Transfers 2008 - 2009 - Pagina 105 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Stijn schreef:
witzwet schreef:
Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

Dat is ook anders kort genoeg door de bocht.
Boto heeft al meer voor ons gescoord dan Boussoufa, Kabongo, Wouter en Iakovlevski samen.
Daarbij belangrijke doelpunten zoals op Sint-Truiden, thuis tegen Diegem (3 punten), en op Dender (die had belangrijk kunnen zijn).
Dat ge het geen topper vindt, of dat ge er niet in gelooft, tot daar aan toe, maar hem vergelijken met voetballers die in provinciale nog niet zouden meekunnen is er toch wat over.

Waarom iedereen zo op Boussoufa bezig zit is mij toch een raadsel zé. Die heeft een paar keer zijn kans gekregen in een ploeg die totaal niet draaide. Ik vond hem daar echt niet zo slecht en je ziet duidelijk dat er iets inzit in die jongen.

Boussoufa houden en een echte targetman kopen zou een betere optie zijn dan achter een speler te zitten die al maanden geblesseerd is en 1m77 groot is.

11 Jan 2009, 12:38
Ancien

Leeftijd: 46
de langen schreef:
Als ze Coulibaly en Van Damme 90 min laten spelen vind ik de aankoop van een aanvallende middenvelder niet prioriteir.Ne centrumspits die kan afwerken, dat hebben ze nodig, ook al zijn deze niet goedkoop.

Met dat systeem blijft onze spits (of da nu Boto, die Van Arwegen, Lord of Kabongo is) er helemaal alleen voorstaan, moet hij diep terugzakken om eens aan de bal te komen en is hij nooit waar hij moet zijn - IN de zestien... Van Damme en Couly moeten ook verdedigend denken, wij hebben een aanvallende middenvelder nodig die dat niet moet doen en zich louter en alleen met het creatieve bezighouden.

Is niet alleen voor de eigen ploeg belangrijk maar ook voor het destabilizeren van de tegenstander.

Nu weet elke tegenstander dat we maar met 1 spits spelen en met een vijfmansmiddenveld waar buiten Lord en Niels Spotbeen er geen een in het vijandig strafschopgebied komt. Centraal betekent dat dus dat de twee centrale verdedigers zich met onze spits kunnen bezighouden, zonder risico dat er iemand anders uit het oog wordt verloren...

Het opstellen van een echte aanvallende middenvelder die steeds tussen de twee halve cirkels opereert op de "vijandelijke" helft, zorgt er tenminste al voor dat een van de twee centrale verdedigers van de tegenstander bij die middenvelder moet blijven - daardoor komt onze spits ook 1 tegen 1 te staan EN vooral - is het voor de tegenstander moeilijker om Lord op de flank dubbel te dekken...

Dat geen kat dat ziet, snap ik niet...

11 Jan 2009, 14:21
Ancien

witzwet schreef:
ne centrumspits die kan afwerken vind je niet meer in januari. Ge moet steeds hopen dat ...bv. Vanarwegen of Janneken of Mieken, die geen kans kreeg, dan toch blijkt een goede targetman te zijn. Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

De spelers die we aantrokken zijn volgens mij wel echt versterkingen. Filippovic kan tenminste zijn lijn es aflopen en ne deftige voorzet geven. Iets wat we na Landuyt niet meer zagen van een linksback. Degrootte als aanvallende middenvelder, laat dat dan duidelijk zijn. Franck uit de ploeg. Podevijn die stilaan maar zeker terugkeert. Van mij mag eventueel, als het echt nodig is, de Veirman beginnen ma zou hem niet teveel krediet meer geven.

De Veirman - Schutter - Seminck - Dessaer - Fillipovic
midden: Podevijn/Spotbeen N-Couli-steurs-lord
aanv.mid: degrootte
vooraan: spits X Boto? Vanarwegen?

Dan hebt ge nog: Van Damme-Spotbeen N en T-Franck-Van Dender-Van Steenberge-Boto?

Kies nu maar es! Conclusie: veel middenvelder, spitsenprobleem blijft tot op heden.

