Transfers 2010-2011 - Pagina 107 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Citeer:
Het vertrek van Thomas zit mij wel hoog want ik weet dat hij OP DIT OGENBLIK met zijn niet aflatende inzet en Tor-instinct de ploeg meer diensten kan bewijzen dan onze 2 "stervoetballers" Ode en Sandy die - na een prachtcarriére én nog enkele heel sterke prestaties bij KSVO nota bene!! - nu duidelijk op retour zijn.

Citeer:
Thompson laat zijn ploeg in de steek en gaat eventjes een weekje naar Dubai, maar mag daarna iedere week 90' lustig blijven klungelen

Citeer:
of waarom Thompson zijn eigen ploeg in de steek mag laten en daarna gewoon weer mag meedoen alsog er niets gebeurd is.

Enkele quote's van het forum van Oudenaarde over Thompson, klinkt toch ook niet echt positief.

21 Apr 2011, 14:19
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Gilles schreef:
Citeer:
Het vertrek van Thomas zit mij wel hoog want ik weet dat hij OP DIT OGENBLIK met zijn niet aflatende inzet en Tor-instinct de ploeg meer diensten kan bewijzen dan onze 2 "stervoetballers" Ode en Sandy die - na een prachtcarriére én nog enkele heel sterke prestaties bij KSVO nota bene!! - nu duidelijk op retour zijn.

Citeer:
Thompson laat zijn ploeg in de steek en gaat eventjes een weekje naar Dubai, maar mag daarna iedere week 90' lustig blijven klungelen

Citeer:
of waarom Thompson zijn eigen ploeg in de steek mag laten en daarna gewoon weer mag meedoen alsog er niets gebeurd is.

Enkele quote's van het forum van Oudenaarde over Thompson, klinkt toch ook niet echt positief.

toevallig niet van een zekere "frigo"? :p
neen jong, er waren er ook die voortdurend over cousin zijn "rotkarakter" bezig zaten, maar daar hebben we tot hiertoe nog altijd niets van gemerkt he

21 Apr 2011, 14:32
Ancien

Leeftijd: 38
Dries schreef:
Gilles schreef:
Citeer:

Citeer:

Citeer:

toevallig niet van een zekere "frigo"? :p
neen jong, er waren er ook die voortdurend over cousin zijn "rotkarakter" bezig zaten, maar daar hebben we tot hiertoe nog altijd niets van gemerkt he

We zullen wel zien, tot nu toe is er ook nog niets getekend dus is hij nog niet eens een speler van EA ;)

21 Apr 2011, 14:41
Ancien

Leeftijd: 56
Dat is weer typisch he, het is altijd een goede speler, tot ze vernemen dat hij van ploeg verkast en dan komen ze plots met hun kritiek. Remember Van Damme (Jelle) t' was toch zo ne goeie, tot hij bij Standaard tekende en plots was het een slechte voor veel Anderlechtsupporters.

21 Apr 2011, 14:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
luque schreef:
Joren schreef:
El Corredor schreef:
Die Van Renterghem is volgens jou al beter dan Ringoot? Afwachten zou ik zeggen, hij heeft nog geen minuut gespeeld voor ons.

Ik ben geen fan van Ringoot, maar om andere nu al meteen beter te noemen... :cool:

Potjes lijkt me vooral een linksback als je dominant speelt, een pure verdediger is het niet. En potjes is toch vooral een middenvelder me dunkt.

Ze hebben praktisch iedereen behouden, en er zullen er misschien nog een drietal bijkomen. Mijn conclusie, keuze te over en de beste zullen spelen.

Dat hij beter is heb ik niet gezegd, maar het lijkt mij onlogisch dat je een speler gaat aantrekken om derde keuze te zijn op een bepaalde positie. Ringoot heeft in de terugronde ook al enkele keren centraal achterin gestaan en op coxyde deed hij het als CV beter dan als rechtsachter.

