Transfers 2010-2011 - Pagina 113 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 111 112 113 114 115 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Hugo schreef:
Gilles schreef:
Hugo schreef:
30 jarige?

Ode Ochinabo Thompson
Geboortedatum 8 november 1980
Ik ben nooit geen echte fan geweest van Ode, maar het moet zijn dat de sportieve cel wel iets ziet in Ode voor tweede klasse, zij zullen wel meer voetbalverstand hebben zeker?

Hij moet er toch nog 31 worden? :wadde:

Juist, maar ik heb nu eenmaal een boontje voor jonge opkomende talenten, heeft op hoger niveau toch nog niets bewezen of ben ik verkeerd?

Heeft bij Harelbeke is een goed seizoen gedraaid waardoor Anderlecht hem wou en is daar dan ook op de bank verkommerd wegens veel te plat. Scoorde al 18x dit seizoen. Ik weet het ook niet wat ik ervan moet denken, 31 is zeker nog niet te oud voor 2e klasse maar zal ook wel niet komen om de bank te verwarmen denk ik. Ik had ook liever iemand anders zien komen precies maarja het is nu zo en we moeten hem ook een kans geven.

26 Apr 2011, 10:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Jeroen schreef:
Zienaa schreef:
Klinkt vrij onrealistisch, maar waarom zou een Tom De Sutter geen (half) seizoen aan ons kunnen uitgeleend worden?

Ja, waarom zou dat toch niet kunnen ... :crazy:

Eerlijk gezegd vind ik dat toch zo absurd niet. Die zit te verkommeren bij Anderlecht, en is in het verleden ook rechtstreeks uit derde gepiloteerd naar Cercle. Die zou volgens mij toch volledig terug openbloeien als hij terug ergens in de basis kan staan (bij vertrek van Wouter bv). En in tweede is een (nieuwe) sponser misschien bereid om een extra inspanning te doen?

26 Apr 2011, 10:50
Ancien

Leeftijd: 56
Zienaa schreef:
Jeroen schreef:
Zienaa schreef:
Klinkt vrij onrealistisch, maar waarom zou een Tom De Sutter geen (half) seizoen aan ons kunnen uitgeleend worden?

Ja, waarom zou dat toch niet kunnen ... :crazy:

Eerlijk gezegd vind ik dat toch zo absurd niet. Die zit te verkommeren bij Anderlecht, en is in het verleden ook rechtstreeks uit derde gepiloteerd naar Cercle. Die zou volgens mij toch volledig terug openbloeien als hij terug ergens in de basis kan staan (bij vertrek van Wouter bv). En in tweede is een (nieuwe) sponser misschien bereid om een extra inspanning te doen?

Er zullen genoeg 1ste-klassers hem willen huren, bv, ploegen zoals Eupen(als ze zich redden) OHL, Gba, kortom er zal belangstelling genoeg zijn uit eerste, en dan mag je het vergeten als tweedeklasser...

26 Apr 2011, 10:53
Ancien

Zienaa schreef:

Als PSV hem wou huren deze winter dan zal die gast toch niet zitten wachten op het 'grote' Eendracht Aalst e...

Die blijft zeker in 1e klasse, Club Brugge had al interesse (of het buitenland) als die bij Anderlecht weggaat.

+ die gast is Rode Duivel, die gaat zijn selectie niet weggooien door in 2e wat te komen ploegen hoor.

26 Apr 2011, 10:54
forumlegende

Die gast hoort tot de kern van de nationale ploeg !!! Die gaat nooit afzakken (zelfs niet naar de rechterkolom in eerste !! ).

Als ik me niet vergis kon hij tijdens de winterstop naar PSV !

26 Apr 2011, 10:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
18 goals is toch niet zo slecht vind ik en leeftijd zegt lang niet altijd alles. Geef die gewoon een kans en breek die gast al niet af van op voorhand. Ik denk dat het bestuur wijs genoeg is om geen kluchten aan te kopen.

Iendracht nor 2e

26 Apr 2011, 11:04
Ancien

de clerus schreef:
18 goals is toch niet zo slecht vind ik en leeftijd zegt lang niet altijd alles. Geef die gewoon een kans en breek die gast al niet af van op voorhand. Ik denk dat het bestuur wijs genoeg is om geen kluchten aan te kopen.

