Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Citeer:
Delie kan doorbreken, maar je kan alle druk in de vuurlinie niet op de schouders van een 18-jarige leggen terwijl een kanjer als Lord aan een waardeloos seizoen bezig is.'

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9300[/quote]

wat een ongeloofelijke domme uitspraak is mij da nu weer???

ten eerste heeft hij gans het seizoen me 1 spits gespeeld en hield fanatiek vast aan die opstelling ten tweede gaf hij lord de kans niet meer zich te bewijzen op ZIJN beste positie (zoals zoveel spelers dit seizoen alle hoeken en kanten van t plein hebben gezien)....bij wie ligt dan de verantwoordelijkheid van zijn falen? bij zijn eigen toch? t heeft lang geduurt....me modder smijten kan iedereen maar hij mag wel eerst eens goe in de spiegel gaan kijken ze :fuck:

17 Mar 2009, 16:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jossen schreef:
hij werd de toegang ontzegd tot omgang met sponsors na de match.

Als mijnen trainer zo ne chagrijnige mens is dat hij na de match uw sponsors (die toch voor een aanzienlijk deel van uw budget zorgen) wegjaagt of ze toch uitkaffert als ze iets zeggen dat hem niet aanstaat, dan zou ik er hem ook ver van weghouden hoor :D .

17 Mar 2009, 16:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik had trouwens deze morgen ook die uitspraak van Dillen over Lord gelezen en mijn gazet viel bekanst uit mijn handen zeg. Tis enkel en alleen Lord die voor nieuwjaar offensief iets kon tonen en zonder Lord stonden we halfweg misschien wel rond een degradatieplaats. En vooral, dankzij den tactiek van Dillen konden we op een half seizoen geen enkele uitgespeelde kans versieren en het was dan enkel Lord die met een individuele actie er nog iets kon van maken. Straf dat ge dan zo een uitspraak durft doen.

17 Mar 2009, 16:54
Reserve

Patrick De Wilde als trainer lijkt mij, na enig speurwerk, geen optie.
De manier waarop hij vertrokken is zegt al genoeg...
Bovendien is de heer De Wilde momenteel technisch directeur bij hokey club La Gantois(bron : http://www.gantoise.be/hockeyFrameset.html)

17 Mar 2009, 17:09
forumlegende

Leeftijd: 69
Op dit ogenblik ligt het voor 70% in het voordeel van VD Haegen.
Nogmaals,ik persoonlijk heb het niet voor dit heerschap maar indien hij trainer wordt verdient hij een kans zoals een ander.
Hij heeft goed met jeugd gewerkt maar hoe gaat hij om met onze ex-eersteklassers?
Gaan die mannen hem aanvaarden als trainer?
Ik hoop nog steeds op een Cossey,want ik ken een speler die onder hem gewerkt heeft en niets dan lof hoor!

17 Mar 2009, 17:17
Freak

Leeftijd: 45
die dillen toch, memmen en melken dattem gienj kans gekregen eit, spotbeen, podevijn en vooral lord nog ne keer de mantel uitvegen. Man man man, wa nen teppen!

hij heeft van in september kansen genoeg gekregen, niet eenmaal wonnen we afgetekend, steeds met de nodige portie geluk!

en dan over delie, hij kan de aanval nie dragen, daarin kan ik volgen. Maar beste Marc waarom zet je dan Dessaer vooraan tegen Diegem als je Boto op de bank zitten hebt??

17 Mar 2009, 17:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Op dit ogenblik ligt het voor 70% in het voordeel van VD Haegen.
Nogmaals,ik persoonlijk heb het niet voor dit heerschap maar indien hij trainer wordt verdient hij een kans zoals een ander.
Hij heeft goed met jeugd gewerkt maar hoe gaat hij om met onze ex-eersteklassers?
Gaan die mannen hem aanvaarden als trainer?
Ik hoop nog steeds op een Cossey,want ik ken een speler die onder hem gewerkt heeft en niets dan lof hoor!

Ik hoop op Dirk Geeraerd .

17 Mar 2009, 17:48
Ancien

Jossen schreef:
Hugo schreef:
SERRE schreef:
Gisteren was de keuze ofwel Van der Haegen ofwel Patrick De Wilde. Ook Van wambeke is nog een kandidaat. Voorts komen er een diepe spits, een nummer 10 en een centrale verdediger bij voor volgend seizoen.

