Transfers 2010-2011 - Pagina 110 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 108 109 110 111 112 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2010-2011
Jean schreef:
eendrachtfan schreef:
we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet

Velen hier willen Verheyden zomaar vervangen terwijl hij de eerste is die onze trainer op zijn bord zet.

Ik denk dat het Van Damme wel eens zou kunnen zijn die vervangen wordt!

Dat zou pas heel dom zijn.Al eens gezien wat Ken recupereert aan ballen in het middenveld?

24 Apr 2011, 19:13
Ancien

Leeftijd: 47
dwarskijker schreef:
Jean schreef:
eendrachtfan schreef:
we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet

Velen hier willen Verheyden zomaar vervangen terwijl hij de eerste is die onze trainer op zijn bord zet.

Dat zou pas heel dom zijn.Al eens gezien wat Ken recupereert aan ballen in het middenveld?

AL es gezien hoeveel slechte passes die gast geeft?

24 Apr 2011, 19:17
nieuw in de eerste ploeg

witzwet schreef:
dwarskijker schreef:
Jean schreef:

Als je zoveel moet lopen is het maar normaal dat je spel onzuiverder wordt.Hij geeft misschien veel foute passen maar hij geeft alleszins nog meer goede passen dan Verheyden die enkel staat te dirigeren.

24 Apr 2011, 19:24
Freak

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
dwarskijker schreef:
Jean schreef:

Voetbal draait om meer dan passen en scoren alleen é ;)
Ne aanrader voor iedereen die hier trainer enzo wilt spelen:ziet eerst is dat ge de kwaliteiten van ne speler kent ;)Ken is ne breker en gene man van 10assists op een seizoen(dit jaar voorlopig 4),voor die assists hebt ge ne yombo nodig,maar aangezien dat de meeste iemand met ervaring willen(terecht) moet die speler dus nog aangekocht worden.

24 Apr 2011, 19:51
Freak

Leeftijd: 45
dwarskijker schreef:
witzwet schreef:
dwarskijker schreef:

Als je zoveel moet lopen is het maar normaal dat je spel onzuiverder wordt.Hij geeft misschien veel foute passen maar hij geeft alleszins nog meer goede passen dan Verheyden die enkel staat te dirigeren.

alle lof voor de kwaliteiten van Van Damme. Fysiek en als breker heel sterk. Maar als je hier komt zeggen dat hij slechte passen geeft omdat hij veel moet lopen. Sorry, maar al eens gezien wie veel ploegen vrij lieten staan bij de opbouw? Altijd Van Damme, en zonder druk op de bal geeft die ook slechte passen zé. Maar nogmaals , in een ploeg heb je alles nodig, maar wel een beetje objectief blijven als het kan.

24 Apr 2011, 20:42
nieuw in de eerste ploeg

[alle lof voor de kwaliteiten van Van Damme. Fysiek en als breker heel sterk. Maar als je hier komt zeggen dat hij slechte passen geeft omdat hij veel moet lopen. Sorry, maar al eens gezien wie veel ploegen vrij lieten staan bij de opbouw? Altijd Van Damme, en zonder druk op de bal geeft die ook slechte passen zé. Maar nogmaals , in een ploeg heb je alles nodig, maar wel een beetje objectief blijven als het kan.[/quote]

Primo lijkt het me logisch dat de preciesheid in je passing afneemt naarmate dat je meer vermoeid geraakt.
Een voetballer die 10km loopt zal wel vermoeider zijn dan één die maar 3km loopt.
Secundo als je 100 passen geeft op een match ga je meer dan waarschijnlijk meer foute passen geven dan iemand die slechts 25 passen geeft.Zeker in absolute cijfers maar ook procentueel.
Tertio is het ook zo dat naarmate je meer risico in je passing legt(minder balletjes in de breedte en meer in de diepte) je foutpercentage zal oplopen.

Natuurlijk kan de passing van Ken nog verbeteren en indien hij beter omringd is zal hij sowieso al een stap vooruit zetten.

Maar ieder zijn (subjectieve)mening zeker.Allez mijn subjectieve en jou objectieve mening. ;)

25 Apr 2011, 8:11
forumlegende

dwarskijker schreef:
[alle lof voor de kwaliteiten van Van Damme. Fysiek en als breker heel sterk. Maar als je hier komt zeggen dat hij slechte passen geeft omdat hij veel moet lopen. Sorry, maar al eens gezien wie veel ploegen vrij lieten staan bij de opbouw? Altijd Van Damme, en zonder druk op de bal geeft die ook slechte passen zé. Maar nogmaals , in een ploeg heb je alles nodig, maar wel een beetje objectief blijven als het kan.

