|
|
| Pagina 110 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witteken schreef: oilsjt schreef: Hey, Cijfers van 31/12/2016 waren idd van een heel ander kaliber dan die tot 30/06. Alle schulden zijn overgeheveld naar een Bad bank hiervan blijft bijna niks meer over en degene dat er nog inzitten verdwijnen stelselmatig omwille dat deze volledig gecovered zijn door afbetalings plannen. De targets rond inkomsten worden ook gehaald. Kenny goed om te lezen . maar waarom kan het bestuur dat zelf eens niet op de site zetten , of eens een artikel van de voorzitter in de krant ? ik weet dat ze liever in stilte willen werken , maar een supporter leest dat eens graag . Afgelopen week werd een mijlpaal bereikt in de negotiaties met de RSZ. Nadat Eendracht Aalst jarenlang structureel debiteur was van de RSZ, voor een bedrag dat iets meer dan een jaar geleden nagenoeg een kwart miljoen euro bedroeg, is de hele achterstand nu opgekuist. Tegen het einde van dit voetbalseizoen zal ook de BTW-achterstand volledig weggewerkt zijn. https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... ciele-luik ![]() |
| 15 Feb 2017, 7:40 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: witteken schreef: oilsjt schreef: Hey, Cijfers van 31/12/2016 waren idd van een heel ander kaliber dan die tot 30/06. Alle schulden zijn overgeheveld naar een Bad bank hiervan blijft bijna niks meer over en degene dat er nog inzitten verdwijnen stelselmatig omwille dat deze volledig gecovered zijn door afbetalings plannen. De targets rond inkomsten worden ook gehaald. Kenny goed om te lezen . maar waarom kan het bestuur dat zelf eens niet op de site zetten , of eens een artikel van de voorzitter in de krant ? ik weet dat ze liever in stilte willen werken , maar een supporter leest dat eens graag . Afgelopen week werd een mijlpaal bereikt in de negotiaties met de RSZ. Nadat Eendracht Aalst jarenlang structureel debiteur was van de RSZ, voor een bedrag dat iets meer dan een jaar geleden nagenoeg een kwart miljoen euro bedroeg, is de hele achterstand nu opgekuist. Tegen het einde van dit voetbalseizoen zal ook de BTW-achterstand volledig weggewerkt zijn. https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... ciele-luik ![]() Ik vind dat niet meer dan logisch eigenlijk dat iedereen zijn schulden inzake belastingen, direct of indirect betaald. Wat me meer interesseert is of Romeo en Julia al overeenkomen voor de moment en of we aan een EN EN-verhaal kunnen beginnen... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Feb 2017, 9:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: witteken schreef: witteken schreef: goed om te lezen . maar waarom kan het bestuur dat zelf eens niet op de site zetten , of eens een artikel van de voorzitter in de krant ? ik weet dat ze liever in stilte willen werken , maar een supporter leest dat eens graag . Afgelopen week werd een mijlpaal bereikt in de negotiaties met de RSZ. Nadat Eendracht Aalst jarenlang structureel debiteur was van de RSZ, voor een bedrag dat iets meer dan een jaar geleden nagenoeg een kwart miljoen euro bedroeg, is de hele achterstand nu opgekuist. Tegen het einde van dit voetbalseizoen zal ook de BTW-achterstand volledig weggewerkt zijn. https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... ciele-luik ![]() Ik vind dat niet meer dan logisch eigenlijk dat iedereen zijn schulden inzake belastingen, direct of indirect betaald. Wat me meer interesseert is of Romeo en Julia al overeenkomen voor de moment en of we aan een EN EN-verhaal kunnen beginnen... Romeo en Julia ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Feb 2017, 17:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: witteken schreef: Afgelopen week werd een mijlpaal bereikt in de negotiaties met de RSZ. Nadat Eendracht Aalst jarenlang structureel debiteur was van de RSZ, voor een bedrag dat iets meer dan een jaar geleden nagenoeg een kwart miljoen euro bedroeg, is de hele achterstand nu opgekuist. Tegen het einde van dit voetbalseizoen zal ook de BTW-achterstand volledig weggewerkt zijn. https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... ciele-luik ![]() Ik vind dat niet meer dan logisch eigenlijk dat iedereen zijn schulden inzake belastingen, direct of indirect betaald. Wat me meer interesseert is of Romeo en Julia al overeenkomen voor de moment en of we aan een EN EN-verhaal kunnen beginnen... Romeo en Julia ![]() den Onderkroiper ligt waarschijnlijk al met de camera op vinkenslag, daar ergens onder het balkon, en als de geliefden hun opwachting maken... _________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Feb 2017, 21:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 15 Feb 2017, 21:04 |
|
|
Freak
toch nog 600000 .
|
| 15 Feb 2017, 21:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: toch nog 600000 . maar toch ook al veel weggewerkt en dat op slechts een dik jaar tijd dat interview was geen hoera-gesprek. goed nieuws maar met een duidelijke "maar". dus we weten nu dat we er nog voor een tijdje niet zijn. the only way is up... |
| 15 Feb 2017, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg
16/02/2017
Licentiedossier Eendracht Aalst heeft deze week haar licentiedossier voor de Eerste Amateurliga tijdig ingediend. De club verwacht normaal gezien geen problemen tot het verkrijgen van de licentie. |
| 16 Feb 2017, 18:12 |
|
|
Freak
|
| 16 Feb 2017, 18:16 |
|
|
toevallige voorbijganger
De schulden zijn gezakt,maar vanwaar zijn die centen dan gekomen?
