Transfers 2010-2011 - Pagina 108 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 106 107 108 109 110 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bram schreef:
Gohja, dat laatste stoort mij nog niet. Er moet (en zal) vanuit bestuurskant ook geen dag meer gewacht worden om werk te maken van die ploeg voor volgend jaar.
Fockaert lijkt mij ook een type dat niet ver van onder zijn kerktoren zal gaan sjotten. Ik zie hem dus inderdaad niet vertrekken naar ons of een andere ploeg uit deze kanten. Maar als er daar een ploeg uit die kanten met wat ambitie aan zijn mauw trekt zal hij wel eens gaan luisteren. Toe zeg, 35 doelpunten (en het seizoen is nog niet voorbij).

Als thompson idd komt,dan moeten er nog 2namen bekend gemaakt worden zeker.Dan hebben we alles wat ze zochten en alsk goe geteld heb weer een kern van 23man.
En over fockaert ja idd daar ebde é punt :D

22 Apr 2011, 10:55
Ancien

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:

Als thompson idd komt,dan moeten er nog 2namen bekend gemaakt worden zeker.Dan hebben we alles wat ze zochten en alsk goe geteld heb weer een kern van 23man.

Het kan nooit kwaad eens te polsen hé... Mensen maken soms rare keuzes :-)

Ik hoop alleen dat er niet teveel naar het aantal mensen van de kern wordt gezien -> je ziet hoeveel spelers we dit seizoen nodig hebben gehad. Voor aanvang van het seizoen werd er van uitgegaan dat er nauwelijks beroep zou worden gedaan op Glenn Coppens, Kestens en Brecht. Zelfs Potjes, Sam en Yombo zaten een beetje in hetzelfde schuitje. Van De Gussémé was zelfs nog geen sprake als je het over de eerste ploeg had. Uiteindelijk heb je iedereen van uw kern broodnodig gehad op De Vidts, De Batselier en Thomas Coppens na. En dat was maar derde klasse hé...

Voorlopig zijn er vier (zo goed als) weg (Denys, Pape, Delclef en Glenn - Troch heb ik niet meegerekend) en zijn er twee bijgekomen bij die kern - op papier verzwakt dus op dit moment. De dragende spelers die ze op het oog hebben zouden nu toch eigenlijk toch al redelijk dicht bij een akkoord moeten staan vind ik persoonlijk.

22 Apr 2011, 11:51
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Het kan nooit kwaad eens te polsen hé... Mensen maken soms rare keuzes :-)

Ik hoop alleen dat er niet teveel naar het aantal mensen van de kern wordt gezien -> je ziet hoeveel spelers we dit seizoen nodig hebben gehad. Voor aanvang van het seizoen werd er van uitgegaan dat er nauwelijks beroep zou worden gedaan op Glenn Coppens, Kestens en Brecht. Zelfs Potjes, Sam en Yombo zaten een beetje in hetzelfde schuitje. Van De Gussémé was zelfs nog geen sprake als je het over de eerste ploeg had. Uiteindelijk heb je iedereen van uw kern broodnodig gehad op De Vidts, De Batselier en Thomas Coppens na. En dat was maar derde klasse hé...

Voorlopig zijn er vier (zo goed als) weg (Denys, Pape, Delclef en Glenn - Troch heb ik niet meegerekend) en zijn er twee bijgekomen bij die kern - op papier verzwakt dus op dit moment. De dragende spelers die ze op het oog hebben zouden nu toch eigenlijk toch al redelijk dicht bij een akkoord moeten staan vind ik persoonlijk.

wie weet geven ze vanavond ne primeur? :wadde:

de laatste jaren zijn ze altijd tijdig rond geraakt met het huiswerk, dus ook nu zal dat wel zo zijn. Misschien onderhandelt men ook met spelers die nog iets te winnen of verliezen hebben met hun ploeg... en dan is het altijd aangewezen om alles nog efkes stil te houden.

