|
|
| Pagina 113 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Dat Van Belle wegging was meer dan terecht. Die kwam gewoon tekort... Hij zou dit seizoen misschien nog de bank mogen vullen, maar op termijn zou die nooit in de ploeg blijven staan. Hij was m.i. de zwakste verdediger van de kern..
Maar ik vind ook dat de kern nu echt wel krap wordt. Voor mij mogen ze nog iemand a la Niels De Schutter aantrekken: jong, beloftevol en kan op verschillende posities worden ingezet.. Natuurlijk zijn zo'n spelers niet gemakkelijk te vinden.. |
| 17 Jan 2008, 14:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
villa schreef: @ Jeroen: we hadden met Van Belle een beloftevolle verdediger, maar ipv die wat tijd te geven moest die ook vertrekken. tjah dat werd ier zoveel maanden geleden door enkelen ook gesteld, maar dat werd toen nog weggelachen ... ![]() Hij was mss niet den beste, maar naast seminck en van dender zou diene toch zijn plan kunnen trekken, een verdediging dragen is idd teveel voor hem _________________
|
| 17 Jan 2008, 14:23 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: Dat Van Belle wegging was meer dan terecht. Die kwam gewoon tekort... Hij zou dit seizoen misschien nog de bank mogen vullen, maar op termijn zou die nooit in de ploeg blijven staan. Hij was m.i. de zwakste verdediger van de kern.. Maar ik vind ook dat de kern nu echt wel krap wordt. Voor mij mogen ze nog iemand a la Niels De Schutter aantrekken: jong, beloftevol en kan op verschillende posities worden ingezet.. Natuurlijk zijn zo'n spelers niet gemakkelijk te vinden.. Ge doet precies of hij de grootste klungel is die hier rondgelopen heeft. In 3de was hij al titularis en kreeg toen alleen maar lof, nu kan hij plots niets meer. Wat had je meer moeten hebben voor op de bank te zitten? |
| 17 Jan 2008, 14:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat vind ik nergens op slaan hoor Villa,
ten eerste hebben we wel nog altijd een zware blessuregolf. Arnold is nog altijd uit, Dessaer, Lord en Podevijn. Dan mag je al van een tegenslag spreken. En wat die vergelijking betreft met andere clubs: vorig jaar hadden we ook een krappe kern tov de rest. En we zijn ook overgegaan. Dat is net de visie van dit bestuur. Veel meer investeren in kwaliteit dan in kwantiteit. En als er problemen zich voor doen dan hebben ze het tot hiertoe altijd al weten op te vangen. De blessuregolf op heeft ons zeker geen 3 punten gekost tot hiertoe ! Op dit moment moeten ze aan geen langetermijndenken doen wat de ploeg betreft (structureel wel)... want binnen dit en een jaar is deze kern toch weer grondig gewijzigd. In dat opzicht was ik in tegenstelling met anderen ook akkoord om Goossens andere oorden te laten opzoeken.... ge doet er hem geen gunst mee om hem bij de reserven te houden en voor de rest was het uiterst twijfelachtig of hij 2de klasse aankon. Voor elke speler bij wie ge nu eens de balans maakt (contractverlenging of aankoop) moet ge kunnen zeggen: hij kan 2de klasse aan. Als dat net uw visie is, moet ge daar niet van afwijken. Bovendien is het al een succesvolle visie geweest... vergelijken met ploegen als Racing Mechelen, FCN, of Willebroek die al jaren liggen aan te modderen in 3de klasse heeft in mijn ogen dan ook weinig zin. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 14:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
villa schreef: Jeroen schreef: Dat Van Belle wegging was meer dan terecht. Die kwam gewoon tekort... Hij zou dit seizoen misschien nog de bank mogen vullen, maar op termijn zou die nooit in de ploeg blijven staan. Hij was m.i. de zwakste verdediger van de kern.. Maar ik vind ook dat de kern nu echt wel krap wordt. Voor mij mogen ze nog iemand a la Niels De Schutter aantrekken: jong, beloftevol en kan op verschillende posities worden ingezet.. Natuurlijk zijn zo'n spelers niet gemakkelijk te vinden.. Ge doet precies of hij de grootste klungel is die hier rondgelopen heeft. In 3de was hij al titularis en kreeg toen alleen maar lof, nu kan hij plots niets meer. Wat had je meer moeten hebben voor op de bank te zitten? Ik zeg toch niet da hij de grootste klungel was ? Ik vond hem in de twee jaar dat hij bij ons speelde ook degelijk, en bovendien is't nen echten Iendrachter. Maar daarvoor moet ge toch niet blind zijn voor zijn kwaliteiten en tekortkomingen ? Vierde klasse, daar zit die gast op zijn plaats volgens mij.. Hij maakte trouwens elke match wel een (serieuze) fout. En hij is veel te klein en te smal om vanachter in de verdediging te staan. En op de linksback hebben ze hem een paar keer laten spelen, maar dat was echt wel een ramp.. |
| 17 Jan 2008, 14:33 |
|
|
Scholier
Ja, daar verschillen we dan toch van mening. Voor mij is 3 geblesseerde spelers een gemiddelde. Wij hebben er nu 4. Is niet onoverkomelijk. Vorig jaar hebben we buiten Dugardein en Claessens geen enkele blessure gehad. De spelers die we dit jaar aangetrokken hebben zijn toch wat blessuregevoeliger: denk aan Couli, Dessaer, Roel, Van Dender.
