|
|
| Pagina 112 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
ik hoop dat er dan offensieve versterking in de plaats komt.
Eventueel ook voor een half jaar. In ieder geval jammer dat hij zo halfweg het seizoen (moet) vertrekken, dat is nooit plezant. Zeker niet na die matchen in stvv, stage in marocco en match op Dender... kan niet echt plezant zijn om dan af te zakken ook al doe je er misschien financieel een gouden zaak mee. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 9:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
placietjen schreef: ik hoop dat er dan offensieve versterking in de plaats komt. Ik hoor nog steeds zeggen dat de piste Stuckens nog niet is afgesloten... |
| 17 Jan 2008, 10:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals gezegd kan ik begrijpen dat hij weg moet, maar dan op het einde van het seizoen. Dan kan je de nieuwe spelers gemakkelijk inpassen en als je nu transfers doet loopt dat toch al moeilijker..
En als ze niemand in de plaats halen zijn we wel degelijk verzwakt hoor, of het moest zijn dat we ineens een half jaar geen blessure / schorsing meer zouden hebben. La Lou blijft ook winnen en als we de titel willen halen zullen zowel de spelers als de supporters nog een tandje moeten bijsteken. Eventueel dus ook versterking op de rechtsback en voor mij mag er zelf nog een echte targetman bij. |
| 17 Jan 2008, 10:56 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: Zelfs nu Dessaer gekwetst is, hoeft een vertrek van Landuyt zeker geen verzwakking te zijn hoor. Met Niels in de ploeg kan je ook nog alle kanten op. Niels back rechts en Roel centraal of andersom. Of zelfs Niels als verdedigende middenvelder en Coulibaly centraal achterin is goed mogelijk. Het probleem is vooral dat als iedereen fit geraakt Landuyt waarschijnlijk niet meer in de kern zou geraken en dan moet je je afvragen of het misschien toch niet beter is hem nu reeds te laten gaan vooraleer zijn situatie echt voor problemen zorgt en misschien wel escaleert. Hier kan ik me toch niet bij neerleggen Bartos. Nu Landuyt vertrekt beschikken we over nog maar 17 (!) kernspelers. Dit is toch bijzonder weinig voor een derdeklasser. Als we dan nog gaan zeggen dat we spelers nu moeten laten gaan omdat die miscontent zouden zijn als ze bij de kern zijn? Dan moeten we volgend jaar ne kern van 15 man hebben he. Dit is reeds de 2de verdediger dit seizoen die vroegtijdig zou vertrekken. Het bestuur weet toch hoeveel verdedigers we hebben en hoeveel ze er nog gaat aantrekken? Dan moet je er maar rekening mee houden dat je er een paar ontevreden moet stellen, niet? |
| 17 Jan 2008, 12:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
villa schreef: Bartos schreef: Zelfs nu Dessaer gekwetst is, hoeft een vertrek van Landuyt zeker geen verzwakking te zijn hoor. Met Niels in de ploeg kan je ook nog alle kanten op. Niels back rechts en Roel centraal of andersom. Of zelfs Niels als verdedigende middenvelder en Coulibaly centraal achterin is goed mogelijk. Het probleem is vooral dat als iedereen fit geraakt Landuyt waarschijnlijk niet meer in de kern zou geraken en dan moet je je afvragen of het misschien toch niet beter is hem nu reeds te laten gaan vooraleer zijn situatie echt voor problemen zorgt en misschien wel escaleert. Hier kan ik me toch niet bij neerleggen Bartos. Nu Landuyt vertrekt beschikken we over nog maar 17 (!) kernspelers. Dit is toch bijzonder weinig voor een derdeklasser. Als we dan nog gaan zeggen dat we spelers nu moeten laten gaan omdat die miscontent zouden zijn als ze bij de kern zijn? Dan moeten we volgend jaar ne kern van 15 man hebben he. Dit is reeds de 2de verdediger dit seizoen die