Ik ben ook benieuwd wat ze met Podevijn gaan doen. Als hij z'n niveau als linksachter haalt van voor zijn blessure, lijkt het me moeilijk hem uit de ploeg te spelen. Al is het zoals ja zegt afwachten hoe de ploeg zal voetballen in tweede. Dit seizoen moesten we inderdaad telkens het spel zelf maken. Nu, Podevijn heeft wel zijn snelheid die tijdens een counter het verschil kan maken.

Podevijn zal, eens hij terug inzetbaar is, toch wel niet meer als linksachter worden beschouwd zeker? Potjes is qua spelstijl een flankspeler met vooral aanvallende impulsen, géén verdedigende. Laat ons Jens' kwaliteiten niet overschatten maar om hem in derde klasse (nu tweede) om te toveren naar linksback was in de eerste plaats een noodoperatie, niet vergeten! Dat hij, mits conditioneel op punt, in staat is om aanvallend zijn mannetje te staan op de flank is in het verleden meermaals gebleken. Rechts of links, maakt niet uit. Trouwens, indien Jens niet twee keer langdurig geblesseerd raakt speelde hij al een tijdje voor een club uit hogere regionen. Ik laat in het midden of het als basisspeler zou zijn of niet, maar niettemin.

Potjes zie ik op de linksback toch verzuipen in 2de, tenzij hij top speelt.
Tis idd ne zuiver aanvallende flankspeler, maar ik wil hem volgend jaar toch eerst wa matchen zien spelen want echt overtuigd dat hij zomaar een basisplaats zal afdwingen in 2de ben ik niet. Als invaller lijkt het mij dan wel een ideale speler voor 2de.

21 Apr 2011, 15:29
Duivelke

Hoi, als antwoord op de quotes op het forum van oudenaarde over thompson kan ik jullie meedelen dat thompson zeker een meerwaarde kan betekenen voor jullie. is een spits die moeilijk van de bal te zetten is, wat heel belangrijk is en heeft toch 16 goals gemaakt. Het is idd waar dat hij s 2 weken zijn kat heeft gestuurd maar het is een jongen die steeds op het hoogste mikt vandaar dat hij niet in oudenaarde (lees : derde klasse) is gebleven... Hij wou per sé eerste of tweede klasse spelen volgende jaar... Ik denk dat zijn ambitie hoog ligt vandaar mss soms zijn wat arrogante houding maar een speler die er 16 binnenknalt op een seizoen in derde, zo lopen er nie veel rond, dus neem die kritiek met een korrel zout, da zijn momentopnames. Ik weet wel dat hij zeker niet goedkoop is hoor (hij had al een heel goed betaald contract bij ksvo, men deed hem een verbeterd voorstel en bood hem logies aan, maar het was nog niet goed) dus den eendracht zal ook diep moeten tasten.

21 Apr 2011, 17:22
nieuw in de eerste ploeg

Van al die spelers die hier vernoemd worden heeft hier nog geen enkele getekend .Dus heb ik ook mijn twijfels over Thompson.Blijkbaar peperduur en het blijft af wachten want hij heeft ook al mindere seizoenen gehad.

21 Apr 2011, 17:40
Ancien

Leeftijd: 46
dwarskijker schreef:
Van al die spelers die hier vernoemd worden heeft hier nog geen enkele getekend .Dus heb ik ook mijn twijfels over Thompson.Blijkbaar peperduur en het blijft af wachten want hij heeft ook al mindere seizoenen gehad.

Als je financiële ruimte kan vrijmaken, vind ik ook dat er andere/betere alternatieven te vinden zijn... Het is natuurlijk te zien wat BVR van plan is volgend seizoen... Initieel wilde hij dit jaar ook zijn ruit doordrijven en is daar ook moeten van af stappen... Als je nu iets nieuws wil proberen met uw spitsen, moet je toch wel zien dat ze in meerdere systemen kunnen renderen of niet... Een tweede geval Denys willen we liefst niet meer tegenkomen...

