Artikels - Pagina 109 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 107 108 109 110 111 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Artikels
Mariner schreef:
Met die lekkere meloenen die links steeds weer verschijnen is da wel lastig om op da artikel geconcentreerd te blijven zenne

Ghaha. :D

01 Aug 2009, 21:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Gilles schreef:
Mariner schreef:
Met die lekkere meloenen die links steeds weer verschijnen is da wel lastig om op da artikel geconcentreerd te blijven zenne

Ghaha. :D

Mé Nievejoar doen ek mee ver de schoeinste avatar
As besten niefkommer kan ek ne mier meedoen om te winnen :cry:

01 Aug 2009, 21:17
Vaste Waarde

VOETBAL 3DE KLASSE Predrag Filipovic gelooft in Aalsterse titelkansen

'Ploeg op sleeptouw nemen'

Met 34 lentes is Predrag Filipovic bij Eendracht Aalst met voorsprong de oudste van de groep. De Montenegrijn speelde met Eendracht nog in eerste en voelt dat de nieuwe wind die door de club waait Eendracht opnieuw naar de liga kan brengen.

Op Diegem ging Aalst nipt onderuit. Misschien een nederlaag op een ideaal ogenblik, want na de knalprestatie tegen Anderlecht verkeerden enkelen bij Aalst al in hogere voetbalsferen?

Predrag Filipovic: 'Op Diegem speelden we een erg sterke eerste helft, ongetwijfeld de beste uit de hele voorbereiding. We brachten snel combinatievoetbal en tikten de bal doorlopend in één tijd rond terwijl onze doelman volledig werkloos bleef. Ik zag op enkele verzuimde goals na het perfecte scenario. Na rust haalden we dat hoge niveau niet meer maar vonden we wel de weg naar de netten. Troch zonderde Depoitre af en diens treffer werd onterecht afgevlagd. In de slotfase werd een vleugje concentratieverlies afgestraft. Op het einde van de wedstrijd worden doorgaans vele wissels doorgevoerd in een oefenmatch en dat verstoorde allicht wat de automatismen. We kunnen qua balbezit terugblikken op 70% in ons voordeel en dat laat toch het beste verhopen na een wedstrijd op het veld van Diegem.'

Deze groep oogt stukken sterker dan de vorige die gewogen en te licht bevonden werd voor de top van derde klasse?

'Het bestuur realiseerde schitterende transfers. Deze groep is sterk en de bal ligt nu in het kamp van de spelers. De groep oogt wel piepjong. Ik ben veruit de oudste en als ancien moet ik de groep op sleeptouw nemen. De voorbereiding laat ook het beste verhopen. We maakten het Anderlecht moeilijk en boekten een gelijkspel tegen Zulte Waregem. We wonnen bij Hamme en namen vlot de maat van Terjoden-Welle en Lede. Tegen eersteprovincialers hebben we het traditioneel lastig omdat ze zich vaak massaal achter de bal verschansen, maar dit keer liep het vlot. Aalst beschikt over een ploeg die kan meepraten in het titeldebat, maar dat moeten we nu ook tonen op het veld.'

Uit derde klasse promoveren wordt wel geen lacheding?

'In een zware reeks met liefst 19 ploegen wacht een lang en slopend seizoen. Ik hoop dat we wat gespaard blijven van blessures. Ik ben alvast erg tevreden met de technische staf. Kris Vanderhaegen is een menselijke coach die telkens uitpakt met een matchgerichte voorbereiding. Zelf voel ik me goed in mijn sas. Conditioneel was ik steeds sterk en liep ik mijn hele carrière lang voorop op training. Ik was zelden geblesseerd en zie me wel nog enkele jaartjes die Aalsterse linkerflank afdweilen. De verwachtingen bij Eendracht liggen hoog. Het is nu aan de spelers om te bewijzen dat de steile ambitie van het nieuwe bestuur terecht is.' bron Het Nieuwsblad

04 Aug 2009, 8:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Heeft iemand het artikel gelezen met Jan Van Steenbergen waar hij vertelde over de match van onzen iendracht tegen Roma en Sofia?

Mijn hart is wit en zwart !

09 Aug 2009, 11:14
Knaap

Website: http://www.ksvsottegem.be
Voor de geïnteresseerden: dubbelinterview met de broertjes Moreels op www.egmontarmy.be, naar aanleiding van de openingsmatch van volgende week!

Enjoy.

13 Aug 2009, 17:19
Vaste Waarde

Vandaag een artikel in HLN van Ewen Verheyden, waarin hij zegt als het van hem had afgehangen dat hij nooit bij den eendracht was weggegaan maar dat het oude bestuur hem liever kwijt was omdat hij zijn gedacht durfde te zeggen.

