|
|
| Pagina 104 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken.
ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja )_________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Jan 2014, 11:46 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken. ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja ) anders een interimbureau inschakelen en met weekcontracten werken? In het geval van Van Belle had da zijn nut wel al bewezen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Jan 2014, 11:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken. ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja )Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch? Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken... Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen... |
| 10 Jan 2014, 11:59 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Still standing ! schreef: CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken. ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja )Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch? Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken... Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen... op die supportersvergadering maakte een collega-analist de opmerking over CJ: "Hij doet me wat denken aan Jean-Marie Pfaff qua communicatie". ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Jan 2014, 12:18 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Still standing ! schreef: CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken. ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja )Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch? Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken... Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen... on that matter: let's agree... to disagree ! (waarmee mijn pointe niet is dat BVR nooit een fout maakte). _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Jan 2014, 12:23 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
ik ben van in het begin ook al niet echt een fan van de CJ...buiten een goede voorbereiding heeft hij nog niet echt veel bewezen.
En zijnen uitleg na de match altijd... Van niels martin ben ik wel van in het begin al fan , ik zag dieje gast graag voetballen...snel...explosief...jong...ik denk ook dat er veel potentieel in dieje gast zit. Onze club is dit seizoen op alle vlakken ronduit amateuristisch bezig...ze willen zich profileren als profclub maar dat zijn ze niet...verre van zelfs. _________________ <3 1919 <3 |
| 10 Jan 2014, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Het potentieel dat Niels Martin heeft is er inderdaad nog niet uitgekomen. Dit jaar zat hij misschien niet geheel onterecht op de bank, maar veel kansen heeft hij ook niet gekregen natuurlijk. Daarin volg ik DT op het gebied van Kevin Janssens. Als ik dan lees dat ze naar een profclub willen gaan en 10 profs willen binnenhalen waarbij ze de kern kwantitatief gaan afslanken en kwalitatief versterken, dan stel ik me de vraag waar ze prijs/kwaliteit iets beter gaan vinden dan Niels, met hetzelfde potentieel en vermogen.
Als Niels beetje op niveau geraakt, is hij een fantastisch goeie speler : snel, sterk en afstandschot. Maar met wat ze nu bezig zijn... |
| 10 Jan 2014, 13:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jan 2014, 14:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
gweninho schreef: Het potentieel dat Niels Martin heeft is er inderdaad nog niet uitgekomen. Dit jaar zat hij misschien niet geheel onterecht op de bank, maar veel kansen heeft hij ook niet gekregen natuurlijk. Daarin volg ik DT op het gebied van Kevin Janssens. Als ik dan lees dat ze naar een profclub willen gaan en 10 profs willen binnenhalen waarbij ze de kern kwantitatief gaan afslanken en kwalitatief versterken, dan stel ik me de vraag waar ze prijs/kwaliteit iets beter gaan vinden dan Niels, met hetzelfde potentieel en vermogen. Als Niels beetje op niveau geraakt, is hij een fantastisch goeie speler : snel, sterk en afstandschot. Maar met wat ze nu bezig zijn... Dat snap ik nu toch ook niet, Niels is intrinsiek echt wel een heel goede voetballer. Eerst contract, even later bye bye. ![]() |
| 10 Jan 2014, 14:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
gweninho schreef: Het potentieel dat Niels Martin heeft is er inderdaad nog niet uitgekomen. Dit jaar zat hij misschien niet geheel onterecht op de bank, maar veel kansen heeft hij ook niet gekregen natuurlijk. Daarin volg ik DT op het gebied van Kevin Janssens. Als ik dan lees dat ze naar een profclub willen gaan en 10 profs willen binnenhalen waarbij ze de kern kwantitatief gaan afslanken en kwalitatief versterken, dan stel ik me de vraag waar ze prijs/kwaliteit iets beter gaan vinden dan Niels, met hetzelfde potentieel en vermogen.Als Niels beetje op niveau geraakt, is hij een fantastisch goeie speler : snel, sterk en afstandschot. Maar met wat ze nu bezig zijn... Vandaar mijn opmerking over kapitaalsvernietiging... Je laat iemand gaan waarvan je toch wel weet wat hij in zijn mars heeft. Op zich misschien geen probleem in het allerbeste geval dat je een ploeg/club vindt die zijn contract integraal overneemt maar daar knelt het schoentje veelal voor de eerste keer. Uitbetalen tot einde seizoen lukt misschien nog, maar Niels ligt wel nog vast tot 2016 hé... Voor hetzelfde geld verdwijnt hij dus wel uit uw kern maar heb je hem wel moeten uitbetalen + moet je dan ook nog eens naar een vervanger uitkijken wat altijd een risico inhoudt of die het wel zal maken bij ons... En ook die hebben een prijskaartje... Dus samengevat: rare beslissing volgens mij |
| 10 Jan 2014, 14:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
DT schreef: Still standing ! schreef: CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken. ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak. nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he. (ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja )Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch? Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken... Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen... A M E N ! Het is heel simpel: ik kom nu elke zondag ten laatste om 19.00 uur thuis (en dat is dan al omdat we eerst nog frietjes gaan eten, anders is het 18.00 uur) en dan vraagt mijn man: "hoe was het op EA?". En al bijna 2 jaar antwoord ik hem: "nja... niks interessants te melden...". Mocht het niet tegen elk principe in mijn lijf zijn, ik ging al naar hem kijken ze. Da's 3de provinciale en meestal is daar meer te beleven op en naast het veld... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 10 Jan 2014, 15:14 |
|
|
forumlegende
Ik heb al lang dezelfde bedenkingen van DT wat dit seizoen betreft.
