper vervangen). Ni vergeten dat een Niels Spotbeen en een Ken Van Damme in principe dit seizoen ook niet tot basisspeler werden gerekend, maar die laatste dat wel werd. Je gaat niet elk jaar mannen uit je tweede elftal kunnen halen die meteen meedraaien. Podevijn, De Langhe, de Spotbenen, Van Damme is echt wel uitzonderlijk hoor op 3 jaar... Nog veel werk vrees ik... Verheyden die Franck vervangt kan je wel een verbetering noemen.Wouter Moreels is ook een veel cretievere speler dan Steurs en heeft ook nog dezelfde inzet en loopvermogen van Steurs.Toch denk ik dat hij op links komt want hij is een fantastische linkerwing en het is ook iemand die Filipovic wat verdedigende steun zal moeten geven.Depoitre kan Arnold zeker vervangen .Vergeet ook niet dat Arnold de laatste 2 jaar niet veel meer heeft bijgebracht.Depoitre past bovendien perfekt in een 4-3-3 systeem en zelfs in het het 4-5-1 systeem waarbij de twee flankspelers steun geven aan geven aan het middenveld.Brecht Moreels is zeker sneller dan de Dessaer en kan bovendien ook uitvoetballen.Alleen was Dessaer wellicht nog iets sterker in de duels.Maar hij is net als Depoitre nog jong en heeft nog een groeimarge. Al bij al toch goede transfers en als Thomas er nu nog bijkomt zeker een elftal om topdrie te spelen.Kampioen spelen vraagt altijd een dosis geluk. |
| 16 Mei 2009, 4:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: panoleon schreef: Kan iemand dit bevestigen? Wuillot op weg naar Eendracht Aalst? Wulliot komt niet naar E.A Ik heb de indruk dat het precies moeilijk wordt om transfers te doen,ik bedoel daarmee niet alleen bij ons maar het is overal tamelijk kalm. Wat vinden jullie daarvan? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Mei 2009, 9:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Heeft er iemand de inkomende en vooral de uitgaande tranfers van den iendracht bijgehouden?
Is het dan mogelijk om misschien eens een stand van zaken op deze topic te posten? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Mei 2009, 9:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
dwarskijker schreef: DT schreef: Xander schreef: Lord kan dat zeker , hij is trouwens rechtsvoetig. Ik hoop dat we volgend seizoen eens spelen met spelers op de positie waar ze zich goed voelen EN waarvoor ze zijn opgeleid. Polyvalentie is goed, maar kan uw ploeg ook verzwakken hé. Ja, Lord KAN op rechts spelen, maar in alle matchen dat hij daar speelde, was hij ontstellend zwak. Net zoals dat hij ook centraal in de aanval KAN spelen...maar daar ook veel minder rendement haalt en zichzelf zo op den duur demotiveert. Om een schorsing of een blessure op te vangen, akkoord, maar bij de samenstelling van uw kern naar een nieuw seizoen toe, mag je op die polyvalentie niet teren. Dat je dat doet met mannen die aangetrokken worden voor in de breedte ook nog akkoord (zoals een T. Spotbeen bijvoorbeeld) maar toch niet voor uw bepalende spelers??? Dat hebben ze toch met De Groote wel gemerkt zeker??? Kan er iemand mij zeggen wat die, in principe, zijn beste positie zou moeten zijn?? Ik peis ni dat iemand het kan. Ne Gerrard zal bij Liverpool ook wel centraal in de verdediging KUNNEN spelen hoor, maar dat moet hij niet. Lord MOET op de linksmidden - zo simpel is het. Als je als trainer dat niet wil of je andere plannen hebt met hem, dan zijn er betere alternatieven te vinden, die waarschijnlijk minder zullen kosten ook. We hebben trouwens gezien met al dat geschuif dit seizoen wat we eraan gehad hebben - Filipovic centraal op het middenveld, Steurs centraal in de aanval, De Schutter ongeveer op alle plaatsen in de defensie en het middenveld, Dessaer en VDB als diepe spits, Boto op den tien... En hoeveel punten hadden we? Als je zo aan het nieuwe seizoen moet beginnen met dat schuiven al als