Besten, een trainer die ons op zo een vuile manier in de steek gelaten heeft, zou bij mij zelfs geen plaats meer hebben op de tribune.
De Wilde, nee! :fuck:

Beste Hugo, jij weet duidelijk niet wat er zich indertijd heeft afgespeeld...

Hij werd een normale werkwijze ontzegd, spelers die hij wilde behouden werden ook buitengeveegd op het einde van het kampioenenjaar + hij werd de toegang ontzegd tot omgang met sponsors na de match. Dan krijg je een rijkelijk aanbod en dan ben je weg natuurlijk, op welke manier dan ook.
Als mens is hij trouwens niet te vertrouwen, dus voor Mr. De Wilde zou ik als bestuur ook niet gaan.

Wil je beleid en successen op een realistische ternijn, dan BOUW je een ploeg, bijt door de zure appel en ga voor Dirk Geeraerd!

Sorry besten, dit alles wist ik inderdaad niet, dacht dat hij het gewoon afgetrapt was voor het geld.
Dirk Geeraerd is een goede kandidaat, maar ik denk dat de gewezen trainer van sottegem wel zijn handtekening zal mogen zetten. (y)

17 Mar 2009, 17:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het zal wel die Vanderhaeghen worden, en eerlijk gezegd vind ik dat toch maar een vreemde keuze.

De Wispelaere, Geeraerd of De Sart (gewoon omdat die zijn naam is gevallen) zijn gewoon véél betere opties denk ik. Volgend seizoen moet het gebeuren, ik vind het niet de moment om een "talentvolle trainer" zijn kans te geven.

Daarmee heb ik niet gezegd dat Vanderhaeghen een slechte trainer is, maar rekening houdend met de vorige gokken van ons bestuur zou ik liever hebben dat ze voor zekerheid kiezen en een coach nemen die al iets bewezen heeft.

17 Mar 2009, 17:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Er zijn toch een paar dingen waar dillen gelijk in heeft .Die ruzie in ons bestuur dat moet maar eens gedaan zijn ofwel komen ze als grote mensen overeen ofwel moet den dienen da ruzie maakt buiten.We weten al van de eerste match in 4de dat we geen vervanger hebben voor arnold, we zijn nu 3 seizoenen verder en we hebben nog niets, integendeel arnold is ook al weg. Met een delie of boto gaan we nooit kampioen die jongens komen gewoon tekort.Dat ze voor volgend jaar ook eens zien voor ne goeien back rechts .

17 Mar 2009, 18:04
Ancien

Jeroen schreef:
Het zal wel die Vanderhaeghen worden, en eerlijk gezegd vind ik dat toch maar een vreemde keuze.

De Wispelaere, Geeraerd of De Sart (gewoon omdat die zijn naam is gevallen) zijn gewoon véél betere opties denk ik. Volgend seizoen moet het gebeuren, ik vind het niet de moment om een "talentvolle trainer" zijn kans te geven.

Daarmee heb ik niet gezegd dat Vanderhaeghen een slechte trainer is, maar rekening houdend met de vorige gokken van ons bestuur zou ik liever hebben dat ze voor zekerheid kiezen en een coach nemen die al iets bewezen heeft.

Volledig met je eens jeroen, maar ik denk ook dat ze dienen van Sottegem zullen kiezen, niet te duur, plus nog enkele spelers meebrengen.
Ik zou ook liever een coach zien waar de spelers naar opkijken.

17 Mar 2009, 18:08
forumlegende

Artikels in het nieuwsblad komen van ... Redant. Een goede bron als je't mij vraagt :?

17 Mar 2009, 18:11
Freak

Diene Rudy Cosseyt, waar zit diene eigenlijk ?
Is dat niks voor Aalst ?

17 Mar 2009, 18:22
Ancien

Leeftijd: 38
Casual1919 schreef:
Diene Rudy Cosseyt, waar zit diene eigenlijk ?
Is dat niks voor Aalst ?

Hulptrainer bij Bergen als ik mij niet vergis.

17 Mar 2009, 18:26
nieuw in de eerste ploeg

of enzo scifo misschien :D

17 Mar 2009, 18:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17