Artikels - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 497
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:
Casual1919 schreef:
Schitterende reeks en geen Walen erin.
Proper, ik zie het zitten.
Laat het maar snel beginnen want het begin serieus te jeuken ...

nog 2 maandjes geduld en wij gaan voor de titel hoop ik :EA: :banana: :EA: :banana: :EA: :banana:

Ik hoop het ook, maar om nu al over titel te spreken? Ik herinner me vorig jaar nog waar enkele "kenners" den iendracht met hun "grote" aanwinsten Franck en Van Mieghem probleemloos kampioen zagen spelen.

Als iedereen er 100% in gelooft moet het lukken!
Iendracht kampioen :banana:

13 Jun 2009, 14:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:
Casual1919 schreef:
Schitterende reeks en geen Walen erin.
Proper, ik zie het zitten.
Laat het maar snel beginnen want het begin serieus te jeuken ...

nog 2 maandjes geduld en wij gaan voor de titel hoop ik :EA: :banana: :EA: :banana: :EA: :banana:

Ik hoop het ook, maar om nu al over titel te spreken? Ik herinner me vorig jaar nog waar enkele "kenners" den iendracht met hun "grote" aanwinsten Franck en Van Mieghem probleemloos kampioen zagen spelen.

ik was één van die "kenners" en ik zeg juist hetzelfde als vorig jaar, OILJST KAMPIOEN !!!!!! :banana:

15 Jun 2009, 10:02
nieuw in de eerste ploeg

Mariner schreef:
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:

ik was één van die "kenners" en ik zeg juist hetzelfde als vorig jaar, OILJST KAMPIOEN !!!!!! :banana:

laat ons hopen van den top 5 te spelen, en we zullen dan wel zien zou ik zeggen!

15 Jun 2009, 10:04
Ancien

Leeftijd: 65
Mariner schreef:
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:

Of ge ne kenner zijt, dat laat ik in het midden, maar ge zijt in elk geval ne supporter, en dat is wat we nodig hebben. Supporters kunnen een ploeg beter doen spelen, maar ik heb nog nooit gezien dat een ploeg beter gaat spelen omdat er "kenners" op de tribune zitten, eerder omgekeerd...

15 Jun 2009, 22:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
VOETBAL 3DE KLASSE Eendracht Aalst hervat als eerste derdeklasser de trainingen

'We hebben dit seizoen meer kwaliteit en kwantiteit'

In Denderhoutem hervatte Eendracht Aalst dinsdag als eerste derdeklasser de training die startte met conditietests op de hartslagmeter. Coach Kris Vanderhaegen beseft dat de lat hoog ligt na een compleet mislukt seizoen.

Net als twee jaar geleden wordt Denderhoutem de nieuwe oefenlocatie?

Kris Vanderhaegen: 'De recuperatietraining op maandag werken we af op de Zandberg en voor de laatste tactische training opteren we voor het hoofdveld in het Pierre Cornelisstadion. De overige trainingen spelen zich af in Denderhoutem waar Jan Vijverman ons een biljartveldje ter beschikking stelde. Die perfecte grasmat straalde meteen af op de groep die niet langer de sukkeltoer op moet op de overbevolkte Zandberg. Vijverman zorgde ook voor de uitrusting waar de kledijsponsor Jartazi nieuw is naast de bestaande sponsors. Op de wedstrijdtruitjes zal TV-Oost prijken. Een titel komt niet op bestelling, maar we gaan er wel voor. Met minder dan de top 5 mogen we sowieso niet tevreden zijn. We beschikken over meer kwaliteit en kwantiteit dan vorig jaar toen de titelambitie niet realistisch was.'

Met het oog op de oefenmatch tegen Anderlecht op 30 juni werd wel extra vroeg gestart?

'Onder het mom van Anderlecht startten we extra vroeg, maar we baseren ons in feite op wetenschappelijke studies die stellen dat je zes weken nodig hebt voor een optimale voorbereiding. Na Anderlecht krijgen de spelers twee weekjes vrij waarbij ze wel individuele oefenschema's moeten volgen. We beginnen op 19 augustus al aan de competitie en het is dan ook geen overbodige luxe om nu al aan de bak te gaan. Het ligt in de bedoeling dat we er helemaal staan tegen de competitiestart. Vorig jaar werd hoog van de toren geblazen, maar ik kreeg een groep in handen die te zwak uitviel voor een hoofdrol. Op de eerste training zag ik meteen een verschil van dag en nacht tegenover vorig seizoen.'

Met liefst tien nieuwkomers wordt het bouwen, al speelden vier aanwinsten eerder al voor Eendracht?

