Transfers volgend seizoen - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Professionalisering is dat dan ook in excel een lijst bijhouden van wie de betaling in orde is van zijn abonnement? :D

De betalingen van het restaurant ook niet vergeten ;-)

11 Jan 2014, 10:15
forumlegende

Leeftijd: 61
DT schreef:
Still standing ! schreef:
CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken.

ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak.

nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he.

(ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja :D )

Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch?

Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken...

Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen...

DT, ge zijt nog iets vergeten : 't was tegen Sint-Truiden ofwel tegen Roeselare (weet ik niet zeker meer) : de lijnen waren niet 'gekalkt'. (Normaliter had de scheidsrechter zelfs moeten wachten met de aftrap).

11 Jan 2014, 12:41
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
@ Tympanum2: ik hoop dat jij vandaag gekozen hebt voor de winterwandeling... Ik heb jammer genoeg voor EA - Geel gekozen...

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

12 Jan 2014, 20:02
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT schreef:
Volgens Het Nieuwsblad mag Niels Martin vertrekken...

Na Mike Smet weer iemand die door CJ voor aanvang van het seizoen op een wolk werd gezet, een contractverlenging kreeg en ondertekende en nu bij het huisvuil wordt gezet... Hoe kan je dan in godsnaam stappen vooruit zetten als club? Pure kapitaalsvernietiging is dat... God ja, kunnen samen met Vandewalle, Pietermaat, Gunst, Cerimagic en Van Eyk een kaartje leggen hé...

Ook puur sportief bekeken, vind ik het sowieso geen bijster slimme zet als het waar is... Mensen met progressiemarge die een dip doormaken of mensen wiens gezicht de trainer niet (meer) kan zien, mogen meteen opkrassen maar mannen die nog geen bal betekend hebben, mogen hier wel blijven rondhossen... En mannen fin de carrière zijn blijkbaar plots onweerstaanbaar voor onze club. Eerst Mpenza, nu Sylla...

Spijtige evolutie vind ik dat...

Ik heb serieus mijn twijfels bij CJ, als ge ziet dat hij een half jaartje geleden Niels Martin een talent noemt die eersteklassemateriaal is en dan zet ge hem nu bij het grof huisvuil... dan zijde niet echt goed bezig. Nen Cerimagic moest er echt bij (en ook terecht) maar die jongen is dan later maar een schim meer van zichzelf, nen Maxime Gunst moeten ze van af maar die speelt nu wel voor promotie naar de eredivisie. Mike Smet moest ook een contractverlenging hebben en verwarmt nu de bank en een Nick Van Belle kreeg dan zoveel kansen dat iedereen zijn ogen begonnen te bloeden van 't moment we in aanval waren.

Sja... een toptrainer kunde het ook niet echt noemen.

13 Jan 2014, 8:05
Ancien

Leeftijd: 46
Tof dat we in de krant moeten lezen dat Kabeya tot eind dit seizoen uitgeleend wordt aan Bornem...

13 Jan 2014, 10:15
forumlegende

DT schreef:
Tof dat we in de krant moeten lezen dat Kabeya tot eind dit seizoen uitgeleend wordt aan Bornem...

een opportuniteit die er werd bijgehaald en nu verhuren aan een 3e klasser. :D

13 Jan 2014, 10:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:

En na het seizoen is hij einde contract?

Hij heeft in mijn ogen toch talent en ik zou die toch nog een kans geven. Misschien is nu een aantal maand vast in de basis bij een derdeklasser goed voor hem.

13 Jan 2014, 10:36
forumlegende

Smetje schreef:
DT schreef:

Hij heeft in mijn ogen toch talent en ik zou die toch nog een kans geven. Misschien is nu een aantal maand vast in de basis bij een derdeklasser goed voor hem.

sorry, maar een talent is dat niet. 3e klasse lijkt me het hoogst haalbare voor diene jongen.

maar dat is mijn eigen mening uiteraard.

13 Jan 2014, 10:40

Leeftijd: 11
Smetje schreef:

sorry, maar een talent is dat niet. 3e klasse lijkt me het hoogst haalbare voor diene jongen.

CJ was er voor de start vh seizoen lyrisch over, hij had den duvel bij zenne steert :stom:

13 Jan 2014, 11:12
Ancien

Leeftijd: 46
Mariner schreef:
Smetje schreef:

CJ was er voor de start vh seizoen lyrisch over, hij had den duvel bij zenne steert :stom:

Heb het al een paar keer gezegd dit seizoen - oppassen als CJ u als topper bestempelt - voor je het goed en wel beseft, mag je in derde of vierde schooien naar een club...

Naar de spelers zelf toe: ze staan daar allemaal mooi te blinken hé nu met hun uitspraken over hoe professioneel er wel getraind wordt onder CJ... Laat het een goede les zijn voor jonge spelers om niet zomaar uw trainer te gaan verdedigen/bewierroken in de pers als er nog geen deftige bal gerold is.

13 Jan 2014, 11:38
Vaste Waarde

Niels Martin wordt uitgeleend aan Berchem.

13 Jan 2014, 12:28

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De officiële site is ook weer up to date :hmm:

13 Jan 2014, 12:48
forumlegende

@Vicky : Nee, ik heb mezelf toch nog kunnen overtuigen om naar de 'voetbal' te gaan. Ik vrees echter voor de volgende thuismatch...

13 Jan 2014, 13:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
MPENZA....
Dat Mpenza weldra met de groepstraining weldra zal starten, weten we intussen al.
Misschien is hij speelklaar binnen 2 a 3 weken.
Maar dat zijn speelgerechtigheid nog niet inorde is, wordt alweer zeer vaag voorop gesteld: "de zaak is in handen van FIFA..." (en daarmee weet je weeral totaal NIKS!)
Gezien het bestuur daarover alweer stilzwijgend blijft, weet iemand hoe ver die procedure staat? Wélke procedurestappen door FIFA thans worden gezet?
En hoelang er maximum moet worden gewacht, voor die 'speelgerechtigheid' definitief wordt?

13 Jan 2014, 13:14
Nationale Ploeg

Voorlopig hield Eendracht Aalst zich nog afzijdig op de transfermarkt. Wellicht zien de Ajuinen binnenkort twee spelers vertrekken.

Zo meldt Het Laatste Nieuws dat Niels Martin een mondelinge overeenkomst sloot met derdeklasser Berchem Sport. Enkel de handtekening op het contract zou nog ontbreken. De 22-jarige flankspeler kwam in de zomer van 2012 over van Antwerp, maar lijkt nu een stap terug te zetten.

Tevin Kabeya wordt volgens Het Nieuwsblad dan weer tot het einde van het seizoen uitgeleend aan derdeklasser Bornem. De Ajuinen geloven nog in de kleurling, maar willen hem bij Bornem meer ervaring laten opdoen.

13 Jan 2014, 13:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 515