Als ge als kampioen gewoon uw ploeg zou kunnen behouden, dan mag je normaal gezien geen grote problemen hebben om u te redden in tweede (lees niet: de top spelen). Als Wouter dient te worden vervangen, dan zal men daar best zijn middelen in steken. want dan zijn we tegelijk niet alleen nen topschutter kwijt, maar ook ne creatieve speler met een enorm loopvermogen, en een enorme goeie vrije trap. huzarenstukje om dat op te vangen.

Bij 't vertrek van moreels moet er iemand bij die écht iets kan op stilstaande fasen, want buiten wouter hebben we niemand die op dat vlak potten breekt... en we weten zelf hoe een match kan openbreken/kantelen door zo'n stomme stilstaande fase.

Een aantal spelers zijn reeds van de hand gedaan, en wat mij betreft zijn dat allemaal logische keuzes.
Voorts van de rest ziet het er naar uit dat er een zeer degelijke ploeg samenblijft... dus toch wel een mooie basis om op verder te werken!. Niet onnodig veel nieuwen moeten inpassen, automatismen kunnen bewaren, en op het elan van dit seizoen doorgaan.... mooi toch?

22 Apr 2011, 12:49
Ancien

Leeftijd: 46
Davy schreef:

de laatste jaren zijn ze altijd tijdig rond geraakt met het huiswerk, dus ook nu zal dat wel zo zijn. Misschien onderhandelt men ook met spelers die nog iets te winnen of verliezen hebben met hun ploeg... en dan is het altijd aangewezen om alles nog efkes stil te houden.

Als ge als kampioen gewoon uw ploeg zou kunnen behouden, dan mag je normaal gezien geen grote problemen hebben om u te redden in tweede (lees niet: de top spelen). Als Wouter dient te worden vervangen, dan zal men daar best zijn middelen in steken. want dan zijn we tegelijk niet alleen nen topschutter kwijt, maar ook ne creatieve speler met een enorm loopvermogen, en een enorme goeie vrije trap. huzarenstukje om dat op te vangen.

Bij 't vertrek van moreels moet er iemand bij die écht iets kan op stilstaande fasen, want buiten wouter hebben we niemand die op dat vlak potten breekt... en we weten zelf hoe een match kan openbreken/kantelen door zo'n stomme stilstaande fase.

Een aantal spelers zijn reeds van de hand gedaan, en wat mij betreft zijn dat allemaal logische keuzes.
Voorts van de rest ziet het er naar uit dat er een zeer degelijke ploeg samenblijft... dus toch wel een mooie basis om op verder te werken!. Niet onnodig veel nieuwen moeten inpassen, automatismen kunnen bewaren, en op het elan van dit seizoen doorgaan.... mooi toch?

Ik zeg niet dat ze niet goed bezig zijn hoor, verre van... maar als je interesse had in spelers van Dender om maar een voorbeeld te noemen, had je twee maand geleden hard aan de boom moeten schudden bij die mannen. Op dat moment stond iedereen daar virtueel op straat en had je zelf sowieso een sterkere onderhandelingspositie om ne klop te doen. Nu er vers geld gevonden is bij Dender, zie je meteen wat de gevolgen zijn en houden die spelers het ook liever bij hun vertrouwde omgeving...

Ik volg uw stelling als het gaat om spelers bij clubs die nog iets te winnen of te verliezen hebben, maar d'er zijn er toch een hoop andere ook. Voorlopig waren er twee namen heel concreet, op posities die voor in tweede toch heel cruciaal zijn en daar hebben we naast gegrepen...

Ik ben ook akkoord dat uw kampioenenploeg het niveau zou moeten aankunnen, maar dat neemt niet weg dat - om op papier zorgeloos te zijn - je centrale middenveld een echte klepper erbij moet hebben, niet van naam maar wel met specifieke kwaliteiten zoals vista, lijnen uitzetten, rustbrenger en vooral een moteurken dat het allemaal kan belopen... Die positie is echt geen extra, maar broodnodig - dat hebben we gemerkt in de matchen op Oudenaarde, Coxyde, Dessel, Sint-Niklaas, Deinze... Indien bij de tegenstander het middenveld op volle toeren draait, valt onze ploeg uiteen in twee blokken - verdedigers en aanvallers en dat kan je in tweede niet laten gebeuren waar er dikwijls met hetzelfde systeem als het onze wordt gespeeld...