Van Arwegen is ne meter 77 -> kan van alles zijn, maar nen targetman??? Ik peis het ni...
Meer dan een jaar uitgeschakeld geweest -> we hebben gezien met Wouter wat we daarvan mogen verwachten...

Je haalt het zelf aan - Filipovic is een man met een cross - als spitsen heb je Boto, eventueel die Van Arwegen en Lord... dat wil dus zeggen dat je het wapen van Filipovic niet kan gebruiken met dat type spits... Waarom koop je Filipovic dan???

Vorige week vriendschappelijk tegen Dender: waar staat Degroote? Op rechts... Heb je hem dan als aanvallende middenvelder gekocht??? Ik denk het niet als je zelfs Steurs in de tweede helft op die positie laat spelen... Als je in een vriendschappelijke wedstrijd uw aankoop niet uitspeelt op de positie waarvoor hij is aangetrokken dan weet ik het niet meer... Als rechts zijn positie gaat zijn, ben je ni goe bezig want daar heb je een terugkerende Podevijn...

Ik hoop echt dat ik mis ben, maar als je al ni veel financiële middelen hebt (allez dat blijven ze hier toch allemaal maar herhalen), dan had ik ze toch beter besteed...
En waar zitten ze nu met hun gezever rond Arnold - hij is te duur, rendeert niet meer genoeg op zijn positie... Awel ze zijn nu van zijn contract af, maar was wel de enige spits in de kern die kon profiteren van de crosses van Filipovic... Je had hem voor de winterstop in je kern en je gebruikt hem niet... En nu vind je geen vervanger voor hem... Dat wil dus zeggen dat je maar 2 namen op een papiertje had staan om hem te vervangen: Die De Wilde van Lokeren en Wittesaele van Dender.... Sorry hoor, maar als je al sinds augustus roept dat Arnold weg moest, dan had je toch wel een langer lijstje kunnen opstellen op 5 maanden of niet???

Als je nu Van Arwegen koopt voor in ons gekende systeem, heb je gefaald, ni meer ni minder... Geef dan Boussoufa of Kabongo weer een kans hé, daar weten we tenminste van dat ze bepaalde kwaliteiten hebben en je moet ze toch al betalen...

Dus nog eens: zeer rare transfers

11 Jan 2009, 14:34
Ancien

Ze zouden beter eens bij Hamme gaan kijken - Régis Lacroix (broer van Michael) krijgt daar geen kans - is groot en snel en kan shotten...

Turnhout is daar trouwens wel een goede offensieve middenvelder gaan halen met Yilmaz Volkan...

Waar zijn wij mee bezig zeg?

11 Jan 2009, 14:41
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:
Ze zouden beter eens bij Hamme gaan kijken - Régis Lacroix (broer van Michael) krijgt daar geen kans - is groot en snel en kan shotten...

Turnhout is daar trouwens wel een goede offensieve middenvelder gaan halen met Yilmaz Volkan...

Zou je niet eerst de ganse transferperiode en de resultaten afwachten vooraleer te zitten zagen van 'rare transfers', 'waar zijn wij mee bezig', 'ze zouden beter dit en dat'. Wie zegt er dat zij bepaalde mogelijkheden niet hebben afgewogen? Wie zegt dat de zaken die jij opnoemt financieel haalbaar zijn? Of moeten ze iedere stap, iedere inlichting die ze inwinnen, iedere scoutingsopdracht verantwoorden hier om toch maar te bewijzen met wat ze bezig zijn. Denkt ge nu echt ze gewoonweg achterlijk zijn? Ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn hoor, en ze doen dat naar bestvermogen. Geef hen verdorie eens wat tijd en vertrouwen in plaats van al die ellenlang uitgesponnen kritiek.
En die Vanarwegen heeft nog niet getekend, dus moet je dat niet als een transfer beschouwen.

11 Jan 2009, 14:55
Ancien

Leeftijd: 42
Stijn schreef:
Zou je niet eerst de ganse transferperiode en de resultaten afwachten vooraleer te zitten zagen van 'rare transfers'

Ik vind het nu toch ook wel rare transfers, maar zoals ik gisteren zei: laat ons afwachten en zien wat het zal geven. En idd, de transferperiode is zeker nog niet ten einde.