'Kristof Kestens is in feite de enige nieuwkomer die ik niet echt kende, maar ik ging hem scouten bij Hamme en rapporteerde positief over de gewezen Eendrachter. Indien kanjers als Thomas Troch en Ewen Verheyden willen terugkeren naar de oude stal, moet je uiteraard niet aarzelen. Ook doelman Kevin Van Den Noortgaete is een gewezen Ajuin die via Zottegem bij Club Brugge en Anderlecht verzeilde. Hij contacteerde me voor een overgang naar Zottegem, maar kent de Aalsterse ambiance en was opgetogen toen hij naar Aalst kon. Met de broertjes Moreels en Coppens nam ik ook drie spelers mee van bij Zottegem. Ik trainde hen destijds nog bij de miniemen van Zottegem en ze lieten zich vlot overtuigen, want Aalst betekent een stap vooruit voor die jongens. Een ander trio haalden we weg bij Peruwelz toen daar de boeken ei zo na neergelegd werden. Spits Depoitre was absolute topprioriteit, maar we wilden hem liever niet als enige Waal aantrekken. Galleri en De Castro verhuisden mee en kunnen voor een vlotte integratie zorgen.'

is da ne nieuwe sponsor en gaan ze den eendracht nu wel elke week in de samenvattingen steken?? :lol:

18 Jun 2009, 10:59
forumlegende

WLM: [email protected]
supersossis schreef:
VOETBAL 3DE KLASSE Eendracht Aalst hervat als eerste derdeklasser de trainingen

'We hebben dit seizoen meer kwaliteit en kwantiteit'

In Denderhoutem hervatte Eendracht Aalst dinsdag als eerste derdeklasser de training die startte met conditietests op de hartslagmeter. Coach Kris Vanderhaegen beseft dat de lat hoog ligt na een compleet mislukt seizoen.

Net als twee jaar geleden wordt Denderhoutem de nieuwe oefenlocatie?

Kris Vanderhaegen: 'De recuperatietraining op maandag werken we af op de Zandberg en voor de laatste tactische training opteren we voor het hoofdveld in het Pierre Cornelisstadion. De overige trainingen spelen zich af in Denderhoutem waar Jan Vijverman ons een biljartveldje ter beschikking stelde. Die perfecte grasmat straalde meteen af op de groep die niet langer de sukkeltoer op moet op de overbevolkte Zandberg. Vijverman zorgde ook voor de uitrusting waar de kledijsponsor Jartazi nieuw is naast de bestaande sponsors. Op de wedstrijdtruitjes zal TV-Oost prijken. Een titel komt niet op bestelling, maar we gaan er wel voor. Met minder dan de top 5 mogen we sowieso niet tevreden zijn. We beschikken over meer kwaliteit en kwantiteit dan vorig jaar toen de titelambitie niet realistisch was.'

Met het oog op de oefenmatch tegen Anderlecht op 30 juni werd wel extra vroeg gestart?

'Onder het mom van Anderlecht startten we extra vroeg, maar we baseren ons in feite op wetenschappelijke studies die stellen dat je zes weken nodig hebt voor een optimale voorbereiding. Na Anderlecht krijgen de spelers twee weekjes vrij waarbij ze wel individuele oefenschema's moeten volgen. We beginnen op 19 augustus al aan de competitie en het is dan ook geen overbodige luxe om nu al aan de bak te gaan. Het ligt in de bedoeling dat we er helemaal staan tegen de competitiestart. Vorig jaar werd hoog van de toren geblazen, maar ik kreeg een groep in handen die te zwak uitviel voor een hoofdrol. Op de eerste training zag ik meteen een verschil van dag en nacht tegenover vorig seizoen.'

Met liefst tien nieuwkomers wordt het bouwen, al speelden vier aanwinsten eerder al voor Eendracht?

'Kristof Kestens is in feite de enige nieuwkomer die ik niet echt kende, maar ik ging hem scouten bij Hamme en rapporteerde positief over de gewezen Eendrachter. Indien kanjers als Thomas Troch en Ewen Verheyden willen terugkeren naar de oude stal, moet je uiteraard niet aarzelen. Ook doelman Kevin Van Den Noortgaete is een gewezen Ajuin die via Zottegem bij Club Brugge en Anderlecht verzeilde. Hij contacteerde me voor een overgang naar Zottegem, maar kent de Aalsterse ambiance en was opgetogen toen hij naar Aalst kon. Met de broertjes Moreels en Coppens nam ik ook drie spelers mee van bij Zottegem. Ik trainde hen destijds nog bij de miniemen van Zottegem en ze lieten zich vlot overtuigen, want Aalst betekent een stap vooruit voor die jongens. Een ander trio haalden we weg bij Peruwelz toen daar de boeken ei zo na neergelegd werden. Spits Depoitre was absolute topprioriteit, maar we wilden hem liever niet als enige Waal aantrekken. Galleri en De Castro verhuisden mee en kunnen voor een vlotte integratie zorgen.'