een vaste factor, dan begin je schitterend... In ons systeem is de diepste middenvelder, de link tussen middenveld en aanval, de sleutelpositie. Heb je daar niet de juiste man, dan krijg je problemen. Voor een puur 2-spitsensysteem heb je immers voorlopig ook niet de juiste spitsen rondlopen... Delie en Depoitre lijken me niet echt complementair... Voorlopig op papier zie ik ons eigenlijk verzwakt aan het nieuwe seizoen beginnen - vergeleken met de namen op dit moment voorafgaand aan afgelopen seizoen. Ik zie vooral wissels per positie waarvan misschien later kan blijken dat de nieuwe beter zijn, maar voorlopig hou ik het op gewone swaps. Verheyden voor Franck / B. Morreels voor Dessaer / Depoitre voor Arnold. De andere Morreels kan een nieuwe Steurs worden misschien, maar voorlopig zie ik dus niet echt een grote verandering... Buiten dat je Van Steenberghe als een betere De Veirman kunt bezien. Maar daarnaast zijn Vanden Brande, De Groote, Van Mieghem, Van Dender, Couly en Boto ook nog weggegaan of niet meer bij de kern en voorlopig zie ik daar niks tegenoverstaan buiten Coppens... (en Aelbrecht, Boussoufa, Wouter en Iakovlievski waren al weg en amper vervangen). Ni vergeten dat een Niels Spotbeen en een Ken Van Damme in principe dit seizoen ook niet tot basisspeler werden gerekend, maar die laatste dat wel werd. Je gaat niet elk jaar mannen uit je tweede elftal kunnen halen die meteen meedraaien. Podevijn, De Langhe, de Spotbenen, Van Damme is echt wel uitzonderlijk hoor op 3 jaar... Nog veel werk vrees ik... Verheyden die Franck vervangt kan je wel een verbetering noemen.Wouter Moreels is ook een veel cretievere speler dan Steurs en heeft ook nog dezelfde inzet en loopvermogen van Steurs.Toch denk ik dat hij op links komt want hij is een fantastische linkerwing en het is ook iemand die Filipovic wat verdedigende steun zal moeten geven.Depoitre kan Arnold zeker vervangen .Vergeet ook niet dat Arnold de laatste 2 jaar niet veel meer heeft bijgebracht.Depoitre past bovendien perfekt in een 4-3-3 systeem en zelfs in het het 4-5-1 systeem waarbij de twee flankspelers steun geven aan geven aan het middenveld.Brecht Moreels is zeker sneller dan de Dessaer en kan bovendien ook uitvoetballen.Alleen was Dessaer wellicht nog iets sterker in de duels.Maar hij is net als Depoitre nog jong en heeft nog een groeimarge. Al bij al toch goede transfers en als Thomas er nu nog bijkomt zeker een elftal om topdrie te spelen.Kampioen spelen vraagt altijd een dosis geluk. mja, ik blijf toch eerder sceptisch... je haalt een paar spelers van bij Zottegem (ik ken ze niet, dus ga er niet over oordelen en afwachten tot het seizoen begint), maar dat was nu ook geen ploeg waar de vonken vanaf schoten tijdens het seizoen he... dat je er de beste uithaalt, OK, maar die halve ploegwissel tussen Aalst en Zottegem is echt wel lachwekkend. Ook wat Zottegem betreft, maar goed, die mannen spelen voor de 8ste plaats. Maar wij zouden toch wel stilletjesaan weer wat meer ambitie mogen krijgen hoor (d.i. naar 2de klasse gaan). ben es benieuwd, maar heb eigenlijk geen goed gevoel wat volgend seizoen betreft. Hopelijk ben ik fout. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 16 Mei 2009, 11:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
SERRE schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ? dat vind ik ook. ![]() Ik ook Franck, Van Mieghem, Degroote. Drie middenvelders, maar alle drie even slecht! En dat Couli als beste centrale aanvallende middenvelder plaats moesten ruimen voor deze 3 is onbegrijpelijk.Op het einde bakte hij er ook niks meer van, maar de motivatie was ondertussen verdwenen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 16 Mei 2009, 11:42 |
|
| Pagina 104 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 280 Volgende |