11 Jan 2009, 15:12
Iendracht.be - beheer

Stijn schreef:
DT schreef:

Zou je niet eerst de ganse transferperiode en de resultaten afwachten vooraleer te zitten zagen van 'rare transfers', 'waar zijn wij mee bezig', 'ze zouden beter dit en dat'. Wie zegt er dat zij bepaalde mogelijkheden niet hebben afgewogen? Wie zegt dat de zaken die jij opnoemt financieel haalbaar zijn? Of moeten ze iedere stap, iedere inlichting die ze inwinnen, iedere scoutingsopdracht verantwoorden hier om toch maar te bewijzen met wat ze bezig zijn. Denkt ge nu echt ze gewoonweg achterlijk zijn? Ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn hoor, en ze doen dat naar bestvermogen. Geef hen verdorie eens wat tijd en vertrouwen in plaats van al die ellenlang uitgesponnen kritiek.
En die Vanarwegen heeft nog niet getekend, dus moet je dat niet als een transfer beschouwen.

Hij heeft toch 200 procent gelijk ? En als sommige transfers "financieel niet haalbaar" zijn, zoals ge zelf zegt, dan lijkt het mij verstandig om in te kopen waar het nodig is (keeper, aanv. mid / spits) ipv een positie te versterken waar we eigelijk al op ons best waren (de linkerflank dus).

m.a.w.: als er nog een deftige spits en aanvallende middenvelder kunnen bijkomen ben ik akkoord met hun transferbeleid. Anders zag ik het geld van een Filipovic liever naar een goede spits gaan.

11 Jan 2009, 15:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Er moeten mogelijkheden zijn ook hé, ik kan mij voorstellen dat De Groote en Filipovic "nu of nooit" waren.

Met de winterstop moet ge nu ook niet verwachten dat ge kleppers gaat halen. Vooraf was ik al content geweest dat we van den "brol" vanaf geraakten. Als hun dat nog lukt mogen we al content zijn... maar vooral dat lijkt niet te gaan lukken

11 Jan 2009, 15:43
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Jeroen schreef:

Hij heeft toch 200 procent gelijk ?

En als we nu na de winterstop bijv. met Lord in de spits onze eerste vijf wedstrijden winnen met de huidige kern + Filipovic + Degroote + nog een mogelijke spits (gelijk wie).
Heeft hij dan ook 200% gelijk?
Of we zijn weer zo een kenners die nu al zien dat het niet kan goedkomen...

11 Jan 2009, 15:59
Nationale Ploeg

Jup aangezien we in de eerste ronde gezien hebben waar de pijnpunten lagen. Die lagen zeker niet op de linksback of centraal op het middenveld. Dat zijn de posities die versterkt zijn, absoluut onnodig. Een spits met gestalte en balvastheid en een aanvallende middenvelder/ hangende spits dat is er nodig en dat is dan weer niet aangekocht. Als je dan een kleine spits wil aantrekken die nul doelpunten heeft gemaakt en maanden geblesseerd is geweest kan je evengoed verder doen met Wouter. En er is al zo vaak geprobeerd om Lord in de spits te zetten en telkens moet je vaststellen dat hij daar veel van zijn kwaliteiten verliest, als je dat niet ziet....zijn er solden bij de pearl opticiens. Conclusie: er werd gezegd drie tot vier versterkingen, dus heb je alleen maar gekocht om te kopen en heb je dat zeker niet gericht gedaan. Maar als de forumverantwoordelijke van het bestuur dat niet inziet, zal onze manager dat ook wel niet inzien zeker?