is da ne nieuwe sponsor en gaan ze den eendracht nu wel elke week in de samenvattingen steken?? :lol:

tis allesinds al niet galleri maar galucci^^
en wat betreft da van tv oost ben ik eens benieuwd hoe da zit :-)

18 Jun 2009, 12:45
Vaste Waarde

Citeer:

is da ne nieuwe sponsor en gaan ze den eendracht nu wel elke week in de samenvattingen steken?? :lol:[/quote]
Citeer:

zijde wel zeker? ze hebben hier al meer dan een keer den broer of de neef van gekregen dan wat ze eigenlijk dachten gehaald te hebben.... :D :plat:

18 Jun 2009, 15:19
forumlegende

WLM: [email protected]
supersossis schreef:
Citeer:

Citeer:

zijde wel zeker? ze hebben hier al meer dan een keer den broer of de neef van gekregen dan wat ze eigenlijk dachten gehaald te hebben.... :D :plat:[/quote]
kzie hier just da ik het eerst ook verkeerd getypt had :D
tis dus damien gallucci
en ja dat is zeker en vast diegene die ze wouden halen :D

18 Jun 2009, 17:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
ONZE JEUGDOPLEIDING BEHAALT EEN 4-STERREN QUALITY LABEL ! (18/06/2009)

Afgelopen dinsdag vond de tweede QUALITY AWARD HAPPENING van Dexia Foot Pass plaats in zaal de Montil te Essene. Dexia Foot PASS is een erkend internationaal kwaliteitslabel voor jeugdopleidingen in voetbalclubs. Het uiteindelijk doel is duidelijk: de jeugdopleiding in onze Belgische voetbalclubs verbeteren. De score en dus het kwaliteitslabel worden uitgedrukt in een aantal "sterren", gaande van 1 ster tot 5 sterren plus.

Eerst werden de Quality awards uitgereikt aan de ploegen die tijdens het afgelopen seizoen een audit hebben ondergaan. Daarnaast werden de ploegen die de voorbije twee seizoenen een audit hadden ondergaan - waaronder dus onze jeugdopleiding - gehercertificeerd.

De herkwalificatie gebeurde op basis van het oorspronkelijke rapport, echter met een nieuwe verwerking van een aantal parameters. Er werden actiepunten (noem het gerust strafpunten) aangerekend als je op een bepaald domein minder dan 50% haalde. Na deze herkwalificatie mogen wij ons vanaf heden dan ook officieel een 4-sterren jeugdopleiding noemen. Met dit rapport wordt onze jeugdopleiding erkend als top in het Belgisch jeugdvoetbal. In België gaan slechts 4 clubs ons vooraf: Club Brugge, RSC Anderlecht, SK Lierse en Oud-Heverlee Leuven.

Ter info: meer dan 250 clubs hebben de laatste jaren deelgenomen aan de audit. Momenteel zijn er 79 clubs in België die een label bezitten. De rest van de jeugdopleiding behaalde geen label of bezit geen geldig label meer. Het merendeel van de profclubs (audits uitgevoerd tijdens het seizoen 2005-2006) zagen dit seizoen hun label vervallen. Belangrijk om te weten is dat de nieuwe Vlaamse Voetbalfederatie (die van start gaat op 1/7/2009) het label zal ondersteunen, dit met steun van de Vlaamse overheid. De nodige subsidies zullen op termijn aan het label worden gekoppeld. Competitiehervormingen naar jeugdvoetbal toe zullen op Vlaams niveau verder worden onderhandeld.

overzicht:
5+ sterren: Club Brugge KV

5 sterren: K. Lierse, SK Oud-Heverlee Leuven, RSC Anderlecht

4 sterren: . Bocholter VV , Cercle Brugge ,KSV Roeselare ,KVSK United,VC Eendracht Aalst 2002

18 Jun 2009, 19:28
Junior

TV OOST gaat minstens 10X4 minuten uitzenden over Eendracht-Aalst gedurende het seizoen.

18 Jun 2009, 21:03
Freak

Leeftijd: 42
hetgeen ge de laatste weken ziet ivm onze club, geeft u toch e goed gevoel en veel hoop op ne schonen toekomst. Ik geloof er steeds meer in dat we terug ne stap vooruit kunnen zetten! :EA:

18 Jun 2009, 21:22
Nationale Ploeg

maximke schreef:
TV OOST gaat minstens 10X4 minuten uitzenden over Eendracht-Aalst gedurende het seizoen.

Wie weet het seizoen erna Iendracht.TV op den exqui? :D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

18 Jun 2009, 21:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Gio schreef:
maximke schreef:

Wie weet het seizoen erna Iendracht.TV op den exqui? :D

jaah, ideaal vo de mensen met sv :D

19 Jun 2009, 12:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
:hmm:

19 Jun 2009, 12:55
Freak

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300

Interview met laurent depoitre.

17 Jul 2009, 10:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 497