vroegtijdig zou vertrekken. Het bestuur weet toch hoeveel verdedigers we hebben en hoeveel ze er nog gaat aantrekken? Dan moet je er maar rekening mee houden dat je er een paar ontevreden moet stellen, niet? Mja, tis altijd wat afwegen. Als we in de terugronde geluk hebben met schorsingen en blessures zal het de goeie keuze geweest zijn en als we pech hebben, is het een spijtige beslissing. Ge weet het niet op voorhand natuurlijk. Ze zullen wel hun redenen hebben om Landuyt te laten gaan en ons bestuur heeft toch bewezen het voorbije anderhalf jaar steeds de juiste beslissingen te nemen, we zullen dus ook hier begrip voor moeten opbrengen. |
| 17 Jan 2008, 12:40 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: Hier kan ik me toch niet bij neerleggen Bartos. Nu Landuyt vertrekt beschikken we over nog maar 17 (!) kernspelers. Dit is toch bijzonder weinig voor een derdeklasser. Als we dan nog gaan zeggen dat we spelers nu moeten laten gaan omdat die miscontent zouden zijn als ze bij de kern zijn? Dan moeten we volgend jaar ne kern van 15 man hebben he. Dit is reeds de 2de verdediger dit seizoen die vroegtijdig zou vertrekken. Het bestuur weet toch hoeveel verdedigers we hebben en hoeveel ze er nog gaat aantrekken? Dan moet je er maar rekening mee houden dat je er een paar ontevreden moet stellen, niet? Mja, tis altijd wat afwegen. Als we in de terugronde geluk hebben met schorsingen en blessures zal het de goeie keuze geweest zijn en als we pech hebben, is het een spijtige beslissing. Ge weet het niet op voorhand natuurlijk. Ze zullen wel hun redenen hebben om Landuyt te laten gaan en ons bestuur heeft toch bewezen het voorbije anderhalf jaar steeds de juiste beslissingen te nemen, we zullen dus ook hier begrip voor moeten opbrengen.[/quote] Ik zal er zeker en vast begrip voor opbrengen, maar ben toch van mening dat je met een kern van minstens 20 man moet kunnen werken. Er zullen er altijd wel een paar ontevreden zijn, maar dat is de taak van de trainer om ze dan allemaal gemotiveerd te houden. |
| 17 Jan 2008, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Titus schreef: Ze moeten misschien budget vrijmaken om nen extra speler aan te trekken. Inderdaad, dat is de reden. Als hij weg is komt er een extra spits. _________________
|
| 17 Jan 2008, 13:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We zijn na het vertrek van Van Belle begonnen met 18 kernspelers waar er nu 2 afvallen met Goossens en vermoedelijk dus Landuyt. Enkel Lord kwam er met nieuwjaar bij en dus komen we inderdaad op 17 spelers uit. Eigenlijk maar 16 want op Arnold moede nimmer rekenen dit seizoen.
Sorry maar als ge den titel ambieert vind ik da te weinig, al weten we nie wa het bestuur nog van plan is voor nieuwjaar. Maar als het effectief bij dit zou blijven, mag er echt niks misgaan he. Op Lord en Dessaer moeten we blijkbaar de eerste weken al nie rekenen waardoor er slechts 14 overblijven. Er zijn er bovendien 2 of 3 die moeten opletten voor een derde geel. Stel u eens voor da ze die kaart allemaal tegelijk pakken... , kmag er echt nie aan denken. Ik hoop dus da er wel degelijk nog versterking komt voor de terugronde want anders vrees ik da we gaan tekortschieten in de strijd voor de titel... |
| 17 Jan 2008, 13:26 |
|
|
Scholier