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

11 Jan 2009, 16:07
Freak

Leeftijd: 35
Titus schreef:
Jup aangezien we in de eerste ronde gezien hebben waar de pijnpunten lagen. Die lagen zeker niet op de linksback of centraal op het middenveld. Dat zijn de posities die versterkt zijn, absoluut onnodig. Een spits met gestalte en balvastheid en een aanvallende middenvelder/ hangende spits dat is er nodig en dat is dan weer niet aangekocht. Als je dan een kleine spits wil aantrekken die nul doelpunten heeft gemaakt en maanden geblesseerd is geweest kan je evengoed verder doen met Wouter. En er is al zo vaak geprobeerd om Lord in de spits te zetten en telkens moet je vaststellen dat hij daar veel van zijn kwaliteiten verliest, als je dat niet ziet....zijn er solden bij de pearl opticiens. Conclusie: er werd gezegd drie tot vier versterkingen, dus heb je alleen maar gekocht om te kopen en heb je dat zeker niet gericht gestaan. Maar als de forumverantwoordelijke van het bestuur dat niet inziet, zal onze manager dat ook wel niet inzien zeker?

Vanwaar haalt iedereen hier de info dat hij geblesseerd geweest is de voorbije maanden,want de laatste blessure dat ik vind bij vanarwege is al 2jaar geleden.Voor de rest heeft iedereen hier gelijk ,iedereen ziet wat we missen en wat koopt ons bestuur 0spitsen ,want vanarwege heeft nog niet getekend tenslotte en dan nog.

11 Jan 2009, 16:11
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
Titus schreef:
Jup aangezien we in de eerste ronde gezien hebben waar de pijnpunten lagen. Die lagen zeker niet op de linksback of centraal op het middenveld. Dat zijn de posities die versterkt zijn, absoluut onnodig. Een spits met gestalte en balvastheid en een aanvallende middenvelder/ hangende spits dat is er nodig en dat is dan weer niet aangekocht. Als je dan een kleine spits wil aantrekken die nul doelpunten heeft gemaakt en maanden geblesseerd is geweest kan je evengoed verder doen met Wouter. En er is al zo vaak geprobeerd om Lord in de spits te zetten en telkens moet je vaststellen dat hij daar veel van zijn kwaliteiten verliest, als je dat niet ziet....zijn er solden bij de pearl opticiens. Conclusie: er werd gezegd drie tot vier versterkingen, dus heb je alleen maar gekocht om te kopen en heb je dat zeker niet gericht gestaan. Maar als de forumverantwoordelijke van het bestuur dat niet inziet, zal onze manager dat ook wel niet inzien zeker?

Vanwaar haalt iedereen hier de info dat hij geblesseerd geweest is de voorbije maanden,want de laatste blessure dat ik vind bij vanarwege is al 2jaar geleden.Voor de rest heeft iedereen hier gelijk ,iedereen ziet wat we missen en wat koopt ons bestuur 0spitsen ,want vanarwege heeft nog niet getekend tenslotte en dan

Het voorbije seizoen kende hij echter heel wat pech met een kruisbandletsel waarvan hij intussen hersteld is. Kan inderdaad al 2 seizoenen geleden zijn, maar het kan zijn dat hierdoor een voetballer nooit zijn oude niveau haalt.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

11 Jan 2009, 16:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jeroen schreef:
Waarom iedereen zo op Boussoufa bezig zit is mij toch een raadsel zé. Die heeft een paar keer zijn kans gekregen in een ploeg die totaal niet draaide. Ik vond hem daar echt niet zo slecht en je ziet duidelijk dat er iets inzit in die jongen.

Boussoufa houden en een echte targetman kopen zou een betere optie zijn dan achter een speler te zitten die al maanden geblesseerd is en 1m77 groot is.

Groot gelijk Jeroen.

11 Jan 2009, 16:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
woor blijft deine spits he..... :whistle:

11 Jan 2009, 17:45
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Stijn schreef:
witzwet schreef:
Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

Dat is ook anders kort genoeg door de bocht.
Boto heeft al meer voor ons gescoord dan Boussoufa, Kabongo, Wouter en Iakovlevski samen.
Daarbij belangrijke doelpunten zoals op Sint-Truiden, thuis tegen Diegem (3 punten), en op Dender (die had belangrijk kunnen zijn).
Dat ge het geen topper vindt, of dat ge er niet in gelooft, tot daar aan toe, maar hem vergelijken met voetballers die in provinciale nog niet zouden meekunnen is er toch wat over.

Boussoufa buiten. Alliejn al omdat'n de kozzen van ... es!

11 Jan 2009, 18:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 130