14 Aug 2009, 7:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ge moogt er van denken wat ge wilt maar k geef hem groot gelijk dat hij dat toen heeft gedaan..... hoe zou je zelf zijn !

14 Aug 2009, 8:44
Duivelke

Leeftijd: 35
Ist vanavond de tweede aflevering van EA TV op TV Oost, dacht dat het om de 2 weken was?

14 Aug 2009, 16:07
Vaste Waarde

supersossis schreef:
ge moogt er van denken wat ge wilt maar k geef hem groot gelijk dat hij dat toen heeft gedaan..... hoe zou je zelf zijn !

Ik geef hem ook groot gelijk, omdat GDR van niemand tegenspraak dulde hij is er ver mee gekomen....

14 Aug 2009, 17:22
Ancien

Leeftijd: 38
Simon schreef:
Ist vanavond de tweede aflevering van EA TV op TV Oost, dacht dat het om de 2 weken was?

Ik heb de 1e niet gezien. Is die nog ergens te bekijken/downloaden?

14 Aug 2009, 17:42
Junior

Gilles schreef:
Simon schreef:

Ik heb de 1e niet gezien. Is die nog ergens te bekijken/downloaden?

Gewoon naar de site van TV Oost, onder programma's

14 Aug 2009, 18:08
Knaap

Website: http://www.ksvsottegem.be
Voor de liefhebbers van wat historiek:

Op http://www.egmontarmy.be wijden we een stukje aan "Aalsterse vertellingen", waarbij de banden tussen Eendracht en KSVS uit het verleden uit de doeken worden gedaan.

De moeite om eens te lezen.

mvg en tot woensdag!

cassi

15 Aug 2009, 11:06
Duivelke

Hieronder een artikel met Kevin Franck in Het Nieuwsblad waarin hij onder andere de redenen aanhaalt waarom het vorig jaar bij Aalst niet lukte (2 winden in het bestuur, geen hechte spelersgroep, ...)

VOETBAL 3DE KLASSE SV OUDENAARDE Kevin Franck wil weer iedere week spelen

'Meedoen voor elke periode'

SV Oudenaarde kwam versterkt uit de transferperiode. Het behield immers de smaakmakers van vorig seizoen en trok ook nog oerdegelijke voetballers aan. Eén daarvan is zeker Kevin Franck, die zijn voetbalcarrière bij KSVO een nieuw elan kan bezorgen.

Hoe komt het dat je E. Aalst hebt verlaten?

Kevin Franck: 'Voor mij was dat vrij duidelijk. De ambities van Aalst waren gekend en redelijk hoog, maar vorig seizoen werden die niet gerealiseerd. Ook ikzelf was niet succesrijk en kwam tot het besluit dat ik door allerlei omstandigheden bij Aalst mijn beste niveau niet kon halen. En dat is jammer, want heel mijn leven speelt zich bijna af in Aalst. Maar ja, vorig seizoen hadden wij drie trainers, twee besturen en een groep die als los zand aan elkaar ging.'

Waarom werd het dan SV Oudenaarde?

'Omdat KSVO altijd een club is met heel veel ambitie. Ik sprak ook met Zottegem en ook daar voelde ik ambitie, maar uiteindelijk moest ik een keuze maken. Ik heb altijd veel contact gehouden met Malfait, Schamp, Bernaert en Versyp, en hun positieve signalen hebben mij doen beslissen. Ik heb daar zeker geen spijt van. Ik ben hier nu twee weken en heb al meer plezier beleefd dan in een heel seizoen bij Aalst.

Je speelde vorig seizoen je beste wedstrijd op Oudenaarde. Speelde dat mee?

'Niet alleen voor mij, maar wellicht ook voor het bestuur van KSVO om met mij te gaan praten. Ik denk anderzijds niet dat zij een speler aantrekken op basis van één scouting of prestatie.'

Wat mogen wij van KSVO verwachten?

'Door de gewijzigde reeks is dat moeilijk in te schatten. Wij zijn nog vroeg in de voorbereiding, maar wat ik op training ziet, doet mij hopen op een plaats bij de top zes. Wij hebben een ploeg die moet meedoen voor elke periode, zodanig dat ze op het einde van het seizoen zeker de eindronde kan spelen.'

En wat wil je zelf nog bereiken, want je bent toch teruggevallen naar derde?

