|
|
| Pagina 12 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
lolo4ever schreef: filip.dhose schreef: lolo4ever schreef: Die lopende contracten zijn wel verplichte niet-amateurcontracten uit tweede en niet de ideale manier om aan schuldafbouw te doen.Spelers aan hun contract houden is een ding.Die contracten uit betalen is een heel ander verhaal. Filip, hoe dacht je dat we aan die enorme schuldberg gekomen zijn.In feite is de club verpicht zoveel mogelijk van die dure contracten af te stoten en met goedkopere spelers die ook kunnen voetballen in derde verder te doen.Maar je moet ze wel gaan zoeken door mensen die er verstand van hebben. Die rechtszaak om in tweede te blijven snap ik helemaal niet.Nog een jaartje tweede is gewoon dodelijk en zal ons geen stap verder brengen. . Van de zwaarste contracten (Vanbelle & K. Janssens) zijn we al verlost. Verder besparen we met het vertrek van De Oliveira, De Cuyper en Shkodra nog eens een flinke som. En met alle respect voor Kempeneer, maar we hebben vorig jaar een zeer dure keeper op de bank gehad, voor exact geteld NUL speelminuten. Dat het bestuur nu de rest wil houden is toch een indicatie dat ze ofwel willen meedoen voor de titel in derde, of (best case scenario) voor de middenmoot in tweede. KVDN is een superkeeper maar als die blijft heeft dat meer te maken met zijn zwaar contract dan met clubliefde.En ongelijk kan je hem niet geven. als dat al zo zou zijn, dan is hij echt wel de enige die daar recht op heeft. Keept al jaren op heel hoog niveau. Kdenk dat de oorzaak van onze financiële problemen eerder bij de batterij brol ligt die hier de voorbije jaren gepasseerd is dan VDN. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Jun 2015, 16:19 |
|
|
Heey Iendrachters. Als Rupel-Boom supporter ben ik blij dat jullie terug bij ons in de reeks staan, toch 1 aantrekkelijke match in deze schijtreeks (samen met match tege Racing natuurlijk). Ik vind het wel erg voor jullie supporters en uiteraard waren jullie liever in tweede gebleven. Het voetbal in derde is nog geen haar veranderd...vooral van de West Vlaamse vrienden (vooral Torhout-Gullegem-Izegem) moet je geen hoogstaand voetbal verwachten. Ze zouden best gesponsord worden door Declerq Stortbeton, pff. Verder is onze ambitie om minstens de eindronde te halen om in de superliga terecht te komen. Vorig jaar eindigden we 5e en de kern is in principe versterkt. Ik wens jullie toch een mooi seizoen.
Onze kern: Doel: Jasper Otte, Mauro V D Wildenberg, Ruben Van Wemmel Verdediging: Koen Gommers, Jef Vogels, Yannick Lodders, Nick Felix, Andy V D Westerlaeken en nog een aan te trekken speler Middenveld: Seppe Kil, Nick V D Westerlaeken, Ewout Denys (ex-EA), Jeroen Mertens, Tino Pellegriti, Bjorn Cornelissens, Youssef Challouk Aanval: Dirk Mathyssen, Yannick Put, Mathias Nijs, David Rufai. |
| 11 Jun 2015, 18:05 |
|
|
Ancien
Jean schreef: Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Iedereen mag toch een mening hebben op het forum? Waarom moeten er steeds forumleden zijn die onmiddellijk een smiley met op andere posts kleven?![]() Kampioen! 't was te zot voor woorden , vandaar de smiley mijn gedacht. ![]() Ik zal de toekomst ne keer voorspellen : we spelen komend seizoen in tweede klasse en eindigen daarin zesdes. Het seizoen erna spelen we in reeks 1B in het stadion van Denderleeuw! Welke cocktail hebt ge gedronken Jean? Blijkbaar geloven ze ook niet in sprookjes. Vanaf vandaag start de abonnementsverkoop voor het seizoen 2015-2016. De club verlaagt de tarieven, voor de staantribune zelfs met 33%. Bovendien is er een extra thuiswedstrijd want Derde Klasse A telt 19 ploegen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Jun 2015, 19:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: lolo4ever schreef: filip.dhose schreef: Van de zwaarste contracten (Vanbelle & K. Janssens) zijn we al verlost. Verder besparen we met het vertrek van De Oliveira, De Cuyper en Shkodra nog eens een flinke som. En met alle respect voor Kempeneer, maar we hebben vorig jaar een zeer dure keeper op de bank gehad, voor exact geteld NUL speelminuten. Dat het bestuur nu de rest wil houden is toch een indicatie dat ze ofwel willen meedoen voor de titel in derde, of (best case scenario) voor de middenmoot in tweede. KVDN is een superkeeper maar als die blijft heeft dat meer te maken met zijn zwaar contract dan met clubliefde.En ongelijk kan je hem niet geven. als dat al zo zou zijn, dan is hij echt wel de enige die daar recht op heeft. Keept al jaren op heel hoog niveau. Kdenk dat de oorzaak van onze financiële problemen eerder bij de batterij brol ligt die hier de voorbije jaren gepasseerd is dan VDN. Natuurlijk heeft hij daar recht op.Ik zeg toch ook dat het een superkeeper is.Alleen kan je als club aan geen schuldafbouw doen als je in derde contracten van tweede klasse moet blijven betalen.Dat zou jij als boekhouder toch ook moeten weten. |