zwawi schreef: We zijn na het vertrek van Van Belle begonnen met 18 kernspelers waar er nu 2 afvallen met Goossens en vermoedelijk dus Landuyt. Enkel Lord kwam er met nieuwjaar bij en dus komen we inderdaad op 17 spelers uit. Eigenlijk maar 16 want op Arnold moede nimmer rekenen dit seizoen. Sorry maar als ge den titel ambieert vind ik da te weinig, al weten we nie wa het bestuur nog van plan is voor nieuwjaar. Maar als het effectief bij dit zou blijven, mag er echt niks misgaan he. Op Lord en Dessaer moeten we blijkbaar de eerste weken al nie rekenen waardoor er slechts 14 overblijven. Er zijn er bovendien 2 of 3 die moeten opletten voor een derde geel. Stel u eens voor da ze die kaart allemaal tegelijk pakken... , kmag er echt nie aan denken. Ik hoop dus da er wel degelijk nog versterking komt voor de terugronde want anders vrees ik da we gaan tekortschieten in de strijd voor de titel... Dat vind ik er dus ook van. Vind het wel spijtig dat er steeds weer op nieuwe versterkingen moet gerekend worden en dat we nooit eens voortdoen met wat we in onze rangen hebben. Niemand had toch te klagen over Landuyt? Was toch de perfecte back-up voor Van den brande? Welke speler die beter is dan Jurgen (en die niet klaagt om op de bank te zitten) gaan ze dan halen? Die vind je volgens mij niet. |
| 17 Jan 2008, 13:30 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
komaan jongens, we moeten toch niet gaan rekening houden met NOG eens een zwaardere blessuregolf dan die dat er nu al is, en dan nog eens een schorsing van alle spelers opt zelfde moment... Als we dat beginnen doen, moogde van Roel zen rugnummer volgend jaar het aantal spelers in de kern maken.
Ik heb er puur objectief gezien weinig probleem mee dat ze een verdediger laten gaan en een spits bijhalen (wat nu wel duidelijk de bedoeling is). Zonder spits erbij zijn we ook kansloos voor de terugronde. Ge hebt een zodanig sterk compartiment maar het rendeert niet zonder afwerker. Dan liever achtereen een risico meer nemen en De Schutter en desnoods Shabi inschakelen. Met mijn beperkte boekhoudkennis vindek dat het saldo aan profijt die ge dan gaat doen veel groter is. Uit supportersoogpunt is het dan weer een beetje triest om van iemand van die kampioenenploeg afscheid te nemen, zeker int midden van het seizoen. Maar om kampioen te spelen is het volgens mij de opoffering waard, en zal ze nodig zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 14:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ze er effectief nen topspits (voor derde) mee gaan kopen dan kan ik het begrijpen... Vanvoor komen we tekort zonder Arnold. Boto doet zijn best maar die rendeert volgens mij alleen als ge met twee spitsen vooraan speelt.
Nu Dessaer echter out is hebben we dan maar één verdediger op de bank: Shabi, en die kunt ge alleen op de linksback kwijt.. Een goedkope (jonge) beloftevolle verdediger mag er van mij dus dan ook wel bijkomen als Landuyt vertrekt.. |
| 17 Jan 2008, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Als ze er effectief nen topspits (voor derde) mee gaan kopen dan kan ik het begrijpen... Vanvoor komen we tekort zonder Arnold. Boto doet zijn best maar die rendeert volgens mij alleen als ge met twee spitsen vooraan speelt. Nu Dessaer echter out is hebben we dan maar één verdediger op de bank: Shabi, en die kunt ge alleen op de linksback kwijt.. Een goedkope (jonge) beloftevolle verdediger mag er van mij dus dan ook wel bijkomen als Landuyt vertrekt.. ik wil mij na carnaval eventueel wel proberen in orde te zetten hoor. Ze mogen mij trouwens betalen in bonnetjes ... |
| 17 Jan 2008, 14:10 |
|
|
spijtig dat diene Spotbeen geen kop (of 2 ) groter is, puur voetballend gezien kan diene de stap aan naar het 1e elftal denk ik. Maar voor een centrale verdediger is hij nogal tenger van bouw. Maar misschien op de positie van Couli nekeer uittesten ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 14:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