Primo lijkt het me logisch dat de preciesheid in je passing afneemt naarmate dat je meer vermoeid geraakt.
Een voetballer die 10km loopt zal wel vermoeider zijn dan één die maar 3km loopt.
Secundo als je 100 passen geeft op een match ga je meer dan waarschijnlijk meer foute passen geven dan iemand die slechts 25 passen geeft.Zeker in absolute cijfers maar ook procentueel.
Tertio is het ook zo dat naarmate je meer risico in je passing legt(minder balletjes in de breedte en meer in de diepte) je foutpercentage zal oplopen.

Natuurlijk kan de passing van Ken nog verbeteren en indien hij beter omringd is zal hij sowieso al een stap vooruit zetten.

Maar ieder zijn (subjectieve)mening zeker.Allez mijn subjectieve en jou objectieve mening. ;)[/quote]

Ja, iedereen zijn mening alleen spijtig voor jou dat uw vriendje in tweede niet ga meekunnen!

25 Apr 2011, 9:13
Nationale Ploeg

Jean schreef:
dwarskijker schreef:
Citeer:
alle lof voor de kwaliteiten van Van Damme. Fysiek en als breker heel sterk. Maar als je hier komt zeggen dat hij slechte passen geeft omdat hij veel moet lopen. Sorry, maar al eens gezien wie veel ploegen vrij lieten staan bij de opbouw? Altijd Van Damme, en zonder druk op de bal geeft die ook slechte passen zé. Maar nogmaals , in een ploeg heb je alles nodig, maar wel een beetje objectief blijven als het kan.

Maar ieder zijn (subjectieve)mening zeker.Allez mijn subjectieve en jou objectieve mening. ;)

Ja, iedereen zijn mening alleen spijtig voor jou dat uw vriendje in tweede niet ga meekunnen!

Veel zal afhangen van wie ze aantrekken op het middenveld. Als ze iemand met vista, passing en een goede trap aantrekken, dan gaan ze daar Verheyden niet gaan naast zetten he. En voor zover ik kan volgen, is dat exact waar ze naar op zoek zijn.

En als ge Van Damme naast zo iemand zet, en hem laat doen waar hij goed in is, namelijk het spel van de tegenstander afbreken, dan komt dat in orde.

25 Apr 2011, 9:39
nieuw in de eerste ploeg

Veel zal afhangen van wie ze aantrekken op het middenveld. Als ze iemand met vista, passing en een goede trap aantrekken, dan gaan ze daar Verheyden niet gaan naast zetten he. En voor zover ik kan volgen, is dat exact waar ze naar op zoek zijn.

En als ge Van Damme naast zo iemand zet, en hem laat doen waar hij goed in is, namelijk het spel van de tegenstander afbreken, dan komt dat in orde
.

Toffe pee zijt ge Jean.
Eerst zeg je dat mijn vriendje(heb helemaal geen band met Van Damme en ben geen lid van zijn fanclub zoals Iendrachter 90 en anderen) niet zal meekunnen.Vervolgens geef je de oplossing die ook voor ogen heb.
Ik denk dat ik eens een pint moet drinken met u en dat we nog gaan overeenkomen.

25 Apr 2011, 10:38
Nationale Ploeg

Ge hebt Jean den onnozelaar, en dan hebt ge 'De Jean'.

Ik erger mij al maanden aan het feit dat mensen mij met 'Jean' verwarren, vooral als ge ziet wat diene jongen allemaal opt forum zet.

25 Apr 2011, 10:42

Kan er misschien is iemand een overzicht plaatsen van de spelers en hoelang ze nog onder contract liggen?

25 Apr 2011, 10:51
Ancien

Leeftijd: 56
De Jean schreef:

Ik erger mij al maanden aan het feit dat mensen mij met 'Jean' verwarren, vooral als ge ziet wat diene jongen allemaal opt forum zet.

Jean-kl...-Van Damme :lol: :D euh, voor alle duidelijkheid het was bedoeld als zinspeling he.

25 Apr 2011, 10:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De Jean schreef:

Andere Nickname aanmaken :wadde:

De serieuse Jean bevoorbeeld :love:

25 Apr 2011, 10:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Eagle eye schreef:
Kan er misschien is iemand een overzicht plaatsen van de spelers en hoelang ze nog onder contract liggen?
Kijk eens op pagina 1 van deze topic ;) Overzichtje gepost door DE JEAN

25 Apr 2011, 10:57
nieuw in de eerste ploeg

chunga schreef:
Eagle eye schreef:
Kijk eens op pagina 1 van deze topic ;) Overzichtje gepost door DE JEAN

Heb ik inderdaad overgekeken.De Jean lijkt me inderdaad een redelijk mens.Vond het al raar die twee tegenstrijdige posts na elkaar.

25 Apr 2011, 11:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 108 109 110 111 112 345