Je hebt absoluut gelijk als je zegt: een kleine kern, maar dan neem je wel een risico vind ik. Nog enkele blessures en schorsingen en je hebt het aan je been. Maar dat is gewoon een andere visie dat we hebben, wat geen probleem kan zij he Groeten |
| 17 Jan 2008, 14:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik zeg nochtans ook dat ik de kern te krap vind: een verdediger en een spits mogen er nog bij.. Maar als we moeten kiezen tussen de twee: geef mij dan toch maar de spits..
|
| 17 Jan 2008, 14:43 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: villa schreef: Jeroen schreef: Dat Van Belle wegging was meer dan terecht. Die kwam gewoon tekort... Hij zou dit seizoen misschien nog de bank mogen vullen, maar op termijn zou die nooit in de ploeg blijven staan. Hij was m.i. de zwakste verdediger van de kern.. Maar ik vind ook dat de kern nu echt wel krap wordt. Voor mij mogen ze nog iemand a la Niels De Schutter aantrekken: jong, beloftevol en kan op verschillende posities worden ingezet.. Natuurlijk zijn zo'n spelers niet gemakkelijk te vinden.. Ge doet precies of hij de grootste klungel is die hier rondgelopen heeft. In 3de was hij al titularis en kreeg toen alleen maar lof, nu kan hij plots niets meer. Wat had je meer moeten hebben voor op de bank te zitten? Ik zeg toch niet da hij de grootste klungel was ? Ik vond hem in de twee jaar dat hij bij ons speelde ook degelijk, en bovendien is't nen echten Iendrachter. Maar daarvoor moet ge toch niet blind zijn voor zijn kwaliteiten en tekortkomingen ? Vierde klasse, daar zit die gast op zijn plaats volgens mij.. Hij maakte trouwens elke match wel een (serieuze) fout. En hij is veel te klein en te smal om vanachter in de verdediging te staan. En op de linksback hebben ze hem een paar keer laten spelen, maar dat was echt wel een ramp.. Ga hier nu niet over discussieren want alles is subjectief te beoordelen, maar dat hij te klein is Kijk dan toch maar eens naar de ploegfoto. |
| 17 Jan 2008, 14:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
villa schreef: Ja, daar verschillen we dan toch van mening. Voor mij is 3 geblesseerde spelers een gemiddelde. Wij hebben er nu 4. Is niet onoverkomelijk. Vorig jaar hebben we buiten Dugardein en Claessens geen enkele blessure gehad. De spelers die we dit jaar aangetrokken hebben zijn toch wat blessuregevoeliger: denk aan Couli, Dessaer, Roel, Van Dender. Je hebt absoluut gelijk als je zegt: een kleine kern, maar dan neem je wel een risico vind ik. Nog enkele blessures en schorsingen en je hebt het aan je been. Maar dat is gewoon een andere visie dat we hebben, wat geen probleem kan zij he Groeten in die optiek ben ik akkoord dat ge qua spelerskern niet te veel moet bouwen aan een ploeg.... neeje ze moet er staan en wel nu direkt. Spelers waarvan ge denkt dat ze niet gaan meekunnen (jeugd dan) of mja eerlijk gezegd ook spelers lijk een Landuyt waarvan ge verwacht dat ze niet meer gaan mee kunnen moet ge laten gaan.... Ge moet daarin natuurlijk af en toe hard kunnen zijn hé, dat is een zwakte maar tegelijk ook een sterke : iedereen bij E. Aalst moet (direkt) presteren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 15:08 |
|
|
Scholier
Ok, we zullen tot een compromis moete komen he: dit jaar risceren we het nog me ne smalle kern, maar vanaf volgend seizoen 20 kernspelers èn een ploeg bouwen. Kunne we da afspreken
![]() |
| 17 Jan 2008, 15:15 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
jongens azo daar over klagen. der is nog niks officieel van ons bestuur uit. (maar aangezien ze daar bij Bornem ook al hun selectie op hun aangepast hebben, ga ik er van uit dat Jurgen weg is. hoewel Boussoufa stond er bij ons ook al tussen tijdje geleden he
)We zitten idd krap, maar der zijn nog mogelijkheden met jongens gelijk De Schutter. En in grootste nood moeten we maar paar jeugdspelers de kans geven zich te bewijzen. Der zullen er nog wel kunnen shotten naast Jens zeker? we zijn vandaag de 17 januari, transferperiode is nog bijna 2 weken. ik heb er goed oog op dat er nog wel wat zal gebeuren. dus ik zou zeggen klaagt erover den 1ste februari, maar wacht tot dan af met wat het bestuur doet. ![]() |
| 17 Jan 2008, 15:24 |
|
|
Scholier
Boussoufa heeft toch bij ons getekend? En is nog altijd van ons zeker? De secretaris heeft het trouwens bevestigd van Landuyt op hun website, dan zal het wel kloppen. Vond het ook wel raar na het artikel in HLN.
