|
|
| Pagina 12 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: ik hoor hier just uit goei bron, dat de match E.Aalst-AS Roma dient herspeeld te worden. Op het moment van de wedstrijd zou Fransesco Totti nie speelgerechtigd geweest zijn... Gevolg: Alle Europese matchen van de leste 10 joar moeten herspeldj werren... ![]() |
| 08 Sep 2007, 16:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De tweedeklassers verzetten zich tegen het voorstel van de KBVB om de competitie met negentien clubs te spelen. Voorzitter Guido De Croock van de nationale Voetballiga geeft tekst en uitleg.
“Als de KBVB zowel Namen als Geel toelaat in tweede klasse dan is dat de deur openzetten voor de clubs om via de rechtbank allerlei procedures in gang te zetten. Het is gemakkelijk om de twee ploegen zomaar te laten stijgen en met negentien clubs te beginnen, in werkelijkheid verschuif je gewoon alle problemen. Eigenlijk draait alles maar om één vraag: heeft Geel zijn licentie op een juiste manier verkregen?” “Ik zie het arbitragehof als enige uitgangsweg. Dat heeft als voordeel dat je ook een onmiddellijke uitspraak hebt. Ik laat het hier alvast niet bij en heb reeds contacten gelegd om deze zaak aan te kaarten bij de wereldvoetbalvond FIFA.” _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Sep 2007, 17:45 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: De tweedeklassers verzetten zich tegen het voorstel van de KBVB om de competitie met negentien clubs te spelen. Voorzitter Guido De Croock van de nationale Voetballiga geeft tekst en uitleg. Het is gemakkelijk om de twee ploegen zomaar te laten stijgen en met negentien clubs te beginnen, in werkelijkheid verschuif je gewoon alle problemen. Goed gezien van Guido. 19 ploegen in tweede kan maar mits zeer duidelijke afspraken i.v.m. het aantal dalers in tweede en stijgers in derde op het eind van het seizoen. Tegen dat die dingen allemaal juridisch correct opgesteld zijn, is het november. Laatst gewijzigd door Telbar op 08 Sep 2007, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Sep 2007, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: De tweedeklassers verzetten zich tegen het voorstel van de KBVB om de competitie met negentien clubs te spelen. Voorzitter Guido De Croock van de nationale Voetballiga geeft tekst en uitleg. “Als de KBVB zowel Namen als Geel toelaat in tweede klasse dan is dat de deur openzetten voor de clubs om via de rechtbank allerlei procedures in gang te zetten. Het is gemakkelijk om de twee ploegen zomaar te laten stijgen en met negentien clubs te beginnen, in werkelijkheid verschuif je gewoon alle problemen. Eigenlijk draait alles maar om één vraag: heeft Geel zijn licentie op een juiste manier verkregen?” “Ik zie het arbitragehof als enige uitgangsweg. Dat heeft als voordeel dat je ook een onmiddellijke uitspraak hebt. Ik laat het hier alvast niet bij en heb reeds contacten gelegd om deze zaak aan te kaarten bij de wereldvoetbalvond FIFA.” jepla, en we zijn weer vertrokken ![]() |
| 08 Sep 2007, 18:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Laat ons hopen dat het gezond voetbalverstand zegeviert in deze totale chaos, en dat ze deze gelegenheid aangrijpen om de ganse Bond grondig uit te mesten, te beginnen met de voorzitter. Zijn reactie gisteren op TV. Man man... droevig. Rond de pot draaien en geen conclusie. Die had precies goed gedronken.
http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/v ... _en_derde# |
| 08 Sep 2007, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Petroe69 schreef: Laat ons hopen dat het gezond voetbalverstand zegeviert in deze totale chaos, en dat ze deze gelegenheid aangrijpen om de ganse Bond grondig uit te mesten, te beginnen met de voorzitter. Zijn reactie gisteren op TV. Man man... droevig. Rond de pot draaien en geen conclusie. Die had precies goed gedronken. http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/v ... _en_derde# ![]() |
| 08 Sep 2007, 19:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dat ze die kerel snel met pensioen sturen en een jongere, bekwame gast aan de KVBV-top zetten!
|
| 08 Sep 2007, 19:38 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
kunnen ze nie beter heel de KBVB op pensioen sturen. ale kijk ne keer naar diene verstringhe, diene heeft de prehistorie nog meegemaakt peins ik
![]() |
| 08 Sep 2007, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Telbar schreef: Goed gezien van Guido. 19 ploegen in tweede kan maar mits zeer duidelijke afspraken i.v.m. het aantal dalers in tweede en stijgers in derde op het eind van het seizoen. Tegen dat die dingen allemaal juridisch correct opgesteld zijn, is het november. Als ze een paar maanden wachten om te spelen, zijn alle clubs failliet en dan is 't probleem onmiddellijk helemaal opgelost. Het zal dus wel wat rapper moeten, wat de tweedeklassers ook willen ... Wat ik nu eigenlijk niet versta is waarom volgens de officiciële site (en blijkbaar volgens de KBVB???) die match van woensdag wél nog kan doorgaan. Ik vind het trouwens ook straf dat ze nu allemaal in Brussel tot woensdagavond 20u op hun gat gaan zitten. De crisis is blijkbaar nog niet groot genoeg ... |
| 09 Sep 2007, 14:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Iendracht02 schreef: Ik vind het trouwens ook straf dat ze nu allemaal in Brussel tot woensdagavond 20u op hun gat gaan zitten. De crisis is blijkbaar nog niet groot genoeg ... Ja da vind ik nu ook wel, ze konden toch gisteren ook al enige actie ondernemen of met bepaalde partijen verder onderhandlen? En maandag en dinsdag gaat blijkbaar ook nie bij die mannen. ![]() |
| 09 Sep 2007, 14:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
dat vind ik dus ook on,begrijpelijk he...