Is hier al gegrapt maar euh, de ideale vervanger voor Wouter loopt wel in Hoogstraten rond hé... En zou hij even duur zijn als Thompson? Ik kan me inbeelden dat El Corredor stilaan meer en meer hoopt op De Oliveira nu Boom redelijk dicht bij derde staat... Op de positie van Wouter is dat ook een alternatief... 2 voornoemde spelers zullen toch wel een clausuleken in hun contract hebben, de een dat hij wegkan naar een grotere club, de andere dat hij weg kan bij degradatie...

Voor alle duidelijkheid: mijn absolute voorkeur is uiteraard dat Wouter hier zijn krabbel zet onder een contract van 5 jaar hé...

22 Apr 2011, 9:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Had de voorzitter niet gezegd dat er geen grote namen gingen gehaald worden?
Thompson, De Oliveira, Fockaert,... zijn nu toch geen kleintjes meer eh.
Idd het beste scenario is dat Moreels gewoon hier blijft en dat je dan een sterke centrale middenvelder kan halen die werk overneemt van Moreels en voor toevoer kan zorgen naar 2 spitsen ipv van zoals nu maar naar 1 spits.

22 Apr 2011, 10:02
forumlegende

Tom_1919 schreef:
Idd het beste scenario is dat Moreels gewoon hier blijft en dat je dan een sterke centrale middenvelder kan halen die werk overneemt van Moreels en voor toevoer kan zorgen naar 2 spitsen ipv van zoals nu maar naar 1 spits.

Zijn dat grote namen? 't Zijn spelers uit derde of tweede klasse. Sorry maar als die al te groot zijn dan komt het scenario Boom op ons af!

22 Apr 2011, 10:22
Ancien

Leeftijd: 56
Jean schreef:
Tom_1919 schreef:

Zijn dat grote namen? 't Zijn spelers uit derde of tweede klasse. Sorry maar als die al te groot zijn dan komt het scenario Boom op ons af!

Denk jij dan met een genre-Thiebaut, Van Nieuwenhuizen en dergelijke beter af te zijn?

22 Apr 2011, 10:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Er moeten toch ervaren spelers rondlopen in tweede klasse die betaalbaar zijn voor ons, en daarmee bedoel ik geen vedetten op de terugtocht.

22 Apr 2011, 10:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Jean schreef:
Tom_1919 schreef:

:crazy: als dat voor u al geen namen meer zijn dan zult ge toch best nu al kalmeringspilletjes beginnen inpakken ze vriend. Het scenario Boom was wel de verkoop van hun halve kampioenenploeg.

In ieder geval vrees ik dat nen Fockaert onhaalbaar zal zijn, 35 doelpunten hé jongens.Diene zal dat wel verzilverd willen zien. Bovendien zullen we verre van de enige ploeg zijn die daarachter zit.

22 Apr 2011, 10:47
Freak

Leeftijd: 35
Bram schreef:
Jean schreef:
Tom_1919 schreef:

:crazy: als dat voor u al geen namen meer zijn dan zult ge toch best nu al kalmeringspilletjes beginnen inpakken ze vriend. Het scenario Boom was wel de verkoop van hun halve kampioenenploeg.

In ieder geval vrees ik dat nen Fockaert onhaalbaar zal zijn, 35 doelpunten hé jongens.Diene zal dat wel verzilverd willen zien. Bovendien zullen we verre van de enige ploeg zijn die daarachter zit.

Fockaert wil niet weg bij hoogstraten dusja,daarachter zitten doet niet veel uit :D
En idd,zeg we zijn juist kampioen en der gaander hier al beginnen zagen over volgend jaar.

22 Apr 2011, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Gohja, dat laatste stoort mij nog niet. Er moet (en zal) vanuit bestuurskant ook geen dag meer gewacht worden om werk te maken van die ploeg voor volgend jaar.
Fockaert lijkt mij ook een type dat niet ver van onder zijn kerktoren zal gaan sjotten. Ik zie hem dus inderdaad niet vertrekken naar ons of een andere ploeg uit deze kanten. Maar als er daar een ploeg uit die kanten met wat ambitie aan zijn mauw trekt zal hij wel eens gaan luisteren. Toe zeg, 35 doelpunten (en het seizoen is nog niet voorbij).

22 Apr 2011, 10:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 345