| 11 Jun 2015, 19:22 |
|
|
Vaste Waarde
lolo4ever schreef: filip.dhose schreef: lolo4ever schreef: Die lopende contracten zijn wel verplichte niet-amateurcontracten uit tweede en niet de ideale manier om aan schuldafbouw te doen.Spelers aan hun contract houden is een ding.Die contracten uit betalen is een heel ander verhaal. Filip, hoe dacht je dat we aan die enorme schuldberg gekomen zijn.In feite is de club verpicht zoveel mogelijk van die dure contracten af te stoten en met goedkopere spelers die ook kunnen voetballen in derde verder te doen.Maar je moet ze wel gaan zoeken door mensen die er verstand van hebben. Die rechtszaak om in tweede te blijven snap ik helemaal niet.Nog een jaartje tweede is gewoon dodelijk en zal ons geen stap verder brengen. . Van de zwaarste contracten (Vanbelle & K. Janssens) zijn we al verlost. Verder besparen we met het vertrek van De Oliveira, De Cuyper en Shkodra nog eens een flinke som. En met alle respect voor Kempeneer, maar we hebben vorig jaar een zeer dure keeper op de bank gehad, voor exact geteld NUL speelminuten. Dat het bestuur nu de rest wil houden is toch een indicatie dat ze ofwel willen meedoen voor de titel in derde, of (best case scenario) voor de middenmoot in tweede. KVDN is een superkeeper maar als die blijft heeft dat meer te maken met zijn zwaar contract dan met clubliefde.En ongelijk kan je hem niet geven. KVDN heeft een goed maar niet zo zwaar contract. K. Janssens was veel duurder. KVDN zijn contract bij de bank in de buurt speelt ook een belangrijke rol. Hij zou alleen maar weggaan en prof worden, indien hij beter zou betaald worden dan met de contracten van EA en de bank samen. Tenslotte heeft hij ook nog clubliefde. |
| 11 Jun 2015, 20:30 |
|
|
forumlegende
lolo4ever schreef: El Corredor (Light) schreef: lolo4ever schreef: KVDN is een superkeeper maar als die blijft heeft dat meer te maken met zijn zwaar contract dan met clubliefde.En ongelijk kan je hem niet geven. als dat al zo zou zijn, dan is hij echt wel de enige die daar recht op heeft. Keept al jaren op heel hoog niveau. Kdenk dat de oorzaak van onze financiële problemen eerder bij de batterij brol ligt die hier de voorbije jaren gepasseerd is dan VDN. Natuurlijk heeft hij daar recht op.Ik zeg toch ook dat het een superkeeper is.Alleen kan je als club aan geen schuldafbouw doen als je in derde contracten van tweede klasse moet blijven betalen.Dat zou jij als boekhouder toch ook moeten weten. pfff, there we go again zeg. Precies of één tweede klasse contract in derde gaat het verschil maken of we aan schuldafbouw doen. Ik kan hier wel tien redenen neerschrijven waarom we in de shit zitten. en je kan in tweede klasse ook geen schuldafbouw doen als je organisatie vierkant draait of onbekwame mensen hebt, op alle gebied. En ga zo maar door... Laat dat boekhoudergedoe er maar af ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Jun 2015, 22:13 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: lolo4ever schreef: El Corredor (Light) schreef: als dat al zo zou zijn, dan is hij echt wel de enige die daar recht op heeft. Keept al jaren op heel hoog niveau. Kdenk dat de oorzaak van onze financiële problemen eerder bij de batterij brol ligt die hier de voorbije jaren gepasseerd is dan VDN. Natuurlijk heeft hij daar recht op.Ik zeg toch ook dat het een superkeeper is.Alleen kan je als club aan geen schuldafbouw doen als je in derde contracten van tweede klasse moet blijven betalen.Dat zou jij als boekhouder toch ook moeten weten. pfff, there we go again zeg. Precies of één tweede klasse contract in derde gaat het verschil maken of we aan schuldafbouw doen. Ik kan hier wel tien redenen neerschrijven waarom we in de shit zitten. en je kan in tweede klasse ook geen schuldafbouw doen als je organisatie vierkant draait of onbekwame mensen hebt, op alle gebied. En ga zo maar door... Laat dat boekhoudergedoe er maar af ![]() Het contract van VDN zal inderdaad niet het verschil maken hoor…. Wat dan wel het verschil zou moeten gaan maken is mij anders trouwens ook nog steeds niet duidelijk. Volgens mij is er gewoonweg geen plan, geen strategie voor de toekomst, geen visie. Dit bestuur houdt de boel enkel artificieel overeind teneinde een faillissement ( en dus het verlies van hun volledige RC) zo lang mogelijk uit te stellen. That's it. Hoe de ploeg van volgend seizoen er uitziet maakt daardoor geen bal uit… |
| 11 Jun 2015, 22:47 |
|
|
forumlegende
De nagel op de kop. Er is geen enkel plan voor handen. Geen beleid of visie op (half)lange termijn.