Weinig of geen beleving, verkeerde trainersbeslissingen bij de vleet, de belachelijke manier van werken ivm het stadion die resulteerde in het tribunegedrocht, goed voetbal hebben we nog niet gezien...wat dan allemaal resulteert in minder volk, nog minder sfeer, enz... Het is al zover gekomen dat ik de eerste keer in 20 jaar denk op zondag :'Zou ik nu gaan kijken of een mooie winterwandeling gaan maken met moeder de vrouw', en geloof me, ik schrik daar zelf van! Onverschilligheid is het begin van het einde. |
| 10 Jan 2014, 15:15 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote="DT) Vandaar mijn opmerking over kapitaalsvernietiging... Dus samengevat: rare beslissing volgens mij[/quote]
cfr van eyck sander. ben er nog slechtgezind voor. maar allez, we mogen ook niet te negatief doen he. er gaat veel goed (of toch veel beter dan vroeger) op EA en ik kan mijn respect voor de huidige mensen van het bestuur niet genoeg benadrukken. neemt niet weg dat je om vooruit te gaan soms ook zelfkritisch moet zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Jan 2014, 15:18 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: maar allez, we mogen ook niet te negatief doen he. er gaat veel goed (of toch veel beter dan vroeger) op EA en ik kan mijn respect voor de huidige mensen van het bestuur niet genoeg benadrukken. Absoluut ook waar, maar wel twee grote bedenkingen in dat verband: 1) Er zijn zaken die goed gaan, maar tegen welke kost gebeurt dat? Als je stappen zet met vrijwilligers kan je altijd spreken van goed gewerkt, omdat elke stap die je zet geen kostenplaatje met zich meebrengt maar als je mensen betaalt voor bepaalde werkzaamheden te doen, moet je u dan niet de vraag durven stellen of je niet al beter had moeten doen/verder had moeten staan? Stappen maken, betekent ook verder gaan dan consolideren van wat je jaar na jaar hebt hé. Want vroeg of laat, is dat ook achteruitgaan...De beleving rond het veld is daar een goed voorbeeld van - is een trend die zich al een paar jaar manifesteert en elk jaar gaat het een stuk verder achteruit... 2) Tussen al het goede merk je toch ook een processie van Echternach-gevoel niet?: stapke vooruit, twee achteruit... En het is een oud cliché maar het draagt meer dan ooit waarde: je bent maar zo sterk als uw zwakste schakel... en daarvan hebben we er toch nog steeds een paar, in alle geledingen van de club vrees ik... Laatst gewijzigd door DT op 10 Jan 2014, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Jan 2014, 15:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onze voorzitter zou ook beter zijn woorden eerst eens (zeer) goed wikken en wegen, alvorens hij zijn mond open doet!! Je hebt nog maar net gelezen als supporter dat ze transferverbod hebben/hadden en enkele weken later hoor je dat ze naar 10profspelers toe willen volgend seizoen?! Ofwel heeft hij een glazen bol (en zag hij één dikke sponsor of meerdere
bijkomen) ofwel heeft hij die 13miljoen euro gewonnen en gaat hij die er in pompen...En zulke uitspraken doet hij wel meer he, dat je ambitieus bent is normaal en moet zelfs, maar wees realistisch he. Nee, die mens snelt zichzelf te dikwijls voorbij!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Jan 2014, 15:39 |
|
| Pagina 104 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 515 Volgende |