22 Apr 2011, 13:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
DT schreef:
Davy schreef:

Ik zeg niet dat ze niet goed bezig zijn hoor, verre van... maar als je interesse had in spelers van Dender om maar een voorbeeld te noemen, had je twee maand geleden hard aan de boom moeten schudden bij die mannen. Op dat moment stond iedereen daar virtueel op straat en had je zelf sowieso een sterkere onderhandelingspositie om ne klop te doen. Nu er vers geld gevonden is bij Dender, zie je meteen wat de gevolgen zijn en houden die spelers het ook liever bij hun vertrouwde omgeving...

Ik volg uw stelling als het gaat om spelers bij clubs die nog iets te winnen of te verliezen hebben, maar d'er zijn er toch een hoop andere ook. Voorlopig waren er twee namen heel concreet, op posities die voor in tweede toch heel cruciaal zijn en daar hebben we naast gegrepen...

Ik ben ook akkoord dat uw kampioenenploeg het niveau zou moeten aankunnen, maar dat neemt niet weg dat - om op papier zorgeloos te zijn - je centrale middenveld een echte klepper erbij moet hebben, niet van naam maar wel met specifieke kwaliteiten zoals vista, lijnen uitzetten, rustbrenger en vooral een moteurken dat het allemaal kan belopen... Die positie is echt geen extra, maar broodnodig - dat hebben we gemerkt in de matchen op Oudenaarde, Coxyde, Dessel, Sint-Niklaas, Deinze... Indien bij de tegenstander het middenveld op volle toeren draait, valt onze ploeg uiteen in twee blokken - verdedigers en aanvallers en dat kan je in tweede niet laten gebeuren waar er dikwijls met hetzelfde systeem als het onze wordt gespeeld...

Diene goeie centrale middenvelder moet er zeker komen, gaat volgend jaar het groot verschil maken. Indien we daar in de fout gaan met de transfer vrees ik voor een moeilijk en zwaar jaar.

22 Apr 2011, 14:25
Ancien

Leeftijd: 56
Tom_1919 schreef:
DT schreef:
Davy schreef:

Diene goeie centrale middenvelder moet er zeker komen, gaat volgend jaar het groot verschil maken. Indien we daar in de fout gaan met de transfer vrees ik voor een moeilijk en zwaar jaar.

Sluipt er paniek in de tent? Nu al? Het minste dat we van het huidig bestuur kunnen zeggen is dat ze toch een goede ploeg bij elkaar haalden (houden).

22 Apr 2011, 14:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Nog geen week kampioen en tbestuur doet zijn werk niet naar behoren :wadde:

22 Apr 2011, 14:42
Freak

ja jonges,er zijn nog 2 wedstrijden van dit seizoen. :hmm:

22 Apr 2011, 14:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
voorbijganger schreef:
Nog geen week kampioen en tbestuur doet zijn werk niet naar behoren :wadde:

Wat zit gij nu weer te kreften, ik lees hier boven van DT en anderen een goeie discussie over transfers naar volgend seizoen toe en voor u is dit weer kritiek geven op bestuurszaken. :crazy:
Soit, on topic, voor mij is inblijven volgend jaar meer dan voldoende en ik ben van mening dat deze kern deze taak mits 2 versterkingen kan uitvoeren. Een centrale middenvelder en een spits. Als Wouter blijft zou ik zelfs die spits laten vallen. Verdedigend zien sommigen er ook graag nog iets bij maar dat is een risico dat ik nu zou durven nemen. Die middenvelder moet dan wel een klepper zijn en kunnen we ter vervanging van Pape eindelijk eens niet naar de jeugd kijken, daar moet toch iets rondlopen dat minstens evenwaardig is aan Guye :wadde: Mensen die de beloften volgen kunnen hier misschien meer over zeggen maar ik denk maar aan een De Block bijvoorbeeld, maakt toch ook makkelijk een goal. Zou dan na Depoitre, Moreels en Crispijn komen natuurlijk en zou een serieuze stimulans zijn naar de jeugd toe.