Nieuwe extra sponsors? Hebben de schuldeisers een deel laten vallen? ze moeten toch van ergens komen. Kom nu niet zeggen dat ze van de inkomsten komen die er op dit moment zijn,dit is het dieptepunt in de club geschiedenis wat supporters betreft. Er staan zelfs grote geldschieters te wachten om er ettelijke 100.000 den euro's in te pompen,maar blijkbaar zien een paar huidige bestuurs mensen dit niet zo graag gebeuren (wat trouwens ook de reden was van Sven zijn ontslag) Hopelijk vinden ze elkaar nog en handelen ze in het belang van de club en niet voor hun eigen ego. Hopelijk valt Julia niet van haar balkon. ![]() |
| 17 Feb 2017, 16:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Vankemzeke schreef: De schulden zijn gezakt,maar vanwaar zijn die centen dan gekomen? Nieuwe extra sponsors? Hebben de schuldeisers een deel laten vallen? ze moeten toch van ergens komen. Kom nu niet zeggen dat ze van de inkomsten komen die er op dit moment zijn,dit is het dieptepunt in de club geschiedenis wat supporters betreft. Er staan zelfs grote geldschieters te wachten om er ettelijke 100.000 den euro's in te pompen,maar blijkbaar zien een paar huidige bestuurs mensen dit niet zo graag gebeuren (wat trouwens ook de reden was van Sven zijn ontslag) Hopelijk vinden ze elkaar nog en handelen ze in het belang van de club en niet voor hun eigen ego. Hopelijk valt Julia niet van haar balkon. ![]() rap gezegd, maar is daar wel iets van op den dag dat er gestort moet worden ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Feb 2017, 17:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Vankemzeke schreef: De schulden zijn gezakt,maar vanwaar zijn die centen dan gekomen? Nieuwe extra sponsors? Hebben de schuldeisers een deel laten vallen? ze moeten toch van ergens komen. Kom nu niet zeggen dat ze van de inkomsten komen die er op dit moment zijn,dit is het dieptepunt in de club geschiedenis wat supporters betreft. Er staan zelfs grote geldschieters te wachten om er ettelijke 100.000 den euro's in te pompen,maar blijkbaar zien een paar huidige bestuurs mensen dit niet zo graag gebeuren (wat trouwens ook de reden was van Sven zijn ontslag) Hopelijk vinden ze elkaar nog en handelen ze in het belang van de club en niet voor hun eigen ego. Hopelijk valt Julia niet van haar balkon. ![]() en over wie hebben we het dan ? |
| 17 Feb 2017, 22:35 |
|
|
toevallige voorbijganger
Het lijkt me opportuun om tijdens deze fase van de gesprekken geen namen te noemen.
|
| 18 Feb 2017, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Vankemzeke schreef: Het lijkt me opportuun om tijdens deze fase van de gesprekken geen namen te noemen. maar de mensen die ons gered hebben, uitlachen van romeo en julia mag wel ? en dan heb ik het niet alleen op u ze vankemzeke. een beetje respect voor de voorzitter zou ik zeggen , zeker als romeo of julia op hem bedoeld is . hij was de enige die het aangedurfd heeft om ons over te nemen ,op een moment dat we gewoon dood waren. het stadsbestuur hebben we hier toen niet gezien en valckenier kon het niet , maar le juste heeft het toch maar gedaan , ik persoonlijk zal dit niet snel vergeten . |
| 18 Feb 2017, 11:09 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: Vankemzeke schreef: Het lijkt me opportuun om tijdens deze fase van de gesprekken geen namen te noemen. maar de mensen die ons gered hebben, uitlachen van romeo en julia mag wel ? en dan heb ik het niet alleen op u ze vankemzeke. een beetje respect voor de voorzitter zou ik zeggen , zeker als romeo of julia op hem bedoeld is . hij was de enige die het aangedurfd heeft om ons over te nemen ,op een moment dat we gewoon dood waren. het stadsbestuur hebben we hier toen niet gezien en valckenier kon het niet , maar le juste heeft het toch maar gedaan , ik persoonlijk zal dit niet snel vergeten . voel me wel wat aangesproken. Als je in zo een bericht de satire niet ziet, tja. Dat heeft niets met respect te maken kerel, enkel met hoe de hoofdrolspelers met elkaar omgaan. #not #ego #groot _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Feb 2017, 11:33 |
|
| Pagina 110 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 152 Volgende |