|
| 17 Jan 2008, 15:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
villa schreef: Begrijp je standpunt wel Placietje, voor de moment hebben we zelf geen bank he en we hebben aleens geen blessuregolf. Heb onze concurrenten hun website eens bekeken en dit is het resultaat: Willebroek 26 kernspelers Mechelen 21 Waregem 23 Zelf zottegem 21 Eendracht-Aalst 17 (Arnold inbegrepen) Dit is gewoon te weinig. Er moet zeker nog een spits bijgehaald worden en Landuyt had niet moeten vertrekken. @ Jeroen: we hadden met Van Belle een beloftevolle verdediger, maar ipv die wat tijd te geven moest die ook vertrekken. Ik denk dat je toch het één en ander over het hoofd ziet. Ten eerste is het zo dat je met een bepaald budget een ploeg samenstelt. Als je voor meer kwantiteit gaat, zal je voor minder kwaliteit moeten gaan, dat is een simpele wiskundige vaststelling. Door de kern iets krapper te houden, zijn we wel in staat de beste ploeg uit derde klasse samen te stellen (want zuiver qua kwaliteit hebben we veruit de beste spelers). Geef mij dan maar kwaliteit boven kwantiteit alleszins. Ons vorige bestuur zag het anders en ik vind het dan ook heel spijtig dat er hier mensen zijn die nog steeds die oude visie volgen. Ten tweede zal je door een bredere kern te hebben meer spelers hebben die het niveau met moeite aankunnen (het zullen b.v. bij Willebroek echt wel geen 26 toppers zijn hé) waardoor die het niveau van uw trainingen naar beneden halen en de goeie spelers hier ook het slachtoffer van worden. En tenslotte vind ik het spijtig dat er sommigen zijn die hier blijven zagen (allé, das mijn persoonlijke mening hé). Het bestuur heeft toch al voldoende bewezen dat hun visie de juiste is zeker ondertussen. Vorig seizoen werden we met een heel krappe kern afgescheiden kampioen en ondanks een enorme blessuregolf werden we dit seizoen periode- en herfstkampioen. Waarom al dat pessimisme zeg? |
| 17 Jan 2008, 16:45 |
|
|
Scholier
Het is toch niet omdat ik er anders over denken dat dit zagen of pessimisme is. Ik vind een kern van 20 man geen overdreven luxe. En als ik alles lees in de kranten hoe goed het financieel gaat kan dit volgens mij geen probleem zijn. Maar ik zeg er al niets meer over. We zien wel.
|
| 17 Jan 2008, 16:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
villa schreef: Het is toch niet omdat ik er anders over denken dat dit zagen of pessimisme is. Ik vind een kern van 20 man geen overdreven luxe. En als ik alles lees in de kranten hoe goed het financieel gaat kan dit volgens mij geen probleem zijn. Maar ik zeg er al niets meer over. We zien wel. Misschien moet Landuyt weg om de boete voor dat racisme te betalen .En die kern ... ik zeg het ... das altijd wat afwegen hé. Als we in de terugronde nauwelijks blessures hebben, hebben we het heel slim gespeeld, want dan hebben we geen geld weggesmeten aan jongens die toch niet aan den bak komen. Maar als we nu plots een pak blessures krijgen, hadden we er misschien enkele meer kunnen gebruiken. Je weet het nooit op voorhand. Ik weet wel dat we op Sint-Truiden gingen winnen zonder zes (!!!!) basisspelers. Dat wil toch zeggen dat we met deze kern tegen een stootje kunnen hé. |
| 17 Jan 2008, 16:58 |
|
| Pagina 113 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 149 Volgende |