22 Apr 2011, 15:33
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
dwarskijker schreef:
Van al die spelers die hier vernoemd worden heeft hier nog geen enkele getekend .Dus heb ik ook mijn twijfels over Thompson.Blijkbaar peperduur en het blijft af wachten want hij heeft ook al mindere seizoenen gehad.

Als je financiële ruimte kan vrijmaken, vind ik ook dat er andere/betere alternatieven te vinden zijn... Het is natuurlijk te zien wat BVR van plan is volgend seizoen... Initieel wilde hij dit jaar ook zijn ruit doordrijven en is daar ook moeten van af stappen... Als je nu iets nieuws wil proberen met uw spitsen, moet je toch wel zien dat ze in meerdere systemen kunnen renderen of niet... Een tweede geval Denys willen we liefst niet meer tegenkomen...

Is hier al gegrapt maar euh, de ideale vervanger voor Wouter loopt wel in Hoogstraten rond hé... En zou hij even duur zijn als Thompson? Ik kan me inbeelden dat El Corredor stilaan meer en meer hoopt op De Oliveira nu Boom redelijk dicht bij derde staat... Op de positie van Wouter is dat ook een alternatief... 2 voornoemde spelers zullen toch wel een clausuleken in hun contract hebben, de een dat hij wegkan naar een grotere club, de andere dat hij weg kan bij degradatie...

Voor alle duidelijkheid: mijn absolute voorkeur is uiteraard dat Wouter hier zijn krabbel zet onder een contract van 5 jaar hé...

je weet dat ik fan ben van een De Oliviera, maar daar hangt een serieus prijskaartje aan vast om die voor één jaar te halen.

Heeft toch al wat goals gescoord bij Boom, al een paar heel belangrijke zelfs...

Soit, we zitten nog altijd in derde, en het is nog een heel lange transferperiode, dus zorgen maak ik mij nog niet. Al hoop ik ook niet dat ze wachten tot de laatste week van augustus :cool:

22 Apr 2011, 19:33
nieuw in de eerste ploeg

Ik blijf toch grote twijfels hebben over die De Oliveira.Voetbaltechnisch niets aan op te merken en scoort bovendien gemakkelijk.Maar hij laat een ploeg niet beter spelen.Sint-Niklaas doet het beter zonder hem en ook Boom heeft hij niet echt tot een hoger peil kunnen brengen.
Dan zou ik toch eerder een poging doen om het contract van Wouter open te breken.Want Wouter gaat hij nooit kunnen vervangen en je zal verplicht zijn gans je systeem om te gooien.

23 Apr 2011, 6:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen :stom:
Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan.

23 Apr 2011, 10:55
Ancien

Bakkie schreef:
Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen :stom:

Ik ook. :D

Informatie over de vlucht
Brussel - Santiago de Compostela
Vertrekluchthaven:Brussel (BRU)
Land van vertrek:België
Aankomstluchthaven:Santiago de Compostela (SCQ)
Land van bestemming:Spanje
Afstand:1322 km
Terugvlucht:Santiago de Compostela - Brussel

Alternatieve vluchtroutes:
Brussel - Vigo
van 117,00 EUR
Eindhoven - Santiago de Compostela
met Air France van 2.148,91 EUR
Maastricht-Aachen - Santiago de Compostela

23 Apr 2011, 12:29
Ancien

Leeftijd: 56
Bakkie schreef:

Gotj moar, ik zal op à vràà letten...

23 Apr 2011, 12:49
Vaste Waarde

DavidSeal schreef:
Bakkie schreef:

Gotj moar, ik zal op à vràà letten...

En ik op aunen hond :lol:

23 Apr 2011, 13:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 106 107 108 109 110 345