Enkel grote woorden van mensen die ego's ter grootte van Hindenburgs bezitten. En daar komt men niet ver mee. Verder is het puin ruimen...om plaats te maken voor nog meer puin. |
| 12 Jun 2015, 10:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: Verbechio schreef: El Corredor (Light) schreef: abonnementen: (zijn deze up to date?) Staantribune K E. Aalst € 120 Zittribune A - E - G E. Aalst € 220 Zittribune B - C - D E. Aalst € 380 Skyboxen E. Aalst € 800 Voor in 3de? of toch 2de? Welke zot gaat er zich nu al een abo nemen als we nog niet weten in welke reeks we gaan spelen. ikke ![]() kan me eigenlijk niet meteen een reden voor de geest halen waarom ik mijn abonnement niet zou verlengen eigenlijk. Heb er nu al één 26 jaar dus... Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Jun 2015, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: Verbechio schreef: Voor in 3de? of toch 2de? Welke zot gaat er zich nu al een abo nemen als we nog niet weten in welke reeks we gaan spelen. ikke ![]() kan me eigenlijk niet meteen een reden voor de geest halen waarom ik mijn abonnement niet zou verlengen eigenlijk. Heb er nu al één 26 jaar dus... Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() 3 ! en al 32 jaar present. en het kan mij niet schelen of het 2de of 3de is. ben wel ontgoocheld over een aantal zaken, daar niet van en heb meer dan bedenkingen bij meerdere andere zaken. maar: Iendracht is Iendracht... _________________ may the FORCE be with you. |
| 12 Jun 2015, 11:41 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: ikke ![]() kan me eigenlijk niet meteen een reden voor de geest halen waarom ik mijn abonnement niet zou verlengen eigenlijk. Heb er nu al één 26 jaar dus... Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() 3 ! en al 32 jaar present. en het kan mij niet schelen of het 2de of 3de is. ben wel ontgoocheld over een aantal zaken, daar niet van en heb meer dan bedenkingen bij meerdere andere zaken. maar: Iendracht is Iendracht... voila, goe gesproken. het wil niet zeggen omdat ge u abonnement verlengd, da je akkoord gaat met alles. ![]() ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Jun 2015, 11:48 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: jammen schreef: Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() 3 ! en al 32 jaar present. en het kan mij niet schelen of het 2de of 3de is. ben wel ontgoocheld over een aantal zaken, daar niet van en heb meer dan bedenkingen bij meerdere andere zaken. maar: Iendracht is Iendracht... voila, goe gesproken. het wil niet zeggen omdat ge u abonnement verlengd, da je akkoord gaat met alles. ![]() ![]() Is inderdaad een zeer nobele gedachtengang.. Jammer genoeg zijn enkel de echte die-hards die mening toegedaan. De jan met de pet supporter die gaan we niet meer zien in het PC stadion… Ik vrees dat er volgend jaar voor gemiddeld 500 man gaat worden gesjot bij onze thuismatchen.. Zo hou je geen elftal recht, en ga je al zeker geen schuld afbouwen... |
| 12 Jun 2015, 12:06 |
|
|
forumlegende
Ik vrees ook voor een totale leegloop. Supporters die de voorbije seizoenen nu en dan eens kwamen (als ze zich konden vrijmaken of als er een belangrijke match/tegenstander was) gaan nu volledig wegblijven.
En hoeveel diehards zijn er nog? |
| 12 Jun 2015, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: jammen schreef: Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() 3 ! en al 32 jaar present. en het kan mij niet schelen of het 2de of 3de is. ben wel ontgoocheld over een aantal zaken, daar niet van en heb meer dan bedenkingen bij meerdere andere zaken. maar: Iendracht is Iendracht... voila, goe gesproken. het wil niet zeggen omdat ge u abonnement verlengd, da je akkoord gaat met alles. ![]() ![]() Ik ga ook mijn abonnement verlengen voor onze Iendracht. Bestuurders komen en gaan, maar de supporters blijven. Ik kom al 50 jaar zien en heb al veel crisissen bij EA meegemaakt. ![]() |
| 12 Jun 2015, 15:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Op het einde winnen de supporters altijd.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2015, 16:36 |
|
| Pagina 12 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 35 Volgende |