Stadion - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Stadion
Kort en bondig om een beetje in de dierensfeer te blijven : een draak van een tribune(ke) (n)

26 Sep 2013, 0:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik durf ook ernstig te betwijfelen dat dit door de keuring van Binnenlandse Zaken gaat raken.

26 Sep 2013, 7:07
forumlegende

Doet me wat denken aan die Koksijdetribune van een paar jaar terug...

26 Sep 2013, 7:47
nieuw in de eerste ploeg

al wie da ni springt.............

26 Sep 2013, 7:58
Ancien

Leeftijd: 56
Hoongelach zal ons deel zijn, ik ben benieuwd wat die van Antwerp gaan zingen als ze daarop moeten plaatsnemen. Ze hebben dit véél te lang laten aanslepen, ze wisten dit al jààren...ik vraag me af als het regent en die balken zijn wat vochtig, daar gaan er veel uitglijden.

26 Sep 2013, 8:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Bram schreef:
En zoiets zou 200.000 euro moeten kosten ? :wow: :crazy:

Voor 200.000 Euro kom ik daar op mijn eentje da oud ijzer in elkaar steken.

26 Sep 2013, 8:41
forumlegende

Die steentjes lijken me overigens ook niet echt veilig bij rellen, om van veel regen en ne neige winter nog maar te zwijgen.

26 Sep 2013, 8:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Kan daar trouwens wel duizend man op? Voorgaande seizoenen was het met de match tegen Antwerpen al drummen in de K, 't zal nu zeker schoon worden.

Eindronde was de ambitie zeker?

26 Sep 2013, 8:53
Ancien

Leeftijd: 46
Zo'n tribune is compleet onverantwoord punt. Op alle vlakken zijn er aanmerkingen te maken en dat zal BZ hopelijk ook doen...

Dat je daarvoor EUR 200 K kan vragen is 1 ding, maar ge moet toch niet zo dom zijn om dat dan effectief nog aan te kopen hé... Als onzen burgemeester deze tribune met veel poehoe gaat inwijden, hoop ik dat hij er met zijn klikken en klakken afdondert...

Wat ik weet hé: EUR 180 betaald om zoals in provinciale met onze voeten in de modder te staan... Deze tribune zou dan wel veel veiliger moeten zijn dan onze K??? Geloof ik niets van...

Schandalig ist...

26 Sep 2013, 8:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik hoop dat ons bestuur nu wel zo eerlijk zal zijn om de prijzen voor een staanplaats te halveren en de mensen met een abonnement op de staanplaatsen de helft van hun geld terug te geven. Ge kunt toch moeilijk prijzen uit eerste klasse aanrekenen om de mensen op een plaats te zetten gelijk bij de gemiddelde provincialer. Ze moeten het verlies dan maar aan het stad aanrekenen.

Het was al pijnlijk dat onze geliefde K na zoveel decennia moest verdwijnen, maar daar waar we vroeger een staantribune hadden die menige tegenstander bibberende knieën bezorgde, door het publiek dat zo kort op het veld zat en door de sfeer die er van onze tribune rolde, worden we nu gewoon belachelijk gemaakt en hebben we nu zelf een stadion zoals dat van die vierde klassers waar we zo dikwijls op gevloekt hebben. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is, maar tis wel een serieus stuk van onze ziel dat we kwijt zijn. Echt zonde.

26 Sep 2013, 9:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rataplan schreef:

Wie is de eerste dat durft in gang zetten :D ? Misschien hangen ze beter een groot bord met 'verboden te springen'.
Soit, wat die akelig lege plek betreft tussen tribune en veld, als ge er daar wat sterke mannen bijhaalt, moet ge die tribune volgens mij toch gewoon wat kunnen opschuiven zeker :D .

26 Sep 2013, 9:04
Reserve

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
rataplan schreef:

Wie is de eerste dat durft in gang zetten :D ? Misschien hangen ze beter een groot bord met 'verboden te springen'.
Soit, wat die akelig lege plek betreft tussen tribune en veld, als ge er daar wat sterke mannen bijhaalt, moet ge die tribune volgens mij toch gewoon wat kunnen opschuiven zeker :D .

idd eerste match rondomrond vastpakken en wa meters dichter zetten :D

of mss gewoon op de parking zetten om mee te pakken met het oud ijzer...

26 Sep 2013, 9:10
forumlegende

Bartos schreef:
rataplan schreef:

:D

26 Sep 2013, 9:11
forumlegende

Ik denk dat forummer Fillou al begint te kwijlen bij het aanschouwen van zoveel oud ijzer... :cool:

26 Sep 2013, 9:12
forumlegende

Bartos schreef:
Ik hoop dat ons bestuur nu wel zo eerlijk zal zijn om de prijzen voor een staanplaats te halveren en de mensen met een abonnement op de staanplaatsen de helft van hun geld terug te geven. Ge kunt toch moeilijk prijzen uit eerste klasse aanrekenen om de mensen op een plaats te zetten gelijk bij de gemiddelde provincialer. Ze moeten het verlies dan maar aan het stad aanrekenen.

Het was al pijnlijk dat onze geliefde K na zoveel decennia moest verdwijnen, maar daar waar we vroeger een staantribune hadden die menige tegenstander bibberende knieën bezorgde, door het publiek dat zo kort op het veld zat en door de sfeer die er van onze tribune rolde, worden we nu gewoon belachelijk gemaakt en hebben we nu zelf een stadion zoals dat van die vierde klassers waar we zo dikwijls op gevloekt hebben. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is, maar tis wel een serieus stuk van onze ziel dat we kwijt zijn. Echt zonde.

(y)

26 Sep 2013, 9:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 462