villa schreef: zwawi schreef: We zijn na het vertrek van Van Belle begonnen met 18 kernspelers waar er nu 2 afvallen met Goossens en vermoedelijk dus Landuyt. Enkel Lord kwam er met nieuwjaar bij en dus komen we inderdaad op 17 spelers uit. Eigenlijk maar 16 want op Arnold moede nimmer rekenen dit seizoen. Sorry maar als ge den titel ambieert vind ik da te weinig, al weten we nie wa het bestuur nog van plan is voor nieuwjaar. Maar als het effectief bij dit zou blijven, mag er echt niks misgaan he. Op Lord en Dessaer moeten we blijkbaar de eerste weken al nie rekenen waardoor er slechts 14 overblijven. Er zijn er bovendien 2 of 3 die moeten opletten voor een derde geel. Stel u eens voor da ze die kaart allemaal tegelijk pakken... , kmag er echt nie aan denken. Ik hoop dus da er wel degelijk nog versterking komt voor de terugronde want anders vrees ik da we gaan tekortschieten in de strijd voor de titel... Dat vind ik er dus ook van. Vind het wel spijtig dat er steeds weer op nieuwe versterkingen moet gerekend worden en dat we nooit eens voortdoen met wat we in onze rangen hebben. Niemand had toch te klagen over Landuyt? Was toch de perfecte back-up voor Van den brande? Welke speler die beter is dan Jurgen (en die niet klaagt om op de bank te zitten) gaan ze dan halen? Die vind je volgens mij niet. Je kan het ook anders bekijken. Met alle respect, maar als we overgaan denk ik dat Jurgen net iets te kort zal komen in tweede klasse. Vooral op gebied van snelheid dan. Als het bestuur het einddoel heeft om over te gaan dit jaar dan zal Jurgen waarschijnlijk mogen vertrekken. Misschien laat het bestuur hem nu al gaan om met het vrijgekomen geld een vervanger of andere speler aan te trekken die wel voldoet aan de eisen van tweede klasse. Maar is het nu eigenlijk al officieel dat Jurgen vertrekt ? Op de officiele website staat nog niets. Wat er ook van komt, ik sta volledig achter Bartos als hij zegt dat we vertrouwen moeten hebben in de keuzes van het bestuur afgaande op wat ze de voorbije 2seizoen al hebben weten realiseren. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Jan 2008, 14:12 |
|
|
Scholier
placietjen schreef: komaan jongens, we moeten toch niet gaan rekening houden met NOG eens een zwaardere blessuregolf dan die dat er nu al is, en dan nog eens een schorsing van alle spelers opt zelfde moment... Als we dat beginnen doen, moogde van Roel zen rugnummer volgend jaar het aantal spelers in de kern maken. Ik heb er puur objectief gezien weinig probleem mee dat ze een verdediger laten gaan en een spits bijhalen (wat nu wel duidelijk de bedoeling is). Zonder spits erbij zijn we ook kansloos voor de terugronde. Ge hebt een zodanig sterk compartiment maar het rendeert niet zonder afwerker. Dan liever achtereen een risico meer nemen en De Schutter en desnoods Shabi inschakelen. Met mijn beperkte boekhoudkennis vindek dat het saldo aan profijt die ge dan gaat doen veel groter is. Uit supportersoogpunt is het dan weer een beetje triest om van iemand van die kampioenenploeg afscheid te nemen, zeker int midden van het seizoen. Maar om kampioen te spelen is het volgens mij de opoffering waard, en zal ze nodig zijn. Begrijp je standpunt wel Placietje, voor de moment hebben we zelf geen bank he en we hebben aleens geen blessuregolf. Heb onze concurrenten hun website eens bekeken en dit is het resultaat: Willebroek 26 kernspelers Mechelen 21 Waregem 23 Zelf zottegem 21 Eendracht-Aalst 17 (Arnold inbegrepen) Dit is gewoon te weinig. Er moet zeker nog een spits bijgehaald worden en Landuyt had niet moeten vertrekken. @ Jeroen: we hadden met Van Belle een beloftevolle verdediger, maar ipv die wat tijd te geven moest die ook vertrekken. |
| 17 Jan 2008, 14:20 |
|
| Pagina 112 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 149 Volgende |