De Pape? :D

26 Apr 2011, 11:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ode Thompson... ik heb er toch wel wa mijn twijfels bij.
En ik wil het toch eerst is zien op de officiele site of hij wel daadwerkelijk getekend heeft.

26 Apr 2011, 11:10
Nationale Ploeg

Of Thompson nu komt of niet, als Wouter vertrekt hebben we een nieuwe spits nodig. Ik zie Thompson als de (iets duurdere) vervanger van Gueye, en misschien als een soort 'verzekering' voor als het met Depoitre misloopt.

Ik hoop alleen dat ze financieel hun broek niet aan het scheuren zijn aan dit soort spelers. Ze spraken wel van mannen met eraring in tweede aan te trekken, maar daarom moeten dat voor mij geen mannen van 31 zijn.

Ge kunt het natuurlijk ook anders bekijken. Hoeveel mensen zitten hier niet te roepen dat ze niet in tweede moeten gaan vissen, maar de beste spelers uit derde moeten meepakken? In die laatste categorie hoort Thompson toch ook thuis, denk ik dan.

Enfin, het is nu wachten op de volgende naam. Hopelijk die middenvelder waar ze al zo lang naar aan het zoeken zijn. en zoals iemand al eerder aanhaalde, misschien zijn er bij degradanten Boom of Charleroi wel koopjes te doen? Ook in Peruwelz zou er jong talent zitten? En wat met Derde Klasse B, daar moet toch ook nog vanalles rondlopen?

Keuze genoeg! :-)

26 Apr 2011, 12:36
Freak

Leeftijd: 35
De Jean schreef:
Of Thompson nu komt of niet, als Wouter vertrekt hebben we een nieuwe spits nodig. Ik zie Thompson als de (iets duurdere) vervanger van Gueye, en misschien als een soort 'verzekering' voor als het met Depoitre misloopt.

Ik hoop alleen dat ze financieel hun broek niet aan het scheuren zijn aan dit soort spelers. Ze spraken wel van mannen met eraring in tweede aan te trekken, maar daarom moeten dat voor mij geen mannen van 31 zijn.

Ge kunt het natuurlijk ook anders bekijken. Hoeveel mensen zitten hier niet te roepen dat ze niet in tweede moeten gaan vissen, maar de beste spelers uit derde moeten meepakken? In die laatste categorie hoort Thompson toch ook thuis, denk ik dan.

Enfin, het is nu wachten op de volgende naam. Hopelijk die middenvelder waar ze al zo lang naar aan het zoeken zijn. en zoals iemand al eerder aanhaalde, misschien zijn er bij degradanten Boom of Charleroi wel koopjes te doen? Ook in Peruwelz zou er jong talent zitten? En wat met Derde Klasse B, daar moet toch ook nog vanalles rondlopen?

Keuze genoeg! :-)

Ja,tkan ni anders niet meer zijn dan ne middenvelder of ne rechtsback zeker,veel meer zullen ze niet meer kopen.Thompson zal wel getekend hebben,dat het niet op de officiele site staat is geen referentie dat het niet klopt.

26 Apr 2011, 12:38
forumlegende

Een kopbalsterke CV (type Dessaer) is toch ook een must vind ik.

26 Apr 2011, 12:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Dani schreef:

Wie weet, als Turnhout mogelijk eindronde moet spelen en zakt, vervalt het contract van Poorters misschien. Verdoeme toch, die had ik graag bij ons zien spelen. ;)

26 Apr 2011, 13:19
Nationale Ploeg

panoleon schreef:
Dani schreef:

Wie weet, als Turnhout mogelijk eindronde moet spelen en zakt, vervalt het contract van Poorters misschien. Verdoeme toch, die had ik graag bij ons zien spelen. ;)

Heeft die getekend bij Turnhout?

26 Apr 2011, 13:36
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
panoleon schreef:
Dani schreef:

Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller...

26 Apr 2011, 14:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DT schreef:
De Jean schreef:
panoleon schreef:

Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller...

En is nog maar 21 jaar,pakte dit seizoen wel 8 gele kaarten.

26 Apr 2011, 15:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 111 112 113 114 115 345