'Iedereen spreekt als ze het over mij hebben over Real Madrid. Wel, ikzelf wil absoluut weer naar tweede klasse - wie weet met Oudenaarde? - maar eerlijk gezegd wil ik doodgraag nog eens in eerste nationale spelen. Daarom was het nodig dat ik Aalst verliet. Ik voel nu een trainer en een club die mij vertrouwen geven. Ik besef wel dat om hogerop te geraken ik iedere week zal moeten spelen zoals vorig seizoen die wedstrijd op Oudenaarde.'

Kevin Franck Leeftijd: 27 jaar Woonplaats: Mere Bezigheid: student Humane Wetenschappen (hernam studies na stopzetten bij Spaans avontuur) Carrière: jeugd E. Aalst (10j.), jeugd AA Gent (2j), Real Madrid (3j), Mallorca (6m.), Dender (4j.), KSVK United (1j.) en E. Aalst (1j.).

15 Aug 2009, 12:17
Vaste Waarde

bredero13 schreef:
Hieronder een artikel met Kevin Franck in Het Nieuwsblad waarin hij onder andere de redenen aanhaalt waarom het vorig jaar bij Aalst niet lukte (2 winden in het bestuur, geen hechte spelersgroep, ...)

VOETBAL 3DE KLASSE SV OUDENAARDE Kevin Franck wil weer iedere week spelen

'Meedoen voor elke periode'

SV Oudenaarde kwam versterkt uit de transferperiode. Het behield immers de smaakmakers van vorig seizoen en trok ook nog oerdegelijke voetballers aan. Eén daarvan is zeker Kevin Franck, die zijn voetbalcarrière bij KSVO een nieuw elan kan bezorgen.

Hoe komt het dat je E. Aalst hebt verlaten?

Kevin Franck: 'Voor mij was dat vrij duidelijk. De ambities van Aalst waren gekend en redelijk hoog, maar vorig seizoen werden die niet gerealiseerd. Ook ikzelf was niet succesrijk en kwam tot het besluit dat ik door allerlei omstandigheden bij Aalst mijn beste niveau niet kon halen. En dat is jammer, want heel mijn leven speelt zich bijna af in Aalst. Maar ja, vorig seizoen hadden wij drie trainers, twee besturen en een groep die als los zand aan elkaar ging.'

Waarom werd het dan SV Oudenaarde?

'Omdat KSVO altijd een club is met heel veel ambitie. Ik sprak ook met Zottegem en ook daar voelde ik ambitie, maar uiteindelijk moest ik een keuze maken. Ik heb altijd veel contact gehouden met Malfait, Schamp, Bernaert en Versyp, en hun positieve signalen hebben mij doen beslissen. Ik heb daar zeker geen spijt van. Ik ben hier nu twee weken en heb al meer plezier beleefd dan in een heel seizoen bij Aalst.

Je speelde vorig seizoen je beste wedstrijd op Oudenaarde. Speelde dat mee?

'Niet alleen voor mij, maar wellicht ook voor het bestuur van KSVO om met mij te gaan praten. Ik denk anderzijds niet dat zij een speler aantrekken op basis van één scouting of prestatie.'

Wat mogen wij van KSVO verwachten?

'Door de gewijzigde reeks is dat moeilijk in te schatten. Wij zijn nog vroeg in de voorbereiding, maar wat ik op training ziet, doet mij hopen op een plaats bij de top zes. Wij hebben een ploeg die moet meedoen voor elke periode, zodanig dat ze op het einde van het seizoen zeker de eindronde kan spelen.'

En wat wil je zelf nog bereiken, want je bent toch teruggevallen naar derde?

'Iedereen spreekt als ze het over mij hebben over Real Madrid. Wel, ikzelf wil absoluut weer naar tweede klasse - wie weet met Oudenaarde? - maar eerlijk gezegd wil ik doodgraag nog eens in eerste nationale spelen. Daarom was het nodig dat ik Aalst verliet. Ik voel nu een trainer en een club die mij vertrouwen geven. Ik besef wel dat om hogerop te geraken ik iedere week zal moeten spelen zoals vorig seizoen die wedstrijd op Oudenaarde.'

Kevin Franck Leeftijd: 27 jaar Woonplaats: Mere Bezigheid: student Humane Wetenschappen (hernam studies na stopzetten bij Spaans avontuur) Carrière: jeugd E. Aalst (10j.), jeugd AA Gent (2j), Real Madrid (3j), Mallorca (6m.), Dender (4j.), KSVK United (1j.) en E. Aalst (1j.).

Wat voor een kieken is da alles op een ander af wimpelen.

15 Aug 2009, 12:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Zegt wel eerst in het gesprek : " Ook ikzelf was niet succesrijk " ;)

Maar ja, het gras is altijd groener bij de buurman zeker ? :wadde:

15 Aug 2009, 12:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 107 108 109 110 111 497