meneer de keersmaeker: "ik reis niet mee af naar kazachstan want dit probleem eist een snelle oplossing" En wat doet die worst? hij wacht to woensdag 20u om een vergaderingske te beleggen!!!! dit kàn toch niet he zeg. Voor mijn part gaat em gewoon naar kazachstan en blijfft hij er wonen zenne |
| 09 Sep 2007, 14:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jan schreef: Iendracht02 schreef: Ik vind het trouwens ook straf dat ze nu allemaal in Brussel tot woensdagavond 20u op hun gat gaan zitten. De crisis is blijkbaar nog niet groot genoeg ... Ja da vind ik nu ook wel, ze konden toch gisteren ook al enige actie ondernemen of met bepaalde partijen verder onderhandlen? En maandag en dinsdag gaat blijkbaar ook nie bij die mannen. ![]() Die mannen bij den bond zijn al wa ouder hé. Na de "zware" vergadering van vorige vrijdag, hebben ze ewa rust nodig voor ze weer kunnen vergaderen. Hoe zou je zelf zijn als ge zo oud zijt als die mannen bij den bond ![]() |
| 09 Sep 2007, 14:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Yepla, laat maar komen zeg.
Ook Dessel stapt nu naar de rechter Het einde van de zaak rond Geel en Namen is nog lang niet in zicht. Nu stapt immers ook Dessel Sport naar de rechtbank. Dat heeft secretaris Ludwig Wils bevestigd aan soccer.be. "Wij hebben vandaag een afspraak met onze advocaat", aldus Wils. "We vinden nog altijd dat Dessel recht heeft op tweede klasse. Geel en Namen hadden nog geen licentie aan het einde van de eindronde. Wij hadden die wel en dus moeten wij in tweede spelen." "De voetbalbond is de licenties pas na de eindronde beginnen uit te delen. De KBVB is dus in de fout gegaan. Er staat duidelijk in het reglement dat de winnaar van de eindronde mag stijgen als de club een licentie heeft aangevraagd en verkregen heeft." "De bond lokt al deze zaken uit, hé", zegt de secretaris van Dessel. "Begin juni hebben wij al brieven naar de bond gestuurd. Jean-Marie Philips wil er niet op antwoorden. We hebben aangetekende brieven gestuurd, maar hebben nog steeds geen antwoord." |
| 10 Sep 2007, 13:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik versta echt niet vanwaar ze bij Dessel plots het idee krijgen "recht" te hebben om 2de klasse. Ik heb dat verhaal van Colin nu ook wel gelezen... maar dat slaat toch werkelijk op niets ? Dessel heeft evenmin als gelijk welke andere 3de klasser recht op een plaatske in 2de. Ik hoop echt dat al die clubs het volgend seizoen sportief zwaar tegen de lamp lopen en overal een 90 minuten durend fluitconcert over zich heen krijgen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Sep 2007, 13:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Een expert over de ganse affaire. Deze man slaat de nagel op de kop.
Roger Blanpain, professor emeritus arbeidsrecht aan de KU Leuven, heeft in de krant Gazet van Antwerpen zwaar uitgehaald naar de Belgische voetbalbond en diens leiders. "De afgelasting van tweede en derde klasse had vermeden kunnen worden als de voetbalbond niet door amateurs geleid werd", dixit Blanpain. "De bond heeft hier zelf voor gezorgd. De bondsregels zijn ondoorgrondelijk, vaag en afstands. Ze dienen de sport al lang niet meer. Voetbal is al lang geen spelletje meer maar een maatschappelijk en economisch gebeuren. Er is veel geld mee gemoeid. Bijgevolg moet er dringend een doorlichting volgen van de reglementen en de manier waarop de bond nu wordt geleid moet ook bekeken worden", gaat Blanpain verder. Woensdag vindt er een crisisvergadering plaats in Brussel. Daarbij zullen alle tweede- en derdeklassers aanwezig zijn. Zij moeten allemaal instemmen dat Namen en Geel tweedeklassers zullen zijn. Het wordt alvast een moeilijke bevalling want her en der is er protest. "Ik raad voorzitter François de Keersmaecker aan, nota bene een oud-student van mij, om een bemiddelaar van de minister van Sport bij de vergadering te betrekken. Alleen een onafhankelijk iemand kan het vertrouwen van de clubs winnen. Deze week zal er toch een oplossing moeten gevonden worden. Het kan toch niet dat er volgend weekend ook niet gespeeld zal worden. Dat is sociaal onaanvaardbaar", besluit Blanpain zijn kritisch betoog. |
| 10 Sep 2007, 13:42 |
|
| Pagina 12 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Volgende |